Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    lektor

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 5 stycznia 2013 - 21:14
    Ostatnio: 20 stycznia 2015 - 23:14
    • Materiałów na głównej: 13 z 14 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 636
    • Komentarzy: 44
    • Punktów za komentarze: 22
     
    Ruda i jej nowa koleżanka – Pierwsze zdjęcie zaraz po zakupie, EG kolegi.
    Pierwsze zdjęcie zaraz po zakupie, EG kolegi.
    3 października 2014, 21:19 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Ruda i jej nowe buciki – OZ Racing F1 16" 7.5J ET 37
YOKOHAMA S305 215/40 R16

Nie sprawiają żadnych problemów, bardzo dobrze wygląda i się prowadzi, polecam tę konfigurację, teraz będę sprawdzał różnicę w spalaniu, a w planie wymiana bębnów na tarcze z tyłu. Dodam jeszcze zdjęcia całego auta - mam, ale nie wyszły dobrze.
    OZ Racing F1 16" 7.5J ET 37
    YOKOHAMA S305 215/40 R16

    Nie sprawiają żadnych problemów, bardzo dobrze wygląda i się prowadzi, polecam tę konfigurację, teraz będę sprawdzał różnicę w spalaniu, a w planie wymiana bębnów na tarcze z tyłu. Dodam jeszcze zdjęcia całego auta - mam, ale nie wyszły dobrze.
    3 października 2014, 21:25 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moja Ruda na sesji - ciąg dalszy – Niedługo przymiarka setu na następny letni sezon, ale pogoda pozwoli jeszcze trochę pojeździć.
    Niedługo przymiarka setu na następny letni sezon, ale pogoda pozwoli jeszcze trochę pojeździć.
    28 września 2014, 16:57 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    MM.

    Moja Hania – Mała sesyjka "przed", czyli niedługo po zakupie i przed zmianami.

Dodam więcej od fotografa, jak dostane gotowe.
    Mała sesyjka "przed", czyli niedługo po zakupie i przed zmianami.

    Dodam więcej od fotografa, jak dostane gotowe.
    22 września 2014, 17:09 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    V12 i V8 pod jednym dachem – Garaż klienta
    Garaż klienta
    26 maja 2014, 23:16 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Historia pewnego minivana – DODGE Grand Caravan LE 3.3 V6 z 1993 roku. W rodzinie od 2007 roku, od 2010 zaraz po zdaniu prawka dostałem go od taty.
Niestety sprzedany kilka tygodni temu. Wymagał kilku napraw, nie będę teraz wymieniał, zawsze miałem długą listę rzeczy do zrobienia, ale dzisiaj to juz nie ważne, od dwóch miesięcy mieszkam w UK, nie wiem kto go wziął i za ile, nie pytam mamy o to. Czasy nie pozwoliły na doprowadzenie go do wymarzonego stanu. Dzisiaj już w innym kraju zbieram na Hondę, o którą będę dbał tak jak zawsze chciałem dbać o Dodge'a. Ten wielki zielony samochód zawsze zostanie w pamięci jako ten pierwszy samochód w życiu.
    DODGE Grand Caravan LE 3.3 V6 z 1993 roku. W rodzinie od 2007 roku, od 2010 zaraz po zdaniu prawka dostałem go od taty.
    Niestety sprzedany kilka tygodni temu. Wymagał kilku napraw, nie będę teraz wymieniał, zawsze miałem długą listę rzeczy do zrobienia, ale dzisiaj to juz nie ważne, od dwóch miesięcy mieszkam w UK, nie wiem kto go wziął i za ile, nie pytam mamy o to. Czasy nie pozwoliły na doprowadzenie go do wymarzonego stanu. Dzisiaj już w innym kraju zbieram na Hondę, o którą będę dbał tak jak zawsze chciałem dbać o Dodge'a. Ten wielki zielony samochód zawsze zostanie w pamięci jako ten pierwszy samochód w życiu.
    20 maja 2014, 21:23 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Mitsuoka – Marka założona w 1968 roku w japońskiej Toyamie produkująca samochody wspominające stylistyką brytyjskie klasyki z lat 50' i 60' XX w.

Na zdjęciu przykład Mitsuoka Le-Seyde zbudowana na podstawie Nissana Silvii S13, ma też jej silnik.
    Marka założona w 1968 roku w japońskiej Toyamie produkująca samochody wspominające stylistyką brytyjskie klasyki z lat 50' i 60' XX w.

    Na zdjęciu przykład Mitsuoka Le-Seyde zbudowana na podstawie Nissana Silvii S13, ma też jej silnik.
    9 marca 2014, 16:04 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    zarchiwizowany
    Cinkuś Abarth – Zrobione kiedyś w Gliwicach, znalezione przy porządkach na kompie :)
    Zrobione kiedyś w Gliwicach, znalezione przy porządkach na kompie :)
    5 grudnia 2013, 12:40 przez lektor (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Na pewno to znacie – Od kilku dni nie padał śnieg,
ten, co leżał już dawno stopniał,
jedziecie sobie przez miasto i widzicie zasypany śniegiem samochód, taka anomalia. Gdzie on go trzymał?
Kto miał tak ostatnio? Ja już widziałem dwa
    Od kilku dni nie padał śnieg,
    ten, co leżał już dawno stopniał,
    jedziecie sobie przez miasto i widzicie zasypany śniegiem samochód, taka anomalia. Gdzie on go trzymał?
    Kto miał tak ostatnio? Ja już widziałem dwa
    28 listopada 2013, 18:21 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    A propos "tylko ten Lancer", tego tu nie było – Sportowe coupé produkowane przez Mitsubishi Motors w latach 1994-2000. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku rodzimym, dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł Car of the Year Japan. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupé z roku 1971. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupé. Do napędu używano silników R4 oraz V6.
Najmocniejsza wersja to 6A12 2.0l DOHC 24v MIVEC V6, która miała 200 KM i 199 Nm, V-Max 225 km/h, od 0 do 100 km/h w 7,5 s przy masie własnej 1170 kg, wyłącznie napęd na przód.
    Sportowe coupé produkowane przez Mitsubishi Motors w latach 1994-2000. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku rodzimym, dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł Car of the Year Japan. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupé z roku 1971. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupé. Do napędu używano silników R4 oraz V6.
    Najmocniejsza wersja to 6A12 2.0l DOHC 24v MIVEC V6, która miała 200 KM i 199 Nm, V-Max 225 km/h, od 0 do 100 km/h w 7,5 s przy masie własnej 1170 kg, wyłącznie napęd na przód.
    16 lipca 2013, 15:50 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj