Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    25 listopada 2021, 19:14 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 listopada 2019, 19:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda 120 1987r swap EJ20 sohc
    9 października 2019, 21:27 przez PanKu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Skoda 120 swap EJ20 sohc.
    Pierwsze testy, jeszcze przepustnica nie otwiera się na więcej niż do połowy około
    9 października 2019, 21:37 przez PanKu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Subaru Forester polerka nocą zawsze spoko – Krótka historia:
Subaru Forester GALA 
Rocznik 1999
Silnik Ej20 125KM
Manualna skrzynia biegów + reduktor

Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA 

Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000. 

Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
1. Pad twardy + Menzerna PG1000 
2. Pad średni + Menzerna PG1000
3. Pad średni + Menzerna 2500
4. Pad miękki + Menzerna 3500
Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy. 

Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

Jeżeli się spodoba będzie więcej.

Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Krótka historia:
    Subaru Forester GALA
    Rocznik 1999
    Silnik Ej20 125KM
    Manualna skrzynia biegów + reduktor

    Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

    Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA

    Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

    Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

    Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000.

    Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
    1. Pad twardy + Menzerna PG1000
    2. Pad średni + Menzerna PG1000
    3. Pad średni + Menzerna 2500
    4. Pad miękki + Menzerna 3500
    Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

    Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy.

    Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

    Jeżeli się spodoba będzie więcej.

    Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Subaru Legacy – Moje spełnione marzenie. Pod maską niezawodny EJ20, a w środku miejsce dla całej rodziny.
    Moje spełnione marzenie. Pod maską niezawodny EJ20, a w środku miejsce dla całej rodziny.
    10 września 2015, 19:56 przez nrb (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne


    1