Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Jordi22

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 29 kwietnia 2014 - 15:56
    Ostatnio: 2 lipca 2015 - 14:49
    • Materiałów na głównej: 5 z 5
    • Punktów za materiały: 196
    • Komentarzy: 7
    • Punktów za komentarze: 19
     
    Dobre bo z Polski – Toyota MR2 SW21 
Silnik:3s-gte rev3 2,0 Turbo
Układ dolotowy: Stożek Blitz SonicPower
Układ wydechowy: Mongoose
Zawieszenie: 
Kayaba + obniżone sprężyny
Bilstein z czterostopniową regulacją twardości + obniżone sprężyny
BODY KIT: 
przód: Border
boki: dokładki Greddy,
tył: Toms
Ciekawostka: Samochód odbudowany od podstaw. Poprzedni silnik to 5s-fe 2,2l, 
W źródle link do zdjęcia samochodu przed rozpoczęciem pracy.
    Toyota MR2 SW21
    Silnik:3s-gte rev3 2,0 Turbo
    Układ dolotowy: Stożek Blitz SonicPower
    Układ wydechowy: Mongoose
    Zawieszenie:
    Kayaba + obniżone sprężyny
    Bilstein z czterostopniową regulacją twardości + obniżone sprężyny
    BODY KIT:
    przód: Border
    boki: dokładki Greddy,
    tył: Toms
    Ciekawostka: Samochód odbudowany od podstaw. Poprzedni silnik to 5s-fe 2,2l,
    W źródle link do zdjęcia samochodu przed rozpoczęciem pracy.
    Dobre bo z Polski – Mazda RX8
Silnik: k20z4 z Civica Type-r
Turbosprężarka:gt3071r okolice 400+Hp (coming soon)
Moc: 213KM
Moment Obrotowy: 186Nm
Hamulce: seria RX8
Układ wydechowy:
2.5 cala komorowy seria z RX8
kolektor 4-1
Komputer: ecumaster EMU w pełni obsługujący VTC 
Ciekawostki: Po swapie rozkład masy nie został zmieniony.
RX8 w połączeniu z silnikiem k20z4 daje samochód idealny. Wciąż świeże nadwozie z mocnym bezawaryjnym silnikiem. 
Link do wykresu w źródle.
    Mazda RX8
    Silnik: k20z4 z Civica Type-r
    Turbosprężarka:gt3071r okolice 400+Hp (coming soon)
    Moc: 213KM
    Moment Obrotowy: 186Nm
    Hamulce: seria RX8
    Układ wydechowy:
    2.5 cala komorowy seria z RX8
    kolektor 4-1
    Komputer: ecumaster EMU w pełni obsługujący VTC
    Ciekawostki: Po swapie rozkład masy nie został zmieniony.
    RX8 w połączeniu z silnikiem k20z4 daje samochód idealny. Wciąż świeże nadwozie z mocnym bezawaryjnym silnikiem.
    Link do wykresu w źródle.
    Dobre bo z Polski – Lexus SC400 Supercharged
Silnik: 1UZ-FE 4.0L V8.
Kompresor: Eaton M112 (coming soon)
Układ hamulcowy: 
 Przód Brembo od Evo X 
 Tył Brembo od Evo X
Moc: 245KM 
Moment obrotowy: 353Nm
Felgi: Rays TE37 9,5x19" przód 10,5x19" tył.
Link do zdjęcia jak samochód prezentuje się na tych felgach w źródle.
    Lexus SC400 Supercharged
    Silnik: 1UZ-FE 4.0L V8.
    Kompresor: Eaton M112 (coming soon)
    Układ hamulcowy:
    Przód Brembo od Evo X
    Tył Brembo od Evo X
    Moc: 245KM
    Moment obrotowy: 353Nm
    Felgi: Rays TE37 9,5x19" przód 10,5x19" tył.
    Link do zdjęcia jak samochód prezentuje się na tych felgach w źródle.
    Dobre bo z Polski – Seat Ibiza Cupra TDI 2008
Silnik: 1.9TDI BPX
Turbosprężarka: GTB2260VKLR
Układ hamulcowy:
przód zaciski ZR18 Cayenne S sześciotłoczkowe tarcze dwuczęściowe 344mm 
tył zaciski od Audi S3 8P tarcze 310mm
Moc: 316KM/4926rpm
Moment obrotowy: 541Nm/3865rpm
Jako ciekawostkę dodam że większość patentów na uzyskanie takiej mocy to pomysły i wydumki właściciela.
Link do wykresu w źródle.
    Seat Ibiza Cupra TDI 2008
    Silnik: 1.9TDI BPX
    Turbosprężarka: GTB2260VKLR
    Układ hamulcowy:
    przód zaciski ZR18 Cayenne S sześciotłoczkowe tarcze dwuczęściowe 344mm
    tył zaciski od Audi S3 8P tarcze 310mm
    Moc: 316KM/4926rpm
    Moment obrotowy: 541Nm/3865rpm
    Jako ciekawostkę dodam że większość patentów na uzyskanie takiej mocy to pomysły i wydumki właściciela.
    Link do wykresu w źródle.
    30 kwietnia 2014, 10:38 przez Jordi22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dobre bo z Polski – Projekt Audi S3 8L R30 
Silnik:R32 BMX
Turbosprężarka: Garret GT3788R
Układ hamulcowy:
-Tarcze 355mm
-Zaciski Prosche ZR18
Oficjalnie nie podano wykresu, potencjał to wysokie 6XXHp oraz okolice 7XXNm
    Projekt Audi S3 8L R30
    Silnik:R32 BMX
    Turbosprężarka: Garret GT3788R
    Układ hamulcowy:
    -Tarcze 355mm
    -Zaciski Prosche ZR18
    Oficjalnie nie podano wykresu, potencjał to wysokie 6XXHp oraz okolice 7XXNm
    29 kwietnia 2014, 16:15 przez Jordi22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1