Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 443 takie materiały
    Sposób montażu zestawu naprawczego lewarka zmiany biegów VAG DSG.
    25 sierpnia 2022, 20:43 przez ShotFix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube.com/ShotFix

    Dzisiaj spróbujemy odtworzyć zestaw podnoszący moc do 30KM, który powstał w OBR i był sprzedawany w sklepach motoryzacyjnych.
    16 lipca 2022, 19:07 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru WRX STI – Samochód sportowy o nadwoziu sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. WRX jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji Imprezy w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja - WRX STI. Samochód napędzany jest silnik B4 turbo o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc maksymalną 305 KM i moment obrotowy 407 Nm. Prędkość maksymalna WRX STI wynosi 255 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 5,2 sekundy.
    Samochód sportowy o nadwoziu sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. WRX jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji Imprezy w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja - WRX STI. Samochód napędzany jest silnik B4 turbo o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc maksymalną 305 KM i moment obrotowy 407 Nm. Prędkość maksymalna WRX STI wynosi 255 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 5,2 sekundy.
    24 czerwca 2022, 21:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar E-Type – Samochód sportowy produkowany przez brytyjską markę Jaguar w latach 1961-1975, dostępny jako 2-drzwiowe coupe lub 2-drzwiowy roadster. Do napędu E-Type użyto skonstruowanego w 1948 roku sześciocylindrowego silniku typu XK, wykorzystywanego  we wcześniejszych modelach firmy, np. XK120. Silnik ten był produkowany przez 44 lata z niewielkimi tylko zmianami konstrukcyjnymi. Silnik miał 3,8 l lub 4,2 l pojemności, dwa wałki rozrządu umieszczone w aluminiowej głowicy i odlewany z żeliwa blok cylindrów. W późniejszych modelach E-Type używane było 5,4-litrowe V12 generujące moc maksymalną 276 KM i moment obrotowy 412 Nm, co pozwalało na przyspieszenie do 100 km/h w 6,4 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 235 km/h. Na desce rozdzielczej wyłożonej polakierowaną blachą aluminiową symetrycznie rozmieszczono zestaw hebelkowych przełączników i wskaźników do roku 1967. Koło sportowej kierownicy było wykonane z drewna do roku 1970, później zastosowano kierownicę bez drewna. E-Type zajął pierwsze miejsce w rankingu The Daily Telegraph stu najpiękniejszych samochodów wszech czasów.
    Samochód sportowy produkowany przez brytyjską markę Jaguar w latach 1961-1975, dostępny jako 2-drzwiowe coupe lub 2-drzwiowy roadster. Do napędu E-Type użyto skonstruowanego w 1948 roku sześciocylindrowego silniku typu XK, wykorzystywanego we wcześniejszych modelach firmy, np. XK120. Silnik ten był produkowany przez 44 lata z niewielkimi tylko zmianami konstrukcyjnymi. Silnik miał 3,8 l lub 4,2 l pojemności, dwa wałki rozrządu umieszczone w aluminiowej głowicy i odlewany z żeliwa blok cylindrów. W późniejszych modelach E-Type używane było 5,4-litrowe V12 generujące moc maksymalną 276 KM i moment obrotowy 412 Nm, co pozwalało na przyspieszenie do 100 km/h w 6,4 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 235 km/h. Na desce rozdzielczej wyłożonej polakierowaną blachą aluminiową symetrycznie rozmieszczono zestaw hebelkowych przełączników i wskaźników do roku 1967. Koło sportowej kierownicy było wykonane z drewna do roku 1970, później zastosowano kierownicę bez drewna. E-Type zajął pierwsze miejsce w rankingu The Daily Telegraph stu najpiękniejszych samochodów wszech czasów.
    21 czerwca 2022, 21:01 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2006 Ford GT – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 2004–2006. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy w 2002 roku. Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. Ford GT upamiętnia sukcesy wyścigowe GT40, lecz nie jest pierwszą próbą wskrzeszenia legendy. W latach dziewięćdziesiątych Ford zaprezentował prototyp samochodu Ford GT90 z silnikiem V12 z czterema sprężarkami o mocy 720 KM. Tamten model nie doczekał się produkcji nawet w krótkiej serii. Do napędu GT użyto 5,4-litrowego V8 doładowanym kompresorem, które generuje moc 551 KM i 678 Nm momentu obrotowego, który pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 330 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 3,9 sekund. Wnętrze posiada dużo elementów z perforowanego aluminium. Elementy takie jak elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja i zestaw audio znajdują się w wyposażeniu seryjnym. Samochód również posiadał manetki kierunkowskazów z Forda Focusa. Planowano produkcję 4500 egzemplarzy, jednak zakończono ją po wytworzeniu około 4000 sztuk.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 2004–2006. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy w 2002 roku. Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. Ford GT upamiętnia sukcesy wyścigowe GT40, lecz nie jest pierwszą próbą wskrzeszenia legendy. W latach dziewięćdziesiątych Ford zaprezentował prototyp samochodu Ford GT90 z silnikiem V12 z czterema sprężarkami o mocy 720 KM. Tamten model nie doczekał się produkcji nawet w krótkiej serii. Do napędu GT użyto 5,4-litrowego V8 doładowanym kompresorem, które generuje moc 551 KM i 678 Nm momentu obrotowego, który pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 330 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 3,9 sekund. Wnętrze posiada dużo elementów z perforowanego aluminium. Elementy takie jak elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja i zestaw audio znajdują się w wyposażeniu seryjnym. Samochód również posiadał manetki kierunkowskazów z Forda Focusa. Planowano produkcję 4500 egzemplarzy, jednak zakończono ją po wytworzeniu około 4000 sztuk.
    McLaren 675LT – McLaren przedstawił model 675LT na Geneva Motor Show w lutym 2015 roku. Jest topowym, wyczynowym wariantem McLarena 650S. Samochód zyskał dedykowany zestaw zderzaków, nakładek na progi, spojlerów oraz alufelg. Pod kątem technicznym samochód wyposażono w wzmocniony silnik V8 Twin-turbo o pojemności 3,8 l, który generuje moc maksymalną o 25 KM większą od standardowego 650S - 675 KM oraz maksymalny moment obrotowy o 20 Nm większy od 650S - 700 Nm. Samochód zyskał też 30% nowych komponentów o obniżonej masie, przekładając się za niższą wagę pojazdu, dzięki czemu prędkość maksymalna wynosi 330 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 2,9 sekund.
    McLaren przedstawił model 675LT na Geneva Motor Show w lutym 2015 roku. Jest topowym, wyczynowym wariantem McLarena 650S. Samochód zyskał dedykowany zestaw zderzaków, nakładek na progi, spojlerów oraz alufelg. Pod kątem technicznym samochód wyposażono w wzmocniony silnik V8 Twin-turbo o pojemności 3,8 l, który generuje moc maksymalną o 25 KM większą od standardowego 650S - 675 KM oraz maksymalny moment obrotowy o 20 Nm większy od 650S - 700 Nm. Samochód zyskał też 30% nowych komponentów o obniżonej masie, przekładając się za niższą wagę pojazdu, dzięki czemu prędkość maksymalna wynosi 330 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 2,9 sekund.
    2018 Subaru WRX STI – Sportowy sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. Samochód jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji modelu Impreza w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku na targach motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja Subaru WRX - STI. Posiada ona 2,5-litrowy silnik B4 turbo o mocy 305 KM i momencie obrotowym 393 Nm, dzięki czemu prędkość maksymalna wynosi 255 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 5,2 sekundy.
    Sportowy sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. Samochód jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji modelu Impreza w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku na targach motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja Subaru WRX - STI. Posiada ona 2,5-litrowy silnik B4 turbo o mocy 305 KM i momencie obrotowym 393 Nm, dzięki czemu prędkość maksymalna wynosi 255 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 5,2 sekundy.
    Dodge Viper ACR – Dodge Viper VX I to piąta i ostatnia generacja Vipera. Wprowadzony w roku modelowym 2013 samochód został całkowicie przeprojektowany i zawierał takie funkcje, jak system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, elektroniczna kontrola stabilności i kontrola trakcji, dzięki którym samochód był zgodny z nowoczesnymi standardami bezpieczeństwa pojazdu. Na targach SEMA 2014 Dodge zaprezentował samochód koncepcyjny Viper ACR oparty na VX I. Samochód został ostatecznie wprowadzony w 2015 roku na rok modelowy 2016. Viper ACR 2016 został wyposażony w zupełnie nowy aerodynamiczny zestaw karoserii wykonany z włókna węglowego, który zawierał nowy przedni splitter i nieruchome tylne skrzydło z włókna węglowego, wytwarzając łącznie 680,5 kg docisku na zakrętach. Silnik V10 o pojemności 8,4 l wytwarzał moc 645 KM i 813Nm momentu obrotowego. Viper ACR osiąga prędkość maksymalną 284 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 3,9 s. Produkcja VX I zakończyła się w sierpniu 2017 roku i oznaczała zakończenie produkcji Vipera.
    Dodge Viper VX I to piąta i ostatnia generacja Vipera. Wprowadzony w roku modelowym 2013 samochód został całkowicie przeprojektowany i zawierał takie funkcje, jak system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, elektroniczna kontrola stabilności i kontrola trakcji, dzięki którym samochód był zgodny z nowoczesnymi standardami bezpieczeństwa pojazdu. Na targach SEMA 2014 Dodge zaprezentował samochód koncepcyjny Viper ACR oparty na VX I. Samochód został ostatecznie wprowadzony w 2015 roku na rok modelowy 2016. Viper ACR 2016 został wyposażony w zupełnie nowy aerodynamiczny zestaw karoserii wykonany z włókna węglowego, który zawierał nowy przedni splitter i nieruchome tylne skrzydło z włókna węglowego, wytwarzając łącznie 680,5 kg docisku na zakrętach. Silnik V10 o pojemności 8,4 l wytwarzał moc 645 KM i 813Nm momentu obrotowego. Viper ACR osiąga prędkość maksymalną 284 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 3,9 s. Produkcja VX I zakończyła się w sierpniu 2017 roku i oznaczała zakończenie produkcji Vipera.
    Jaguar E-Type – Samochód sportowy produkowany w latach 1961-1975 przez brytyjską markę Jaguar. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupe lub 2-drzwiowy roadster. Na desce rozdzielczej wyłożonej polakierowaną blachą aluminiową symetrycznie rozmieszczono zestaw hebelkowych przełączników i wskaźników do roku 1967. Koło sportowej kierownicy było wykonane z drewna do roku 1970, później zastosowano kierownicę bez drewna. Napędzany jest skonstruowanym w 1948 roku silnikiem typu XK, wykorzystywanym we wcześniejszych modelach firmy, np. XK120. Silnik ten był produkowany przez 44 lata z niewielkimi tylko zmianami konstrukcyjnymi. Sześciocylindrowa, rzędowa jednostka napędowa miała 3,4 l, 3,8 l lub 4,2 l pojemności, dwa wałki rozrządu umieszczone w aluminiowej głowicy i odlewany z żeliwa blok cylindrów. Najsilniejszą wersją samochodu była napędzana 5,4-litrowym silnikiem V12 wytwarzającym moc maksymalną 276 KM, przez co samochód osiągał prędkość maksymalną 235 km/h, a  przyspieszenie do 100 km/h trwało 6,4 sekundy.
    Samochód sportowy produkowany w latach 1961-1975 przez brytyjską markę Jaguar. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupe lub 2-drzwiowy roadster. Na desce rozdzielczej wyłożonej polakierowaną blachą aluminiową symetrycznie rozmieszczono zestaw hebelkowych przełączników i wskaźników do roku 1967. Koło sportowej kierownicy było wykonane z drewna do roku 1970, później zastosowano kierownicę bez drewna. Napędzany jest skonstruowanym w 1948 roku silnikiem typu XK, wykorzystywanym we wcześniejszych modelach firmy, np. XK120. Silnik ten był produkowany przez 44 lata z niewielkimi tylko zmianami konstrukcyjnymi. Sześciocylindrowa, rzędowa jednostka napędowa miała 3,4 l, 3,8 l lub 4,2 l pojemności, dwa wałki rozrządu umieszczone w aluminiowej głowicy i odlewany z żeliwa blok cylindrów. Najsilniejszą wersją samochodu była napędzana 5,4-litrowym silnikiem V12 wytwarzającym moc maksymalną 276 KM, przez co samochód osiągał prędkość maksymalną 235 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwało 6,4 sekundy.
    12 kwietnia 2022, 20:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj