Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Cadillac

     

    Cadillac CTS-V – CTS - samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2002–2019. CTS został po raz pierwszy zaprezentowany w 2002 roku. Został zbudowany na nowej płycie podłogowej GM Sigma. Zwiastował on powrót Cadillaca z klasycznym napędem na tylną oś pojazdu. Był pierwszym Cadillaciem od zakończenia produkcji modelu Cimarron w 1988 roku oferowanym z manualną skrzynią biegów. Trzecia i ostatnia generacja CTS miała światowy debiut w kwietniu 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Pojazd został zbudowany na płycie podłogowej GM Alpha oraz zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki, nazwanym Art & Science. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2015 roku zaprezentowana została wersja CTS-V. Wnętrze pojazdu zostało wyposażone m.in. w fotele Recaro, internet Wi-Fi oraz 12-calowy ekran na desce rozdzielczej, a z zewnątrz pojazd wyróżniają m.in. większej od podstawowej wersji wloty powietrza, dodatkowa dolna listwa oraz maska z charakterystycznym garbem. Maska, przedni i tylny spojler oraz dyfuzor zostały wykonane z karbonu. CTS-V napędzany jest 6,2-litrowym silnikiem V8 wspomaganym kompresorem o mocy 640 KM i momencie obrotowym 855 Nm. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 322 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,2 sekundy.
    CTS - samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2002–2019. CTS został po raz pierwszy zaprezentowany w 2002 roku. Został zbudowany na nowej płycie podłogowej GM Sigma. Zwiastował on powrót Cadillaca z klasycznym napędem na tylną oś pojazdu. Był pierwszym Cadillaciem od zakończenia produkcji modelu Cimarron w 1988 roku oferowanym z manualną skrzynią biegów. Trzecia i ostatnia generacja CTS miała światowy debiut w kwietniu 2013 roku podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Pojazd został zbudowany na płycie podłogowej GM Alpha oraz zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym marki, nazwanym Art & Science. Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2015 roku zaprezentowana została wersja CTS-V. Wnętrze pojazdu zostało wyposażone m.in. w fotele Recaro, internet Wi-Fi oraz 12-calowy ekran na desce rozdzielczej, a z zewnątrz pojazd wyróżniają m.in. większej od podstawowej wersji wloty powietrza, dodatkowa dolna listwa oraz maska z charakterystycznym garbem. Maska, przedni i tylny spojler oraz dyfuzor zostały wykonane z karbonu. CTS-V napędzany jest 6,2-litrowym silnikiem V8 wspomaganym kompresorem o mocy 640 KM i momencie obrotowym 855 Nm. Prędkość maksymalna samochodu wynosi 322 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 3,2 sekundy.
    Cadillac CT5-V Blackwing – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac od 2019 roku. Pierwsze informacje i fotografie nowego modelu CT5 zostały zaprezentowane po raz pierwszy przez Cadillaca w marcu 2019 roku, jako część ofensywy modelowej tego producenta zapoczątkowanej w styczniu przez SUV-a XT6. Cadillac zaprezentował wysokowydajny model CT5-V 30 maja 2019 roku wraz z modelem CT4-V. CT5-V Blackwing został ogłoszony na początku 2021 roku na rok modelowy 2022 jako bardziej wydajna wersja CT5-V i jest uważany za duchowego następcę Cadillaca CTS-V. Posiada 6,2-litrowe V8 turbo, które generuje moc 668 KM i moment obrotowy 893 Nm. Standardowo używana jest 6-biegowa manualna skrzynia biegów, lecz jest dostępny również opcjonalny 10-biegowy automat. Według Cadillaca CT5-V Blackwing osiąga prędkość 60 mph w 3,4 sekundy ze skrzynią automatyczną i osiąga prędkość maksymalną 336 km/h. Po premierze producent ogłosił, że CT5-V Blackwing i CT4-V Blackwing będą ostatnimi modelami V napędzanymi benzyną, jakie wyprodukuje firma.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac od 2019 roku. Pierwsze informacje i fotografie nowego modelu CT5 zostały zaprezentowane po raz pierwszy przez Cadillaca w marcu 2019 roku, jako część ofensywy modelowej tego producenta zapoczątkowanej w styczniu przez SUV-a XT6. Cadillac zaprezentował wysokowydajny model CT5-V 30 maja 2019 roku wraz z modelem CT4-V. CT5-V Blackwing został ogłoszony na początku 2021 roku na rok modelowy 2022 jako bardziej wydajna wersja CT5-V i jest uważany za duchowego następcę Cadillaca CTS-V. Posiada 6,2-litrowe V8 turbo, które generuje moc 668 KM i moment obrotowy 893 Nm. Standardowo używana jest 6-biegowa manualna skrzynia biegów, lecz jest dostępny również opcjonalny 10-biegowy automat. Według Cadillaca CT5-V Blackwing osiąga prędkość 60 mph w 3,4 sekundy ze skrzynią automatyczną i osiąga prędkość maksymalną 336 km/h. Po premierze producent ogłosił, że CT5-V Blackwing i CT4-V Blackwing będą ostatnimi modelami V napędzanymi benzyną, jakie wyprodukuje firma.
    2009 Cadillac XLR-V – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2003–2009, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2003 roku. Zbudowany został na płycie podłogowej modelu Chevrolet Corvette. Protoplastą pojazdu był koncept zaprezentowany w 1999 roku pod nazwą Evoq. W 2008 roku samochód przeszedł face lifting. Delikatnie przemodelowano przedni zderzak pojazdu, wygląd atrapy chłodnicy oraz lamp przeciwmgielnych, a także maskę z nowymi przetłoczeniami. Z boku pojazdu zastosowano nowe wloty powietrza oraz nowy kształt rur wydechowych z tyłu pojazdu. Przy okazji listę wyposażenia wzbogacono o system Bluetooth. XLR jest napędzany 4,6-litrowy V8 o mocy 324 KM i momencie obrotowym 420 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 5,8 sekund. W usportowionej wersji XLR-V użyto V8 o pojemności 4,4 l, które generuje moc maksymalną 446 KM i moment obrotowy 576 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,6 sekund.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2003–2009, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2003 roku. Zbudowany został na płycie podłogowej modelu Chevrolet Corvette. Protoplastą pojazdu był koncept zaprezentowany w 1999 roku pod nazwą Evoq. W 2008 roku samochód przeszedł face lifting. Delikatnie przemodelowano przedni zderzak pojazdu, wygląd atrapy chłodnicy oraz lamp przeciwmgielnych, a także maskę z nowymi przetłoczeniami. Z boku pojazdu zastosowano nowe wloty powietrza oraz nowy kształt rur wydechowych z tyłu pojazdu. Przy okazji listę wyposażenia wzbogacono o system Bluetooth. XLR jest napędzany 4,6-litrowy V8 o mocy 324 KM i momencie obrotowym 420 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 5,8 sekund. W usportowionej wersji XLR-V użyto V8 o pojemności 4,4 l, które generuje moc maksymalną 446 KM i moment obrotowy 576 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,6 sekund.