Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Magnetic

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 3 października 2014 - 18:11
    Ostatnio: 18 grudnia 2018 - 12:43
    • Materiałów na głównej: 394 z 395
    • Punktów za materiały: 2719
    • Komentarzy: 259
    • Punktów za komentarze: 104
     
    16 grudnia 2018, 14:08 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zimno trochę –
    14 grudnia 2018, 15:08 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Wieje tu ostatnio pustkami – To wrzucam wakacyjne zdjęcie motura z elektrownią wodną w Żarnowcu w tle.
    To wrzucam wakacyjne zdjęcie motura z elektrownią wodną w Żarnowcu w tle.
    7 grudnia 2018, 20:39 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Tutaj kilka ujęć z perspektywy widza: https://youtu.be/t-eJ_td-_tc
    5 grudnia 2018, 23:28 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Łada VFTS, go kart, BMW E30, dwa motocykle do stuntu, dwa Lancery Evo i Leon FR
    20 listopada 2018, 19:32 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Taka ciekawostka motoryzacyjna – Husaberg FE 570 z silnikiem umieszczonym w ciekawy sposób. Pomysł z jakiegoś powodu się nie przyjął, po wykupieniu przez KTM-a marka wróciła do normalnego układu z cylindrem do góry i skrzynią z tyłu.
    Husaberg FE 570 z silnikiem umieszczonym w ciekawy sposób. Pomysł z jakiegoś powodu się nie przyjął, po wykupieniu przez KTM-a marka wróciła do normalnego układu z cylindrem do góry i skrzynią z tyłu.
    Custom – Ciężko uwierzyć, ale bazą był Royal Enfield Himalayan, takie turystyczne enduro bazujące na angielskich motocyklach z lat 60-tych, z oryginału został silnik i część ramy.
    Ciężko uwierzyć, ale bazą był Royal Enfield Himalayan, takie turystyczne enduro bazujące na angielskich motocyklach z lat 60-tych, z oryginału został silnik i część ramy.
    Nowy motocykl Peugeota – Peugeot po kliku latach przerwy wraca do produkcji motocykli z nowym modelem P2X. Sprzęt został pokazany w dwóch odmianach, Roadster i Cafe Racer, ma być dostępny z silnikami 125 i 300, oba chłodzone cieczą i z rozrządem DOHC. Do tego ma mieć wyświetlacz TFT z możliwością sparowania ze smartfonem. Motocykle mają powstawać w Indiach, we współpracy z Mahindrą. Moim zdaniem to ciekawa odmiana w stosunku do innych motocykli tej klasy. Sam zaczynałem od Peugeota i cieszę się, że znowu będzie wypuszczać coś innego niż samochody i skutery.
    Peugeot po kliku latach przerwy wraca do produkcji motocykli z nowym modelem P2X. Sprzęt został pokazany w dwóch odmianach, Roadster i Cafe Racer, ma być dostępny z silnikami 125 i 300, oba chłodzone cieczą i z rozrządem DOHC. Do tego ma mieć wyświetlacz TFT z możliwością sparowania ze smartfonem. Motocykle mają powstawać w Indiach, we współpracy z Mahindrą. Moim zdaniem to ciekawa odmiana w stosunku do innych motocykli tej klasy. Sam zaczynałem od Peugeota i cieszę się, że znowu będzie wypuszczać coś innego niż samochody i skutery.