Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 183 takie materiały
    Podwórko się zapełnia – Kilka z moich projektów czekających w kolejce do roboty.
    Kilka z moich projektów czekających w kolejce do roboty.
    Lampka z tłoka własnej roboty – Następne projekty wkrótce.
    Następne projekty wkrótce.
    Opel Vectra B – No więc pora na mnie, aby pochwalić się Swoją niunią. Jest jeszcze sporo roboty przy niej. Mój pierwszy "mini" projekt.
    No więc pora na mnie, aby pochwalić się Swoją niunią. Jest jeszcze sporo roboty przy niej. Mój pierwszy "mini" projekt.
    6 października 2015, 21:08 przez Marc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Sztos 126p – Robi nieziemskie wrażenie.
Odwalone kawał dobrej roboty.
    Robi nieziemskie wrażenie.
    Odwalone kawał dobrej roboty.
    Subaru Forester polerka nocą zawsze spoko – Krótka historia:
Subaru Forester GALA 
Rocznik 1999
Silnik Ej20 125KM
Manualna skrzynia biegów + reduktor

Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA 

Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000. 

Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
1. Pad twardy + Menzerna PG1000 
2. Pad średni + Menzerna PG1000
3. Pad średni + Menzerna 2500
4. Pad miękki + Menzerna 3500
Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy. 

Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

Jeżeli się spodoba będzie więcej.

Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Krótka historia:
    Subaru Forester GALA
    Rocznik 1999
    Silnik Ej20 125KM
    Manualna skrzynia biegów + reduktor

    Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

    Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA

    Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

    Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

    Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000.

    Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
    1. Pad twardy + Menzerna PG1000
    2. Pad średni + Menzerna PG1000
    3. Pad średni + Menzerna 2500
    4. Pad miękki + Menzerna 3500
    Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

    Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy.

    Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

    Jeżeli się spodoba będzie więcej.

    Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Patrząc na komentarze pod filmem i na innych serwisach dotyczących filmu, tradycyjnie, dziecinada, stek teorii spiskowych, nagonek, kłamstw, wyzwisk, farmazonów, zaglądania do portfeli, oceniania ludzi itp. złośliwości w kierunku Hondy, a wszystko dlatego, że w tym jednym luźnym teście, na jednym krótkim torze wyścigowym, Civic Type R okazał się szybszy od BMW i Audi, lub nawet przyjmijmy, że równie szybki (patrząc na niewielkie różnice). Nagonki na ten model już tak spaczyły umysły ludzi, że nie potrafią dostrzec jakichkolwiek dobrych stron, ani docenić czegokolwiek, wszystko muszą przekładać na czystą nienawiść i doszukiwać się dziur w całym, aby tylko znaleźć cokolwiek, na co mogą nawrzucać, a niech tylko ktoś tam pochwali CTR, to już mu doklejają najgorsze etykiety.
    Kurcze, oby szybko przyszła moda na zachowywanie się z klasą, zamiast na obecną, tchórzliwą dziecinadę, bo cierpi na tym wszystko co dobre i fajne.

    Ale mimo wszystko, film to niezła ciekawostka, widać, że nowy CTR to szybka i zwinna maszyna, godny hot hatchback oraz duży krok do przodu, w porównaniu do ostatniego CTR. A VTEC Turbo, nie taki straszny. Myślę, że od strony mechanicznej, Honda odwaliła kawał dobrej roboty, tworząc w końcu bardzo konkurencyjny hot-hatch.
    1 sierpnia 2015, 17:04 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    II Ogólnopolski Zlot Motokiller.pl - podziękowania! – Poniedziałek to pierwszy dzień pracy po niesamowitym wydarzeniu jakim był II Ogólnopolski zlot fanów Motokiller.pl w Spale.
W imieniu swoim i całej ekipy SpecR.pl dziękujemy serdecznie za trzy dni świetnej zabawy, godziny rozmów, moc konkursów i litry wspólnie wypitych trunków. Możliwość spotkania się w tak zacnym gronie była niesamowita, więc w tym miejscu kierujemy głębokie ukłony w kierunku organizatora, czyli Charakterka. Naprawdę kawał świetnej roboty! Z naszej strony mamy nadzieję, że nie zanudziliśmy Was w rozmowach i zobaczymy się jeszcze nie raz przy różnych okazjach. Zapraszamy również na nasz fanpage facebookowy, gdzie niedługo umieścimy zdjęcia oraz materiał wideo ze zlotu (tak jest, chłopak z anteną faktycznie nagrywał!). 
Jeszcze raz wielkie dzięki i do zobaczenia!

P.S. 
Na zdjęcie załapał się również Moto Doradca, którego serdecznie pozdrawiamy!
    Poniedziałek to pierwszy dzień pracy po niesamowitym wydarzeniu jakim był II Ogólnopolski zlot fanów Motokiller.pl w Spale.
    W imieniu swoim i całej ekipy SpecR.pl dziękujemy serdecznie za trzy dni świetnej zabawy, godziny rozmów, moc konkursów i litry wspólnie wypitych trunków. Możliwość spotkania się w tak zacnym gronie była niesamowita, więc w tym miejscu kierujemy głębokie ukłony w kierunku organizatora, czyli Charakterka. Naprawdę kawał świetnej roboty! Z naszej strony mamy nadzieję, że nie zanudziliśmy Was w rozmowach i zobaczymy się jeszcze nie raz przy różnych okazjach. Zapraszamy również na nasz fanpage facebookowy, gdzie niedługo umieścimy zdjęcia oraz materiał wideo ze zlotu (tak jest, chłopak z anteną faktycznie nagrywał!).
    Jeszcze raz wielkie dzięki i do zobaczenia!

    P.S.
    Na zdjęcie załapał się również Moto Doradca, którego serdecznie pozdrawiamy!
    Lampka z tłoku własnej roboty –
    15 maja 2015, 17:08 przez ~maydzo | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Przedstawiam efekty dotychczasowych prac nad Mercedesem. Wpadły poduchy, kompresor i sterowanie (na tym filmie jeszcze nie podłączone- zawory podłączałem na krótko do małego akumulatora). Jeśli ktoś jest zainteresowany tym projektem zapraszam na moją stronę.
    Link w źródle.
    Volkswagen Garbus 1966 Rust’n’Fast – Samochód posiadam od mniej więcej półtora roku. Fanem starych vw jestem od jakiś 7-8 lat. Roboty było przy nim całkiem sporo… i jeszcze sporo mnie czeka.

Więcej informacji i zdjęć w źródle.
    Samochód posiadam od mniej więcej półtora roku. Fanem starych vw jestem od jakiś 7-8 lat. Roboty było przy nim całkiem sporo… i jeszcze sporo mnie czeka.

    Więcej informacji i zdjęć w źródle.