Szukaj
Znalazłem 147 takich materiałów
Swap hamulcy z tylu z bębnów na tarcze 240mm
Gwint AP + poliuretanowe tuleje zawieszenia
Wiatraki z EK4 przemalowane na grafit + czerwone śruby D1Spec
poprzednie foto
http://motokiller.pl/67536/Moja-Honda-CIVIC-D16Y8
- Rok produkcji: 1989
- Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989
- Typ: Sedan
- Kolor: Diamant Schwartz Metalic
- Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie]
- Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni
- Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power
- Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar
Tył: seria
- Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%)
- Sportowa wkładka filtra powietrza K&N
- Rozpórka: przód & tył Weichers
- Wspomaganie kierownicy
- ABS
- Osłona pod silnik [sanki]
- Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw
tył: Oryginalne MHW
- Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie]
- Fotele a'la Recaro [Eco skóra]
- Lusterko M Technic 2
- Czarna podsufitka M Technic 2
- Gałka zmiany biegów M Technic 2
- Roleta tylnej szyby
- CB radio + antena
- CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity
- Elektryczne Lusterka
- Centralny zamek
- Komputer pokładowy Check Control
- Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17"
- Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2
Filmy :
On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c
Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE
Kahn chciał nadać Defenderowi militarnego sznytu. Przede wszystkim dzięki unikalnej srebrno-szarej barwie nadwozia połączonej z czarnymi detalami.
Tuner mocno zmodernizował wnętrze Defendera, które ze spartańskiego stało się sportowe. Wyjątkowe fotele, zmieniona kierownica, LED-owe podświetlenie kabiny czy czerwone tarcze zegarów świetnie uzupełniają wizualne zmiany dokonane na zewnątrz auta.
Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny
Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego
Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu
Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu
Opony: Pirelli P Zero (slick)
Paliwo: Shell V-Power
Olej: Shell Helix Ultra
Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
[Z POLSKI]
MODY;
-Turbosprezarka GT 2260
-wyspawany kolektor rurowy (Kwasiak)
-DP 3 cale
-wydech By EVO 2.75 cala przelot
-sportowy filtr powietrza dolot by MY.:)
-intercooler coostom
- Zawieszenie Gwint H&R & dystanse 15
- zmiana hebli na porshe czterotloczek plus tarcze naweglane ATE
-plyn hamulcowy EBC Racing
-czarne wykonczenia wnetrza cupra R
dalsze plany.......
zima nowe felgi niestety juz 18 cali powod polska zima Itp...
wydajniejsze pompki ,wałek i chłodzenie
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=15&t=4195
Więc mam G112 czyli 4x4
Gdy kupiłem samochód był dość zaniedbany, bo długo stał nieużywany.
myślałem że szybciej pójdzie mi przywrócenie go do stanu używalności ale ze względu na brak finansów rozłożyło się to bardzo w czasie.
ale na reszcie jeździ!
W mojej na razie zrobiłem tyle:
na początek wymontowałem instalacje gazowa( profanacja w rajdówce)
wywaliłem silnik ( był 1.3 padaka )
wstawiłem nowe progi, nadkola i kawałek tyłu auta
spawałem zgrzewy na karoserii i przede wszystkim na kielichach.
wstawiłem silnik 1.6 od Applausa 132tys przebiegu, ale nie wiem czy to był dobry pomysł, zwłaszcza, że nie wiem tak na prawdę która to była wersja silnika, mam nadzieję że to nie ta 90km :/
sprzęgło od applausa.
sprawdziłem i właściwie od początku złożyłem układ hamulcowy.( nowe (używane, ale o niebo lepsze tarcze z przodu, klocki i tłoczki ) z tyłu nowe-używane bębny i szczęki)
cała jest oczywiście wybebeszona ( sama blacha i kokpit przedni
chłodnica od applausa
wstawione kubełki mirco i pasy 3 punktowe schroth
rozpórka z przodu na górze od GTti i dolna oryginalna.
z przodu atrapa Gtti (ale raczej zdjemę bo po pierwszych "testach wychodzi że słabo chłodzi:P ta taka srebrna ładna:)
jest zderzak GTti tylko w nie najlepszym stanie więc oddam do renowacji a na razie zwykły od g100 ( ale to ma jeździć a nie wyglądać
kolektor bez kata
wydech.... na razie tylko środkowy:) była sama rurka ( ale to ryczy!!!!!!! WoW ! ) ale na miasto się nie nadawała.
Aluski 14` na asfalt.
nie wiem co jeszcze..... jak sobie przypomnę to dopisze:)
Na razie autko jest w trzech kolorach:)czarna karoseria, czerwone elementy wstawione, w miejsce rdzy, no i maska granatowa, bo kupiłem bez maski a teraz druga poszła do małych przeróbek:)
to w sumie nie jest moja pierwsza charada ( ale pierwsza zarejestrowana na mnie ! ). miałem g30 1.0 turbo, ale krótko - tak tylko jako 1 auto.
modele G1xx uwielbiam!
jeździłem też pół roku G200 w automacie ale .... automat... bez komentarza.
No trochę się rozpisałem, ale jest o czym:)
mam nadzieje że znajdę tu na forum trochę dobrych rad:)
mam trochę pomysłów i części, więc może coś z tego będzie...
na razie autko w wazie testów mam nadzieje, że jak zdążę to wystartuje.
_________________
Wojtek W CHARADE 4X4
http://www.automobilklub.org
http://www.wwz15.orangespace.pl/