Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 25 takich materiałów
    Po wielu miesiącach udało mi się skompletować zestaw marzeń, czyli Jelcz, Zremb i transporter opancerzony. BRDM2 to pływający transporter produkcji zsrr. Jak się nim jeździ jeszcze nie wiem...
    Wóz po długoletnim postoju wreszcie wyjechał z garażu i trafił na lawetę za Jelczem.
    30 listopada 2022, 14:09 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rodzina samochodów użytkowych produkowanych w latach 1976-1991 w ZSRR, a następnie do 1997 roku na Łotwie, przez łotewskie zakłady RAF.
    Samochód osobowy klasy średniej-niższej, produkowany przez firmę FIAT w latach 1966-1974 (sedan i kombi), 1967-1976 (coupé), 1967-1985 (spider). Zastąpił Fiata 1300/1500. Miał wspólną płytę podłogową z modelem 125, który był jego bardziej luksusową wersją. Był produkowany w innych krajach jako SEAT 124 (Hiszpania); VAZ-2101, VAZ-2103, VAZ-2105/VAZ-2107 (ZSRR/Rosja); Murat 124/Tofaş Serçe (Turcja); Premier 118NE (Indie); Pirin-Fiat 124 (Bułgaria); Fiat-KIA 124 (Korea Południowa).
    27 grudnia 2018, 21:34 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Która armia używała głównie silników diesla w czołgach podczas II wojny światowej? – Sowieci. Większość armii korzystało w swoich czołgach z lekkich i wydajnych silników benzynowych, często zaadoptowanych z przemysłu lotniczego. Sowieci zdecydowali się na masową produkcję silników diesla, które w ówczesnych czasach były mało wydajne; musiały być więc bardzo duże (nie było wtedy jeszcze turbosprężarek). ZSRR dysponowało jednak potężnymi hutami aluminium i mogło sobie pozwolić na budowę wielkich aluminiowych (więc lekkich mimo swych rozmiarów) bloków. Użycie silników diesla miało wiele zalet, m.in. pozwalało uniknąć pożarów uszkodzonych czołgów.
    Sowieci. Większość armii korzystało w swoich czołgach z lekkich i wydajnych silników benzynowych, często zaadoptowanych z przemysłu lotniczego. Sowieci zdecydowali się na masową produkcję silników diesla, które w ówczesnych czasach były mało wydajne; musiały być więc bardzo duże (nie było wtedy jeszcze turbosprężarek). ZSRR dysponowało jednak potężnymi hutami aluminium i mogło sobie pozwolić na budowę wielkich aluminiowych (więc lekkich mimo swych rozmiarów) bloków. Użycie silników diesla miało wiele zalet, m.in. pozwalało uniknąć pożarów uszkodzonych czołgów.
    Radzieckie auta własnej roboty – Takie coś wykopałem w necie, więcej zdjęć tutaj : http://englishrussia.com/2016/02/22/custom-built-cars-soviet-style-1987/
    Takie coś wykopałem w necie, więcej zdjęć tutaj : http://englishrussia.com/2016/02/22/custom-built-cars-soviet-style-1987/
    27 stycznia 2017, 21:46 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    englishrussia.com

    5 stycznia 2016, 16:50 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przejazd przez gospodarstwo rolne – GAZ w ZSRR - 1946-1975
FSC Lublin-51 - 1951-1959
    GAZ w ZSRR - 1946-1975
    FSC Lublin-51 - 1951-1959
    14 lutego 2015, 21:37 przez Mefasto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)