Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 186 takich materiałów
    Nareszcie się doczekałem ! – Przedstawiam wam mojego Fiacika.
Krótki opis : 
- przejściówka st/fl 
- '87
- palony z linki. 
Mój 126p został kupiony za 250zł (dostałem do niego sporo części, większość nowa z Polmozbytu) , jest dość sporo do roboty między innymi przedni pas ( wyrwane uchwyty zderzaka ), drzwi prawe i inne duperele jak się spodoba wrzucę  więcej fotek i również będę wrzucał zdjęcia z prac na bieżąco. 
Plany ? 
- doprowadzić do perfekcji
    Przedstawiam wam mojego Fiacika.
    Krótki opis :
    - przejściówka st/fl
    - '87
    - palony z linki.
    Mój 126p został kupiony za 250zł (dostałem do niego sporo części, większość nowa z Polmozbytu) , jest dość sporo do roboty między innymi przedni pas ( wyrwane uchwyty zderzaka ), drzwi prawe i inne duperele jak się spodoba wrzucę więcej fotek i również będę wrzucał zdjęcia z prac na bieżąco.
    Plany ?
    - doprowadzić do perfekcji
    17 marca 2014, 21:39 przez Yankees (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Alfa Romeo 164 Q4 – Model 164 był ostatnim opracowanym przez Alfę Romeo przed wchłonięciem jej przez Fiata, i chociaż na wspólnej platformie Tipo 4 powstały jeszcze Saab 9000, Lancia Thema i Fiat Croma, to Alfa charakteryzowała się najlepszymi właściwościami jezdnymi.
 
Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.
 
Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.
 
Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.


Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.
 
Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
    Model 164 był ostatnim opracowanym przez Alfę Romeo przed wchłonięciem jej przez Fiata, i chociaż na wspólnej platformie Tipo 4 powstały jeszcze Saab 9000, Lancia Thema i Fiat Croma, to Alfa charakteryzowała się najlepszymi właściwościami jezdnymi.

    Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.

    Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.

    Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.


    Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.

    Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
    14 marca 2014, 17:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Opel Astra 3 – Nasz Opelek. Autko świetne, żwawe i bezawaryjne (póki co). Na zdjęciu nie widać, ale auto ma nowe felgi (lecz na letnich, a tu leży na zimówkach), nowy wydech, przedni zderzak oraz lekka gleba (ok. 2cm) czego na 100% nie widać na zdjęciu. Jeśli się spodoba to dodał dokładniejsze zdjęcia. Pozdrawiam
    Nasz Opelek. Autko świetne, żwawe i bezawaryjne (póki co). Na zdjęciu nie widać, ale auto ma nowe felgi (lecz na letnich, a tu leży na zimówkach), nowy wydech, przedni zderzak oraz lekka gleba (ok. 2cm) czego na 100% nie widać na zdjęciu. Jeśli się spodoba to dodał dokładniejsze zdjęcia. Pozdrawiam
    28 lutego 2014, 14:56 przez Satek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Opel Astra OPC EXTREME – Czyżby najszybszy Opel w historii? 

Trochę suchych faktów: 
Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.

Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach  5 s  (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).


Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.


Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.


Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
    Czyżby najszybszy Opel w historii?

    Trochę suchych faktów:
    Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.

    Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
    Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach 5 s (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).


    Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.


    Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.


    Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
    26 lutego 2014, 16:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    BMW e46 2.0i – Kolejne z serii jak każdy to ja. Moja lalunia. Kupiona po wypadku w końcu odremontowana, przedni zderzak od cabrio oraz dołożyłem od siebie brewki na lampy. Ciekawe kto miejsce kojarzy.
    Kolejne z serii jak każdy to ja. Moja lalunia. Kupiona po wypadku w końcu odremontowana, przedni zderzak od cabrio oraz dołożyłem od siebie brewki na lampy. Ciekawe kto miejsce kojarzy.
    17 lutego 2014, 16:18 przez Kosa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    ULTIMATE 1/4 GRAND PRIX POLSKI – UWAGA! miłośnicy i pasjonaci wyścigów na ¼ mili.
 Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB. 
 W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
 Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
 Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
 Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
 Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.

 Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.

 Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
 Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.

 Terminy :
 - 11.05.2014 
 - 13.07.2014 
 - 14.09.2014 

 Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

 Podział na klasy:

 Samochody klasy DRAG: 
 FWD – Napęd przedni
 RWD – Napęd tylny 
 AWD – napęd na wszystkie koła 

 Samochody klasy STREET:
 Street Diesel
 Street FWD - silnik wolnossący
 Street FWD+ - silnik z doładowaniem
 Street RWD - silnik wolnossący
 Street RWD+ - silnik z doładowaniem
 Street AWD – napęd na wszystkie koła
 Street US Cars 

 Motocykle : 
 Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
 Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3

 Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
 Wkrótce więcej szczegółów.

 Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
    UWAGA! miłośnicy i pasjonaci wyścigów na ¼ mili.
    Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.
    W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
    Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
    Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
    Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
    Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.

    Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.

    Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
    Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.

    Terminy :
    - 11.05.2014
    - 13.07.2014
    - 14.09.2014

    Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

    Podział na klasy:

    Samochody klasy DRAG:
    FWD – Napęd przedni
    RWD – Napęd tylny
    AWD – napęd na wszystkie koła

    Samochody klasy STREET:
    Street Diesel
    Street FWD - silnik wolnossący
    Street FWD+ - silnik z doładowaniem
    Street RWD - silnik wolnossący
    Street RWD+ - silnik z doładowaniem
    Street AWD – napęd na wszystkie koła
    Street US Cars

    Motocykle :
    Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
    Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3

    Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
    Wkrótce więcej szczegółów.

    Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
    Ursus c 360 4x4 – Szanowni motokillerzy wybaczcie jakość.
Dziś coś dla fanów rolniczych klimatów. O to historia ciągnika, który dzięki  ciężkiej pracy nie tylko odzyskał dawną świetność ale i przeszedł o klase wyżej. Znalazłem ją na jednej ze stron o wiadomej tematyce. Link do strony na dole.   
''Przedstawiam wam
mojego C-360 4x4
Ten ciągnik pełni główną rolę w
moim 7 ha gospodarstwie i
jestem z niego bardzo zadowolony! Pracuję tym ciągnikiem już dosyć długo i zdążyłem go dobrze poznać. Zwłaszcza, że sporo przy nim sam zrobiłem. Nie zawsze wyglądał tak jak teraz. Od nowości miał zrobione ponad 600mtg, a ja jestem jego drugim właścicielem. Poprzedniwłaściciel nie dbał o niego za bardzo i stał w krzakach na dworze kilka lat.
Kupiłem go za 3 tysiące, a
włożyłem w niego około 27 tys.
Wszystko tam jest teraz nowe.
Pozostały tylko stare obudowy
(silnika, skrzyni, podnośnika).
Sam napęd przedni wyniósł
mnie ok. 8 tys. z montażem,
olejem, błotnikami, kołami itd.
Sporo mnie ten ciągnik
kosztował, ale jestem teraz z
niego bardzo zadowolony. O
własnej pracy nawet nie
wspomnę. Składałem go razem
z wujem przez prawie 2 lata.
Ten Ursus to rocznik 1982, ale
teraz to można powiedzieć, że
2008. Spisuje się bardzo dobrze w
polu jak i w transporcie. Pracuję
nim czasami tez na usługach.
Ursusek dobrze radzi sobie z
agregatem 2,60m oraz pługiem
unia tur 5 przy podorywce.
Najbardziej jestem zadowolony
z wyciszanej kabiny oraz
wysokiego komfortu jazdy.
Dodam jeszcze, że po montażu
przedniego napędu, zmniejszyło
się spalanie podczas pracy.
Pewnie dlatego, że moc jest
lepiej przekazywana przez
wszystkie koła, nie ma strat
mocy i ciągnik jest wydajniejszy
oraz oszczędniejszy.''
 Film z montażu napędu przedniego do Ursusa:  http://
www.youtube.com/watch?
v=bZOFiNOsMLY
Galeria reszty zdjęć ursuska: arura.pl/opinie/ursus-c-360-4x4-bestia
    Szanowni motokillerzy wybaczcie jakość.
    Dziś coś dla fanów rolniczych klimatów. O to historia ciągnika, który dzięki ciężkiej pracy nie tylko odzyskał dawną świetność ale i przeszedł o klase wyżej. Znalazłem ją na jednej ze stron o wiadomej tematyce. Link do strony na dole.
    ''Przedstawiam wam
    mojego C-360 4x4
    Ten ciągnik pełni główną rolę w
    moim 7 ha gospodarstwie i
    jestem z niego bardzo zadowolony! Pracuję tym ciągnikiem już dosyć długo i zdążyłem go dobrze poznać. Zwłaszcza, że sporo przy nim sam zrobiłem. Nie zawsze wyglądał tak jak teraz. Od nowości miał zrobione ponad 600mtg, a ja jestem jego drugim właścicielem. Poprzedniwłaściciel nie dbał o niego za bardzo i stał w krzakach na dworze kilka lat.
    Kupiłem go za 3 tysiące, a
    włożyłem w niego około 27 tys.
    Wszystko tam jest teraz nowe.
    Pozostały tylko stare obudowy
    (silnika, skrzyni, podnośnika).
    Sam napęd przedni wyniósł
    mnie ok. 8 tys. z montażem,
    olejem, błotnikami, kołami itd.
    Sporo mnie ten ciągnik
    kosztował, ale jestem teraz z
    niego bardzo zadowolony. O
    własnej pracy nawet nie
    wspomnę. Składałem go razem
    z wujem przez prawie 2 lata.
    Ten Ursus to rocznik 1982, ale
    teraz to można powiedzieć, że
    2008. Spisuje się bardzo dobrze w
    polu jak i w transporcie. Pracuję
    nim czasami tez na usługach.
    Ursusek dobrze radzi sobie z
    agregatem 2,60m oraz pługiem
    unia tur 5 przy podorywce.
    Najbardziej jestem zadowolony
    z wyciszanej kabiny oraz
    wysokiego komfortu jazdy.
    Dodam jeszcze, że po montażu
    przedniego napędu, zmniejszyło
    się spalanie podczas pracy.
    Pewnie dlatego, że moc jest
    lepiej przekazywana przez
    wszystkie koła, nie ma strat
    mocy i ciągnik jest wydajniejszy
    oraz oszczędniejszy.''
    Film z montażu napędu przedniego do Ursusa: http://
    www.youtube.com/watch?
    v=bZOFiNOsMLY
    Galeria reszty zdjęć ursuska: arura.pl/opinie/ursus-c-360-4x4-bestia
    5 lutego 2014, 12:03 przez CamilloXVI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Samochody kiedyś - Audi Front UW 220 (1934) – Silnik - rzędowy, 6-cylindrowy 
Pojemność - 2,0 L
Moc - 35 KM
Prędkość maks. - 100 km/h
Ciekawostka: był to pierwszy europejski samochód, który łączył napęd przedni z 6-cylindrowym silnikiem.
    Silnik - rzędowy, 6-cylindrowy
    Pojemność - 2,0 L
    Moc - 35 KM
    Prędkość maks. - 100 km/h
    Ciekawostka: był to pierwszy europejski samochód, który łączył napęd przedni z 6-cylindrowym silnikiem.
    4 lutego 2014, 17:57 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Remont Megane – Oto składanka zdjęć z Remontu mojej Meganki. Na obecną chwilę zrobione przednie lewe nadkole , oczyszczone, wy spawane, spawy pokryte pastą , i zakonserwowane , oczyszczony i zakonserwowany został też pas przedni. Teraz wymieniam lewy próg , jeśli będzie zainteresowanie , będę dodawać kolejne fotki z etapu remontu.  Przede mną jeszcze długa  droga
    Oto składanka zdjęć z Remontu mojej Meganki. Na obecną chwilę zrobione przednie lewe nadkole , oczyszczone, wy spawane, spawy pokryte pastą , i zakonserwowane , oczyszczony i zakonserwowany został też pas przedni. Teraz wymieniam lewy próg , jeśli będzie zainteresowanie , będę dodawać kolejne fotki z etapu remontu. Przede mną jeszcze długa droga
    3 lutego 2014, 22:52 przez DamianTRN (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne