Profil użytkownika
fiozo
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 30 października 2012 - 22:42 |
Ostatnio: | 3 maja 2015 - 14:43 |
- Materiałów na głównej: 8 z 9 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 487
- Komentarzy: 15
- Punktów za komentarze: 7
Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).
Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas.
Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).
Trochę danych technicznych:
silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)
12szt kutych korobowodów
2 wyważone dynamicznie wały korbowe
2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)
12x wtryskiwacze 1600ccm boscha
2x pompa 044 (docelowo 4x)
zawieszenie tył custom od podstaw
zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana
sterowanie silnikami 2x EMU.
a więc tak, C20LET dokonał żywota (przy mocy mniej więcej 600 koni) postanowiliśmy zmienić jednostkę na nieco większą oraz z większą ilością gadżetów (typu regulowane wałki rozrządu) poniżej kilka zdjęć z montażu silnika 3,2 V6 z Porsche Cayenne
zaraz po zakupie, rok 2005, 70tys km przeebiegu, kontrola całości (ma tyle napewno niewięcej)
Więcej na stronie : http://www.mickey-garage.pl/projekty/48/opel-calibra-r32-turbo---630km-711nm
[Z POLSKI]
MODY;
-Turbosprezarka GT 2260
-wyspawany kolektor rurowy (Kwasiak)
-DP 3 cale
-wydech By EVO 2.75 cala przelot
-sportowy filtr powietrza dolot by MY.:)
-intercooler coostom
- Zawieszenie Gwint H&R & dystanse 15
- zmiana hebli na porshe czterotloczek plus tarcze naweglane ATE
-plyn hamulcowy EBC Racing
-czarne wykonczenia wnetrza cupra R
dalsze plany.......
zima nowe felgi niestety juz 18 cali powod polska zima Itp...
wydajniejsze pompki ,wałek i chłodzenie
1
« poprzednia 1 następna »