Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 183 takie materiały
    Rysunek mojej roboty.. – Podoba się?
    Podoba się?
    15 maja 2013, 22:35 przez pentel1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bo to jest Polska – tutaj roboty drogowe są niewidzialne!
    Tutaj roboty drogowe są niewidzialne!
    29 kwietnia 2013, 14:33 przez itam97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BenSopra Nissan RPS13 380SX – Jedyny taki na świecie. O tym projekcie ogólnie ostatnio jest głośno w świecie motoryzacji. Ogólnie projekt jest ciekawy, ale tak jak w wielu przypadkach tak i tu najciekawsze jest serce.
Jest to jednostka z Nissana GT-R. Tak jest - VR38DETT. Dokładnie to w sumie powinien to być Nissan 400SX, gdyż pojemność skokową zwiększono do 4 litrów. Cały silnik chodzi na podzespołach firmy Trust.
Silnik rozwija niebagatelną moc - aż 1100 koni mechanicznych. Taką moc zapewniają oczywiście solidne modyfikacje - 2 turbosprężarki Trust TD06-25G, zmodyfikowana głowica, oraz wydech, a także duże wtryskiwacze paliwa - 1000cm sześciennych. Oczywiście tych modyfikacji jest o wiele więcej, ale nie będę się rozpisywał, tylko załączę dla tych żądnych wiedzy w źródle obrazka link do artykułu.
Skrzynia biegów - 6-biegowa sekwencyjna.
Samochód nie jest jeszcze wykończony od zewnątrz, jest trochę poprawek aerodynamicznych do zrobienia
Najciekawsze jest jednak jego przeznaczenie. Powiem, że kiedy trzy miesiące temu pierwszy raz zetknąłem się ze zdjęciem tego Nissana, to pomyślałem, że na bank do driftu. Nic bardziej mylnego. Samochód jest budowany i projektowany do osiągania jak największych prędkości. Specjaliści z BenSopra odwalili kawał dobrej roboty. W najbliższym czasie - kilka dni do 2-3 tygodni - ma się odbyć próba możliwości tego potwora. Cel: jak najbliżej do 400km/h, a może nawet powyżej. No cóż ja będę na pewno śledził informacje na bieżąco i trzymał kciuki za jak najlepsze rezultaty i życzę powodzenia!
    Jedyny taki na świecie. O tym projekcie ogólnie ostatnio jest głośno w świecie motoryzacji. Ogólnie projekt jest ciekawy, ale tak jak w wielu przypadkach tak i tu najciekawsze jest serce.
    Jest to jednostka z Nissana GT-R. Tak jest - VR38DETT. Dokładnie to w sumie powinien to być Nissan 400SX, gdyż pojemność skokową zwiększono do 4 litrów. Cały silnik chodzi na podzespołach firmy Trust.
    Silnik rozwija niebagatelną moc - aż 1100 koni mechanicznych. Taką moc zapewniają oczywiście solidne modyfikacje - 2 turbosprężarki Trust TD06-25G, zmodyfikowana głowica, oraz wydech, a także duże wtryskiwacze paliwa - 1000cm sześciennych. Oczywiście tych modyfikacji jest o wiele więcej, ale nie będę się rozpisywał, tylko załączę dla tych żądnych wiedzy w źródle obrazka link do artykułu.
    Skrzynia biegów - 6-biegowa sekwencyjna.
    Samochód nie jest jeszcze wykończony od zewnątrz, jest trochę poprawek aerodynamicznych do zrobienia
    Najciekawsze jest jednak jego przeznaczenie. Powiem, że kiedy trzy miesiące temu pierwszy raz zetknąłem się ze zdjęciem tego Nissana, to pomyślałem, że na bank do driftu. Nic bardziej mylnego. Samochód jest budowany i projektowany do osiągania jak największych prędkości. Specjaliści z BenSopra odwalili kawał dobrej roboty. W najbliższym czasie - kilka dni do 2-3 tygodni - ma się odbyć próba możliwości tego potwora. Cel: jak najbliżej do 400km/h, a może nawet powyżej. No cóż ja będę na pewno śledził informacje na bieżąco i trzymał kciuki za jak najlepsze rezultaty i życzę powodzenia!
    BMW E36 GT – Dla  TymoO Udało mi się narysować. Trochę roboty było, ale warto.
    Dla TymoO Udało mi się narysować. Trochę roboty było, ale warto.
    18 kwietnia 2013, 14:47 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Scania – Szwedzka moc 10h roboty  jak się podoba?
    Szwedzka moc 10h roboty jak się podoba?
    16 kwietnia 2013, 19:24 przez MrKrychu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    moje rysunki

    M3 e46 – Rysunek własnej roboty. Cudowne auto! Praca zajęła mi ~30h.
    Rysunek własnej roboty. Cudowne auto! Praca zajęła mi ~30h.
    14 kwietnia 2013, 18:38 przez Bartidesigns (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    BMW E30 – Jak obiecałem je na dziś na godzinę 15-16, ale udało mi się wcześniej narysować rysowałem od 21:00 do 23:00 w piątek i dziś od 6:00 do ok.13:15. Wstałem wcześniej żeby narysować te cudo. Tło jest nie dorobione (Bo dużo roboty było przy tym BMW a przy tle już mi się za bardzo nie chciało). Pozdro dla Jac`a.
    Jak obiecałem je na dziś na godzinę 15-16, ale udało mi się wcześniej narysować rysowałem od 21:00 do 23:00 w piątek i dziś od 6:00 do ok.13:15. Wstałem wcześniej żeby narysować te cudo. Tło jest nie dorobione (Bo dużo roboty było przy tym BMW a przy tle już mi się za bardzo nie chciało). Pozdro dla Jac`a.
    13 kwietnia 2013, 13:31 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    Własne

    Pisanka Motokillera – Własej roboty
    Własej roboty
    29 marca 2013, 18:36 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    JAAS Performance BMW 316 E21 – Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo  ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
    No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
    No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
    To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
    Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
    Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
    Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
    Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Aby sąsiedzi wiedzieli że wracam do domu!!! – 4 godziny roboty.
Jak oceniacie moją prace?
    4 godziny roboty.
    Jak oceniacie moją prace?
    24 lutego 2013, 13:35 przez ElFuego (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)