Szukaj
Znalazłem 183 takie materiały
Co o tym myślicie? Jak dla mnie kawał dobrej roboty! Piszcie swoje opinie, pan 'Waldek' na pewno będzie ciekawy, co o tym sądzicie.
* Z zewnątrz:
- Nowy lakier z palety Kawasaki.
- Delikatnie poszerzone błotniki.
- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).
- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.
- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).
- Nowe opony 175/50.
- Zapinki na masce Momo.
- Nowe zawieszenie gwintowane.
* Wewnątrz:
- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.
- Obrotomierz z Shift Light'em.
- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.
- Nowe pasy szelkowe Sabelt.
- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.
- Sportowa kierownica z nabą.
- Elektryczne szyby.
- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.
- Podniesiony lewarek zmiany biegów.
* Silnik:
- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)
+ Głowica splanowana o 0,7mm
+ Nowy wałek rozrządu 886
+ Dolot + stożek
+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
+ Kolektor wydechowy 4-2-1
+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.
+ Clean look
Malczana własnoręcznie zacząłem rozbierać, ciąć, docinać orurowanie, (spawany był u mechanika bo nie mam migomatu), pomalowany był także przeze mnie, potem poskładałem to do kupy i oto tego efekt.
Była to wersja z 2000 roku więc myślę że nie pokaleczyłem tego wozu
Aktualnie Maluszek jest gdzieś w opakowaniach żyletek albo coś. Stracił kompresję, zaczął pękać na drzwiach bo podłogę i progi miał przerdzewiałe więc nie opłacało mi się remontować silnika.
Jeżeli ktoś chce mogę wstawić więcej fotek.