Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Simson S-51 (60cm3)  efekt końcowy – Mój simek w końcu po malowaniu. Silnik ma praktycznie nowy oprócz karterów i skrzyni biegów na części wydane prawie 1000 zł nowy wał S70 cylek z głowica S60 łożyska SKF simeringi całe nowe sprzęgło nowy gaźnik BVF Germany zrobiona od podstaw nowa instalacja oraz tylna nowa opona kostka teraz można go spokojnie docierać 

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Simków
    Mój simek w końcu po malowaniu. Silnik ma praktycznie nowy oprócz karterów i skrzyni biegów na części wydane prawie 1000 zł nowy wał S70 cylek z głowica S60 łożyska SKF simeringi całe nowe sprzęgło nowy gaźnik BVF Germany zrobiona od podstaw nowa instalacja oraz tylna nowa opona kostka teraz można go spokojnie docierać

    Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Simków
    24 maja 2014, 14:05 przez MarcinTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Civic  W.T.C.C .2014 – FIA World Touring Car Championship

BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    FIA World Touring Car Championship

    BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
    DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    22 maja 2014, 18:07 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    internet

    Lada Granta 1600T W.T.C.C – Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

    BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
    16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
    DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    11 maja 2014, 15:37 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    FB/WorldTouringCarChampionship

    Seat toledo II 1M – Ostatnio wrzucone sprzęgło od VR6 z kołem zamachowych (jednomasem)
    Ostatnio wrzucone sprzęgło od VR6 z kołem zamachowych (jednomasem)
    7 maja 2014, 22:40 przez pawel4620 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Seria motocykle i motorowery PRL: #3 Romet Ogar 200 – Producent: Zakłady Rowerowe Predom-Romet

Miejsce produkcji: Bydgoszcz, Polska

Lata produkcji: 1983-1990

Ogar 200 - dane techniczne
-Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
-Typ silnika - Jawa 223
-Pojemność - 49,9 cm³
-Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
-Stopień sprężania - 1:9,5
-Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
-Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
-Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
-Instalacja elektryczna - 6V - 20W
-Świeca zapłonowa - F80 Iskra
-Masa w stanie suchym - 60 kg
-Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)
-Pojemność zbiornika - 9 l
-Rezerwa - 2l
-Prędkość maksymalna - 50 km/h
    Producent: Zakłady Rowerowe Predom-Romet

    Miejsce produkcji: Bydgoszcz, Polska

    Lata produkcji: 1983-1990

    Ogar 200 - dane techniczne
    -Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
    -Typ silnika - Jawa 223
    -Pojemność - 49,9 cm³
    -Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
    -Stopień sprężania - 1:9,5
    -Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
    -Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
    -Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
    -Instalacja elektryczna - 6V - 20W
    -Świeca zapłonowa - F80 Iskra
    -Masa w stanie suchym - 60 kg
    -Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)
    -Pojemność zbiornika - 9 l
    -Rezerwa - 2l
    -Prędkość maksymalna - 50 km/h
    19 kwietnia 2014, 19:39 przez Babcia_Irenka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    System Syncro VW - sprzęgło hydrauliczno wiskotyczne
    3 kwietnia 2014, 19:24 przez krystian630 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Tarus napędzany jest silnikiem wyglądającym jak z kosiarki lub innej maszyny rolniczo-budowlanej. Taka jednostka jednak zupełnie wystarcza (ma ok. 5,5 KM mocy), przy tym jest wytrzymała, oszczędna (spala 1,2 litra benzyny na godzinę pracy!), no i ma sprzęgło odśrodkowe. Ze swoim stałym napędem na dwa koła Tarus może rozpędzić się do 60 Tarus 2WD lekki i poreczny (3)km/h. Jego prześwit to aż 370 mm. W opisywanej wersji ma opony niskociśnieniowe, dzięki czemu unosi się na wodzie i wjeżdża wszędzie. A teraz uwaga! Cały motocykl waży zaledwie 47-50 kg!

    Ale to nie wszystko – w ciągu kilku minut Tarusa można rozłożyć na małe kawałki, spakować do niewielkich toreb i zmieścić w bagażniku miniaturowego samochodu!

    Istnieje też druga wersja – ma trochę większy silnik, klasyczne opony i jest cięższy. Póki co projekt Tarusa jest jeszcze w fazie dopracowywania, a jego sprzedaż odbywała się będzie na dwa sposoby – jako gotowy produkt lub schematy do samodzielnej budowy.
    28 marca 2014, 16:54 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Teraz moja kolej – Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    2 lutego 2014, 21:47 przez mucharadzdza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Słoneczko – Tarcza sprzęgła z wymienionymi okładzinami z seryjnych na "spiekowe" Własna inwencja, spieki od maszyny rolniczej, nity miedziane. Zamontowane w terenówce (patrol y60). Najważniejszy powód zmiany - sprzęgło nie ślizga się po zalaniu wodą i błotem, samo się o oczyszcza z brudu. Minusy-mocno zużywa docisk sprzęgła i koło zamachowe. Do silnika benzynowego przydało by się wyważyć, do diesla nie wyważałem.

Dodawajcie swoje modyfikacje, nawet niewielkie, nie każdy montuje w swoim tico turbo garretta o średnicy 20 cm
    Tarcza sprzęgła z wymienionymi okładzinami z seryjnych na "spiekowe" Własna inwencja, spieki od maszyny rolniczej, nity miedziane. Zamontowane w terenówce (patrol y60). Najważniejszy powód zmiany - sprzęgło nie ślizga się po zalaniu wodą i błotem, samo się o oczyszcza z brudu. Minusy-mocno zużywa docisk sprzęgła i koło zamachowe. Do silnika benzynowego przydało by się wyważyć, do diesla nie wyważałem.

    Dodawajcie swoje modyfikacje, nawet niewielkie, nie każdy montuje w swoim tico turbo garretta o średnicy 20 cm
    28 stycznia 2014, 16:20 przez filipfil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje własne prywatne

    Paweł Trela – Tego człowieka zna większość ale jego auto już nieco mniej. Jest to Opel GT z fabryki wyjechał jako dość ciekawy roadster ale na potrzeby driftu musiał zostać nieco zmodyfikowany. Został maksymalnie poszerzony odchudzony i obniżony miejsce miękkiego dachu zajął sztywny z tworzywa sztucznego. Zwrotnice wahacze i klatka są autorskiego projektu Pawła. Ta ostatnia jest bardzo rozbudowana i stworzona tak aby sprostać wszystkim wymogom. Trochę o nadwoziu są to głównie laminaty, przód (maska i błotniki są połączone) oraz tył (klapa i nadkola także są połączone) zostały tak zaprojektowane aby dać natychmiastowy dostęp mechanikom do wszystkich ważnych cześci. I na koniec serducho niezniszczalne 2JZ (Toyota Supra) podkręcone do 900 koni sprawia że auto ważące tylko 1150kg (było 1040 ale z powodów przepisów musiało zostać dociążone)jest w stanie bez trudu z kopa (kopnięcie w sprzęgło jedna z metod wprowadzania auta w poślizg) podnieść się z 4 biegu powodując że cała publika ginie w kłębach białego dymu. Układ paliwowy (czymś trzeba piec zalać) 3X Pompa Bosch wtryskiwacze 1000CCM i wtrysk podtlenku azotu. Tak w wielkim skrócie wygląda specyfikacja auta Pawła Treli. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej polecam stronkę Trolla link w źródle.
    Tego człowieka zna większość ale jego auto już nieco mniej. Jest to Opel GT z fabryki wyjechał jako dość ciekawy roadster ale na potrzeby driftu musiał zostać nieco zmodyfikowany. Został maksymalnie poszerzony odchudzony i obniżony miejsce miękkiego dachu zajął sztywny z tworzywa sztucznego. Zwrotnice wahacze i klatka są autorskiego projektu Pawła. Ta ostatnia jest bardzo rozbudowana i stworzona tak aby sprostać wszystkim wymogom. Trochę o nadwoziu są to głównie laminaty, przód (maska i błotniki są połączone) oraz tył (klapa i nadkola także są połączone) zostały tak zaprojektowane aby dać natychmiastowy dostęp mechanikom do wszystkich ważnych cześci. I na koniec serducho niezniszczalne 2JZ (Toyota Supra) podkręcone do 900 koni sprawia że auto ważące tylko 1150kg (było 1040 ale z powodów przepisów musiało zostać dociążone)jest w stanie bez trudu z kopa (kopnięcie w sprzęgło jedna z metod wprowadzania auta w poślizg) podnieść się z 4 biegu powodując że cała publika ginie w kłębach białego dymu. Układ paliwowy (czymś trzeba piec zalać) 3X Pompa Bosch wtryskiwacze 1000CCM i wtrysk podtlenku azotu. Tak w wielkim skrócie wygląda specyfikacja auta Pawła Treli. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej polecam stronkę Trolla link w źródle.