Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 127 takich materiałów
    Mercedes w115 – Mercedes W115 240D 75' własnej roboty.
Zainteresowanych projektem odsyłam do źródła.
    Mercedes W115 240D 75' własnej roboty.
    Zainteresowanych projektem odsyłam do źródła.
    Vauxhall VXR8 – Ostatnio sporo się zastanawiałem, czemu Vauxhall ma w swojej ofercie usportowioną wersje Holdena, a Opel nie ma swojej wersji modelu Commodore czy Maloo? Jedyny duży Opel z silnikiem większym niż 2.0l to Insignia 2.8V6 ale do sportowego samochodu jak VXR8 czy potężnego Commodore z silnikiem V8 mu brakuje, skoro Holden, Vauxhall i Opel należą do jednego koncernu GM, czemu Opel nie może mieć własnej wersji sedana z napędem na tył i dużym silnikiem?
    Ostatnio sporo się zastanawiałem, czemu Vauxhall ma w swojej ofercie usportowioną wersje Holdena, a Opel nie ma swojej wersji modelu Commodore czy Maloo? Jedyny duży Opel z silnikiem większym niż 2.0l to Insignia 2.8V6 ale do sportowego samochodu jak VXR8 czy potężnego Commodore z silnikiem V8 mu brakuje, skoro Holden, Vauxhall i Opel należą do jednego koncernu GM, czemu Opel nie może mieć własnej wersji sedana z napędem na tył i dużym silnikiem?
    Toyota Corona T40 1968 – Toyota Corona T40 była jednym z pierwszych modeli marki sprzedawanym w Europie. Ten niezwykły sedan był doskonałym ambasadorem japońskiej motoryzacji w Europie, powyższy egzemplarz zaś już od początku lat 70-tych jeździ po polskich drogach, służąc początkowo w kręgach dyplomatycznych. To trzecia generacja modelu, solidnie zaprojektowana i precyzyjnie wykonana. Wersja Deluxe była najwyższą z trzech dostępnych serii wyposażeniowych. Wśród dodatków można odnaleźć radio, dwie prędkości pracy wycieraczek i ogrzewaną tylną szybę. Wśród stylistycznych dodatków – wlew paliwa ukryty pod tylną rejestracją. 75-konny silnik OHV był większym z dostępnych i dzięki masie własnej poniżej 1 tony zapewniał niezłe osiągi. To niebanalny japoński klasyk wyróżniający się idealnym stanem i ciekawą historią.
    Toyota Corona T40 była jednym z pierwszych modeli marki sprzedawanym w Europie. Ten niezwykły sedan był doskonałym ambasadorem japońskiej motoryzacji w Europie, powyższy egzemplarz zaś już od początku lat 70-tych jeździ po polskich drogach, służąc początkowo w kręgach dyplomatycznych. To trzecia generacja modelu, solidnie zaprojektowana i precyzyjnie wykonana. Wersja Deluxe była najwyższą z trzech dostępnych serii wyposażeniowych. Wśród dodatków można odnaleźć radio, dwie prędkości pracy wycieraczek i ogrzewaną tylną szybę. Wśród stylistycznych dodatków – wlew paliwa ukryty pod tylną rejestracją. 75-konny silnik OHV był większym z dostępnych i dzięki masie własnej poniżej 1 tony zapewniał niezłe osiągi. To niebanalny japoński klasyk wyróżniający się idealnym stanem i ciekawą historią.
    Dane techniczne opisane przez właściciela:


    - silnik Audi (BAM) o pojemności 1,8 litra z turbodoładowaniem zmapowany na 270 KM i 370 Nm, sześciobiegowa skrzynia manualna,
    - napęd Haldex quttro,
    - wydech kwasówka DP3' 2,5 z dwoma przelotowymi tłumikami,
    - TIP, FMIC ,
    - wtryski BOSCH 550cc,
    - pompa paliwa BOSCH 044,
    - turbo K04 hybryda by GREGOR10,
    - hamulce wentylowane przód 312mm tył 256mm (audi),
    - ABS+ESP,
    - zawieszenie własnej roboty Sudi + Renault + Honda gwintowane,
    - klatka by Slaniu,
    - felgi stalowe 16' + opony TOYO T1R195/45/16,
    - dwa siedzenia BIMARCO +pasy szelkowe,
    Lampka z tłoka własnej roboty – Następne projekty wkrótce.
    Następne projekty wkrótce.
    W końcu własne e30 – Doczekałem się własnej bawarki, teraz już LBL.
    Doczekałem się własnej bawarki, teraz już LBL.
    Rat nie car – Ciągnik własnego pomysłu.
Wykonanie i linie budzi podziw kunsztu majsterkowicza. Ciągnik ma 14 lat i przyjemną rdzawą patynę.
Silnik i skrzynia Forda. Chłodnica i wydech własnej produkcji z kwasówki.
    Ciągnik własnego pomysłu.
    Wykonanie i linie budzi podziw kunsztu majsterkowicza. Ciągnik ma 14 lat i przyjemną rdzawą patynę.
    Silnik i skrzynia Forda. Chłodnica i wydech własnej produkcji z kwasówki.
    21 lipca 2015, 21:28 przez erni720831 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Dla własnej satysfakcji – Fotka podczas ostatniego spotu, na którym pojawiła się Audi.  Projekt raczej idzie w dobrym kierunku patrząc na to jak przykuwa uwagę i komentarze na temat całości.
    Fotka podczas ostatniego spotu, na którym pojawiła się Audi. Projekt raczej idzie w dobrym kierunku patrząc na to jak przykuwa uwagę i komentarze na temat całości.
    Do wszystkich zlotowiczów w Spale! Potrzebna jest drobna dopłata – Nie lubię tego robić, ale muszę. Niestety - rzeczy, które zaplanowaliśmy i mieliśmy obiecane taniej wyszły drożej. O wieeele drożej. I zabrakło funduszy. Wobec czego jak ustaliliśmy w temacie źródłowym - będzie potrzebna mała dopłata do pobytu. 12 - 15 złotych od osoby w zależności kto jaki ma gest. Opłata będzie pobierana na zlocie - więc nie ma potrzeby jej wpłaty na konto. Jest mi przykro, ale tak musi być - nie jestem w stanie dołożyć z własnej kieszeni kolejnych 2 000 złotych. Tyle złych wieści. Teraz dobre:

Mamy nagród za 13 000 złotych od sponsorów. 

KAŻDY zlotowicz przy wjeździe otrzyma pakiet startowy w skład którego wchodzą:

1. Prezent - niespodzianka ufundowany przeze mnie.
2. Prezent - niespodzianka ufundowany przeze mnie.
3. Prezent - niespodzianka ufundowany przez Brojka.
4. Koszulka zlotowa.
5. Pół litra Pepsi.
6. Zapach samochodowy ufundowany przez firmę K2.
7. Alkomat jednorazowy ufundowany przez firmę AlkoHit - do sprawdzenia trzeźwości po zlocie. 
8. Plan imprezy.

Liczę na Waszą wyrozumiałość - niestety przyczyny dopłaty są ode mnie niezależne. W Źródle link oraz odzew osób, które były za dopłatą - dziękuję za takie podejście do sprawy!

A na foto jeden ze zlotowych samochodów.
    Nie lubię tego robić, ale muszę. Niestety - rzeczy, które zaplanowaliśmy i mieliśmy obiecane taniej wyszły drożej. O wieeele drożej. I zabrakło funduszy. Wobec czego jak ustaliliśmy w temacie źródłowym - będzie potrzebna mała dopłata do pobytu. 12 - 15 złotych od osoby w zależności kto jaki ma gest. Opłata będzie pobierana na zlocie - więc nie ma potrzeby jej wpłaty na konto. Jest mi przykro, ale tak musi być - nie jestem w stanie dołożyć z własnej kieszeni kolejnych 2 000 złotych. Tyle złych wieści. Teraz dobre:

    Mamy nagród za 13 000 złotych od sponsorów.

    KAŻDY zlotowicz przy wjeździe otrzyma pakiet startowy w skład którego wchodzą:

    1. Prezent - niespodzianka ufundowany przeze mnie.
    2. Prezent - niespodzianka ufundowany przeze mnie.
    3. Prezent - niespodzianka ufundowany przez Brojka.
    4. Koszulka zlotowa.
    5. Pół litra Pepsi.
    6. Zapach samochodowy ufundowany przez firmę K2.
    7. Alkomat jednorazowy ufundowany przez firmę AlkoHit - do sprawdzenia trzeźwości po zlocie.
    8. Plan imprezy.

    Liczę na Waszą wyrozumiałość - niestety przyczyny dopłaty są ode mnie niezależne. W Źródle link oraz odzew osób, które były za dopłatą - dziękuję za takie podejście do sprawy!

    A na foto jeden ze zlotowych samochodów.
    Nissan 200sx – Jak można tak skrzywdzić ikonę japońskiej motoryzacji chodzi mi o te paskudne lampy 
produkcji własnej (chyba) biedaczek znalezione na allegro.
    Jak można tak skrzywdzić ikonę japońskiej motoryzacji chodzi mi o te paskudne lampy
    produkcji własnej (chyba) biedaczek znalezione na allegro.