Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 186 takich materiałów
    Corolla E9 (rozbieramy przedni zawias) –
    6 maja 2015, 21:13 przez ~Broda | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    moje

    Corolla E9 (rozbieramy przedni zawias vol4) – Ściągacza do sprężyn nie miałem to poradziłem sobie tak...
    Ściągacza do sprężyn nie miałem to poradziłem sobie tak...
    6 maja 2015, 21:18 przez ~Broda | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    moje

    Tarpan 235 – Na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, na rynek polski wszedł "samochód dla wsi", jakim był Tarpan produkowany w Zakładzie Samochodów Rolniczych (ZSR) w Antoninku koło Poznania. Samochód ulegał stopniowym modyfikacjom, w miarę napływu informacji od użytkowników oraz wyników kolejnych badań. Planowano wdrożenie do produkcji wersji z napędem na 4 koła. Nowo konstruowane podwozie, miało umożliwić montaż zarówno nadwozi Tarpana, jak i Żuka, Nysy tudzież jeszcze innego oraz układu napędowego tak na jedną jak i na dwie osie. Początkowo zamierzano zbudować prototyp z napdem na 2 koła, a późniek "dołożyć" napęd na dwa kolejne.
W połowe roku 1975 po przekształceniu ZSR w FSR (Fabryka Samochodów Rolniczych), prace nad nowym Tarpanem ruszyły "pełna parą". Rok później, w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji (PIMot) rozpoczęły sie testy prototypu Tarpana 235, posiadającego napęd na jedną oś. Samochód Tarpan 235 zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1978 roku. Opracowano nową konstrukcję ramy nośnej oraz nowe zależne zawieszenie kół przednich. Sztywna belka osi wsparta została na dwóch wzdłużnych resorach piórowych. Rozstaw kół przednich zwiększono 0 95 mm. Zmiany objęty również wygląd zewnętrzny pojazdu. Samochód otrzymał nową atrapę, inny kształt błotników przednich i pokrywy silnika, nową szybę przednią oraz nowy zderzak przedni, w którym zamocowano lampy kierunkowskazów od PF 126p. Z tego samochodu przejęto także lampy kierunkowskazów bocznych i klamki zewnętrzne. Z tyłu nadwozia zamocowano zderzaki narożnikowe.
    Na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, na rynek polski wszedł "samochód dla wsi", jakim był Tarpan produkowany w Zakładzie Samochodów Rolniczych (ZSR) w Antoninku koło Poznania. Samochód ulegał stopniowym modyfikacjom, w miarę napływu informacji od użytkowników oraz wyników kolejnych badań. Planowano wdrożenie do produkcji wersji z napędem na 4 koła. Nowo konstruowane podwozie, miało umożliwić montaż zarówno nadwozi Tarpana, jak i Żuka, Nysy tudzież jeszcze innego oraz układu napędowego tak na jedną jak i na dwie osie. Początkowo zamierzano zbudować prototyp z napdem na 2 koła, a późniek "dołożyć" napęd na dwa kolejne.
    W połowe roku 1975 po przekształceniu ZSR w FSR (Fabryka Samochodów Rolniczych), prace nad nowym Tarpanem ruszyły "pełna parą". Rok później, w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji (PIMot) rozpoczęły sie testy prototypu Tarpana 235, posiadającego napęd na jedną oś. Samochód Tarpan 235 zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1978 roku. Opracowano nową konstrukcję ramy nośnej oraz nowe zależne zawieszenie kół przednich. Sztywna belka osi wsparta została na dwóch wzdłużnych resorach piórowych. Rozstaw kół przednich zwiększono 0 95 mm. Zmiany objęty również wygląd zewnętrzny pojazdu. Samochód otrzymał nową atrapę, inny kształt błotników przednich i pokrywy silnika, nową szybę przednią oraz nowy zderzak przedni, w którym zamocowano lampy kierunkowskazów od PF 126p. Z tego samochodu przejęto także lampy kierunkowskazów bocznych i klamki zewnętrzne. Z tyłu nadwozia zamocowano zderzaki narożnikowe.
    VW Golf IV GTi 20ae -Manifest przeznaczenia – Wiecej zdjec i informacji w zrodle.

Auto Dylana Barbone z New Jersey jest specyficzne i nie sposób przejść obok niego obojętnie. Jak mówi sam autor – „Auto w zamiarze miało całkowicie różnić się od seryjnych jak i przerobionych MK’a 4’ek”.
Od razu gdy spojrzymy na volkSWAGen’a widzimy front od Bory. Dylanowi nie podobał się okrągły front Golf’a 4’ki dlatego pierwszą modyfikacją była wymiana na ten z Bory. Jako, że właściciel mieszka w Stanach przedni zderzak został zamieniony na tego z wersji Europejskiej. W Polsce „uzbrajamy” w pakiety USA, a za oceanem robią to odwrotnie. Wszelkie zagięcia, nie potrzebne przetłoczenia zostały wygładzone, od wewnętrznej strony maski auto zyskało grafitti.
    Wiecej zdjec i informacji w zrodle.

    Auto Dylana Barbone z New Jersey jest specyficzne i nie sposób przejść obok niego obojętnie. Jak mówi sam autor – „Auto w zamiarze miało całkowicie różnić się od seryjnych jak i przerobionych MK’a 4’ek”.
    Od razu gdy spojrzymy na volkSWAGen’a widzimy front od Bory. Dylanowi nie podobał się okrągły front Golf’a 4’ki dlatego pierwszą modyfikacją była wymiana na ten z Bory. Jako, że właściciel mieszka w Stanach przedni zderzak został zamieniony na tego z wersji Europejskiej. W Polsce „uzbrajamy” w pakiety USA, a za oceanem robią to odwrotnie. Wszelkie zagięcia, nie potrzebne przetłoczenia zostały wygładzone, od wewnętrznej strony maski auto zyskało grafitti.
    Zmiany w R1 w 2015 – Flagowy model Yamaha na ten rok, dopadły kontrowersyjne zmiany. Przemodelowany został całkowicie przedni wygląd, soczewki zastąpiono nowatorskimi światłami LED, układ wydechowy z pod siedzenia został przemieszczony na prawy bok, motocykl został odchudzony oraz posiada dużo nowych bajerów. Osobiście, to już te światła im daruję, ale tyłeczek R1 to przecież taki znany symbol, który rozpoznawałem z daleka. Tylne światełko w kształcie diamentu otoczone przez dwa wydechy, komu to przeszkadzało? Aż tak na siłę chcieli zmniejszyć masę? Co wy o tym myślicie?
    Flagowy model Yamaha na ten rok, dopadły kontrowersyjne zmiany. Przemodelowany został całkowicie przedni wygląd, soczewki zastąpiono nowatorskimi światłami LED, układ wydechowy z pod siedzenia został przemieszczony na prawy bok, motocykl został odchudzony oraz posiada dużo nowych bajerów. Osobiście, to już te światła im daruję, ale tyłeczek R1 to przecież taki znany symbol, który rozpoznawałem z daleka. Tylne światełko w kształcie diamentu otoczone przez dwa wydechy, komu to przeszkadzało? Aż tak na siłę chcieli zmniejszyć masę? Co wy o tym myślicie?
    Ford Focus ST – Silnik 2.0 i 250KM i przedni napęd + groźny wygląd.
    Silnik 2.0 i 250KM i przedni napęd + groźny wygląd.
    27 lutego 2015, 9:50 przez Foka10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Ferrari 488 GTB – Jakiś czas temu "Italianiec" opracował materiał o Ferrari z turbosprężarką. Jak się okazuje, Ferrari powróciło do tej koncepcji. Oto Ferrari 488 GTB - następca popularnej Italii. Premiera ma odbyć się na tegorocznych targach w Genewie, które trwać będą od 5 do 15 marca. Zmodyfikowano przedni zderzak, maskę, przednie i tylne lampy, progi oraz tylny zderzak. Charakterystyczny, potrójny wydech zastąpiono podwójnym. Najbardziej kontrowersyjnym elementem stylistycznym są jednak nowe, boczne wloty powietrza. Ocenę ich wyglądu pozostawię wam. Inżynierowie chwalą się znaczącą poprawą aerodynamiki i wzrostem siły docisku. Przejdźmy jednak do najważniejszej zmiany. 4,5 litrowe V8 o mocy 562km i osiągające 540 Nm zostało zastąpione przez 3,9 litrowe, podwójnie doładowane V8, które ma osiągać 661km i 760Nm. Ferrari zapewnia, że ich nowe dzieło jest w stanie rozpędzić się do 100km/h w zaledwie 3 sekundy, a prędkość maksymalna ma wynosić 330km/h. Nowy silnik połączono z siedmiostopniową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną wyposażoną w system zarządzania momentem obrotowym, nazwany "Variable Torque Management". Ma on pozwalać na jak najefektywniejsze wykorzystanie momentu obrotowego. Wnętrze również przeszło facelifting. Jak wam się podoba nowy koń w stadninie Ferrari?
    Jakiś czas temu "Italianiec" opracował materiał o Ferrari z turbosprężarką. Jak się okazuje, Ferrari powróciło do tej koncepcji. Oto Ferrari 488 GTB - następca popularnej Italii. Premiera ma odbyć się na tegorocznych targach w Genewie, które trwać będą od 5 do 15 marca. Zmodyfikowano przedni zderzak, maskę, przednie i tylne lampy, progi oraz tylny zderzak. Charakterystyczny, potrójny wydech zastąpiono podwójnym. Najbardziej kontrowersyjnym elementem stylistycznym są jednak nowe, boczne wloty powietrza. Ocenę ich wyglądu pozostawię wam. Inżynierowie chwalą się znaczącą poprawą aerodynamiki i wzrostem siły docisku. Przejdźmy jednak do najważniejszej zmiany. 4,5 litrowe V8 o mocy 562km i osiągające 540 Nm zostało zastąpione przez 3,9 litrowe, podwójnie doładowane V8, które ma osiągać 661km i 760Nm. Ferrari zapewnia, że ich nowe dzieło jest w stanie rozpędzić się do 100km/h w zaledwie 3 sekundy, a prędkość maksymalna ma wynosić 330km/h. Nowy silnik połączono z siedmiostopniową, dwusprzęgłową skrzynią automatyczną wyposażoną w system zarządzania momentem obrotowym, nazwany "Variable Torque Management". Ma on pozwalać na jak najefektywniejsze wykorzystanie momentu obrotowego. Wnętrze również przeszło facelifting. Jak wam się podoba nowy koń w stadninie Ferrari?
    Hyundai Accent na żyletki – Niestety mój pierwszy samochód idzie na żyletki. Na zdjęciu nie wygląda tragicznie, ale do wymiany, błotnik, maska, pas przedni, belka przednia, reflektor i dłubanina w elektryce, bo silnik kręci ale nie odapala. Jak to się stało ? Na kierowcy przed mną zostało wymuszone pierwszeństwo, co spowodowało gwałtowne hamowanie i wjechanie w tyłek.
    Niestety mój pierwszy samochód idzie na żyletki. Na zdjęciu nie wygląda tragicznie, ale do wymiany, błotnik, maska, pas przedni, belka przednia, reflektor i dłubanina w elektryce, bo silnik kręci ale nie odapala. Jak to się stało ? Na kierowcy przed mną zostało wymuszone pierwszeństwo, co spowodowało gwałtowne hamowanie i wjechanie w tyłek.
    16 stycznia 2015, 23:57 przez NooControl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne.

    Przedni napęd benzynowy, tylny elektryczny, do tego zderzaki blisko ziemi i niskoprofilowe opony! Zobaczcie, jak NX jeździ po błocie...
    Skoda Fabia RS Style – Skoda kolegi RadekLwo z zaprzyjaźnionego forum. Chyba najładniejsza jaką widziałem. Przedni zderzak od RS, obecnie są jeszcze reflektory soczewkowe od RS, a w przygotowaniu jest tylny zderzak z dyfuzorem - tak, zgadliście - od RS.
    Skoda kolegi RadekLwo z zaprzyjaźnionego forum. Chyba najładniejsza jaką widziałem. Przedni zderzak od RS, obecnie są jeszcze reflektory soczewkowe od RS, a w przygotowaniu jest tylny zderzak z dyfuzorem - tak, zgadliście - od RS.