Szukaj
Znalazłem 186 takich materiałów
Dane techniczne:
Silnik: z zapłonem iskrowym, czterosuwowy, rzędowy, ustawiony wzdłużnie nad osią przednią zawieszony elastycznie na trzech punktach
Liczba cylindrów: 4, pojemność 2,120 cm3
Moc maksymalna: 60 KM, 3900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm, 2300 obr/min
Nadwozie: samonośne, zamknięte, czterodrzwiowe.
Szyby: w drzwiach opuszczane i uchylne.
Siedzenia: dla 5 osób
Układ napędowy: klasyczny (4x2).
Układ hamulcowy: bębnowy, w przednich kołach z dwiema szczękami współbieżnymi
Masa własna pojazdu: 1400 kg
Dopuszczalne obciążenie: 500 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1900 kg
Rozstaw osi: 2700 mm, rozstaw kół przednich: 1364 mm, kół tylnych: 1362 mm, wysokość: 1640 mm, długość: 4700 mm, szerokość: 1700 mm, zwis przedni: 800 mm, tylny: 1165 mm, prześwit poprzeczny: 200 mm.
Prędkość maksymalna: 132 km/h
Zużycie paliwa: 12,5 l/100 km
Średnica zawracania: 12,6 m
Samochodzik w tym roku stał się pełnoletni
Ma 128 tys. przebytych kilometrów + trochę w pamięci
Silniczek to najmniejsza jednostka 704cm.
Zdjęcie zostało zmienione na czarno białe po czym usunołem ten efekt z
-Reflektor przedni.
-Kierunkowskaz lewy.
* Z zewnątrz:
- Nowy lakier z palety Kawasaki.
- Delikatnie poszerzone błotniki.
- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).
- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.
- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).
- Nowe opony 175/50.
- Zapinki na masce Momo.
- Nowe zawieszenie gwintowane.
* Wewnątrz:
- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.
- Obrotomierz z Shift Light'em.
- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.
- Nowe pasy szelkowe Sabelt.
- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.
- Sportowa kierownica z nabą.
- Elektryczne szyby.
- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.
- Podniesiony lewarek zmiany biegów.
* Silnik:
- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)
+ Głowica splanowana o 0,7mm
+ Nowy wałek rozrządu 886
+ Dolot + stożek
+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
+ Kolektor wydechowy 4-2-1
+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.
+ Clean look
Moje oczko w głowie.
W środku zostały wymienione radio, głośniki oraz wymieniłem zagłówki na multimedialne. Reszta to pełna seria.
Auto przemalowane w 2011r. z koloru ciemno zielonego na czarny metalik wykonany na indywidualne zamówienie.
Koła 17'x8,5
Lampy Black Hella
Przedni zderzak zrobiony na zamówienie na wzór Alpina