Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 186 takich materiałów
    Teraz moja kolej – Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    2 lutego 2014, 21:47 przez mucharadzdza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Diabelskie W124 – Diabeł w skórze W124 skończony. Wyszło myślę dobrze, najlepszy jak do tej pory mój rysunek. Miałem obawy o felgi i przedni reflektor ale myślę ze wyszło dobrze.
Arkusz A3 ołówek B4 kredki i ok 22 godz. ;)
    Diabeł w skórze W124 skończony. Wyszło myślę dobrze, najlepszy jak do tej pory mój rysunek. Miałem obawy o felgi i przedni reflektor ale myślę ze wyszło dobrze.
    Arkusz A3 ołówek B4 kredki i ok 22 godz. ;)
    26 stycznia 2014, 20:12 przez schemeck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    Moje rysunki: https://www.facebook.com/schemeck.r…

    Warszawa M-20 U  1951r. – Prototyp. Warszawa M-20 U (U-unowocześniona) 
Dane techniczne:
Silnik: z zapłonem iskrowym, czterosuwowy, rzędowy, ustawiony wzdłużnie nad osią przednią zawieszony elastycznie na trzech punktach
Liczba cylindrów: 4, pojemność 2,120 cm3
Moc maksymalna: 60 KM, 3900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm, 2300 obr/min
Nadwozie: samonośne, zamknięte, czterodrzwiowe.
Szyby: w drzwiach opuszczane i uchylne.
Siedzenia: dla 5 osób
Układ napędowy: klasyczny (4x2).
Układ hamulcowy: bębnowy, w przednich kołach z dwiema szczękami współbieżnymi
Masa własna pojazdu: 1400 kg
Dopuszczalne obciążenie: 500 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1900 kg
Rozstaw osi: 2700 mm, rozstaw kół przednich: 1364 mm, kół tylnych: 1362 mm, wysokość: 1640 mm, długość: 4700 mm, szerokość: 1700 mm, zwis przedni: 800 mm, tylny: 1165 mm, prześwit poprzeczny: 200 mm.
Prędkość maksymalna: 132 km/h
Zużycie paliwa: 12,5 l/100 km
Średnica zawracania: 12,6 m
    Prototyp. Warszawa M-20 U (U-unowocześniona)
    Dane techniczne:
    Silnik: z zapłonem iskrowym, czterosuwowy, rzędowy, ustawiony wzdłużnie nad osią przednią zawieszony elastycznie na trzech punktach
    Liczba cylindrów: 4, pojemność 2,120 cm3
    Moc maksymalna: 60 KM, 3900 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm, 2300 obr/min
    Nadwozie: samonośne, zamknięte, czterodrzwiowe.
    Szyby: w drzwiach opuszczane i uchylne.
    Siedzenia: dla 5 osób
    Układ napędowy: klasyczny (4x2).
    Układ hamulcowy: bębnowy, w przednich kołach z dwiema szczękami współbieżnymi
    Masa własna pojazdu: 1400 kg
    Dopuszczalne obciążenie: 500 kg
    Dopuszczalna masa całkowita: 1900 kg
    Rozstaw osi: 2700 mm, rozstaw kół przednich: 1364 mm, kół tylnych: 1362 mm, wysokość: 1640 mm, długość: 4700 mm, szerokość: 1700 mm, zwis przedni: 800 mm, tylny: 1165 mm, prześwit poprzeczny: 200 mm.
    Prędkość maksymalna: 132 km/h
    Zużycie paliwa: 12,5 l/100 km
    Średnica zawracania: 12,6 m
    23 stycznia 2014, 20:16 przez ~Ender | Do ulubionych | Skomentuj
    Hyundai "Hultay" H1 – Nasz osiołek roboczy... to nim wozimy motocykle na tor! (malowania i naklejki po obu stronach. Motocykl to naklejka, szachownica malowana. Po drugiej stronie przedni błotnik w sticker bomb... wszystko wykonane własnoręcznie) Komentarze mile widziane
    Nasz osiołek roboczy... to nim wozimy motocykle na tor! (malowania i naklejki po obu stronach. Motocykl to naklejka, szachownica malowana. Po drugiej stronie przedni błotnik w sticker bomb... wszystko wykonane własnoręcznie) Komentarze mile widziane
    18 listopada 2013, 21:34 przez jose_loco (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    moje

    Naklejki maska – Witam interesują mnie te naklejki co są na masce. Mógłby mi ktoś coś o nich powiedzieć mianowicie czy to jest jedna wielka taka na maskę czy pojedyncze. Chciałbym mieć błotnik przedni taki. Czy można to gdzieś kupić czy wytrzymałe? Dzięki za pomoc
    Witam interesują mnie te naklejki co są na masce. Mógłby mi ktoś coś o nich powiedzieć mianowicie czy to jest jedna wielka taka na maskę czy pojedyncze. Chciałbym mieć błotnik przedni taki. Czy można to gdzieś kupić czy wytrzymałe? Dzięki za pomoc
    23 października 2013, 8:54 przez daminek95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Fiat Cinquecento – Wczorajsze zdjęcie się spodobało wiec daje też zdjęcie od przodu.

Samochodzik w tym roku stał się pełnoletni
Ma 128 tys. przebytych kilometrów + trochę w pamięci
Silniczek to najmniejsza jednostka 704cm.


Zdjęcie zostało zmienione na czarno białe po czym usunołem ten efekt z
-Reflektor przedni.
-Kierunkowskaz lewy.
    Wczorajsze zdjęcie się spodobało wiec daje też zdjęcie od przodu.

    Samochodzik w tym roku stał się pełnoletni
    Ma 128 tys. przebytych kilometrów + trochę w pamięci
    Silniczek to najmniejsza jednostka 704cm.


    Zdjęcie zostało zmienione na czarno białe po czym usunołem ten efekt z
    -Reflektor przedni.
    -Kierunkowskaz lewy.
    20 października 2013, 6:30 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje

    Klasycznie! – przesadzone upiększanie szpeci (minusy bo: vw? przedni napęd? klasyk?)
    Przesadzone upiększanie szpeci (minusy bo: vw? przedni napęd? klasyk?)
    14 października 2013, 16:39 przez benaszi58 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat Cinquecento – Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:

 

* Z zewnątrz:

- Nowy lakier z palety Kawasaki.

- Delikatnie poszerzone błotniki.

- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

- Nowe opony 175/50.

- Zapinki na masce Momo.

- Nowe zawieszenie gwintowane.

 

* Wewnątrz:

- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

- Obrotomierz z Shift Light'em.

- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

- Nowe pasy szelkowe Sabelt.

- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

- Sportowa kierownica z nabą.

- Elektryczne szyby.

- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

- Podniesiony lewarek zmiany biegów.

 

* Silnik:

- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

+ Głowica splanowana o 0,7mm

+ Nowy wałek rozrządu 886

+ Dolot + stożek

+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy, 
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów. 
+ Kolektor wydechowy 4-2-1

+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

+ Clean look
    Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:



    * Z zewnątrz:

    - Nowy lakier z palety Kawasaki.

    - Delikatnie poszerzone błotniki.

    - Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

    - Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

    - Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

    - Nowe opony 175/50.

    - Zapinki na masce Momo.

    - Nowe zawieszenie gwintowane.



    * Wewnątrz:

    - Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

    - Obrotomierz z Shift Light'em.

    - Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

    - Nowe pasy szelkowe Sabelt.

    - Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

    - Sportowa kierownica z nabą.

    - Elektryczne szyby.

    - Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

    - Podniesiony lewarek zmiany biegów.



    * Silnik:

    - Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

    + Głowica splanowana o 0,7mm

    + Nowy wałek rozrządu 886

    + Dolot + stożek

    + Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
    + Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
    + Kolektor wydechowy 4-2-1

    + Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

    + Clean look
    28 września 2013, 10:51 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW z 1994 roku. model 525 e34
    Moje oczko w głowie.
    W środku zostały wymienione radio, głośniki oraz wymieniłem zagłówki na multimedialne. Reszta to pełna seria.
    Auto przemalowane w 2011r. z koloru ciemno zielonego na czarny metalik wykonany na indywidualne zamówienie.
    Koła 17'x8,5
    Lampy Black Hella
    Przedni zderzak zrobiony na zamówienie na wzór Alpina
    17 września 2013, 16:34 przez ~LaLo21UKF | Do ulubionych | Skomentuj (11)