Szukaj
Znalazłem 147 takich materiałów
Od ostatniego czasu została dopieszczana mechanicznie i wizualnie.
MECHANICZNIE
-Regeneracja wszystkich zacisków wraz z zmianą koloru na czerń, nowe tarcze do tyłu, przód był w porządku.
-wymiana przewodów hamulcowych na oplatane z HEL
-konserwacja od spodu
-wymiana świec, rozrządu, koła pasowego, aparatu zapłonowego, cewki zapłonowej i chłodnicy wody.
WIZUALNE
-polakierowane oba zderzaki na nowo bo schodził klar
-polerka i woskowanie
Czekam jeszcze na termin nałożenia powłoki kwarcowej i na odbiór plastików do środka.Potem jeszcze pare drobiazgów i mogę cieszyć się z jazdy
-Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
-Sprężyny -40mm
-Kubełki z Corrado
-Rozrząd
-przelot na końcówce z GTI
-halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
-Sebringi 15"
-miękka deska roździelcza
-ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
-duże chlapacze
W planach:
-Kanapa z Corrado
-Ogarnięcie audio
-Trójramienna kierownica
-Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
-stabilizator tył
-hamulce 280
-tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
-boczne listwy lub sierpy
-licznik MFA (naprawa podświetlania)
-lampy tył na dymione
-W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
PRZÓD:
284x22mm ----> zestaw Brembo GT 305x28mm tarcze pływające z 4-tłoczkowym zaciskiem z Kit Abarth Essense 595
http://www.abarthcars.co.uk/kit-acces...
TYŁ:
251x11mm ----> 284x22mm tarcze przednie z serii Abarth 500 z zaciskiem z Alfa Romeo Brera
OPONY:
GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 225/40R18 92Y