Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 735 takich materiałów
    Mój pierwszy projekt. – Na zdjęciu widzicie wygląd końcowy. Kupiłem samochód w bardzo ładnym stanie. Siedziało w nim C14NZ (1.4 8v 60hp dla niewtajemniczonych), a zastąpił go C20XE (2.0 16v 150hp). Obniżone zostało zawieszenie, wydech przelotowy, lampy przód tył rozklejane, czyszczone, regenerowane i przyciemniane. Zestaw hamulcowy przód/tył od Astry GSi. Koła Kerscher Carmona 7,5j i 9jx16 na oponach Dunlop SP Sport 195/40/16 i 215/35/16.
Całe car audio firmy Kenwood, kierownica Kadett GSi, fotele z Vectry A 2000. Samochodem jeździłem spory kawał czasu i szczerze mówiąc bardzo mi go brakuje (człowiek głupi sprzedał za parę groszy na bilet do DE).  Zrobiłem go sam od podstaw pod siebie i mam w planach ponowić taki twór. Pozdrawiam Igor.
    Na zdjęciu widzicie wygląd końcowy. Kupiłem samochód w bardzo ładnym stanie. Siedziało w nim C14NZ (1.4 8v 60hp dla niewtajemniczonych), a zastąpił go C20XE (2.0 16v 150hp). Obniżone zostało zawieszenie, wydech przelotowy, lampy przód tył rozklejane, czyszczone, regenerowane i przyciemniane. Zestaw hamulcowy przód/tył od Astry GSi. Koła Kerscher Carmona 7,5j i 9jx16 na oponach Dunlop SP Sport 195/40/16 i 215/35/16.
    Całe car audio firmy Kenwood, kierownica Kadett GSi, fotele z Vectry A 2000. Samochodem jeździłem spory kawał czasu i szczerze mówiąc bardzo mi go brakuje (człowiek głupi sprzedał za parę groszy na bilet do DE). Zrobiłem go sam od podstaw pod siebie i mam w planach ponowić taki twór. Pozdrawiam Igor.
    23 stycznia 2020, 18:07 przez Mlody23Opel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasne

    Kupiliśmy Passata w cenie lamp! Właściciel sądził, że auto nie odpala! Ale się zdziwił zobacz sam
    3 stycznia 2020, 23:18 przez ~PiterZrobToSam | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym odcinku Anglik Robi Żuka pozbędziemy się zgnitej podłogi i zaczniemy spawać nowe panele. Jest tragicznie, sam się zastanawiam jakim cudem to auto latało na akcje do pożarów. Przy okazji zobaczycie elementy nowego wydechu i to nie bylke jakiego bo z nierdzewnej stali! Miłego oglądania!
    7 grudnia 2019, 2:39 przez ukzuk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Https://YouTube.com/ukzuk

    Może to wydawać się trywialne co napiszę ale uważam że ten weekend zapisze się na kartach historii .
    Dlaczego ?
    A już wam wyjaśniam !!!
    Mamy tzw e-sport czyli dziedziny tzw wirtualnego sportu które nawet bukmacherzy potrafią obstawiać jaki zespół wygra strzelając .... wróć walcząc np. w taką grę jak counter strike .
    Kilka lat temu jeździłem na trasach Rajdu Barbórki ( tęsknie nadal za rajdami ) a dziś miałem przyjemność jeździć po ul.Karowej w symulatorze który wiernie odwzorowuje odcinek Karowa.
    Jestem pewien że za rok większość z was podejmie wyzwanie i przyjdzie by spróbować jazdy w symulatorze na trasach rajdu barbórki .
    Ja mam porównanie bo jeździłem w tzw. realu a dziś wirtualnie i powiem wam że poza brakiem kibiców i zapachem benzyny i kosztów jakie trzeba ponieść by wystartować w Rajdzie Barborka trasa jaki sposób pokonywania zakrętów jest praktycznie taki sam.
    Dwa profesjonalne symulatory od Evolve Motorsport które były dostępne w Volvo Car Warszawa robią naprawdę mega robotę .
    To wszystko pod Banderą automobilklubpolski .
    25 listopada 2019, 23:51 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    No cóż tytuł mówi sam za siebie, jak coś na tym kanale jest 5 takich kompilacji
    21 listopada 2019, 9:27 przez ~fiat1372 | Do ulubionych | Skomentuj
    Złoty Rolex Laudy – Salzburgring; 1976. Niki Lauda wręcza Arturo Merzario swojego złotego Rolexa Oyster Perpetual Datejust.

Zegarek był podarunkiem dla Merzario w geście podziękowaniu za uratowanie życia podczas tragicznego wypadku Laudy na torze Nurburgring. Merzario był jedną z trzech osób, która zatrzymała się podczas wyścigu i wyciągała Austriaka z płonącego bolidu. W swoich wspomnieniach Włoch opowiadał, że nie ma pojęcia jak udało mu się wyszarpnąć płonącego Laude z kokpitu, bo ważył wtedy zaledwie 60 kilogramów. Jak sam mówił "robiłem to, co trzeba było zrobić! " Zaraz po tym jak Lauda znalazł się na asfalcie Merzario rozpoczął masaż serca.

Początkowo Merzario nie chciał przyjąć Rolexa i poczuł się bardzo urażony tym gestem. Duży wpływ na to miało pierwsze spotkanie Laudy i Merzario podczas GP Włoch na torze Monza, wtedy Austriak przeszedł obok Włocha zupełnie bez słowa. Ostatecznie Arturo, za namową szefa swojego zespołu - Carlo Chiti, przyjął zegarek, ale nigdy go nie założył na rękę.

Rolex przeleżał ponad 40 lat w szuflacie, aż do momentu, gdy w maju 2019 Merzario udzielił wywiadu dla magazynu QP i został poproszony o jego założenie. Mimo podeszłego wieku (76 lat), Włoch na wywiad przyszedł w białym kowboskijm kapeluszu, czyli dokładnie tak jak zwykł się nosić na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Merzario wciąż uważa, że ten gest godził w jego włoską dumę i nie przywiązuje do niego żadnej wagi... ale na koniec wywiadu, gdy zegarek zniknął mu z oczu, miał nerwowo zapytać "gdzie jest mój Rolex?!" PO WIĘCEJ ODWIEDŹ https://tejsted.pl/utopia/
    Salzburgring; 1976. Niki Lauda wręcza Arturo Merzario swojego złotego Rolexa Oyster Perpetual Datejust.

    Zegarek był podarunkiem dla Merzario w geście podziękowaniu za uratowanie życia podczas tragicznego wypadku Laudy na torze Nurburgring. Merzario był jedną z trzech osób, która zatrzymała się podczas wyścigu i wyciągała Austriaka z płonącego bolidu. W swoich wspomnieniach Włoch opowiadał, że nie ma pojęcia jak udało mu się wyszarpnąć płonącego Laude z kokpitu, bo ważył wtedy zaledwie 60 kilogramów. Jak sam mówił "robiłem to, co trzeba było zrobić! " Zaraz po tym jak Lauda znalazł się na asfalcie Merzario rozpoczął masaż serca.

    Początkowo Merzario nie chciał przyjąć Rolexa i poczuł się bardzo urażony tym gestem. Duży wpływ na to miało pierwsze spotkanie Laudy i Merzario podczas GP Włoch na torze Monza, wtedy Austriak przeszedł obok Włocha zupełnie bez słowa. Ostatecznie Arturo, za namową szefa swojego zespołu - Carlo Chiti, przyjął zegarek, ale nigdy go nie założył na rękę.

    Rolex przeleżał ponad 40 lat w szuflacie, aż do momentu, gdy w maju 2019 Merzario udzielił wywiadu dla magazynu QP i został poproszony o jego założenie. Mimo podeszłego wieku (76 lat), Włoch na wywiad przyszedł w białym kowboskijm kapeluszu, czyli dokładnie tak jak zwykł się nosić na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Merzario wciąż uważa, że ten gest godził w jego włoską dumę i nie przywiązuje do niego żadnej wagi... ale na koniec wywiadu, gdy zegarek zniknął mu z oczu, miał nerwowo zapytać "gdzie jest mój Rolex?!" PO WIĘCEJ ODWIEDŹ https://tejsted.pl/utopia/
    23 września 2019, 20:20 przez ~motojanek | Do ulubionych | Skomentuj
    Jesteście świadkami historycznej chwili. Dziś oddaje w wasze ręce odcinek na który ja sam czekałem z utęsknieniem...
    Jest dużo słów które chciałbym dziś napisać ale wole was zaprosić na odcinek.
    18 września 2019, 7:01 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    17 września 2019, 23:49 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj