Szukaj
Znalazłem 127 takich materiałów
Jest to tendencja samochodu do zacieśniania łuku zakrętu. W momencie, gdy samochód zacznie skręcać w lewo, jego przód wchodzi w zakręt mocniej niż tył. Innymi słowy, tył zaczyna wyprzedzać przód samochodu, powodując obrót auta wokół własnej osi i spychając samochód do rowu po tej stronie drogi, w którą skręca auto.
Podsterowność
Jest to dokładnie przeciwstawne określenie do nadsterowności. Samochód podsterowny ma tendencję do poszerzania zakrętu. Auto na łuku jest wynoszone na zewnątrz drogi, czyli reaguje z opóźnieniem na skręt kierownicy.
Autko ma silnik wspomagany sprężarką o mocy maksymalnej 193 KM oraz 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
W środku znajduje się piękne skórzane wnętrze w kolorze popielatym. Owy egzemplarz nie jest full opcją. Na pokładzie standardowo znajdują się elektrycznie szyby, lusterka, pół automatyczne fotele, klimatyzacja, radio, komputer pokładowy, multifunkcyjna kierownica, dodatkowe oświetlenie wnętrza własnej roboty. Zapewniam, że nie są to niebieskie neony, które świecą jak szyld domu towarzyskiego w Las Vegas :)