Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Paweł Trela

    Paweł Trela – Tego człowieka zna większość ale jego auto już nieco mniej. Jest to Opel GT z fabryki wyjechał jako dość ciekawy roadster ale na potrzeby driftu musiał zostać nieco zmodyfikowany. Został maksymalnie poszerzony odchudzony i obniżony miejsce miękkiego dachu zajął sztywny z tworzywa sztucznego. Zwrotnice wahacze i klatka są autorskiego projektu Pawła. Ta ostatnia jest bardzo rozbudowana i stworzona tak aby sprostać wszystkim wymogom. Trochę o nadwoziu są to głównie laminaty, przód (maska i błotniki są połączone) oraz tył (klapa i nadkola także są połączone) zostały tak zaprojektowane aby dać natychmiastowy dostęp mechanikom do wszystkich ważnych cześci. I na koniec serducho niezniszczalne 2JZ (Toyota Supra) podkręcone do 900 koni sprawia że auto ważące tylko 1150kg (było 1040 ale z powodów przepisów musiało zostać dociążone)jest w stanie bez trudu z kopa (kopnięcie w sprzęgło jedna z metod wprowadzania auta w poślizg) podnieść się z 4 biegu powodując że cała publika ginie w kłębach białego dymu. Układ paliwowy (czymś trzeba piec zalać) 3X Pompa Bosch wtryskiwacze 1000CCM i wtrysk podtlenku azotu. Tak w wielkim skrócie wygląda specyfikacja auta Pawła Treli. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej polecam stronkę Trolla link w źródle.
    Tego człowieka zna większość ale jego auto już nieco mniej. Jest to Opel GT z fabryki wyjechał jako dość ciekawy roadster ale na potrzeby driftu musiał zostać nieco zmodyfikowany. Został maksymalnie poszerzony odchudzony i obniżony miejsce miękkiego dachu zajął sztywny z tworzywa sztucznego. Zwrotnice wahacze i klatka są autorskiego projektu Pawła. Ta ostatnia jest bardzo rozbudowana i stworzona tak aby sprostać wszystkim wymogom. Trochę o nadwoziu są to głównie laminaty, przód (maska i błotniki są połączone) oraz tył (klapa i nadkola także są połączone) zostały tak zaprojektowane aby dać natychmiastowy dostęp mechanikom do wszystkich ważnych cześci. I na koniec serducho niezniszczalne 2JZ (Toyota Supra) podkręcone do 900 koni sprawia że auto ważące tylko 1150kg (było 1040 ale z powodów przepisów musiało zostać dociążone)jest w stanie bez trudu z kopa (kopnięcie w sprzęgło jedna z metod wprowadzania auta w poślizg) podnieść się z 4 biegu powodując że cała publika ginie w kłębach białego dymu. Układ paliwowy (czymś trzeba piec zalać) 3X Pompa Bosch wtryskiwacze 1000CCM i wtrysk podtlenku azotu. Tak w wielkim skrócie wygląda specyfikacja auta Pawła Treli. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej polecam stronkę Trolla link w źródle.
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…