Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Magnetic

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 3 października 2014 - 18:11
    Ostatnio: 8 grudnia 2018 - 10:58
    • Materiałów na głównej: 392 z 393
    • Punktów za materiały: 2717
    • Komentarzy: 258
    • Punktów za komentarze: 104
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 grudnia 2018 o 10:58

    Koenigsegg Narayastądjadę xD

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 grudnia 2018 o 20:32

    Nikogo nie zastawił, przejazdu nie blokuje, przynajmniej z tej perspektywy. Widzę codziennie po kilku gorszych, sensacji bym nie robił.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 listopada 2018 o 18:35

    @DuDzio: W sumie wszystkie w oryginale bym zostawił xD

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 listopada 2018 o 20:20

    @DuDzio: To chwal się z czego chcesz wybierać. Tylko nie bierz czegoś w idealnym stanie. Aż się płakać chce jak ludzie kroją zadbane klasyki.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 listopada 2018 o 20:18

    Ładnie zrobiony, widać że sporo pracy i pewnie hajsu też włożone. Swoją drogą Junaki serio są tak awaryjne jak ludzie mówią, czy da tym radę w miarę normalnie jeździć?

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 listopada 2018 o 13:47

    Melkus RS 1000 jakby ktoś szukał. Fura o tyle ciekawa, przy tym całym sportowym wyglądzie potrafiła wychodzić z litrowym dwutaktem od Wartburga i gaźnikami od MZ-ki.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 listopada 2018 o 23:25

    Definitywnie chciałbym się kiedyś czymś takim przejechać. Sam śmigam na jednocylindrówce o podobnej pojemności, ale obstawiam, że przy takiej masie i mocy toto prostuje ręce w łokciach i wyrywa na koło jak szalone.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 listopada 2018 o 12:21

    Ej, ten zasznurowany zderzak jest genialny, jak mi się kiedyś urwie to sam taki zrobię xD

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    17 listopada 2018 o 19:41

    I równie dobrego robienia zdjęć xD A tak poważnie to przynajmniej parking w miare pusty, bardziej irytuje jak ktoś stanie na dwóch wolnych miejscach, zwłaszcza jeśli to jedyne w pobliżu.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 października 2018 o 20:05

    @trec7: No sorry bardzo, ale w okolicy pierwszej minuty się ewidentnie przycina (tak, wiem, tak miało być, ale moim zdaniem to strasznie ciarajskie jest), jak się nie nagrało to wybaczam.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 października 2018 o 19:39

    @Aikanaro: Bo nie każdy chce stłuczki na drodze ekspresowej czy jakiejś tam innej szybszej, przy sporej jednak prędkości, niebezpieczeństwa z tym związanego, problemów z tłumaczeniem się policji, ewentualnie sądowi, straty czasu (bo busiarze zazwyczaj się spieszą) i innych komplikacji. Tak przypuszczam. Btw "hamuje", w tym słowie nie ma "c".

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 października 2018 o 19:31

    Ej, ale jak się chwalisz środkiem auta to wrzuć fotki z tego środka.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    20 października 2018 o 23:40

    Tak mi się rzuciło w oczy, że to wersja z automatyczną skrzynią Hondamatic, stąd brak klamki sprzęgła. Ostatnio Honda wypuszcza motocykle ze skrzyniami DCT, ale mało kto pamięta, że robili automaty już w latach 70-tych.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 października 2018 o 15:28

    Fajny patent na regulację wysokości rusztu

    [materiał]
    Ocena: -2 (Głosów: 2) | raportuj
    8 października 2018 o 21:51

    W detailingu nie chodzi czasem o, jak sama nazwa mówi, detale? Te felgi są po prostu solidnie umyte odpowiednią chemią, do tego opony chyba obleciane nabłyszczaczem. Generalnie sporo ludzi robi takie rzeczy w garażu w wolnej chwili. Określenie detailing jest ostatnio nieco nadużywane.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    17 września 2018 o 22:20

    Przerobiony niestety tylko komputerowo, realizacja tego chyba nigdy nie powstała, sam go tu kiedyś wrzucałem.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    11 września 2018 o 18:45

    Ładna fota i GS wygląda na zadbanego. Swoją drogą przypomina mi się moja pierwsza wrzuta na mklr https://mklr.pl/290386/Koniec-sezonu

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 września 2018 o 19:49

    Też niedawno byłem tam na moto, niestety w porównaniu z tym, co było tam do zwiedzania kilka lat temu niewiele zostało. Hotel w Nadolu już wyburzony, szatniowce w trakcie rozbiórki, tylko samą elektrownię i sztuczne jezioro można tam jeszcze zobaczyć.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    4 września 2018 o 20:16

    Racja! Ja w tym roku przynajmniej raz umyłem i samochód i motocykl xD

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 września 2018 o 18:03

    Będzie musiało ciekawie wyglądać zamulając 15 km/h

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 sierpnia 2018 o 17:01

    Piękne trafienie. Szkoda tylko, że frajer zeskoczyć zdążył...

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 sierpnia 2018 o 17:49

    Jak widzę tą cenę to zastanawia mnie rzeczywisty koszt produkcji tego, wliczając nawet pensje pracowników fabryki.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 sierpnia 2018 o 16:16

    Fajny bajer, da się z tym jeździć czy to raczej na pokaz na postoju i na dłuższą metę silnik się grzeje, albo puszcza spaliny bokiem? Widzę spory potencjał do robienia szału na zlotach, szczególnie pod wieczór.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 sierpnia 2018 o 23:22

    Byłem, widziałem. Prędkość z jaką tam latają robi wrażenie, a ulicę Sopocką polecam każdemu miłośnikowi winklowania.

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 następna »