Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Szpera 100 % (znalezione) – Witam. Mam pewien problem, a mianowicie słyszałem kiedyś, ze żeby lepiej i efektywniej latać bokiem należy zaspawać dyferencjał, i że można to zrobić samemu. Po krótkim zastanowieniu się stwierdziłem, ze dam radę i podjąłem się tego zadania. Po zaspawaniu niestety z autem dzieje się coś nie tak: wciskam sprzęgło, wrzucam bieg, a auto nawet nie ruszy z miejsc, silnik się dławi, i gaśnie. Pomóżcie. Przesyłam foto, z góry dzięki, i pozdrawiam.
    Witam. Mam pewien problem, a mianowicie słyszałem kiedyś, ze żeby lepiej i efektywniej latać bokiem należy zaspawać dyferencjał, i że można to zrobić samemu. Po krótkim zastanowieniu się stwierdziłem, ze dam radę i podjąłem się tego zadania. Po zaspawaniu niestety z autem dzieje się coś nie tak: wciskam sprzęgło, wrzucam bieg, a auto nawet nie ruszy z miejsc, silnik się dławi, i gaśnie. Pomóżcie. Przesyłam foto, z góry dzięki, i pozdrawiam.
    13 października 2013, 21:32 przez wolek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (24)
    Bo panie władzo, – sprzęgło mi się wymskło
    Sprzęgło mi się wymskło
    20 września 2013, 23:10 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje pierwsze motocykle! – Zaczynałem od Yamahy DT 80 LC II która miałem prawie 4 lata dostałem ją w wieku 12 lat, po 4 latach i paru remontach sprzedałem ją za grosze i dzięki pomocy finansowej ze strony ojca w tym roku (dokładniej czerwiec) kupiłem Kawasaki KMX 125 2003 rok (zarejestrowany na 50) w idealnym stanie zrobiłem nim prawie 3 tyś km i doszedłem do wniosku, że go sprzedaje bo naszła mnie chęć na supermoto, a KMX i tak nie jeżdżę w terenie bo jest zbyt ładny i zbyt dobry na to i po prostu mi go szkoda, tak więc stało się sprzedałem KMX (z dość dużym zarobkiem) tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego 
i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
No i na razie tyle
Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
    Zaczynałem od Yamahy DT 80 LC II która miałem prawie 4 lata dostałem ją w wieku 12 lat, po 4 latach i paru remontach sprzedałem ją za grosze i dzięki pomocy finansowej ze strony ojca w tym roku (dokładniej czerwiec) kupiłem Kawasaki KMX 125 2003 rok (zarejestrowany na 50) w idealnym stanie zrobiłem nim prawie 3 tyś km i doszedłem do wniosku, że go sprzedaje bo naszła mnie chęć na supermoto, a KMX i tak nie jeżdżę w terenie bo jest zbyt ładny i zbyt dobry na to i po prostu mi go szkoda, tak więc stało się sprzedałem KMX (z dość dużym zarobkiem) tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego
    i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
    No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
    No i na razie tyle
    Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
    A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
    15 września 2013, 22:56 przez vain124 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Simson S61 – Mój Simek S61 rok 1985. Cylek 60cm3 MZA Wał s-70 MZA gaźnik BVF 16N3 MZA i nowe kpl sprzęgło skrzynia 3 biegowa i wiele innych. W sam silnik włożyłem ponad 800 zł ma jeszcze parę problemów z elektryką, ale będzie może cała nowa instalacja, a także będzie pomalowany
    Mój Simek S61 rok 1985. Cylek 60cm3 MZA Wał s-70 MZA gaźnik BVF 16N3 MZA i nowe kpl sprzęgło skrzynia 3 biegowa i wiele innych. W sam silnik włożyłem ponad 800 zł ma jeszcze parę problemów z elektryką, ale będzie może cała nowa instalacja, a także będzie pomalowany
    3 września 2013, 13:16 przez MarcinTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jawa 350 DeLux – Moja maszyna
Mam pytanie o sprzęgło. Zna się ktoś?
    Moja maszyna
    Mam pytanie o sprzęgło. Zna się ktoś?
    25 sierpnia 2013, 13:37 przez Miczu13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Swap Corsa B 2.5 V6 – Witajcie, tu następne zdjęcia z weekendu, trochę się swap przedłuży gdyż jeszcze do ogarnięcia elektronika, silnik już odpala filmik na samym dole, lecz nie łapie obrotów więc jeszcze z dawką paliwa z przewodami muszę coś połączyć, ale zagadał jak obecnie na 2 kolektorach bez wydechu, jak na zdj, co w ten weekend? złożone koło zamachowe płaskie 6.5 kg 2.0 16v calibra 150 KM oraz do tego sprzęgło LUK'a, złączona skrzynia F16 z krótkimi przełożeniami, 3 godziny zabawy ze skrzynią, nie polecam nie ogarniętemu
następnie polutowana elektronika, ścięta ściana grodziowa na kolektor dolotowy bo wadził o grodź, pomalowana pokrywa silnika V6 oraz filtr stożkowy, ładnie gra z komorą silnika dla niewierzących, pokazałbym wam zdj. jak mam ręce posiniaczone i pocięte gdyż sam się z tym wszystkim bujałem i nikt mi w tym niczym nie pomagał! Robię wszystko sam, elektronikę zrobi ktoś inny, oczywiście w następnym weekendzie będzie wstawiana podkładka pod tylną łapę bo mechanizm biegów wadzi o rozrusznik, przerabiana prawa łapa od rozrządu, w sumie to wszystko i toczenie piast i gites

link do filmiku, pierwsze odpalenie 2.5 V6 : http://www.youtube.com/watch?v=x_EE5NRr2-E czekajcie na kolejne zdjęcia. Pozdrawiam
    Witajcie, tu następne zdjęcia z weekendu, trochę się swap przedłuży gdyż jeszcze do ogarnięcia elektronika, silnik już odpala filmik na samym dole, lecz nie łapie obrotów więc jeszcze z dawką paliwa z przewodami muszę coś połączyć, ale zagadał jak obecnie na 2 kolektorach bez wydechu, jak na zdj, co w ten weekend? złożone koło zamachowe płaskie 6.5 kg 2.0 16v calibra 150 KM oraz do tego sprzęgło LUK'a, złączona skrzynia F16 z krótkimi przełożeniami, 3 godziny zabawy ze skrzynią, nie polecam nie ogarniętemu
    następnie polutowana elektronika, ścięta ściana grodziowa na kolektor dolotowy bo wadził o grodź, pomalowana pokrywa silnika V6 oraz filtr stożkowy, ładnie gra z komorą silnika dla niewierzących, pokazałbym wam zdj. jak mam ręce posiniaczone i pocięte gdyż sam się z tym wszystkim bujałem i nikt mi w tym niczym nie pomagał! Robię wszystko sam, elektronikę zrobi ktoś inny, oczywiście w następnym weekendzie będzie wstawiana podkładka pod tylną łapę bo mechanizm biegów wadzi o rozrusznik, przerabiana prawa łapa od rozrządu, w sumie to wszystko i toczenie piast i gites

    link do filmiku, pierwsze odpalenie 2.5 V6 : http://www.youtube.com/watch?v=x_EE5NRr2-E czekajcie na kolejne zdjęcia. Pozdrawiam
    18 sierpnia 2013, 23:11 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    CORSA B Swap 1.4 na 2.5 V6 C.D. 2 – Macie tutaj 3 zdjęcia oraz na samym dole link do filmiku youtube w trakcie PRAWIE złożonego silnika, ważne że już siedzi, ale jeszcze nie na łapach. Przyszł płaskie koło zamachowe lecz śruby mocujące są od dwumasa, nie pełny gwint, zamówiłem te od płaskiego więc nie patrzcie na te podkładki które są zamocowane w kole, chciałem tylko na chwilkę odpalić, ale niestety nie doszło do tego gdyż akumulator mam padnięty po 1,5 miesiącach leżał w garażu. W tym tyg zamówione będzie sprzęgło od Calibry c20xe 16v 150 KM kompletne, zakładamy skrzynię f16, mocujemy na tylnej środkowej łapie z  podkładką 10 mm, mocujemy na lewej łapie skrzyni i silnik już siedzi! A to wszystko już w następny weekend, odnośnie z prośbą do wszystkich marek, czy to Audi, BMW, Opel Wolksvagen czy Honda... Wstawiajcie swoje projekty bo trochę niektóre zdj tych super nowoczesnych aut trochę już nudzą, wiem, że są śliczne, ale myślę że powinien znaleźć się tutaj dział dla projektów i swapów własnymi rękoma zrobionych aut! z Pozdrowieniami! następne zdjęcia dojdą. Elektronikę już mam ogarniętą wszystko jest na cacy, za 2 tyg już wyjeżdżam. Tutaj macie link do yt.: http://www.youtube.com/watch?v=pRF9Yk8YQsg&feature=youtu.be
    Macie tutaj 3 zdjęcia oraz na samym dole link do filmiku youtube w trakcie PRAWIE złożonego silnika, ważne że już siedzi, ale jeszcze nie na łapach. Przyszł płaskie koło zamachowe lecz śruby mocujące są od dwumasa, nie pełny gwint, zamówiłem te od płaskiego więc nie patrzcie na te podkładki które są zamocowane w kole, chciałem tylko na chwilkę odpalić, ale niestety nie doszło do tego gdyż akumulator mam padnięty po 1,5 miesiącach leżał w garażu. W tym tyg zamówione będzie sprzęgło od Calibry c20xe 16v 150 KM kompletne, zakładamy skrzynię f16, mocujemy na tylnej środkowej łapie z podkładką 10 mm, mocujemy na lewej łapie skrzyni i silnik już siedzi! A to wszystko już w następny weekend, odnośnie z prośbą do wszystkich marek, czy to Audi, BMW, Opel Wolksvagen czy Honda... Wstawiajcie swoje projekty bo trochę niektóre zdj tych super nowoczesnych aut trochę już nudzą, wiem, że są śliczne, ale myślę że powinien znaleźć się tutaj dział dla projektów i swapów własnymi rękoma zrobionych aut! z Pozdrowieniami! następne zdjęcia dojdą. Elektronikę już mam ogarniętą wszystko jest na cacy, za 2 tyg już wyjeżdżam. Tutaj macie link do yt.: http://www.youtube.com/watch?v=pRF9Yk8YQsg&feature=youtu.be
    11 sierpnia 2013, 21:55 przez Testarossaxxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    Źródło:

    własne

    Sprzęgło – Tarcza nie wytrzymała.
    Tarcza nie wytrzymała.
    29 lipca 2013, 20:32 przez matis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Szczecinskie Mitsubishi – Napęd: na 4 koła, skrzynia 5 biegowa hybrydowa z Lancera Evo z podwójnymi synchronizatorami zmienionymi przełożeniami, dwutarczowe sprzęgło Exedy Hyper Twin, 100-procentowa blokada centralnego dyferencjału. 
Zawieszenie: wielowahaczowe  gwintowane Tein Super Street
Hamulce: tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe StopTech
Koła: obręcze 8x17”, OZ ultraLeggera z oponami 235/45 R17
silnik seryjnie posiada moc 215KM a po modyfikacjach tego samochodu posiada 700KM + 100 KM „strzał” nitro
    Napęd: na 4 koła, skrzynia 5 biegowa hybrydowa z Lancera Evo z podwójnymi synchronizatorami zmienionymi przełożeniami, dwutarczowe sprzęgło Exedy Hyper Twin, 100-procentowa blokada centralnego dyferencjału.
    Zawieszenie: wielowahaczowe gwintowane Tein Super Street
    Hamulce: tarczowe, zaciski 4-tłoczkowe StopTech
    Koła: obręcze 8x17”, OZ ultraLeggera z oponami 235/45 R17
    silnik seryjnie posiada moc 215KM a po modyfikacjach tego samochodu posiada 700KM + 100 KM „strzał” nitro
    27 lipca 2013, 9:01 przez strong (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)