Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 147 takich materiałów
    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Chevrolet Camaro z 1969 roku – Ekipa Nelson Racing Engines we współpracy z firmami eGarage i Roadster Shop stworzyły piekielnie mocne wcielenie Chevroleta Camaro z 1969 roku.

Długą listę twórców w pełni usprawiedliwia imponująca moc silnika Camaro. Dzięki zastosowaniu podwójnego turbodoładowania i podwójnych wtryskiwaczy, 9,4-litrowy silnik V8 typu big block generuje moc... 2027 KM! Siła napędowa płynie do tylnych kół za pośrednictwem sprzęgła z podwójną tarczą oraz 6-stopniowej przekładni manualnej.
Camaro otrzymało również zupełnie nowe, gwintowane zawieszenie, wydech ze stali nierdzewnej oraz wydajną, aluminiową chłodnicę z dwoma słusznego kalibru wentylatorami.
Klasyczne nadwozie opiera się na kołach z 18-calowymi felgami HRE i oponami przeznaczonymi do wyścigów równoległych (z tyłu w rozmiarze 345/30), za którymi kryją się tarcze hamulcowe. 
W kabinie czekają obszyte skórą fotele, 1000-watowy sprzęt audio oraz - żeby od czasu do czasu schłodzić atmosferę na pokładzie - całkiem współczesna klimatyzacja.
    Ekipa Nelson Racing Engines we współpracy z firmami eGarage i Roadster Shop stworzyły piekielnie mocne wcielenie Chevroleta Camaro z 1969 roku.

    Długą listę twórców w pełni usprawiedliwia imponująca moc silnika Camaro. Dzięki zastosowaniu podwójnego turbodoładowania i podwójnych wtryskiwaczy, 9,4-litrowy silnik V8 typu big block generuje moc... 2027 KM! Siła napędowa płynie do tylnych kół za pośrednictwem sprzęgła z podwójną tarczą oraz 6-stopniowej przekładni manualnej.
    Camaro otrzymało również zupełnie nowe, gwintowane zawieszenie, wydech ze stali nierdzewnej oraz wydajną, aluminiową chłodnicę z dwoma słusznego kalibru wentylatorami.
    Klasyczne nadwozie opiera się na kołach z 18-calowymi felgami HRE i oponami przeznaczonymi do wyścigów równoległych (z tyłu w rozmiarze 345/30), za którymi kryją się tarcze hamulcowe.
    W kabinie czekają obszyte skórą fotele, 1000-watowy sprzęt audio oraz - żeby od czasu do czasu schłodzić atmosferę na pokładzie - całkiem współczesna klimatyzacja.
    Panda Abarth Carbon Edition – Mój 1.3 Multiklekot :)
- EGR off, MBC, FMIC, soft na 90HP
- dach i przód folia 3M carbon di-noc
- czarne lampy przód
- ciemne lampy tył z Pandy 100HP
- felgi 15" Novitec
- springi Weiteck -30/-25
- tarcze tył z pandy 100HP
- podwójny wydech Ulter
- spoiler z Pandy Sport
- fotele z Fiat 500 Abarth
- kierownica z Fiat 500 Abarth
- zegary Indiglo wzór Alfa Romeo GT
- lusterko wsteczne fotochromatyczne Fiat 500 Abarth
+ kilka mniejszych modzików :)

Więcej na www.pandaclubpolska.pl :)
    Mój 1.3 Multiklekot :)
    - EGR off, MBC, FMIC, soft na 90HP
    - dach i przód folia 3M carbon di-noc
    - czarne lampy przód
    - ciemne lampy tył z Pandy 100HP
    - felgi 15" Novitec
    - springi Weiteck -30/-25
    - tarcze tył z pandy 100HP
    - podwójny wydech Ulter
    - spoiler z Pandy Sport
    - fotele z Fiat 500 Abarth
    - kierownica z Fiat 500 Abarth
    - zegary Indiglo wzór Alfa Romeo GT
    - lusterko wsteczne fotochromatyczne Fiat 500 Abarth
    + kilka mniejszych modzików :)

    Więcej na www.pandaclubpolska.pl :)
    12 września 2013, 19:22 przez Deacon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    A "Mirek" zapewniał – że nowe klocki i tarcze. Polska...
    że nowe klocki i tarcze. Polska...
    30 lipca 2013, 4:16 przez BartriczkoSM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan 200sx s14 – Nissan 200sx s14
Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM

Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer:  EGT, OiL Temp, Boost.

Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter

Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift

Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR

Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
    Nissan 200sx s14
    Silnik: SR20DET
    Moc: 370 KM

    Modyfikacje silnika:
    kute Korbowody Eagle
    kute Tłoki JE Pistons
    uszczelka głowicy Cosworth
    śruby głowicy ARP
    śruby podpór wału ARP
    orurowanie custom by ProjectXs
    filtr powietrza Pipercross
    BOV Blitz
    koło pasowe Unorthodox Racing
    turbosprężarka Garrett gt2871r
    downpipe 3" XsPower
    kompletny układ wydechowy HKS Silence
    kolektor wydechowy XsPower
    regulator ciśnienia paliwa AutoGauge

    Modyfikacje elektroniki:
    sterowanie: EcuMaster DET II
    wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.

    Modyfikacje ukł. hamulcowego:
    hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
    tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
    klocki hamulcowe EBC Red Stuff
    tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    6-palczasty spiek XTD
    Short shifter

    Modyfikacje zawieszenia:
    zawieszenie gwintowane D2 Drift

    Modyfikacje karoserii:
    karoseria obspawana punktowo
    konwersja na model s14a body kit AutoR

    Modyfikacje wnętrza:
    6-punktowe pasy szelkowe Nismo
    klatka bezpieczeństwa
    fotele kubełkowe Bride
    24 lipca 2013, 9:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Tarcza hamulcowa – Przyjechał do mnie klient i kazał mi sprawdzić tylne hamulce. Gdy zdjąłem koło i zobaczyłem tarcze to się załamałem, co najlepsze klient kazał mi je jeszcze przetoczyć. Najlepsze w tym jeszcze było że w innym warsztacie na te tarcze założyli mu nowe klocki.
    Przyjechał do mnie klient i kazał mi sprawdzić tylne hamulce. Gdy zdjąłem koło i zobaczyłem tarcze to się załamałem, co najlepsze klient kazał mi je jeszcze przetoczyć. Najlepsze w tym jeszcze było że w innym warsztacie na te tarcze założyli mu nowe klocki.
    20 lipca 2013, 7:29 przez Matusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Polski Demon – Supra Piotra Dobrowolskiego
Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h 

Turbo kit GREDDY T88H
Kute tłoki Powerhouse
kute korbowody Carillo
Większe zawory o 1mm
Podwójne sprężyny zaworowe
Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
HKS DLi
Greddy Racing BOV
Dwie pompy paliwa Walbro
Wtryski Siemens 1000cc
Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
Wydech Custom 4’’
Komputer AEM EMS
Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
Tarcze hamulcowe BREMBO ORO 
Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
Kute felgi alu CCW Competition
Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
Szpera TRD LSD
Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
Wskaźnik Greddy EGT gauge
Wskaźnik Greddy turbo gauge
Wskaźnik K&N AFR gauge
Filtr powietrza K&N
Wyścigowe pasy Sabelt
Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    Supra Piotra Dobrowolskiego
    Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h

    Turbo kit GREDDY T88H
    Kute tłoki Powerhouse
    kute korbowody Carillo
    Większe zawory o 1mm
    Podwójne sprężyny zaworowe
    Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
    HKS DLi
    Greddy Racing BOV
    Dwie pompy paliwa Walbro
    Wtryski Siemens 1000cc
    Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
    Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
    Wydech Custom 4’’
    Komputer AEM EMS
    Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
    Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
    Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
    Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
    Tarcze hamulcowe BREMBO ORO
    Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
    Kute felgi alu CCW Competition
    Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
    Szpera TRD LSD
    Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
    Wskaźnik Greddy EGT gauge
    Wskaźnik Greddy turbo gauge
    Wskaźnik K&N AFR gauge
    Filtr powietrza K&N
    Wyścigowe pasy Sabelt
    Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
    Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    13 lipca 2013, 15:42 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    MALEŃSTWO PO MODYFIKACJACH – 1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
3.  Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
9. Wymieniony filtr powietrza.
10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
11. Wymieniony płyn chłodniczy.
12. Wymieniony olej od wspomagania.
13. Wymieniony płyn hamulcowy.
14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
16. Zregenerowany rozrusznik.
17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
3. Reduktor-opuszczony 25mm
4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
    2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
    3. Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
    4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
    5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
    6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
    7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
    8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
    9. Wymieniony filtr powietrza.
    10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
    11. Wymieniony płyn chłodniczy.
    12. Wymieniony olej od wspomagania.
    13. Wymieniony płyn hamulcowy.
    14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
    15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
    16. Zregenerowany rozrusznik.
    17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
    Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
    1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
    2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
    3. Reduktor-opuszczony 25mm
    4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
    5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
    6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
    7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
    8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
    9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
    10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
    11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
    12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    11 lipca 2013, 20:03 przez ~TOMUS | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    WŁASNE

    Znane już tutaj e36 – Bliżej przedstawione:
- 96r. oryginał 2.0, swap na 2.8
- kolektor ssący od m50
- przerobiony układ dolotowy powietrza
- zwiększone ciśnienie paliwa
- lekkie koło zamachowe
- sprzęgło "spiek"
- blokada tylnego dyfra
- dodatkowy wentylator chłodnicy
- przerobiony układ wydechowy
- zwiększony kąt pochylenia kół przednich
- zwiększony promień skrętu
- zwiększony kąt wyprzedzenia zwrotnicy
- zawieszenie z regulacja twardości
- klatka bezpieczeństwa
- rozpórki kielichów
- fotele kubełkowe
- hydrauliczny ręczny
- nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe
- kierownica z odsadzeniem
- maska i klapa z laminatu
- poszerzone nadkola
    Bliżej przedstawione:
    - 96r. oryginał 2.0, swap na 2.8
    - kolektor ssący od m50
    - przerobiony układ dolotowy powietrza
    - zwiększone ciśnienie paliwa
    - lekkie koło zamachowe
    - sprzęgło "spiek"
    - blokada tylnego dyfra
    - dodatkowy wentylator chłodnicy
    - przerobiony układ wydechowy
    - zwiększony kąt pochylenia kół przednich
    - zwiększony promień skrętu
    - zwiększony kąt wyprzedzenia zwrotnicy
    - zawieszenie z regulacja twardości
    - klatka bezpieczeństwa
    - rozpórki kielichów
    - fotele kubełkowe
    - hydrauliczny ręczny
    - nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe
    - kierownica z odsadzeniem
    - maska i klapa z laminatu
    - poszerzone nadkola
    23 czerwca 2013, 20:39 przez Ania (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne