Reklama
* Z zewnątrz:
- Nowy lakier z palety Kawasaki.
- Delikatnie poszerzone błotniki.
- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).
- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.
- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).
- Nowe opony 175/50.
- Zapinki na masce Momo.
- Nowe zawieszenie gwintowane.
* Wewnątrz:
- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.
- Obrotomierz z Shift Light'em.
- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.
- Nowe pasy szelkowe Sabelt.
- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.
- Sportowa kierownica z nabą.
- Elektryczne szyby.
- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.
- Podniesiony lewarek zmiany biegów.
* Silnik:
- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)
+ Głowica splanowana o 0,7mm
+ Nowy wałek rozrządu 886
+ Dolot + stożek
+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
+ Kolektor wydechowy 4-2-1
+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.
+ Clean look
Reklama
Komentarze