Szukaj
Znalazłem 186 takich materiałów
https://www.facebook.com/kaszlak126pe
Krótki opis :
- przejściówka st/fl
- '87
- palony z linki.
Mój 126p został kupiony za 250zł (dostałem do niego sporo części, większość nowa z Polmozbytu) , jest dość sporo do roboty między innymi przedni pas ( wyrwane uchwyty zderzaka ), drzwi prawe i inne duperele jak się spodoba wrzucę więcej fotek i również będę wrzucał zdjęcia z prac na bieżąco.
Plany ?
- doprowadzić do perfekcji
Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.
Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.
Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.
Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.
Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
Trochę suchych faktów:
Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.
Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach 5 s (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).
Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.
Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.
Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.
W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.
Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.
Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.
Terminy :
- 11.05.2014
- 13.07.2014
- 14.09.2014
Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.
Podział na klasy:
Samochody klasy DRAG:
FWD – Napęd przedni
RWD – Napęd tylny
AWD – napęd na wszystkie koła
Samochody klasy STREET:
Street Diesel
Street FWD - silnik wolnossący
Street FWD+ - silnik z doładowaniem
Street RWD - silnik wolnossący
Street RWD+ - silnik z doładowaniem
Street AWD – napęd na wszystkie koła
Street US Cars
Motocykle :
Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3
Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
Wkrótce więcej szczegółów.
Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
Dziś coś dla fanów rolniczych klimatów. O to historia ciągnika, który dzięki ciężkiej pracy nie tylko odzyskał dawną świetność ale i przeszedł o klase wyżej. Znalazłem ją na jednej ze stron o wiadomej tematyce. Link do strony na dole.
''Przedstawiam wam
mojego C-360 4x4
Ten ciągnik pełni główną rolę w
moim 7 ha gospodarstwie i
jestem z niego bardzo zadowolony! Pracuję tym ciągnikiem już dosyć długo i zdążyłem go dobrze poznać. Zwłaszcza, że sporo przy nim sam zrobiłem. Nie zawsze wyglądał tak jak teraz. Od nowości miał zrobione ponad 600mtg, a ja jestem jego drugim właścicielem. Poprzedniwłaściciel nie dbał o niego za bardzo i stał w krzakach na dworze kilka lat.
Kupiłem go za 3 tysiące, a
włożyłem w niego około 27 tys.
Wszystko tam jest teraz nowe.
Pozostały tylko stare obudowy
(silnika, skrzyni, podnośnika).
Sam napęd przedni wyniósł
mnie ok. 8 tys. z montażem,
olejem, błotnikami, kołami itd.
Sporo mnie ten ciągnik
kosztował, ale jestem teraz z
niego bardzo zadowolony. O
własnej pracy nawet nie
wspomnę. Składałem go razem
z wujem przez prawie 2 lata.
Ten Ursus to rocznik 1982, ale
teraz to można powiedzieć, że
2008. Spisuje się bardzo dobrze w
polu jak i w transporcie. Pracuję
nim czasami tez na usługach.
Ursusek dobrze radzi sobie z
agregatem 2,60m oraz pługiem
unia tur 5 przy podorywce.
Najbardziej jestem zadowolony
z wyciszanej kabiny oraz
wysokiego komfortu jazdy.
Dodam jeszcze, że po montażu
przedniego napędu, zmniejszyło
się spalanie podczas pracy.
Pewnie dlatego, że moc jest
lepiej przekazywana przez
wszystkie koła, nie ma strat
mocy i ciągnik jest wydajniejszy
oraz oszczędniejszy.''
Film z montażu napędu przedniego do Ursusa: http://
www.youtube.com/watch?
v=bZOFiNOsMLY
Galeria reszty zdjęć ursuska: arura.pl/opinie/ursus-c-360-4x4-bestia