Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 147 takich materiałów
    I dodatkowo praca zawieszenia, iskry trącego o asfalt podwozia, oraz deformacja opony - jest w tym coś hipnotyzującego.
    13 maja 2017, 7:09 przez Alkodzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra MKIV Przygotowana do sezonu – W końcu wymarzona Supra zaczyna wyglądać i działać jak powinna 
Od ostatniego czasu została dopieszczana mechanicznie i wizualnie.
MECHANICZNIE
-Regeneracja wszystkich zacisków wraz z zmianą koloru na czerń, nowe tarcze do tyłu, przód był w porządku.
-wymiana przewodów hamulcowych na oplatane z HEL
-konserwacja od spodu
-wymiana świec, rozrządu, koła pasowego, aparatu zapłonowego, cewki zapłonowej i chłodnicy wody.
WIZUALNE
-polakierowane oba zderzaki na nowo bo schodził klar
-polerka i woskowanie

Czekam jeszcze na termin nałożenia powłoki kwarcowej i na odbiór plastików do środka.Potem jeszcze pare drobiazgów i mogę cieszyć się z jazdy
    W końcu wymarzona Supra zaczyna wyglądać i działać jak powinna
    Od ostatniego czasu została dopieszczana mechanicznie i wizualnie.
    MECHANICZNIE
    -Regeneracja wszystkich zacisków wraz z zmianą koloru na czerń, nowe tarcze do tyłu, przód był w porządku.
    -wymiana przewodów hamulcowych na oplatane z HEL
    -konserwacja od spodu
    -wymiana świec, rozrządu, koła pasowego, aparatu zapłonowego, cewki zapłonowej i chłodnicy wody.
    WIZUALNE
    -polakierowane oba zderzaki na nowo bo schodził klar
    -polerka i woskowanie

    Czekam jeszcze na termin nałożenia powłoki kwarcowej i na odbiór plastików do środka.Potem jeszcze pare drobiazgów i mogę cieszyć się z jazdy
    Słyszeliście pewnie o tarczo-bębnach – Tu mamy najnowocześniejsze rozwiązanie, bębno-stalówko-tarczo-kołpak. Cechuje się ono skutecznością zbliżoną do hamulców tarczowych stosowanych w F1 przy znacznie niższych kosztach produkcji. Prawdopodobnie niedługo całkowicie zastąpi tarcze ceramiczne. Jak na razie znalazło zastosowanie w przynajmniej dwóch samochodach osobowych.
    Tu mamy najnowocześniejsze rozwiązanie, bębno-stalówko-tarczo-kołpak. Cechuje się ono skutecznością zbliżoną do hamulców tarczowych stosowanych w F1 przy znacznie niższych kosztach produkcji. Prawdopodobnie niedługo całkowicie zastąpi tarcze ceramiczne. Jak na razie znalazło zastosowanie w przynajmniej dwóch samochodach osobowych.
    9 lutego 2017, 18:09 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Zlot samochodów i motocykli zabytkowych kilka lat temu w Olsztynie

    31 grudnia 2016, 9:42 przez ~Pergamino | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Wieczór przy aucie – Tak jak kolega nitro997 zadbałem o samochodzik  i wpadły nowe oleje, płyny, filtry, tarcze i klocki, których na zdj nie widać. Zapachy, oraz w końcu ramki na rejestrację. Ostatnio już dostałem pouczenie, ze wożę tablice w środku, w nie widocznym miejscu.
    Tak jak kolega nitro997 zadbałem o samochodzik i wpadły nowe oleje, płyny, filtry, tarcze i klocki, których na zdj nie widać. Zapachy, oraz w końcu ramki na rejestrację. Ostatnio już dostałem pouczenie, ze wożę tablice w środku, w nie widocznym miejscu.
    23 listopada 2016, 20:55 przez berton121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Zanim zaczniesz przyśpieszać, zacznij hamować – Tymi właśnie świętymi słowami przedstawiam zestaw do mojej furki.
    Tymi właśnie świętymi słowami przedstawiam zestaw do mojej furki.
    Golf 2 - Zmiany – Dawno mnie tu nie było, a Goferek przeszedł kilka dosyć znaczących zmian, min:
-Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
-Sprężyny -40mm
-Kubełki z Corrado
-Rozrząd
-przelot na końcówce z GTI
-halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
-Sebringi 15"
-miękka deska roździelcza
-ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
-duże chlapacze

W planach:
-Kanapa z Corrado
-Ogarnięcie audio
-Trójramienna kierownica
-Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
-stabilizator tył
-hamulce 280
-tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
-boczne listwy lub sierpy
-licznik MFA (naprawa podświetlania)
-lampy tył na dymione
-W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
    Dawno mnie tu nie było, a Goferek przeszedł kilka dosyć znaczących zmian, min:
    -Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
    -Sprężyny -40mm
    -Kubełki z Corrado
    -Rozrząd
    -przelot na końcówce z GTI
    -halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
    -Sebringi 15"
    -miękka deska roździelcza
    -ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
    -duże chlapacze

    W planach:
    -Kanapa z Corrado
    -Ogarnięcie audio
    -Trójramienna kierownica
    -Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
    -stabilizator tył
    -hamulce 280
    -tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
    -boczne listwy lub sierpy
    -licznik MFA (naprawa podświetlania)
    -lampy tył na dymione
    -W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Fiat Bravo II 1.9 MJET 120 /156 HP/

    PRZÓD:
    284x22mm ----> zestaw Brembo GT 305x28mm tarcze pływające z 4-tłoczkowym zaciskiem z Kit Abarth Essense 595

    http://www.abarthcars.co.uk/kit-acces...

    TYŁ:
    251x11mm ----> 284x22mm tarcze przednie z serii Abarth 500 z zaciskiem z Alfa Romeo Brera

    OPONY:
    GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 225/40R18 92Y
    8 sierpnia 2016, 20:01 przez ~conneser | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Hamulce – Nowe hamulce w 125p, tarcze zamiast 227mm są 240mm a zaciski polonez lucas
    Nowe hamulce w 125p, tarcze zamiast 227mm są 240mm a zaciski polonez lucas