Szukaj
Znalazłem 186 takich materiałów
W połowe roku 1975 po przekształceniu ZSR w FSR (Fabryka Samochodów Rolniczych), prace nad nowym Tarpanem ruszyły "pełna parą". Rok później, w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji (PIMot) rozpoczęły sie testy prototypu Tarpana 235, posiadającego napęd na jedną oś. Samochód Tarpan 235 zaprezentowano na Międzynarodowych Targach Poznańskich w 1978 roku. Opracowano nową konstrukcję ramy nośnej oraz nowe zależne zawieszenie kół przednich. Sztywna belka osi wsparta została na dwóch wzdłużnych resorach piórowych. Rozstaw kół przednich zwiększono 0 95 mm. Zmiany objęty również wygląd zewnętrzny pojazdu. Samochód otrzymał nową atrapę, inny kształt błotników przednich i pokrywy silnika, nową szybę przednią oraz nowy zderzak przedni, w którym zamocowano lampy kierunkowskazów od PF 126p. Z tego samochodu przejęto także lampy kierunkowskazów bocznych i klamki zewnętrzne. Z tyłu nadwozia zamocowano zderzaki narożnikowe.
Auto Dylana Barbone z New Jersey jest specyficzne i nie sposób przejść obok niego obojętnie. Jak mówi sam autor – „Auto w zamiarze miało całkowicie różnić się od seryjnych jak i przerobionych MK’a 4’ek”.
Od razu gdy spojrzymy na volkSWAGen’a widzimy front od Bory. Dylanowi nie podobał się okrągły front Golf’a 4’ki dlatego pierwszą modyfikacją była wymiana na ten z Bory. Jako, że właściciel mieszka w Stanach przedni zderzak został zamieniony na tego z wersji Europejskiej. W Polsce „uzbrajamy” w pakiety USA, a za oceanem robią to odwrotnie. Wszelkie zagięcia, nie potrzebne przetłoczenia zostały wygładzone, od wewnętrznej strony maski auto zyskało grafitti.