Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    blessu

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 4 lutego 2016 - 21:56
    Ostatnio: 29 listopada 2019 - 16:00
    • Materiałów na głównej: 62 z 67 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 253
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: -1
     
    29 listopada 2019, 16:00 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Octavia ma dużo modyfikacji - osłony miski olejowej, podniesione zawieszenie, poliuretany. Sprawdzamy co ten samochód potrafi w terenie.
    22 listopada 2019, 15:24 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Istnieje Porsche, które przez samych inżynierów tej firmy, zostało ochrzczone świnią i na takie przemalowane, dziś jest ono legendą motoryzacji.
    11 października 2019, 14:46 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jechaliście swoimi samochodami naprawdę szybko? Ile to było? 180, 200, 213 km/h? A wyobraźmy sobie, że jesteśmy w stanie jechać 490km/h. Pewnie ciężko to sobie wyobrazić, ale jak się okazuje, nie ma rzeczy niemożliwych. Bugatti tego dokonało, a za tym wyczynem stoją bardzo interesujące historie i dylematy inżynierskie. Postanowiliśmy przybliżyć Wam ten temat i opowiedzieć o nieznanych aspektach tego wydarzenia.
    22 września 2019, 10:38 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wielki, obiektywny test wodorowania silników. Zabieg zdobywającą popularność i coraz większe rzesze zwolenników. My postanowiliśmy zająć się tematem rzeczowo i obiektywnie, wykonując wodorowanie dwóch aut z silnikiem 1.9 TDi jadąc oboma autami na hamownie przed i po wodorowaniu. Wyniki okazały się wyjątkowo interesujące.
    1 maja 2018, 14:30 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wyjaśniamy od A do Z kwestię zapowietrzającego się układu paliwowego w silnikach Diesla na przykładzie legendy motoryzacji spod znaku volkswagena - silnika 1.9 TDi
    22 lutego 2018, 21:21 przez blessu (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Nieodzowny element silników turbodoładowanych, zarówno benzynowych jak i diesla - chłodnice powietrza zwane intercoolerami - jak działają, czym się różnią, jakie mają wady i zalety? Zachęcamy do oglądania.
    15 lutego 2018, 19:12 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Logi wykonywane za pomocą programów diagnostycznych VAG-COM lub VCDS to najpopularniejsza metoda diagnostyki stanu silnika. W tym odcinku podpowiadamy, które logi najlepiej nadają się do podstawowej diagnostyki silnika 1.8T