Szukaj
Znalazłem 147 takich materiałów
Silnik: 1.9TDI BPX
Turbosprężarka: GTB2260VKLR
Układ hamulcowy:
przód zaciski ZR18 Cayenne S sześciotłoczkowe tarcze dwuczęściowe 344mm
tył zaciski od Audi S3 8P tarcze 310mm
Moc: 316KM/4926rpm
Moment obrotowy: 541Nm/3865rpm
Jako ciekawostkę dodam że większość patentów na uzyskanie takiej mocy to pomysły i wydumki właściciela.
Link do wykresu w źródle.
BMW E46 Sedan Lift
M-Pakiet Shadow Line
ZAWIESZENIE: H&R -55mm
SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
KOŁA: LM 19/9,5
AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
Silnik 1.8 Endura Diesel turbo z intercoolerem, wersja nietypowa jak na ten silnik, bo poprzedni właściciel rozbroił silnik i zamiast paska rozrządu są... Przekładnie zębate.
jak go kupiłem, pomyślałem, że można kontynuować to co zaczął.
Obecnie silnik z oryginalnych 90 koni ma 110KM - póki co czeka na lepszy intercooler i na dość trudną przeróbkę, bo docelowo planuję moc w okolicy - 250-300KM.
zmienione zawieszenie od wersji Cosworth RS, hamulce, zaciski, tarcze Zimmermann. Pompa wtryskowa Lucas, która daje możliwość swobodnej regulacji dawki - jak i ma możliwość pracy przy bardzo wysokich ciśnieniach wtrysku, nawet 95MPa.
Turbina Garrett, ograniczone ciśnienie do 1.0 Bar (robocza sięga nawet 3,6Bar - po przekroczeniu tego ciśnienia wystrzelił mi wąż doprowadzający ciśnienie do intercoolera).
W planie jest przełożyć już posiadaną skrzynie biegów od Cosworth 4WD - z zablokowanym dyferencjałem centralnym, usunięcie przednich półosi i wstawienie mostu napędowego na tył auta. Obecnie autko czeka na więcej wolnego w pracy, bym mógł się za to zabrać.
malowanie farbkami na woodstocku przez przypadkowo spotkanych ludzi
Więcej w źródle.
Modyfikacje :
-Dolot SIMOTA
-wydech od turbiny 60.3mm kwasówka
-strumienica
-dwa wydechy przelotowe
-tarcze hamulcowe sportowe nawiercane i nacinane
-alusy borbety 15''
-nowa tapicerka skórzana
-dodatkowe zegary
-nowe tarcze licznika
-podświetlenie diodowe licznika i wszystkich przłączników, zmiana kolorystyki podświetlenia
-tuning przedniej maski, przedniego i tylniego zderzaka
-halogeny z punto EVO okrągłe
-tylnia klapa robiona na gładko
-zabudowa bagażnika audio car
-wymiana lamp na angel-eye
-tylnie lampy diodowe
-nowy lakier.
Planowane zakończenie KWIECIEŃ !!!