Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Projekt mojego Golfa II – 1990 rok wersja wyposażenia CL, seryjnie w silniku 1.6 PN czyli totalna bieda. 
Aktualnie:
-SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
-UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
-UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
-ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.

Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
    1990 rok wersja wyposażenia CL, seryjnie w silniku 1.6 PN czyli totalna bieda.
    Aktualnie:
    -SILNIK: 2.0 16v 9a 136 PS i 180 Nm ,
    -UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia AYK od Passata B3+hydrauliczne sprzęgło,
    -UKŁAD HAMULCOWY: przód 256mm wentylowane, tył tarcze 226mm, klocki RoadHouse,korektor siły hamowania, całość zasilana pompą 22mm od B3 GT 16v,
    -ZAWIESZENIE: przód: odmalowane wahacze+nowe tuleje, końcówki i sworznie Febi, dołożony stabilizator od Corrado G60, amortyzatory oryginalne od diesla+sprężyny czerwone około -60mm,
    tył: belka ze stabilizatorem na nowych tulejach, amortyzatory podobnie jak z przodu.

    Ogólnie samochód już jeździł, jednak jeszcze bardzo dużo pracy mnie czeka.
    40 lat minęło – Dla Alfy Romeo Alfetta GT. Ten model został zaprojektowany przez przez Giorgetto Giugiaro. W samochodzie zastosowano układ napędowy typu transaxle, sprzęgło oraz skrzynię biegów przeniesiono na tył samochodu, w pobliże tylnego mostu, co wpływało pozytywnie na rozkład masy na osie. W zawieszeniu przedniej osi wykorzystywano podwójne wahacze oraz drążki skrętne, z tyłu zaś oś de Dion.
Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów bądź też, opcjonalnie, przez 3-biegowy automat.
oprócz silników R4 i V8, był napędzany słynną jednostką V6 "Busso"
    Dla Alfy Romeo Alfetta GT. Ten model został zaprojektowany przez przez Giorgetto Giugiaro. W samochodzie zastosowano układ napędowy typu transaxle, sprzęgło oraz skrzynię biegów przeniesiono na tył samochodu, w pobliże tylnego mostu, co wpływało pozytywnie na rozkład masy na osie. W zawieszeniu przedniej osi wykorzystywano podwójne wahacze oraz drążki skrętne, z tyłu zaś oś de Dion.
    Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów bądź też, opcjonalnie, przez 3-biegowy automat.
    oprócz silników R4 i V8, był napędzany słynną jednostką V6 "Busso"
    Honda Civic VTEC TURBO – Honda Civic EG4

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
OBX Twin Loop -WYKONANO

plany:

Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

Skrzynia: 
3,4 - CRX - WYKONANO
5 ekonomiczna - WYKONANO


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40
Stabil przedni
Stabil tylny
Rozpórka od VTI

Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, 
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
-Osłona końcówki drążka kierowniczego,
-Gumy drążka zmiany biegów, 
-Gumy układu kierowniczego, 
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
Tarcze 239 mm -WYKONANO

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
Alufelgi 15′
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

plany: 

Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać

ŚRODEK:

czarne wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    OBX Twin Loop -WYKONANO

    plany:

    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia:
    3,4 - CRX - WYKONANO
    5 ekonomiczna - WYKONANO


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza,
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego,
    -Gumy drążka zmiany biegów,
    -Gumy układu kierowniczego,
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    Tarcze 239 mm -WYKONANO

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    plany:

    Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać

    ŚRODEK:

    czarne wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
    28 czerwca 2014, 23:31 przez djj4ck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Tico w cenie złomu? Czy, złom w cenie tico? – Tekst ze zdjęcia: 

"Kupiłem Tico w cenie złomu, ogólnie sprzęgło się ślizga i tyłem buja na boki, ale po za tym jest spoko. Właśnie tylko dzisiaj narodził się problem, który jest przyczyną bujania na boki, ale nie mam pewności. Co to kur*a jest, dlaczego to odpadło, albo chociaż czy mogę bez tego jeździć? Zaznacze, że robie krótkie trasy, jeżdżę bardzo spokojnie, delikatnie i ekonomicznie. Z trybem młodego rajdowcy pożegnałem się wraz z kołem, które wsiadło do kabiny jak jechałem sobie 120km/h obwodnicą. Serio, dziadkowato sobie pyrkam i muszę wiedzieć, czy nie zgine (to nadal tico i spotkanie z krawężnikiem może zakończyć mój żywot)."



Nawet nie wiem, co tu więcej komentować... Po prostu debilizm i zagrożenie dla każdego na drodze.
    Tekst ze zdjęcia:

    "Kupiłem Tico w cenie złomu, ogólnie sprzęgło się ślizga i tyłem buja na boki, ale po za tym jest spoko. Właśnie tylko dzisiaj narodził się problem, który jest przyczyną bujania na boki, ale nie mam pewności. Co to kur*a jest, dlaczego to odpadło, albo chociaż czy mogę bez tego jeździć? Zaznacze, że robie krótkie trasy, jeżdżę bardzo spokojnie, delikatnie i ekonomicznie. Z trybem młodego rajdowcy pożegnałem się wraz z kołem, które wsiadło do kabiny jak jechałem sobie 120km/h obwodnicą. Serio, dziadkowato sobie pyrkam i muszę wiedzieć, czy nie zgine (to nadal tico i spotkanie z krawężnikiem może zakończyć mój żywot)."



    Nawet nie wiem, co tu więcej komentować... Po prostu debilizm i zagrożenie dla każdego na drodze.
    25 czerwca 2014, 15:15 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Gwiazdy Kina cz.4 – Ladies & Gentelmens please welcome:

Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    Ladies & Gentelmens please welcome:

    Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

    Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
    W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
    Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
    - Type R (261KM i 5 biegowy manual)
    - Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
    - SP (274KM i 5 biegowy manual)
    Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
    Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

    Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
    Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
    Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
    Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
    Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

    Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    14 czerwca 2014, 22:42 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Podsumowanie projektu – Mechanika :
Cylinder : Stage 6 Street Race
Wydech : Technigas next-r
Gaźnik : Amal 17.5 mm
Wariator : Top Racing SV1
Sprzegło : Motoforce Evolution
Zawór Membranowy : Malossi
Filtr powietrza : Malossi

Optyka :
- Przyciemnione kierunki ( Przód ) z tyłu schowane w lampę
-Lusterko SSP F1
-Niebieskie elementy
-nadkole ( Home made )
-Siatki we wlotach
-Przedłużka amortyzatora REVO
-Ringi LED
i pewnie inne rzeczy

Zapraszam do śledzenia projektu na Facebooku, link w źródle.
    Mechanika :
    Cylinder : Stage 6 Street Race
    Wydech : Technigas next-r
    Gaźnik : Amal 17.5 mm
    Wariator : Top Racing SV1
    Sprzegło : Motoforce Evolution
    Zawór Membranowy : Malossi
    Filtr powietrza : Malossi

    Optyka :
    - Przyciemnione kierunki ( Przód ) z tyłu schowane w lampę
    -Lusterko SSP F1
    -Niebieskie elementy
    -nadkole ( Home made )
    -Siatki we wlotach
    -Przedłużka amortyzatora REVO
    -Ringi LED
    i pewnie inne rzeczy

    Zapraszam do śledzenia projektu na Facebooku, link w źródle.
    13 czerwca 2014, 0:00 przez emsibaro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.facebook.pl/blackandbluef12

    Nowe M54B30 właśnie ląduje w budzie – Oraz nowe kompletne sprzęgło SACHS, pompa wody, rozrusznik, wszystkie paski, czujniki wału i wałka, nowe filtry, oleje, płyny, wszystkie uszczelniacze, olej w skrzyni i w tylnym moście, termostat, poduszki pod silnikiem oraz ścięgna drążka biegów.
    Oraz nowe kompletne sprzęgło SACHS, pompa wody, rozrusznik, wszystkie paski, czujniki wału i wałka, nowe filtry, oleje, płyny, wszystkie uszczelniacze, olej w skrzyni i w tylnym moście, termostat, poduszki pod silnikiem oraz ścięgna drążka biegów.
    7 czerwca 2014, 17:58 przez ~bmwpadloaleozywa | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    wlasne

    Simson SR – Moja SRka, której poświeciłem trochę czasu i pieniędzy. 
Rama: wszystko robione od podstaw
Silnik: 70/4 (9500 obr.), wzmacniany wał, wzmacniane sprzęgło 1.8 mm,łożyska rolkowe, obspawane kartery pod większe kanały dolotowe.

Niestety już sprzedana, ale przez kawał czasu cieszyła moje oko.
    Moja SRka, której poświeciłem trochę czasu i pieniędzy.
    Rama: wszystko robione od podstaw
    Silnik: 70/4 (9500 obr.), wzmacniany wał, wzmacniane sprzęgło 1.8 mm,łożyska rolkowe, obspawane kartery pod większe kanały dolotowe.

    Niestety już sprzedana, ale przez kawał czasu cieszyła moje oko.
    4 czerwca 2014, 19:18 przez ~Paser | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 320 TC – W.T.C.C. 2014

BODY - BMW 320si E90, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, wzdłużnie zainstalowane; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Pojemność skokowa: 1598 cc; Średnica x skok tłoka: 77 x85.8 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Cosworth Pectel MQ 12; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - tylne koła; skrzynia biegów: X-trac 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: z włókna węglowego pojedynczy lub podwójny płyta; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - Zawieszenie przód: podwójne wspólne amortyzatora, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; Tylne zawieszenie: pięć Link oś, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES - nie-wspomaga system podwójnego obiegu; Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 332 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 291 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4539 mm; Szerokość: 1858 mm; rozstaw osi 2.763 mm; Minimalna masa 1150 kg, w tym kierowcy.
    W.T.C.C. 2014

    BODY - BMW 320si E90, 4 drzwi.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, wzdłużnie zainstalowane; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Pojemność skokowa: 1598 cc; Średnica x skok tłoka: 77 x85.8 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Cosworth Pectel MQ 12; Smarowanie: sucha miska olejowa.
    TRANSMISSION - tylne koła; skrzynia biegów: X-trac 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: z włókna węglowego pojedynczy lub podwójny płyta; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - Zawieszenie przód: podwójne wspólne amortyzatora, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; Tylne zawieszenie: pięć Link oś, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - nie-wspomaga system podwójnego obiegu; Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 332 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 291 mm ze stali nierdzewnej.
    DIMENSIONS - długość: 4539 mm; Szerokość: 1858 mm; rozstaw osi 2.763 mm; Minimalna masa 1150 kg, w tym kierowcy.
    4 czerwca 2014, 15:59 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zlot w Bergen – Samochód został zakupiony w Szwajcarii rok temu. Tam przeszedł wstępny Body Kit Tuning events schweiz.ch
Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
Marka:  Honda
Model:  CRX DEL SOL
Rocznik:  1995
Silnik: 1.6 VTi Turbo  b16a2
Zawieszenie: Koni (gwint)
Hamulce: Black Diamond. EBC
Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
Moc: 390 km
Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
    Samochód został zakupiony w Szwajcarii rok temu. Tam przeszedł wstępny Body Kit Tuning events schweiz.ch
    Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
    Marka: Honda
    Model: CRX DEL SOL
    Rocznik: 1995
    Silnik: 1.6 VTi Turbo b16a2
    Zawieszenie: Koni (gwint)
    Hamulce: Black Diamond. EBC
    Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
    Moc: 390 km
    Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
    Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
    Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
    29 maja 2014, 23:44 przez jmelnicki2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne