Hej, MKLR przeglądam od paru lat ale dopiero teraz zdecydowałem się założyć konto, chciałem pokazać swoje pierwsze autko - Toyota Celica z 2000 roku, samochód kupiłem już 2 lata temu, przez ten czas doprowadziłem go do bardzo dobrego stanu mechanicznego, od razu po zakupie, wyrzucenie xenonów z allegro i wsadzenie normalnych żarówek, nowe tarcze (nawiercane, nacinane), klocki hamulcowe i oczywiście olej+filtr, w dalszej kolejności pojawiały się kolejne pilne rzeczy do wymiany: wydech i sprzęgło, zakup nowego akumulatora. Natomiast z dopieszczania (nie chciałem agro-tuningu) wpadła lotka (spojler) na klapę bagażnika, Ori alufelgi Toyoty na zimę (czarne) na zdjęciu, srebrne na lato, zdarzyło mi się niestety przywalić z tyłu w betonową doniczkę dlatego wpadły czujniki parkowania z wyświetlaczem wbudowanym w środkową konsolę, z planów na ten rok to przyciemnianie szyb z tyłu, naprawa centralnego zamka (pilot nie działa) a dalej się zobaczy, jest to wersja 143KM, i powoli zaczynam myśleć że przydało by się więcej.
Początkowo zwykły HB 3D. Teraz Pakiet OPC2, silnik x30xe, tłumik 2,5" na 2 przelotowych tłumikach, hamulce 4 tłok Brembo z Alfy v6 + tarcze 330mm z Mercedesa. W środku czarna skóra + czarna podsufitka i słupki. Gwint FK + koła Mercedes CLS typ 219 2x 8,5J + 9,5J. https://www.facebook.com/AstraV6FakeOPC/
Opel Vectra B 2.5 v6 194km w limitowanej wersji i500 (irmscher ) wersji po lifcie w tym wydaniu wyszło około 400 sztuk . Od siebie dodane : Gwint , Koła 18' , ori ksenon , skromne car audio ( całe auto wygłuszone matami + skrzynka i wzmacniacz ) , blenda tylnej szyby , tylne lampy Arteb , tarcze zegarów indiglo , przednia dokładka zderzaka Renault Laguna II
Jeszcze nikt tego nie robił!!!
Przedstawię wam swap hamulcy do Fiata Grande Punto, zaciski 4-tłoczek Brembo z Mercedesa w220, tarcze 309mm z Alfy Romeo 166 3.0 V6,
Film przedstawia krok po kroku jak wymienić tarcze hamulcowe i klocki. Drobna uwaga pamiętajcie o zwolnieniu hamulca ręcznego przy ściąganiu tarczy oraz odciągnięciu tłoczków po zdjęciu klocków. Na filmiku tłoczki odciągano z jednej strony potem z drugiej, niestety nie nagrano późniejszej próby odciągania dwóch jednocześnie ponieważ jak widać gdy robimy to z jednej strony to drugi wraca. Cała wymiana przeprowadzana była dostępnymi narzędziami bez specjalistycznego sprzętu. Ważne żeby zwrócić uwagę czy tarcza którą kupiliśmy jest dobrych rozmiarów, czy gdzieś nie ociera.