Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Maaaaniak

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 27 września 2014 - 12:50
    Ostatnio: 1 kwietnia 2016 - 22:52
    • Materiałów na głównej: 9 z 10 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 375
    • Komentarzy: 6
    • Punktów za komentarze: 2
     
    Nowy nabytek – Autko sprowadzone miesiąc temu do Polski, dosłownie wyciągnięte od Niemca z garażu. Gwint SJ LOW TEC
Felgi wzór styling 95 18" et 20. 
Zaklepane nadkola przód.
    Autko sprowadzone miesiąc temu do Polski, dosłownie wyciągnięte od Niemca z garażu. Gwint SJ LOW TEC
    Felgi wzór styling 95 18" et 20.
    Zaklepane nadkola przód.
    Subaru Forester polerka nocą zawsze spoko – Krótka historia:
Subaru Forester GALA 
Rocznik 1999
Silnik Ej20 125KM
Manualna skrzynia biegów + reduktor

Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA 

Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000. 

Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
1. Pad twardy + Menzerna PG1000 
2. Pad średni + Menzerna PG1000
3. Pad średni + Menzerna 2500
4. Pad miękki + Menzerna 3500
Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy. 

Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

Jeżeli się spodoba będzie więcej.

Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Krótka historia:
    Subaru Forester GALA
    Rocznik 1999
    Silnik Ej20 125KM
    Manualna skrzynia biegów + reduktor

    Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

    Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA

    Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

    Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

    Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000.

    Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
    1. Pad twardy + Menzerna PG1000
    2. Pad średni + Menzerna PG1000
    3. Pad średni + Menzerna 2500
    4. Pad miękki + Menzerna 3500
    Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

    Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy.

    Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

    Jeżeli się spodoba będzie więcej.

    Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Zdobią półki od 15 lat – Lamborghini Countach 1988
Shelby Series 1 1999
    Lamborghini Countach 1988
    Shelby Series 1 1999
    29 września 2015, 6:57 przez Maaaaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Panie nie cofany nawet książkę serwisową ma... – Kolejny przypadek uczciwości. Książka serwisowa jest? JEST i wszystko podpisane. Ostatni wpis 2012 rok i przebieg 216424 KM, a tu nagle w roku 2015 powrót do przeszłości i przebieg 190655. CUDA LUDZIE CUDA.
    Kolejny przypadek uczciwości. Książka serwisowa jest? JEST i wszystko podpisane. Ostatni wpis 2012 rok i przebieg 216424 KM, a tu nagle w roku 2015 powrót do przeszłości i przebieg 190655. CUDA LUDZIE CUDA.
    Ku przestrodze – Dzwoniąc do Pani oferującej części do cinquecento zapytałem się o stan czy nie są pogięte i pordzewiałe. Pani z całą pewnością odpowiedziała że jest zdrowy i nie wymaga poprawek. Dzień później zadzwoniła, że podczas rozbiórki zauważyli mały odprysk od środka błotnika. Pomyślałem ok tyle to nic nie szkodzi. Dwa dni później kurier przywiózł części i co moim oczom się okazało? Bomba atomowa z rdzy ( zdjęcia są autentyczne ). Postanowiłem napisać, że proszę o zwrot bo ta część do niczego się nie nadaje Państwo odpisali mi w ten sposób "Po pierwsze jest to błotnik z 20 letniego samochodu,jest to część UŻYWANA nie NOWA!!! Po drugie kosztowała tylko 30zł i nie jest on zgnity tylko w miejscach niewidocznych LEKKO zsypany rdzą ,która wystarczy delikatnie przeczyścić i zakonserwować.

Pozdrawiam. " 

Ludzie nie ważne czy część ma dzień czy 20 lat ma być zgodna z opisem.Za naprawę blacharską musiał bym wydać ponad 250.
    Dzwoniąc do Pani oferującej części do cinquecento zapytałem się o stan czy nie są pogięte i pordzewiałe. Pani z całą pewnością odpowiedziała że jest zdrowy i nie wymaga poprawek. Dzień później zadzwoniła, że podczas rozbiórki zauważyli mały odprysk od środka błotnika. Pomyślałem ok tyle to nic nie szkodzi. Dwa dni później kurier przywiózł części i co moim oczom się okazało? Bomba atomowa z rdzy ( zdjęcia są autentyczne ). Postanowiłem napisać, że proszę o zwrot bo ta część do niczego się nie nadaje Państwo odpisali mi w ten sposób "Po pierwsze jest to błotnik z 20 letniego samochodu,jest to część UŻYWANA nie NOWA!!! Po drugie kosztowała tylko 30zł i nie jest on zgnity tylko w miejscach niewidocznych LEKKO zsypany rdzą ,która wystarczy delikatnie przeczyścić i zakonserwować.

    Pozdrawiam. "

    Ludzie nie ważne czy część ma dzień czy 20 lat ma być zgodna z opisem.Za naprawę blacharską musiał bym wydać ponad 250.
    Chłopaki robią wspaniałą robotę, istny szatan. Szacunek dla was.
    14 października 2014, 18:50 przez Maaaaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    12 października 2014, 14:36 przez Maaaaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    12 października 2014, 14:26 przez Maaaaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    JBL GTO 804 + JBL GTO 2000.
    27 września 2014, 12:53 przez Maaaaniak (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj

    1