Szukaj
Znalazłem 142 takie materiały
-tloki CP,
-korby Eagle,
-wszystko skrecone na srubach ARP
-wtryski 450ccm
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
-- regulator cisnienia paliwa
- resistor box
UKLAD DOLOTOWY:
-turbo Garrett T3
-filtr K&N
- blow off
-intercooler
UKLAD WYDECHOWY:
-orurowanie by promotor
-kolektor by promotor
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
-wastegate
ELEKTRONIKA:
- ecu p28 + crome
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
-El.szyby,szyberdach
UKLAD NAPĘDOWY
-Skrzynia S4C z LSD
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
ZAWIESZENIE:
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
-przednia rozporka MUGEN
-c-pillar
-tylnia dolna megan racing
UKLAD HAMULCOWY
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
-tył tarcze 240mm
-klocki EBC RedStuff
-wydajniejsza pompa i serwo od vti
BODY-KIT:
-lakier złoto-żółty z pt cruiser
-Lotka spoon
-maska laminat
-burta usdm
-lusterka spoon
-dokładka type-r
- Lampy przod TYC
-lampy tył clear
-ksenon 8000k
-felgi Drag dr9 black
-opony przód Toyo r888 225/45 16'
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
Srodek:
-fotele kubełkowe mirco
-całe czarne wnetrze,
-kiera omp
-pasy 3pkt sparco
-słupek na zegary
-tarcze spoon
-gałka mugen
Car audio: brak
i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
No i na razie tyle
Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
następnie polutowana elektronika, ścięta ściana grodziowa na kolektor dolotowy bo wadził o grodź, pomalowana pokrywa silnika V6 oraz filtr stożkowy, ładnie gra z komorą silnika dla niewierzących, pokazałbym wam zdj. jak mam ręce posiniaczone i pocięte gdyż sam się z tym wszystkim bujałem i nikt mi w tym niczym nie pomagał! Robię wszystko sam, elektronikę zrobi ktoś inny, oczywiście w następnym weekendzie będzie wstawiana podkładka pod tylną łapę bo mechanizm biegów wadzi o rozrusznik, przerabiana prawa łapa od rozrządu, w sumie to wszystko i toczenie piast i gites
link do filmiku, pierwsze odpalenie 2.5 V6 : http://www.youtube.com/watch?v=x_EE5NRr2-E czekajcie na kolejne zdjęcia. Pozdrawiam
Zawieszenie: wielowahaczowe gwintowane Tein Super Street
Hamulce: tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe StopTech
Koła: obręcze 8x17”, OZ ultraLeggera z oponami 235/45 R17
silnik seryjnie posiada moc 215KM a po modyfikacjach tego samochodu posiada 700KM + 100 KM „strzał” nitro