Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    FSO Polonez 2000 Rally – Jeden z pierwszych, prototypowych egzemplarzy Poloneza 2000 Rally z 1978 roku. Pod maskę trafił silnik o pojemności dwóch litrów z Fiata 132C i głowicą DOHC. Przy wykorzystaniu sportowych gaźników Weber moc oscylowała w okolicach 170 KM. Do tego sportowe zawieszenie, mocniejsze sprzęgło i podstawowe wyposażenie bezpieczeństwa.
    Jeden z pierwszych, prototypowych egzemplarzy Poloneza 2000 Rally z 1978 roku. Pod maskę trafił silnik o pojemności dwóch litrów z Fiata 132C i głowicą DOHC. Przy wykorzystaniu sportowych gaźników Weber moc oscylowała w okolicach 170 KM. Do tego sportowe zawieszenie, mocniejsze sprzęgło i podstawowe wyposażenie bezpieczeństwa.
    Corolla E9 Liftback 1.3 XLI – Witajcie.

Taką oto Corollę nabyłem niedawno. Samochodzik w stanie niemalże idealnym, silnik po remoncie, kilka dni temu go dotarłem dopiero. Zawias nówka sztuka, sprzęgło/skrzynia nowe. ORYGINALNY przebieg przy zakupie to 122 tyś km! Samochodzik z 1990r. 
Niewielkie ognisko rudej na lewym progu ale to już załatwione. 

Cena za jaką dostałem ten samochodzik jest nieziemska, mianowicie 150 euro! 
Jeździła nim staruszka urodzona w 1928r. Miała go od nowości. Serwisowany w ASO, zawsze w tej samej firmie. 

Podoba się? Wrzucić Więcej fotek?
    Witajcie.

    Taką oto Corollę nabyłem niedawno. Samochodzik w stanie niemalże idealnym, silnik po remoncie, kilka dni temu go dotarłem dopiero. Zawias nówka sztuka, sprzęgło/skrzynia nowe. ORYGINALNY przebieg przy zakupie to 122 tyś km! Samochodzik z 1990r.
    Niewielkie ognisko rudej na lewym progu ale to już załatwione.

    Cena za jaką dostałem ten samochodzik jest nieziemska, mianowicie 150 euro!
    Jeździła nim staruszka urodzona w 1928r. Miała go od nowości. Serwisowany w ASO, zawsze w tej samej firmie.

    Podoba się? Wrzucić Więcej fotek?
    9 kwietnia 2015, 21:19 przez ~Broda93 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Wymiana sprzęgła – W warunkach domowych jest to bardzo trudne ale wykonalne.
    W warunkach domowych jest to bardzo trudne ale wykonalne.
    Kochanie, gdzie są pieniądze na czarną godzinę? – Właśnie ta godzina nastała. Musiałem kupić sprzęgło.
    Właśnie ta godzina nastała. Musiałem kupić sprzęgło.
    Sprzęgło się ślizga, ale daje radę.
    23 marca 2015, 20:23 przez mate1600 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    BMW E30 – Podobno BMW nie wytrzymało ze swoim właścicielem!

Wybuchowe e30 powróciło do życia z jeszcze większym impetem!

Ps. Strach pomyśleć co teraz ludzie wymyślą? Znów koniec silnika? Burak za kierownicą, idiota? Może sprzęgło mu sie pali!
    Podobno BMW nie wytrzymało ze swoim właścicielem!

    Wybuchowe e30 powróciło do życia z jeszcze większym impetem!

    Ps. Strach pomyśleć co teraz ludzie wymyślą? Znów koniec silnika? Burak za kierownicą, idiota? Może sprzęgło mu sie pali!
    Mazda z silnikiem od Supry. Poniżej opis autora filmu:

    MODYFIKACJE
    Silnik : 2JZGTE VVTI
    Obróbka głowicy
    Turbo T67 T4 TWIN SCROOL
    Kolektor wydechowy : HKS
    Wtryski LUCAS 1250ccm
    Kolektor ssący HKS style
    Komputer EMU
    Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 3,5"
    Intercooler z orurowaniem ALU
    Sprzęgło CUSTOM
    Zawór upustowy 50mm
    Zawieszenie EIBACH
    Hamulce seria
    Dyfer z SUPRY ze szperą płytkowa
    Customowy wał napędowy
    Tablet w miejscu seryjnej NAVI
    Modyfikacja seryjnego wkładu zbiornika paliwa+2 pompy 044
    Wydajniejszy układ chłodzenia z dwoma wentylatorami
    6 grudnia 2014, 18:37 przez krychun3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    HONDA CIVIC 1.6 VTEC KOMPRESOR – Przedstawiam wam długi projekt "Hani", mam nadzieje że to nie koniec.

Mody:
SILNIK D16Z6
Kompresor M62
KUTE KOROWODY I TŁOKI
BLOCK GUARD
Strojenie CROME OBD1 ( launch control, shift light)
Dolot 2.75"
WYDECH 2.75" 
WYDAJNIEJSZY UKŁAD PALIWOWY
Zewnętrzna chłodnica oleju
SPRZĘGŁO EXEDY STAGE1
Dodatkowe wskaźniki Boost, temp oleju, ciśnienie oleju
Wydajniejszy układ chłodzenia
2x BOV greddy
PRZEWODY WODNE SAMCO SPORT

MOC 205KM i 244NM

Jeżeli jesteście bardziej zainteresowani projektem, to podrzucę więcej zdjęć.
    Przedstawiam wam długi projekt "Hani", mam nadzieje że to nie koniec.

    Mody:
    SILNIK D16Z6
    Kompresor M62
    KUTE KOROWODY I TŁOKI
    BLOCK GUARD
    Strojenie CROME OBD1 ( launch control, shift light)
    Dolot 2.75"
    WYDECH 2.75"
    WYDAJNIEJSZY UKŁAD PALIWOWY
    Zewnętrzna chłodnica oleju
    SPRZĘGŁO EXEDY STAGE1
    Dodatkowe wskaźniki Boost, temp oleju, ciśnienie oleju
    Wydajniejszy układ chłodzenia
    2x BOV greddy
    PRZEWODY WODNE SAMCO SPORT

    MOC 205KM i 244NM

    Jeżeli jesteście bardziej zainteresowani projektem, to podrzucę więcej zdjęć.
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne