Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    fiozo

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 30 października 2012 - 22:42
    Ostatnio: 3 maja 2015 - 14:43
    • Materiałów na głównej: 8 z 9 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 487
    • Komentarzy: 15
    • Punktów za komentarze: 7
     
    Tsunami Opel Calibra BiMoto 1400KM 1400 Nm – A więc pomysł był na auto na 1500koni, ale co jak z czym, kurde, wsadzamy dwa silnik i po robocie. Tutaj z pomocą przyszły firmy ECUMASTER oraz FMIC.PL od których mamy większość gratów w aucie.
Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).

Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas. 

Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).

Trochę danych technicznych:

silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)

12szt kutych korobowodów

2 wyważone dynamicznie wały korbowe 

2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)

12x wtryskiwacze 1600ccm boscha

2x pompa 044 (docelowo 4x)

zawieszenie tył custom od podstaw

zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana

sterowanie silnikami 2x EMU.
    A więc pomysł był na auto na 1500koni, ale co jak z czym, kurde, wsadzamy dwa silnik i po robocie. Tutaj z pomocą przyszły firmy ECUMASTER oraz FMIC.PL od których mamy większość gratów w aucie.
    Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili tylko i wyłącznie (i liczymy że będzie jeździć z jakimiś tam sukcesami).

    Patrząc na projekty z Niemiec, nasze Tsunami ma potencjał na ponad 2tys koni mechanicznych, co robi wrażenie nawet na nas.

    Premiera niesprawnego jeszcze auta odbyła się na zlocie Calibra Team (bo gdzie indziej, skoro to jednak Calibra).

    Trochę danych technicznych:

    silnik 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)

    12szt kutych korobowodów

    2 wyważone dynamicznie wały korbowe

    2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)

    12x wtryskiwacze 1600ccm boscha

    2x pompa 044 (docelowo 4x)

    zawieszenie tył custom od podstaw

    zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana

    sterowanie silnikami 2x EMU.
    Co prawda nie są to jeszcze wyniki z pełnych zawodów, ale już mamy jakąś tam wiedzę o przyspieszeniu naszej Tsunami, a więc na piątkowych testach na dość nierównej nawierzchni, na oponach stworzonych do tego sportu, udało nam sie uzyskać czas 2.6sekudny od zera do 100km/h (to w sumie tyle co Bugatti Veyron, choć on pewnie miał dogodniejsze warunki na testy) nie jest źle, na pewno da się ugrać lepszy czas, zakładamy kolejne testy już na pełne 1/4mili ciekawe co potrafi.
    16 czerwca 2014, 20:25 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    zarchiwizowany
    Bracia – Bracia Vag 
Bracia Po Feldze (Tomason)
    Bracia Vag
    Bracia Po Feldze (Tomason)
    6 grudnia 2013, 13:39 przez fiozo (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Opel Kadett 3,2 V6 Turbo - 460KM 560Nm – Opel Kadett, przyjechał do nas z silnikiem 3,2 V6, naturalnie "mało było" więc została podjęta decyzja o montażu turbosprężarki (w tym przypadku Holset H1E z częścią gorącą 16cm) równocześnie została podjęta decyzja o wymianie skrzyni biegów na 6biegową Dqb z audi TT, całość jest strojona na standalone firmy Ecumaster a mianowicie EMU, poniżej kilka zdjęć z prac nad kadettem:
    Opel Kadett, przyjechał do nas z silnikiem 3,2 V6, naturalnie "mało było" więc została podjęta decyzja o montażu turbosprężarki (w tym przypadku Holset H1E z częścią gorącą 16cm) równocześnie została podjęta decyzja o wymianie skrzyni biegów na 6biegową Dqb z audi TT, całość jest strojona na standalone firmy Ecumaster a mianowicie EMU, poniżej kilka zdjęć z prac nad kadettem:
    19 sierpnia 2013, 22:33 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Opel Calibra R32 turbo - 630KM 711Nm Mickey Garage – W sumie nie jest to nowy projekt, ale jako że zmienił sie silnik, postanowiliśmy przedstawić go jako kolejny temat.

a więc tak, C20LET dokonał żywota (przy mocy mniej więcej 600 koni) postanowiliśmy zmienić jednostkę na nieco większą oraz z większą ilością gadżetów (typu regulowane wałki rozrządu) poniżej kilka zdjęć z montażu silnika 3,2 V6 z Porsche Cayenne

zaraz po zakupie, rok 2005, 70tys km przeebiegu, kontrola całości (ma tyle napewno niewięcej)

Więcej na stronie : http://www.mickey-garage.pl/projekty/48/opel-calibra-r32-turbo---630km-711nm
    W sumie nie jest to nowy projekt, ale jako że zmienił sie silnik, postanowiliśmy przedstawić go jako kolejny temat.

    a więc tak, C20LET dokonał żywota (przy mocy mniej więcej 600 koni) postanowiliśmy zmienić jednostkę na nieco większą oraz z większą ilością gadżetów (typu regulowane wałki rozrządu) poniżej kilka zdjęć z montażu silnika 3,2 V6 z Porsche Cayenne

    zaraz po zakupie, rok 2005, 70tys km przeebiegu, kontrola całości (ma tyle napewno niewięcej)

    Więcej na stronie : http://www.mickey-garage.pl/projekty/48/opel-calibra-r32-turbo---630km-711nm
    19 sierpnia 2013, 22:29 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Takie tam Clio II Dti – Małe ale daje radę :) Ciekawe ilu jest posiadaczy Renault Clio na Moto Killerze . Pozdrowienia .
    Małe ale daje radę :) Ciekawe ilu jest posiadaczy Renault Clio na Moto Killerze . Pozdrowienia .
    30 października 2012, 23:11 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Leon 1.9 TDI 248 HP 500 Nm – "Leoniasty" znajomego. Ładna bestyja.
    "Leoniasty" znajomego. Ładna bestyja.
    1 listopada 2012, 18:12 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Audi TT 8N 225 Quattro – Moje skromne TT. Cieszy bo swoje.
    Moje skromne TT. Cieszy bo swoje.
    30 października 2012, 22:49 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Leon 1.9 TDI 248 KM , 500 Nm by WRCKlaki – Leoniasty Kumpla Part II Plus Opis :
[Z POLSKI]
MODY;
-Turbosprezarka GT 2260
-wyspawany kolektor rurowy (Kwasiak)
-DP 3 cale
-wydech By EVO 2.75 cala przelot
-sportowy filtr powietrza dolot by MY.:)
-intercooler coostom
- Zawieszenie Gwint H&R & dystanse 15
- zmiana hebli na porshe czterotloczek plus tarcze naweglane ATE
-plyn hamulcowy EBC Racing
-czarne wykonczenia wnetrza cupra R
dalsze plany.......
zima nowe felgi niestety juz 18 cali powod polska zima Itp...
wydajniejsze pompki ,wałek i chłodzenie
    Leoniasty Kumpla Part II Plus Opis :
    [Z POLSKI]
    MODY;
    -Turbosprezarka GT 2260
    -wyspawany kolektor rurowy (Kwasiak)
    -DP 3 cale
    -wydech By EVO 2.75 cala przelot
    -sportowy filtr powietrza dolot by MY.:)
    -intercooler coostom
    - Zawieszenie Gwint H&R & dystanse 15
    - zmiana hebli na porshe czterotloczek plus tarcze naweglane ATE
    -plyn hamulcowy EBC Racing
    -czarne wykonczenia wnetrza cupra R
    dalsze plany.......
    zima nowe felgi niestety juz 18 cali powod polska zima Itp...
    wydajniejsze pompki ,wałek i chłodzenie
    1 listopada 2012, 18:49 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)

    1