Profil użytkownika
lektor
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 5 stycznia 2013 - 21:14 |
Ostatnio: | 20 stycznia 2015 - 23:14 |
- Materiałów na głównej: 13 z 14 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 655
- Komentarzy: 44
- Punktów za komentarze: 34
« poprzednia 1 2 następna »
Z daleka to zwykły Golf na dużych kołach, mogli się bardziej postarać, żeby się wyróżniał, po co jeździć GTI, jeśli wygląda jak 1.4 na dużych kołach...
Z Warszawą już kombinują ostro, arrinera hussarya to już prawie prawdziwy samochód, a ten Polonez to to kolejny dobry pomysł i pokazanie, że ludzie mimo wszystko chcieliby jeździć polskimi konstrukcjami, nawet jeśli oznaczałoby to skok modelowo o 30-40 lat, chętnie bym jeździł nowym Polonezem, który powinien się tak nazywać, bo wtedy każdy by wiedział czego to jest następca, może polska motoryzacja, to nie jest zamknięta księga... Mimo wszysko nie wolno blokować i zamykać nawewnictwa, w najnowszym BMW czy w AUDI nie znajdziemy już nic ze starych modeli, oprócz znaczka, a to jest ich największy sukces, że nazwa jest, żyje i kojarzy się zawsze z tymi konkretnymi autami, zawsze będę to podkreślał.
Ktoś też dzisiaj oglądał Fanów Czterech Kółek :D :D
Zakład Dylaki k. Ozimka woj, Opolskie :D
zgry
@Folley96: Może powróci moda na nakładki i pełne bodykity, bardzo mi się to podoba :D
To jest Galant VIII
Czytając komentarze w stylu: stare prawdziwe, nowa to podróba itp., do tego przypominając sobie historię prototypu nowej syreny, który skończył jako kompostownik, bo właściciel powiedział, że to nie może być Syrena, bo Syrena tak nie wygląda, to wiem dlaczego tak na prawdę polska motoryzacja umarła... Stara jest kultowa, wszyscy ją znają, oczywiście, ale zastanówmy się czy jeśli byłyby modele pomiędzy, które pokazywałyby systematyczny, swobodny rozwój Warszawy, to czy nie byłaby ona ona właśnie flagową limuzyną polskiego przemysłu motoryzacyjnego, czy Niemcy po pojawieniu się 2. generacji BMW 5 powiedzieli, że to nie to, nie jest podobna do pierwszej i nie powinna powstawać?
1350 kg to tyle, co średnio Passat B4
przy zderzeniu bocznym, od poduszki kij wbity w głowe
Zwykły cwaniaczek z Namysłowa.
Emilko, nie ścięłaś za bardzo prawej linii szyb? Poza tym piękny maluszek, najbardziej przykuwam uwagę do lamp, na pewno się nad nimi napracowałaś, kolor cudny, prawdziwy na białych felgach to od teraz moje małe marzenie. Przy okazji, mam białe felgi, malowane proszkowo, nie chce ktoś kupić? :D
Na podstawie tylko tego rysunku można dużo zbudować
Gran Turismo
Ej, zajebisty, powinni takie robić :D
Ja będę miał dwa zestawy cytrynek, czekam tylko, aż przyjdą z renowacji, jedne białe, drugie, oryginalne szare, oczywiście na handel :D
Często takie coś stoi w Steblowie, Pietni (srebrny Kangoo) i Januszkowicach (srebrny Golf IV), gdzie mnie złapali, niby nic nie można zrobić, bo stoi znak o kontroli radarowej, ale ludzie, trochę powagi w czynach...
HOL
-Tarpan? -Nie tarłem. Dzisiaj byłby odpowiednikiem Silverado albo RAM'a
Pozamiatali podłogi w fabryce, wzięli to co znaleźli i złożyli Carismę, części pochodzą w dużej mierze z Renault, można to porównać z VOLVO V40, które jest robione z tego samego. Dobrać do tego części to loteria.
najlepsi* na świecie
Jednak umówmy się, że skoki narciarskie nie są uprawiane na każdym podwórku, czy na parkingu. W żużlu i drifcie jesteśmy na świecie. W żużlu już są, ale też w drifcie powinny być mistrzostwa Polska VS Reszta świata, nawet Japończycy mogliby mieć małe zdziwko.
To jest Eagle E-Type Speedster Lightweight za 500 000 £
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 października 2013 o 19:11
Opole - Metalchem
Uwielbiam motoryzację zza oceanu, ale mimo wszystko, to pokraka!