Profil użytkownika
Jordi22
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 29 kwietnia 2014 - 15:56 |
Ostatnio: | 2 lipca 2015 - 14:49 |
- Materiałów na głównej: 5 z 5
- Punktów za materiały: 196
- Komentarzy: 7
- Punktów za komentarze: 19
Silnik:3s-gte rev3 2,0 Turbo
Układ dolotowy: Stożek Blitz SonicPower
Układ wydechowy: Mongoose
Zawieszenie:
Kayaba + obniżone sprężyny
Bilstein z czterostopniową regulacją twardości + obniżone sprężyny
BODY KIT:
przód: Border
boki: dokładki Greddy,
tył: Toms
Ciekawostka: Samochód odbudowany od podstaw. Poprzedni silnik to 5s-fe 2,2l,
W źródle link do zdjęcia samochodu przed rozpoczęciem pracy.
Silnik: k20z4 z Civica Type-r
Turbosprężarka:gt3071r okolice 400+Hp (coming soon)
Moc: 213KM
Moment Obrotowy: 186Nm
Hamulce: seria RX8
Układ wydechowy:
2.5 cala komorowy seria z RX8
kolektor 4-1
Komputer: ecumaster EMU w pełni obsługujący VTC
Ciekawostki: Po swapie rozkład masy nie został zmieniony.
RX8 w połączeniu z silnikiem k20z4 daje samochód idealny. Wciąż świeże nadwozie z mocnym bezawaryjnym silnikiem.
Link do wykresu w źródle.
Silnik: 1.9TDI BPX
Turbosprężarka: GTB2260VKLR
Układ hamulcowy:
przód zaciski ZR18 Cayenne S sześciotłoczkowe tarcze dwuczęściowe 344mm
tył zaciski od Audi S3 8P tarcze 310mm
Moc: 316KM/4926rpm
Moment obrotowy: 541Nm/3865rpm
Jako ciekawostkę dodam że większość patentów na uzyskanie takiej mocy to pomysły i wydumki właściciela.
Link do wykresu w źródle.
1
« poprzednia 1 następna »