Szukaj
Znalazłem 338 takich materiałów
Niesprawne hamulce i zapewne łyse opony?
28.01.2024 Łódź
Co ciekawe bez problemu przeszło przegląd. W przeciągu ostatnich 10 lat przejechało zaledwie 35 tysięcy kilometrów....
Cześć. W ub. toku przesłałem ten film na stopchama, ale tam jak wiadomo zakrywają tablice. Jednak takiego chama warto upublicznić, niestety jeżdżąc zawodowo nie mam czasu na zgłaszanie, chociaż trochę żałuję, że tego nie zrobiłem. Minęło trochę czasu i tak to odeszło. Jakiś czas temu natknąłem się na Twój kanał, więc proszę, wrzuć to u siebie, niech widzą kto jest szeryfem. Zgodnie z opisem na filmie, któryś z MOPów na A2 (niestety nie pamiętam już który). Koleś wyjechał od razu na autostradę pomijając pas rozbiegowy. Jeszcze jadł zakupionego burgera, hotdoga(?) i nie miał czasu przydusić żeby nie spowolnić ruchu. Za to naciskał hamulce. Wyobraź sobie co robili kierowcy 40-tonowych składów (3 albo 4) jadących za mną... Miałem mokre plecy... Dobrze że nikt nie ucierpiał...
PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_caroseria
Lista dotychczasowych modyfikacji:
1. Down pipe: TurboWorks
2. GPF Bypass: Milltek
3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
14. Hamulce: WRK Brakes
15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
16. Pakiet aero: Caroseria Carbon
Osiągi:
Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)