Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 127 takich materiałów
    ścigacz własnej roboty z instalacją gazową
    27 sierpnia 2013, 20:45 przez artex23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Z własnej galerii Dodge Charger R/T – Zdjęcie wykonane na Rajdzie Mikołowskim w 2012 roku.
Z góry dzięki za każdą moc!
    Zdjęcie wykonane na Rajdzie Mikołowskim w 2012 roku.
    Z góry dzięki za każdą moc!
    16 sierpnia 2013, 15:56 przez subaryna15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Zagadka – Od kiedy i dlaczego zaczęto stosować kluczyk w tym miejscu w saabach? 
P.S: liczę, że będziecie bazować na własnej wiedzy a nie internetu.
    Od kiedy i dlaczego zaczęto stosować kluczyk w tym miejscu w saabach?
    P.S: liczę, że będziecie bazować na własnej wiedzy a nie internetu.
    28 lipca 2013, 17:58 przez GOLass (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    A propos "tylko ten Lancer", tego tu nie było – Sportowe coupé produkowane przez Mitsubishi Motors w latach 1994-2000. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku rodzimym, dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł Car of the Year Japan. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupé z roku 1971. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupé. Do napędu używano silników R4 oraz V6.
Najmocniejsza wersja to 6A12 2.0l DOHC 24v MIVEC V6, która miała 200 KM i 199 Nm, V-Max 225 km/h, od 0 do 100 km/h w 7,5 s przy masie własnej 1170 kg, wyłącznie napęd na przód.
    Sportowe coupé produkowane przez Mitsubishi Motors w latach 1994-2000. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku rodzimym, dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł Car of the Year Japan. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupé z roku 1971. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupé. Do napędu używano silników R4 oraz V6.
    Najmocniejsza wersja to 6A12 2.0l DOHC 24v MIVEC V6, która miała 200 KM i 199 Nm, V-Max 225 km/h, od 0 do 100 km/h w 7,5 s przy masie własnej 1170 kg, wyłącznie napęd na przód.
    16 lipca 2013, 15:50 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Uwaga! – Nie rozumiem ludzi którzy przeglądając zdjęcia aut lub innych gadżetów motoryzacyjnych "minusują" wszystko po kolei jak leci. Nie widząc w tym żadnego piękna, nie doceniając pracy, czasu i włożonego serca przez właścicieli. Ludzie ogarnijcie sie troche, nie podoba sie to nie oglądać. Wiem że coś podobnego już było kiedyś, ale dla przypomnienia wrzucam jeszcze raz tak dla przypomnienia. Nie utrudniajcie innym cieszyć sie z własnej pracy, marzeń itd.
    Nie rozumiem ludzi którzy przeglądając zdjęcia aut lub innych gadżetów motoryzacyjnych "minusują" wszystko po kolei jak leci. Nie widząc w tym żadnego piękna, nie doceniając pracy, czasu i włożonego serca przez właścicieli. Ludzie ogarnijcie sie troche, nie podoba sie to nie oglądać. Wiem że coś podobnego już było kiedyś, ale dla przypomnienia wrzucam jeszcze raz tak dla przypomnienia. Nie utrudniajcie innym cieszyć sie z własnej pracy, marzeń itd.
    11 lipca 2013, 22:48 przez marek1653 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Black Tank – Klatka	własnej produkcji
Silnik	BMW 4,0 V8 286KM
Przyspieszenie	0-100 km/h 7,5 sek
Mosty	Volvo Laplander portalowe + blokady pneumatyczne
Reduktor	Atlas II 4,25
PTO	własnej konstrukcji
Skrzynia	Jeep
Zawieszenie	FOX przód 12” tył 14”
Wahacze	własnej konstrukcji
Hamulce	Brembo 4-ro tłoczkowe + korektor siły hamowania
Wyciągarka	Star 660 lina kevlar 80 m. Dragon Winch kevlar 35m
Kąt natarcia	90 st.
Kąt zejścia	85 st.
Zanurzenie	170 cm
Ogumienie	SIMEX 36x12,5x16 + beadlock
Zbiornik paliwa	85L
Prędkoś max.	160km/h
    Klatka własnej produkcji
    Silnik BMW 4,0 V8 286KM
    Przyspieszenie 0-100 km/h 7,5 sek
    Mosty Volvo Laplander portalowe + blokady pneumatyczne
    Reduktor Atlas II 4,25
    PTO własnej konstrukcji
    Skrzynia Jeep
    Zawieszenie FOX przód 12” tył 14”
    Wahacze własnej konstrukcji
    Hamulce Brembo 4-ro tłoczkowe + korektor siły hamowania
    Wyciągarka Star 660 lina kevlar 80 m. Dragon Winch kevlar 35m
    Kąt natarcia 90 st.
    Kąt zejścia 85 st.
    Zanurzenie 170 cm
    Ogumienie SIMEX 36x12,5x16 + beadlock
    Zbiornik paliwa 85L
    Prędkoś max. 160km/h
    26 czerwca 2013, 21:37 przez adris997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    A obecnie moje autko wygląda tak – 1,9 TDI AWX
moc około 157 KM
Moment około 365 Nm

Co w nim było?

Wersja highline
- chromy na listwach
- chromowane relingi
- bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
- światła przeciwmgłowe
- ABS/ESP
- 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
- wspomaganie kiery
- central zamek z pilotem
- elektryka szyb x4
- elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
- elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
- grzanie foteli z przodu
- skóra
- tempomat
- tiptronic
- samościemniające się lusterko
- czujnik deszczu
- nawigacja
- DSP
- pełny fis
- climatronic
- schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
- zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
- firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
- ambiente w lusterku
- wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
- firmowo obniżona zawiecha - 20
- kierownica wielofunkcyjna
- grzanie lusterek i dysz sprysków

Moje mody:

- LCD w zagłówki
- Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
- DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
- grill bez znaczka (Jom)
- czujniki parkowania przód + tył
- zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
- kamera cofania
- diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
- Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
- Lampka W8 (z ambiente)
- us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
- oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
- lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
- aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
- światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
- alusy pomalowane na stalowosiwo.

Co uruchomiłem:
- vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
- zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

Wszystkie mody zrobiłem sam.
    1,9 TDI AWX
    moc około 157 KM
    Moment około 365 Nm

    Co w nim było?

    Wersja highline
    - chromy na listwach
    - chromowane relingi
    - bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
    - światła przeciwmgłowe
    - ABS/ESP
    - 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
    - wspomaganie kiery
    - central zamek z pilotem
    - elektryka szyb x4
    - elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
    - elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
    - grzanie foteli z przodu
    - skóra
    - tempomat
    - tiptronic
    - samościemniające się lusterko
    - czujnik deszczu
    - nawigacja
    - DSP
    - pełny fis
    - climatronic
    - schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
    - zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
    - firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
    - ambiente w lusterku
    - wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
    - firmowo obniżona zawiecha - 20
    - kierownica wielofunkcyjna
    - grzanie lusterek i dysz sprysków

    Moje mody:

    - LCD w zagłówki
    - Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
    - DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
    - grill bez znaczka (Jom)
    - czujniki parkowania przód + tył
    - zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
    - kamera cofania
    - diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
    - Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
    - Lampka W8 (z ambiente)
    - us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
    - oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
    - lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
    - aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
    - światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
    - alusy pomalowane na stalowosiwo.

    Co uruchomiłem:
    - vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
    - zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

    Wszystkie mody zrobiłem sam.
    18 czerwca 2013, 1:21 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Morris Minor- Mały samochód z dużym potencjałem – Angielski Morris Minor - Najmocniejszy egzemplarz posiadał turbodoładowany aluminiowy silnik Rover V8 o pojemności 3,9 litra i dysponował mocą 300 koni a do setki rozpędzał się w 5,1 sec przy masie własnej  1090 kilogramów
    Angielski Morris Minor - Najmocniejszy egzemplarz posiadał turbodoładowany aluminiowy silnik Rover V8 o pojemności 3,9 litra i dysponował mocą 300 koni a do setki rozpędzał się w 5,1 sec przy masie własnej 1090 kilogramów
    28 maja 2013, 22:51 przez ~MateuszVW | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    popcorn.pl

    Moja niunia -projekto – projektmojej E34 520, wlasnej mysli mojej reki
    Projektmojej E34 520, wlasnej mysli mojej reki
    21 maja 2013, 16:09 przez ~Cobretti84Ldz | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Fiat Cinquecento po lifcie – Bo jeżeli wykładasz na taki samochód z własnej kieszeni poczujesz się w nim jak w mercedesie i będziesz się starać o to aby wyglądał jak nie jedno BMW
    Bo jeżeli wykładasz na taki samochód z własnej kieszeni poczujesz się w nim jak w mercedesie i będziesz się starać o to aby wyglądał jak nie jedno BMW
    11 maja 2013, 12:16 przez Nowik96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne