Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 147 takich materiałów
    Polonez 2.0  24v R6  - zdjęcia z budowy – Jak obiecałem tak wrzucam kilka zdjęć z budowy auta. Zdjęcia na chwilę obecną są mało aktualne - były dokonywane zmiany (zawieszenie - obniżenie, utwardzenie itp).

Na wstępie podkreślę, że nie chce i nie będę debatować czy auto jest mocniejsze, słabsze w stosunku do ... Auto zostało zrobione żeby zobaczyć jak będzie się to sprawować, żeby w życiu nudy nie było ;). 

Silnik został wstawiony razem ze skrzynią biegów, wał (też z bmw) skrócono dorobiono płytkę żeby połączyć z fabrycznym mostem poloneza. Połączenie jest fajne, przełożenie dosyć krótkie. w most włożono "blokadę" - 2 stalowe płytki rozpierane sprężynami, część z was na pewno wie o co chodzi. Na pytanie czy działa od razu odpowiem, że ciężko odpowiedzieć twierdząco bądź przecząco. Spinać trochę spina ale na pewno nie jest to do latania bokami ;) Na pewno auto lepiej się zbiera w stosunku do tego co było - nie ma takiego boksowania kół.

Rozpędzić się łatwo to i zatrzymać trzeba jakoś. Zaciski z alfy 156 i tarcze wentylowane 284mm + felgi 15". 
Zawieszenie utwardzone: sprężyny z żuka + jakieś amorki ale teraz już nie pamiętam od czego. Tył: resor sklepany z dołożonym piórem + twarde amorki. Na tył dorzucony został drążek stabilizatora.  

Kilka rzeczy do opisania jeszcze by się znalazło ale myślę że na razie wystarczy.

Ostatnie foto jest w miarę aktualne. ( Od razu mówię, że nie jestem fanem za niskich aut ;))  

Link do filmiku który wcześniej już wrzucałem: http://www.youtube.com/watch?v=RW48ANxDXlg
    Jak obiecałem tak wrzucam kilka zdjęć z budowy auta. Zdjęcia na chwilę obecną są mało aktualne - były dokonywane zmiany (zawieszenie - obniżenie, utwardzenie itp).

    Na wstępie podkreślę, że nie chce i nie będę debatować czy auto jest mocniejsze, słabsze w stosunku do ... Auto zostało zrobione żeby zobaczyć jak będzie się to sprawować, żeby w życiu nudy nie było ;).

    Silnik został wstawiony razem ze skrzynią biegów, wał (też z bmw) skrócono dorobiono płytkę żeby połączyć z fabrycznym mostem poloneza. Połączenie jest fajne, przełożenie dosyć krótkie. w most włożono "blokadę" - 2 stalowe płytki rozpierane sprężynami, część z was na pewno wie o co chodzi. Na pytanie czy działa od razu odpowiem, że ciężko odpowiedzieć twierdząco bądź przecząco. Spinać trochę spina ale na pewno nie jest to do latania bokami ;) Na pewno auto lepiej się zbiera w stosunku do tego co było - nie ma takiego boksowania kół.

    Rozpędzić się łatwo to i zatrzymać trzeba jakoś. Zaciski z alfy 156 i tarcze wentylowane 284mm + felgi 15".
    Zawieszenie utwardzone: sprężyny z żuka + jakieś amorki ale teraz już nie pamiętam od czego. Tył: resor sklepany z dołożonym piórem + twarde amorki. Na tył dorzucony został drążek stabilizatora.

    Kilka rzeczy do opisania jeszcze by się znalazło ale myślę że na razie wystarczy.

    Ostatnie foto jest w miarę aktualne. ( Od razu mówię, że nie jestem fanem za niskich aut ;))

    Link do filmiku który wcześniej już wrzucałem: http://www.youtube.com/watch?v=RW48ANxDXlg
    23 stycznia 2014, 20:09 przez Pater (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Ulubiony moment w życiu każdego kierowcy – do czasu aż tarcze się nie zwichrują :p
    Do czasu aż tarcze się nie zwichrują :p
    13 stycznia 2014, 22:00 przez DOMINIK200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy Ford Mustang (2015) – w końcu oficjalnie – Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
• 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
• 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
• 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy. 

Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

    Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

    We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
    • 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
    • 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
    • 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

    Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy.

    Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

    Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

    Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

    Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Fiat 125p GTJ – Wyścigowy Polski Fiat 125p GTI z 16-zaworowym silnikiem o pojemności 1840ccm i mocy 198KM (Fiat 124 Abarth), z pięciostopniową skrzynią biegów. Tarcze hamulcowe były wentylowane, obniżono zawieszenie i dokonano modyfikacji nadwozia. Przy masie 850 kg auto rozwijało prędkość maksymalną 210-240 km/h. Koła z oponami 235/60R13. Wyglądał moim zdaniem bardzo dobrze.
    Wyścigowy Polski Fiat 125p GTI z 16-zaworowym silnikiem o pojemności 1840ccm i mocy 198KM (Fiat 124 Abarth), z pięciostopniową skrzynią biegów. Tarcze hamulcowe były wentylowane, obniżono zawieszenie i dokonano modyfikacji nadwozia. Przy masie 850 kg auto rozwijało prędkość maksymalną 210-240 km/h. Koła z oponami 235/60R13. Wyglądał moim zdaniem bardzo dobrze.
    13 grudnia 2013, 21:25 przez Kaweq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Scirocco mk2 2.0 16v ABF – SILNIK: 
- 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic 
- Swap na 2.0 16v ABF 

MODY POD MASKĄ: 
- silnik pomalowany na czarny połysk 
- komora cala odmalowana 
- krótka skrzynia ACD 
- kolo zamachowe z JH 5,25kg 
- dolot 3 cale 
- stożek Simota 
- brak zbiornika płynu spryskiwaczy 
- zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego 
pomalowane na czarny połysk 

UKLAD WYDECHOWY: 
- customowe portki 
- przelot 
- końcowy tłumik z mk2 Gti 16v 
- plus polerka fifek 

ZAWIESZENIE: 
- gwint Tuning Art 

UKLAD HAMULCOWY: 
Seria: 
- przód tarcze 239mm 
- tył bęben 
Zmiana: 
- przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem 
- tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 

BODY-KIT: 
- ori lakier LA5Y na karoserii 
- polerka lakieru 
- szeroki spojler na tylnej szybie 
- szyby atermiczne 
- ori pakiet ZENDERA 
- smoked front 
- odnowione i wypolerowane tylnych lamp 
- usunięta tylna wycieraczka 
- znaczki czarny mat 

KOŁA: 
- Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10 
- opony 165/45/15 Nankang As-1 

ŚRODEK: 
- Digifiz 
- Mfa 
- fotele Recaro z mk3 
- drewniana kierownica Raid 
- drewniana gałka zmiany biegów 
- box na kasety 

CAR-AUDIO: 
- radio Kenwood KDC-MP6090R 
- głośniki seria małe elipsy
    SILNIK:
    - 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
    - Swap na 2.0 16v ABF

    MODY POD MASKĄ:
    - silnik pomalowany na czarny połysk
    - komora cala odmalowana
    - krótka skrzynia ACD
    - kolo zamachowe z JH 5,25kg
    - dolot 3 cale
    - stożek Simota
    - brak zbiornika płynu spryskiwaczy
    - zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
    pomalowane na czarny połysk

    UKLAD WYDECHOWY:
    - customowe portki
    - przelot
    - końcowy tłumik z mk2 Gti 16v
    - plus polerka fifek

    ZAWIESZENIE:
    - gwint Tuning Art

    UKLAD HAMULCOWY:
    Seria:
    - przód tarcze 239mm
    - tył bęben
    Zmiana:
    - przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem
    - tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60

    BODY-KIT:
    - ori lakier LA5Y na karoserii
    - polerka lakieru
    - szeroki spojler na tylnej szybie
    - szyby atermiczne
    - ori pakiet ZENDERA
    - smoked front
    - odnowione i wypolerowane tylnych lamp
    - usunięta tylna wycieraczka
    - znaczki czarny mat

    KOŁA:
    - Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10
    - opony 165/45/15 Nankang As-1

    ŚRODEK:
    - Digifiz
    - Mfa
    - fotele Recaro z mk3
    - drewniana kierownica Raid
    - drewniana gałka zmiany biegów
    - box na kasety

    CAR-AUDIO:
    - radio Kenwood KDC-MP6090R
    - głośniki seria małe elipsy
    29 listopada 2013, 17:25 przez ~siwy83 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 126p - Swap 1.2 75KM – SILNIK:
Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
tłumik z Poloneza, skrócony,       końcówka inox polerowana 60mm.

UKŁAD CHŁODZENIA:
mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

HAMULCE:
przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

WNĘTRZE:
pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

KOŁA: 
lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    SILNIK:
    Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
    tłumik z Poloneza, skrócony, końcówka inox polerowana 60mm.

    UKŁAD CHŁODZENIA:
    mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

    SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
    Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

    ZAWIESZENIE:
    Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

    HAMULCE:
    przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

    WNĘTRZE:
    pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

    KOŁA:
    lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    Piękny okaz – Felgi O.Z., tarcze wentylowane, sportowe fotele z alcantarą, tylko tyle zdążyłem zauwarzyć, pewnie ma też podkręcony silnik
    Felgi O.Z., tarcze wentylowane, sportowe fotele z alcantarą, tylko tyle zdążyłem zauwarzyć, pewnie ma też podkręcony silnik
    20 listopada 2013, 17:22 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Munch 2000 Dobre bo produkowane w Polsce – Munch 2000 motocykl zbudowany dookoła głowicy silnika marki Opel.

Dane techniczne Münch Mammut 2000:

SILNIK
 
Typ silnika:
rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
Rozrząd:
DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
Stopień sprężania:
9,0:1
Moc maksymalna:
260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
Maksymalny moment obrotowy:
386 Nm przy 3500 obr./min
Zasilanie:
wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
PRZENIESIENIE NAPĘDU
 
Przełożenie wstępne:
koła zębate
Sprzęgło:
wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów:
6-stopniowa
Przeniesienie na tylne koło:
łańcuch zębaty typu 0-Ring
PODWOZIE
 
Rama:
podwójna rurowa
Zawieszenie:
widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulec:
przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
Ogumienie:
przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
MASY I WYMIARY
 
Masa bez płynów:
354 kg
Rozstaw osi:
1540 mm
Wymiary:
2146x800x1033 mm
Wysokość siodła:
780 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
780 mm
OSIĄGI
 
Prędkość maksymalna:
250 km/h (ograniczona elektronicznie)
 
 
Cena:
86 000 euro

Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
    Munch 2000 motocykl zbudowany dookoła głowicy silnika marki Opel.

    Dane techniczne Münch Mammut 2000:

    SILNIK

    Typ silnika:
    rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
    Rozrząd:
    DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
    Stopień sprężania:
    9,0:1
    Moc maksymalna:
    260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
    Maksymalny moment obrotowy:
    386 Nm przy 3500 obr./min
    Zasilanie:
    wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
    PRZENIESIENIE NAPĘDU

    Przełożenie wstępne:
    koła zębate
    Sprzęgło:
    wielotarczowe, mokre
    Skrzynia biegów:
    6-stopniowa
    Przeniesienie na tylne koło:
    łańcuch zębaty typu 0-Ring
    PODWOZIE

    Rama:
    podwójna rurowa
    Zawieszenie:
    widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
    Hamulec:
    przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
    Ogumienie:
    przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
    MASY I WYMIARY

    Masa bez płynów:
    354 kg
    Rozstaw osi:
    1540 mm
    Wymiary:
    2146x800x1033 mm
    Wysokość siodła:
    780 mm
    Pojemność zbiornika paliwa:
    780 mm
    OSIĄGI

    Prędkość maksymalna:
    250 km/h (ograniczona elektronicznie)


    Cena:
    86 000 euro

    Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
    8 listopada 2013, 19:22 przez gulun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    VW Golf VI GTI Mike’a – Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

    Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

    Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

    Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

    Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    5 listopada 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Yamaha Mt 07 NOWOŚĆ – To typowy street fighter. Za emocje odpowiadał będzie zupełnie nowy silnik. Jest to dwucylindrowa rzędówka o pojemności 689cm3. Spośród pozostałych cech to dwustronny, asymetryczny wahacz, opona tylna o szerokości 180 mm, czy tarcze hamulcowe typu wave, na których z przodu (śr. 282 mm) pracują 4-tłoczkowe zaciski. Zawieszenie to klasyczny widelec o śr. 41 mm oraz montowany poziomo, regulowany amortyzator tylny. 10-szprychowe koła pochodzą z MT-09. Zegary, jak i tylne światło, są wykonane w technologii LED. MT-07 z płynami waży 179 kg.
Szykuje się fajna zabawka
    To typowy street fighter. Za emocje odpowiadał będzie zupełnie nowy silnik. Jest to dwucylindrowa rzędówka o pojemności 689cm3. Spośród pozostałych cech to dwustronny, asymetryczny wahacz, opona tylna o szerokości 180 mm, czy tarcze hamulcowe typu wave, na których z przodu (śr. 282 mm) pracują 4-tłoczkowe zaciski. Zawieszenie to klasyczny widelec o śr. 41 mm oraz montowany poziomo, regulowany amortyzator tylny. 10-szprychowe koła pochodzą z MT-09. Zegary, jak i tylne światło, są wykonane w technologii LED. MT-07 z płynami waży 179 kg.
    Szykuje się fajna zabawka
    5 listopada 2013, 12:25 przez Makabrycy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj