Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 127 takich materiałów
    Trochę zabawy, kilka spędzonych godzin w garażu ale jestem zadowolony z efektów własnej pracy ;D
    3 stycznia 2019, 17:18 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    To niepozorne Subaru Impreza ma 600 KM i kręci się do 12 000 obr/min. To dla was mało? Auto wygląda na seryjne. Prawdziwy fan japońskiej motoryzacji nie pozna po odpaleniu silnika, że to sleeper. Specjaliści z GotitRex zbudowali boksera o niesamowitych osiągach. GotitRex nie dość, że uturbił jednostkę EJ za pomocą Garetta GTW3884, ale także poddał ją destrokerowi. Poprzez zmniejszenie pojemności skokowej tuner zdołał zwiększyć gamę obrotów silnika aż do 12 000 obr/min, dzięki czemu przy odcięciu na trzecim biegu na prędkościomierzu zobaczycie 225 km/h.


    Jednostka po finalnym wystrojeniu generuje ponad 600 KM mocy na kole, co przy masie własnej pojazdu 1100 kg gwarantuje zmoczenie swojej nowej bielizny.
    21 grudnia 2017, 20:51 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Kangoo – Moje pierwsze autko, może i stare ale opłacone z własnej kieszeni.
Tankowanie i dopieszczanie też na własny rachunek zwłaszcza jak nadchodzi dzień Matki Boskiej Pieniężnej:D
Renault Kangoo I Phase I 2002r. 1,9 dTi
    Moje pierwsze autko, może i stare ale opłacone z własnej kieszeni.
    Tankowanie i dopieszczanie też na własny rachunek zwłaszcza jak nadchodzi dzień Matki Boskiej Pieniężnej:D
    Renault Kangoo I Phase I 2002r. 1,9 dTi
    5 lipca 2017, 23:25 przez PIRATPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własna fotografia

    Radzieckie auta własnej roboty – Takie coś wykopałem w necie, więcej zdjęć tutaj : http://englishrussia.com/2016/02/22/custom-built-cars-soviet-style-1987/
    Takie coś wykopałem w necie, więcej zdjęć tutaj : http://englishrussia.com/2016/02/22/custom-built-cars-soviet-style-1987/
    27 stycznia 2017, 21:46 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    englishrussia.com

    VW GOLF MK3 – Jak Wam się podobają postojówki własnej roboty?
    Jak Wam się podobają postojówki własnej roboty?
    Fotel do gier – Fotel własnej produkcji do gier siedzenie jest to kubełek w kratkę z BMW e30 oraz kierownica dedykowana do gran turismo, jest moc?
    Fotel własnej produkcji do gier siedzenie jest to kubełek w kratkę z BMW e30 oraz kierownica dedykowana do gran turismo, jest moc?
    31 października 2016, 14:52 przez marcin3321 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Opel Insignia OPC – Opel Insignia OPC - topowa wersja flagowej limuzyny Opla, tutaj w pierwszej generacji posiadająca silnik 2.8 litra V6 z nominalną mocą 325KM.
Teraz po zrobieniu remapu jest 351KM i 585Nm co przy napędzie 4x4 mega zadowala i daje radę, pomimo masy własnej na poziomie 1825kg.
    Opel Insignia OPC - topowa wersja flagowej limuzyny Opla, tutaj w pierwszej generacji posiadająca silnik 2.8 litra V6 z nominalną mocą 325KM.
    Teraz po zrobieniu remapu jest 351KM i 585Nm co przy napędzie 4x4 mega zadowala i daje radę, pomimo masy własnej na poziomie 1825kg.
    Opel Insignia OPC – Opel Insignia OPC - topowa wersja flagowej limuzyny Opla, tutaj w pierwszej generacji posiadająca silnik 2.8 litra V6 z nominalną mocą 325KM.
Teraz po zrobieniu remapu jest 351KM i 585Nm co przy napędzie 4x4 mega zadowala i daje radę, pomimo masy własnej na poziomie 1825kg.
    Opel Insignia OPC - topowa wersja flagowej limuzyny Opla, tutaj w pierwszej generacji posiadająca silnik 2.8 litra V6 z nominalną mocą 325KM.
    Teraz po zrobieniu remapu jest 351KM i 585Nm co przy napędzie 4x4 mega zadowala i daje radę, pomimo masy własnej na poziomie 1825kg.
    Redakcja www.hotbrakes.pl prezentuje siódmy odcinek z serii Hot TEST, czyli rozrywkowego vloga motoryzacyjnego.

    Lubimy jak producent szczerze postara się nad swoim modelem. Czasem jednak postara się aż nadto i powstaje samochód, który nie potrzebnie coś udaje. Megane GT z całych sił pragnie być hot-hatchem, ale trochę mu brakuje. To nic, zupełnie nic, bo w tym, w czym powinien być dobry, jest znakomity. W naszym teście z lotu ptaka sprawdziliśmy czy potrafi się kręcić wokół własnej osi niczym wózek sklepowy. Pędziliśmy na złamanie karku przez leśne serpentyny. Wsadziliśmy prezentera do bagażnika i odpaliliśmy kontrolę startu... Mimo tych głupot, udało się nam przemycić zaskakująco wiele konkretnych informacji. Np. że auto kica jak napalony zajączek. WTF!?? Zobaczycie to zrozumiecie. Miłego show!

    ------------------

    Wersja wyposażenia: GT

    Silnik: 1,6 TCe 205 KM

    Skrzynia biegów: EDC (7-biegowy automat)

    Kolor: ładny
    27 czerwca 2016, 15:18 przez marjanos92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podczas kwalifikacji trochę przylało i wywieszono czerwoną flagę. Safety Car wjechał sprawdzić jakie są warunki. I na własnej skórze przekonał się, że to jeszcze nie czas na powrót na tor.
    17 czerwca 2016, 11:51 przez Marcon96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj