Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 448 takich materiałów
    Od autora filmu:

    "Wczoraj rano jechałem do pracy. Zamyślony, dzwoniłem (przez zestaw) do przychodni bo syn chory, głowa była gdzieś indziej. I zrobiłem to… Gdyby nie refleks kierowcy tira, zostawiłbym ciężarna żonę i synka. Zawsze jak oglądałem filmy z wypadków na YT to komentowałem:
    Jezu co za debil, jak można wjechać na czerwonym, na przejście dla pieszych, pod pociąg, na czołówkę…
    No i zostałem debilem.
    A naprawdę jeżdżę ostrożnie, odkąd mam rodzinę nie zdarza mi się przekroczyć prędkości i łamać przepisów. A zginąłbyś pod samym domem, na skrzyżowaniu które przejeżdżam codziennie od kilku lat.
    Opublikuj proszę to nagranie razem z komentarzem jako przestrogę.
    Życie może się skończyć albo odwrócić w ułamku sekundy, mimo tego że uważamy się za kierowców idealnych"

    31.12.2021
    25 czerwca 2023, 3:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kierowca ciężarówki postanawia blokować inny zestaw i niemal spycha go do rowu, bo ktoś urwał mu lusterko na tej drodze. Po wymianach paru zdań, sam szeryf podejmuje manewr wyprzedzania w dość kontrowersyjnym miejscu.
    26 lutego 2023, 4:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Po wielu miesiącach udało mi się skompletować zestaw marzeń, czyli Jelcz, Zremb i transporter opancerzony. BRDM2 to pływający transporter produkcji zsrr. Jak się nim jeździ jeszcze nie wiem...
    Wóz po długoletnim postoju wreszcie wyjechał z garażu i trafił na lawetę za Jelczem.
    30 listopada 2022, 14:09 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym odcinku zawarliśmy mnóstwo aspektów technicznych z przygotowań skrzyni pod przyjęcie większego niuta z uturbionego 3.2 VR6! Za modyfikacje odpowiadał Maciek z Automatyczne Skrzynie Lisie Kąty, współtworzący razem z Pawłem kanał Automatyczni, oraz Jacek z Topol Garage, który przygotował zestaw tuningowych sprzęgieł STAGE 2.
    21 listopada 2022, 15:37 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sposób montażu zestawu naprawczego lewarka zmiany biegów VAG DSG.
    25 sierpnia 2022, 20:43 przez ShotFix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube.com/ShotFix

    Dzisiaj spróbujemy odtworzyć zestaw podnoszący moc do 30KM, który powstał w OBR i był sprzedawany w sklepach motoryzacyjnych.
    16 lipca 2022, 19:07 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru WRX STI – Samochód sportowy o nadwoziu sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. WRX jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji Imprezy w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja - WRX STI. Samochód napędzany jest silnik B4 turbo o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc maksymalną 305 KM i moment obrotowy 407 Nm. Prędkość maksymalna WRX STI wynosi 255 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 5,2 sekundy.
    Samochód sportowy o nadwoziu sedan produkowany przez japońską markę Subaru od 2014 roku, po raz pierwszy zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles pod koniec 2013 roku. WRX jest mocniejszą oraz agresywniejszą odmianą czwartej generacji Imprezy w wersji sedan. W stosunku do Imprezy IV zastosowano zupełnie nowy zderzak przedni, nakładki na progi oraz tylny zderzak ze zintegrowanym dyfuzorem, zmieniono także m.in. reflektory, które zaczerpnięte zostały z modelu Levorg, a także zwiększono rozstaw osi pojazdu. We wnętrzu pojazdu zmienione zostały fotele oraz zestaw wskaźników, a na szczycie konsoli środkowej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz nawigacji satelitarnej. W styczniu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została najmocniejsza wersja - WRX STI. Samochód napędzany jest silnik B4 turbo o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc maksymalną 305 KM i moment obrotowy 407 Nm. Prędkość maksymalna WRX STI wynosi 255 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h trwa 5,2 sekundy.
    24 czerwca 2022, 21:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar E-Type – Samochód sportowy produkowany przez brytyjską markę Jaguar w latach 1961-1975, dostępny jako 2-drzwiowe coupe lub 2-drzwiowy roadster. Do napędu E-Type użyto skonstruowanego w 1948 roku sześciocylindrowego silniku typu XK, wykorzystywanego  we wcześniejszych modelach firmy, np. XK120. Silnik ten był produkowany przez 44 lata z niewielkimi tylko zmianami konstrukcyjnymi. Silnik miał 3,8 l lub 4,2 l pojemności, dwa wałki rozrządu umieszczone w aluminiowej głowicy i odlewany z żeliwa blok cylindrów. W późniejszych modelach E-Type używane było 5,4-litrowe V12 generujące moc maksymalną 276 KM i moment obrotowy 412 Nm, co pozwalało na przyspieszenie do 100 km/h w 6,4 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 235 km/h. Na desce rozdzielczej wyłożonej polakierowaną blachą aluminiową symetrycznie rozmieszczono zestaw hebelkowych przełączników i wskaźników do roku 1967. Koło sportowej kierownicy było wykonane z drewna do roku 1970, później zastosowano kierownicę bez drewna. E-Type zajął pierwsze miejsce w rankingu The Daily Telegraph stu najpiękniejszych samochodów wszech czasów.
    Samochód sportowy produkowany przez brytyjską markę Jaguar w latach 1961-1975, dostępny jako 2-drzwiowe coupe lub 2-drzwiowy roadster. Do napędu E-Type użyto skonstruowanego w 1948 roku sześciocylindrowego silniku typu XK, wykorzystywanego we wcześniejszych modelach firmy, np. XK120. Silnik ten był produkowany przez 44 lata z niewielkimi tylko zmianami konstrukcyjnymi. Silnik miał 3,8 l lub 4,2 l pojemności, dwa wałki rozrządu umieszczone w aluminiowej głowicy i odlewany z żeliwa blok cylindrów. W późniejszych modelach E-Type używane było 5,4-litrowe V12 generujące moc maksymalną 276 KM i moment obrotowy 412 Nm, co pozwalało na przyspieszenie do 100 km/h w 6,4 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 235 km/h. Na desce rozdzielczej wyłożonej polakierowaną blachą aluminiową symetrycznie rozmieszczono zestaw hebelkowych przełączników i wskaźników do roku 1967. Koło sportowej kierownicy było wykonane z drewna do roku 1970, później zastosowano kierownicę bez drewna. E-Type zajął pierwsze miejsce w rankingu The Daily Telegraph stu najpiękniejszych samochodów wszech czasów.
    21 czerwca 2022, 21:01 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj