Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 455 takich materiałów
    BMW M5 E34 Touring –
    1 listopada 2022, 20:16 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tym razem pojechałem na wieś za kierownicą Porsche 9II GT3 Touring. W najnowszym vlogu mówię jak jest.

    Silnik: 4.0 NA (wolnossak!)
    Layout: RR (RWD | silnik z tyłu)
    Moc: 510KM
    Moment: 470Nm
    Skrzynia: PDK
    0-100 w 3.9s (3.4s)
    0-200 w 11.9 (10,8s)
    Vmax: 320km/h
    Masa: 1418kg
    Koła: 20/21”
    Opony: Michelin Pilot Sport Cup 2
    Rozmiar: 255mm F i 315mm R
    Cena bazy: 927 000zł
    Cena tego: 1 170 000zł

    Opcje:
    GT Silver Metalic
    Zbiornik 90L
    Ceramika hamulec
    Lift twarzy
    Lekkie szyby
    Kubły
    Bołz
    14 sierpnia 2022, 16:19 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford GT40 – Supersamochód klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 1964-1968. Na początku lat 60. w wyścigach dominowały samochody Ferrari. Właściciel Forda Henry Ford II postanowił zaistnieć w samochodach sportowych. W tym celu starał się wykupić Ferrari za 16 milionów dolarów. Enzo Ferrari najpierw wyraził zgodę, jednak w trakcie finalizacji transakcji wycofał się. Ford postanowił pokonać Ferrari na torze wyścigowym. Dotarły do niego projekty prototypu o nazwie Lola GT autorstwa Erica Broadleya z firmy Lola Racing Cars. Samochód ten startował w Le Mans w 1963 roku, ale nie ukończył zawodów z powodu awarii. Główny konstruktor firmy Lola Eric Broadley rozpoczął prace nad nowym samochodem pod kierunkiem Johna Wyera, byłego szefa Aston Martina. Po kilku miesiącach opływowe coupe zamieniło się w Forda GT40. Nazwa GT40 pochodzi od „Grand Touring” i 40 cali wysokości, stąd GT i 40. Pierwsze prototypy samochodu wyposażono w 4,3-litrowe V8, jednak pojemność w modelach produkcyjnych zwiększono do 4,7 l. Silniki GT40 pochodziły z Forda Mustanga. Silniki te generują moc 310 KM i moment obrotowy 446 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 257 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 5,3 sekundy. Pięć modeli prototypowych było roadsterami, wliczając to Forda X-1. Wykorzystane zostały skrzynie biegów: Hewland LG500 a w ostatnich modelach automatyczne skrzynie biegów. Ford GT40 był czterokrotnym zwycięzcą wyścigu Le Mans w latach 1966-1969.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 1964-1968. Na początku lat 60. w wyścigach dominowały samochody Ferrari. Właściciel Forda Henry Ford II postanowił zaistnieć w samochodach sportowych. W tym celu starał się wykupić Ferrari za 16 milionów dolarów. Enzo Ferrari najpierw wyraził zgodę, jednak w trakcie finalizacji transakcji wycofał się. Ford postanowił pokonać Ferrari na torze wyścigowym. Dotarły do niego projekty prototypu o nazwie Lola GT autorstwa Erica Broadleya z firmy Lola Racing Cars. Samochód ten startował w Le Mans w 1963 roku, ale nie ukończył zawodów z powodu awarii. Główny konstruktor firmy Lola Eric Broadley rozpoczął prace nad nowym samochodem pod kierunkiem Johna Wyera, byłego szefa Aston Martina. Po kilku miesiącach opływowe coupe zamieniło się w Forda GT40. Nazwa GT40 pochodzi od „Grand Touring” i 40 cali wysokości, stąd GT i 40. Pierwsze prototypy samochodu wyposażono w 4,3-litrowe V8, jednak pojemność w modelach produkcyjnych zwiększono do 4,7 l. Silniki GT40 pochodziły z Forda Mustanga. Silniki te generują moc 310 KM i moment obrotowy 446 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 257 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 5,3 sekundy. Pięć modeli prototypowych było roadsterami, wliczając to Forda X-1. Wykorzystane zostały skrzynie biegów: Hewland LG500 a w ostatnich modelach automatyczne skrzynie biegów. Ford GT40 był czterokrotnym zwycięzcą wyścigu Le Mans w latach 1966-1969.
    20 lipca 2022, 20:37 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 maja 2022, 11:22 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi FTO – Sportowe coupe produkowane przez japońską firmę Mitsubishi w latach 1994-2000. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupe. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku japońskim, lecz dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupe z roku 1971. Do napędu użyto silników R4 o pojemności 1,8 l i mocy 127 KM, V6 o pojemności 2 l i mocy 172 KM. Model Mitsubishi FTO V6 GPX samochód posiadał silnik V6 o pojemności 2 l, który generował moc 200 KM i moment obrotowy 199 Nm. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 225 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 7,5 sekundy. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł "Car of the Year Japan".
    Sportowe coupe produkowane przez japońską firmę Mitsubishi w latach 1994-2000. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupe. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku japońskim, lecz dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupe z roku 1971. Do napędu użyto silników R4 o pojemności 1,8 l i mocy 127 KM, V6 o pojemności 2 l i mocy 172 KM. Model Mitsubishi FTO V6 GPX samochód posiadał silnik V6 o pojemności 2 l, który generował moc 200 KM i moment obrotowy 199 Nm. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 225 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 7,5 sekundy. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł "Car of the Year Japan".
    Nissan R390 GT1 – Supersamochód typu one-off produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 1997-1998. Został zbudowany do wyścigów zgodnie z zasadami stylu Grand Touring, co wymagało zbudowania wersji drogowej. Powstał tylko jeden R390 w wersji drogowej, który jest przechowywany w zakładzie Nissana w Zama. Twierdzono, że w wersji drogowej samochód jest w stanie osiągnąć prędkość maksymalną 354 km/h, jednak nigdy nie zostało to udowodnione. Pojazd jest napędzany tym samym 3,5-litrowym silnikiem VRH35L V8 Twin-turbo, co wersja wyścigowa, który generuje moc 558 KM. ała ta moc jest przekazywana na tylne koła za pośrednictwem sześciobiegowej sekwencyjnej manualnej skrzyni biegów. R390 potrafi przyspieszyć do 60 mili na godzinę w 3,9 sekundy.
    Supersamochód typu one-off produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 1997-1998. Został zbudowany do wyścigów zgodnie z zasadami stylu Grand Touring, co wymagało zbudowania wersji drogowej. Powstał tylko jeden R390 w wersji drogowej, który jest przechowywany w zakładzie Nissana w Zama. Twierdzono, że w wersji drogowej samochód jest w stanie osiągnąć prędkość maksymalną 354 km/h, jednak nigdy nie zostało to udowodnione. Pojazd jest napędzany tym samym 3,5-litrowym silnikiem VRH35L V8 Twin-turbo, co wersja wyścigowa, który generuje moc 558 KM. ała ta moc jest przekazywana na tylne koła za pośrednictwem sześciobiegowej sekwencyjnej manualnej skrzyni biegów. R390 potrafi przyspieszyć do 60 mili na godzinę w 3,9 sekundy.
    9 kwietnia 2022, 21:07 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj