Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 721 takich materiałów
    BIAŁY KRUK I35 – Vectra I35 powstala w 2003r na 35 lecie firmy Irmscher. Jest to Opel Vectra C lub Signum z pakietem stylistycznych i sportowym zawieszeniem Irmscher. Silnik zamontowany w aucie to dobrze znany,  benzynowy silnik 3.2 v6 Z32SE , doladowany kompresorem, generał ok: 306KM i 370NM co pozwalało rozpędzić auto do 283km/h. Do 100km/h auto potrzebowało 6s, a do 200km/h 20.9s. Wyprodukowano ich podobno tylko osiem sztuk.
    Vectra I35 powstala w 2003r na 35 lecie firmy Irmscher. Jest to Opel Vectra C lub Signum z pakietem stylistycznych i sportowym zawieszeniem Irmscher. Silnik zamontowany w aucie to dobrze znany, benzynowy silnik 3.2 v6 Z32SE , doladowany kompresorem, generał ok: 306KM i 370NM co pozwalało rozpędzić auto do 283km/h. Do 100km/h auto potrzebowało 6s, a do 200km/h 20.9s. Wyprodukowano ich podobno tylko osiem sztuk.
    14 stycznia 2023, 2:24 przez motokiller10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prezentuje Wam najmocniejsze na rynku radio 2 DIN dedykowane do modeli: Opel Vectra C, Zafiry B, Astry H, Merivy A i Omegi C. Mam nadzieję, że kilka moich porad i spostrzeżeń pozwoli Wam wybrać radio idealne do potrzeb i auta.
    7 grudnia 2022, 11:26 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Vectra C –
    9 października 2022, 19:58 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.luckymotion.com.pl

    Bydgoszcz - Rondo Wielkopolskie. Opel Vectra nie dostosował się do znaku ustąp pierwszeństwa i wjechał na rondo mimo niedziałającej sygnalizacji świetlnej, zderzając się z innym pojazdem.
    16 kwietnia 2022, 2:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Vectra A Co miał do zaoferowania Opel? Jak wyglądał na tle konkurencji i dlaczego tak chętnie pożerała go korozja? Zobaczcie sami!
    10 kwietnia 2022, 21:31 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 9-3 Aero – Samochód osobowy produkowany pod szwedzką marką Saab w latach 1998–2011 oraz ponownie przez szwedzkie przedsiębiorstwo NEVS w latach 2013–2014. Druga generacja Saaba 9-3 została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Zupełnie nowe wcielenie modelu otrzymało tym razem kod fabryczny YS3F. Konstrukcja pojazdu została opracowana na bazie płyty podłogowej amerykańskiego koncernu General Motors -Epsilon I na której powstały m.in. Opel Vectra C, Fiat Croma oraz Cadillac BLS. Pojazd otrzymał klasyczną sylwetkę nadwozia, której charakterystycznym dla marki Saab elementem był trójdzielny wlot powietrza. Podobnie jak inne modele marki stacyjkę umieszczono pomiędzy przednimi fotelami. Od 2 grudnia 2013 roku do maja 2014 roku po wykupieniu Saaba przez nowego inwestora - NEVS prowadzono ponowną produkcję modelu 9-3. W ofercie znajdował się wyłącznie model 9-3 Aero z nadwoziem sedan. Konfiguracja ta bazowała na zmodyfikowanej wersji Griffin z ostatnich lat produkcji przez GM. Saab sprzedawany przez NEVS od produkowanego do 2011 roku modelu różnił się m.in. logo z którego zniknęła charakterystyczna głowa gryfa, lecz pozostał napis SAAB. Te auta oferowano wyłącznie z turbodoładowanym silnikiem benzynowym produkcji GM o pojemności 2 l i mocy 220 KM, który w wersji ze skrzynią manualną prędkość 100 km/h osiągał w 6,9 s i maksymalnie rozpędzał pojazd do 240 km/h. W pojeździe w porównaniu do ostatniego rocznika produkcji GM zmieniono m.in. fotele i zagłówki. Samochód sprzedawany był wyłącznie na rynku szwedzkim, a zamówienia składać można było pośrednictwem internetu. W 2014 roku przygotowano mocniejszą wersję Hirsch Edition, o mocy zwiększonej do 275 KM. W czerwcu 2016 roku firma NEVS ogłosiła, iż rezygnuje z wykorzystywania marki Saab, w związku z wygaśnięciem praw do jej używania.
    Samochód osobowy produkowany pod szwedzką marką Saab w latach 1998–2011 oraz ponownie przez szwedzkie przedsiębiorstwo NEVS w latach 2013–2014. Druga generacja Saaba 9-3 została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Zupełnie nowe wcielenie modelu otrzymało tym razem kod fabryczny YS3F. Konstrukcja pojazdu została opracowana na bazie płyty podłogowej amerykańskiego koncernu General Motors -Epsilon I na której powstały m.in. Opel Vectra C, Fiat Croma oraz Cadillac BLS. Pojazd otrzymał klasyczną sylwetkę nadwozia, której charakterystycznym dla marki Saab elementem był trójdzielny wlot powietrza. Podobnie jak inne modele marki stacyjkę umieszczono pomiędzy przednimi fotelami. Od 2 grudnia 2013 roku do maja 2014 roku po wykupieniu Saaba przez nowego inwestora - NEVS prowadzono ponowną produkcję modelu 9-3. W ofercie znajdował się wyłącznie model 9-3 Aero z nadwoziem sedan. Konfiguracja ta bazowała na zmodyfikowanej wersji Griffin z ostatnich lat produkcji przez GM. Saab sprzedawany przez NEVS od produkowanego do 2011 roku modelu różnił się m.in. logo z którego zniknęła charakterystyczna głowa gryfa, lecz pozostał napis SAAB. Te auta oferowano wyłącznie z turbodoładowanym silnikiem benzynowym produkcji GM o pojemności 2 l i mocy 220 KM, który w wersji ze skrzynią manualną prędkość 100 km/h osiągał w 6,9 s i maksymalnie rozpędzał pojazd do 240 km/h. W pojeździe w porównaniu do ostatniego rocznika produkcji GM zmieniono m.in. fotele i zagłówki. Samochód sprzedawany był wyłącznie na rynku szwedzkim, a zamówienia składać można było pośrednictwem internetu. W 2014 roku przygotowano mocniejszą wersję Hirsch Edition, o mocy zwiększonej do 275 KM. W czerwcu 2016 roku firma NEVS ogłosiła, iż rezygnuje z wykorzystywania marki Saab, w związku z wygaśnięciem praw do jej używania.
    5 kwietnia 2022, 21:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj