Szukaj
Znalazłem 142 takie materiały
Aktualnie:
-SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
-UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
-UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
-ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.
Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów bądź też, opcjonalnie, przez 3-biegowy automat.
oprócz silników R4 i V8, był napędzany słynną jednostką V6 "Busso"
SILNIK:
D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO
UKLAD DOLOTOWY:
Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z
UKLAD WYDECHOWY:
kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
OBX Twin Loop -WYKONANO
plany:
Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać
ELEKTRONIKA:
W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG
UKLAD NAPĘDOWY:
sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)
Skrzynia:
3,4 - CRX - WYKONANO
5 ekonomiczna - WYKONANO
ZAWIESZENIE:
Obniżenie -60/-40
Stabil przedni
Stabil tylny
Rozpórka od VTI
Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):
-Przednie i tylne tuleje wahacza,
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
-Osłona końcówki drążka kierowniczego,
-Gumy drążka zmiany biegów,
-Gumy układu kierowniczego,
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)
3) Gwint TA Technix -wykonać
UKLAD HAMULCOWY:
262 mm z VTi - wykonano
Tarcze 239 mm -WYKONANO
BODY-KIT:
Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
Alufelgi 15′
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R
plany:
Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać
ŚRODEK:
czarne wnętrze od EG5 -wykonano
INNE:
Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision
Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
"Kupiłem Tico w cenie złomu, ogólnie sprzęgło się ślizga i tyłem buja na boki, ale po za tym jest spoko. Właśnie tylko dzisiaj narodził się problem, który jest przyczyną bujania na boki, ale nie mam pewności. Co to kur*a jest, dlaczego to odpadło, albo chociaż czy mogę bez tego jeździć? Zaznacze, że robie krótkie trasy, jeżdżę bardzo spokojnie, delikatnie i ekonomicznie. Z trybem młodego rajdowcy pożegnałem się wraz z kołem, które wsiadło do kabiny jak jechałem sobie 120km/h obwodnicą. Serio, dziadkowato sobie pyrkam i muszę wiedzieć, czy nie zgine (to nadal tico i spotkanie z krawężnikiem może zakończyć mój żywot)."
Nawet nie wiem, co tu więcej komentować... Po prostu debilizm i zagrożenie dla każdego na drodze.
Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift
Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans
Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.
Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
Cylinder : Stage 6 Street Race
Wydech : Technigas next-r
Gaźnik : Amal 17.5 mm
Wariator : Top Racing SV1
Sprzegło : Motoforce Evolution
Zawór Membranowy : Malossi
Filtr powietrza : Malossi
Optyka :
- Przyciemnione kierunki ( Przód ) z tyłu schowane w lampę
-Lusterko SSP F1
-Niebieskie elementy
-nadkole ( Home made )
-Siatki we wlotach
-Przedłużka amortyzatora REVO
-Ringi LED
i pewnie inne rzeczy
Zapraszam do śledzenia projektu na Facebooku, link w źródle.
BODY - BMW 320si E90, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, wzdłużnie zainstalowane; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Pojemność skokowa: 1598 cc; Średnica x skok tłoka: 77 x85.8 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Cosworth Pectel MQ 12; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - tylne koła; skrzynia biegów: X-trac 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: z włókna węglowego pojedynczy lub podwójny płyta; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - Zawieszenie przód: podwójne wspólne amortyzatora, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; Tylne zawieszenie: pięć Link oś, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES - nie-wspomaga system podwójnego obiegu; Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 332 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 291 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4539 mm; Szerokość: 1858 mm; rozstaw osi 2.763 mm; Minimalna masa 1150 kg, w tym kierowcy.
Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
Marka: Honda
Model: CRX DEL SOL
Rocznik: 1995
Silnik: 1.6 VTi Turbo b16a2
Zawieszenie: Koni (gwint)
Hamulce: Black Diamond. EBC
Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
Moc: 390 km
Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.