Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 709 takich materiałów
    Zapraszam na podsumowanie sezonu jednej z polskich lig Time Attack, czyli VTEC Cup Poland 2022. 6 rund, 6 torów, ogrom adrenaliny i dobrej zabawy, w której może wziąć udział każdy bez względu na markę auta czy też poziom zaawansowania!
    30 listopada 2022, 10:10 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Jarusnet

    Finałowa runda pucharu VTEC Cup Poland dobiegła końca. Była ona swego rodzaju wisienką na torcie, czego chociażby dowodem jest dość efektowna jazda na dwóch kołach na ostatniej sesji dnia.

    Wywalczony tytuł mistrza klasy D-PRO zwyciężając we wszystkich 6-ściu rundach sezonu ustanawiając jednocześnie 6 nowych rekordów czasowych w klasie na 6 różnych torach na terenie Polski.
    11 października 2022, 8:12 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Praktyka pokazuje, że 130 koni mechanicznych i podobna ilość momentu obrotowego nie musi wcale oznaczać nudy. Nagranie pochodzi z minionej rundy pucharu VTEC Cup Poland. Pierwsze miejsce w klasie i nowy rekord w klasie D-PRO.
    20 września 2022, 14:20 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    VTEC – System VTEC jest niczym innym, jak oznaczeniem przez markę Honda zmiennych faz rozrządu. Wraz z rosnącą prędkością obrotową silnika system się uaktywnia i umożliwia zassanie do cylindrów większej ilości powietrza, powoduje to wzrost spalania jednostki napędowej, lecz oprócz tego otrzymujemy większy zastrzyk mocy.

    System VTEC jest niczym innym, jak oznaczeniem przez markę Honda zmiennych faz rozrządu. Wraz z rosnącą prędkością obrotową silnika system się uaktywnia i umożliwia zassanie do cylindrów większej ilości powietrza, powoduje to wzrost spalania jednostki napędowej, lecz oprócz tego otrzymujemy większy zastrzyk mocy.

    17 sierpnia 2022, 11:07 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda NSX – Samochód sportowy produkowany przez japoński koncern Honda w latach 1990−2005 oraz ponownie od 2016 roku. Honda NSX została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Chicago w 1989 roku jako pierwsze sportowe auto marki z centralnie umieszczonym silnikiem. Prace nad NSX rozpoczęto w 1984 roku, kiedy to po wielu latach dostarczania silników do bolidów Formuły 1 McLaren'a Japończycy postanowili samodzielnie stworzyć sportowy pojazd z homologacją drogową. W samochodzie zastosowanych zostało wiele nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych, które do dziś wykorzystywane są przy produkcji drogich samochodów sportowych i limuzyn. Auto było pierwszym na Świecie seryjnie produkowanym pojazdem z nadwoziem w pełni wykonanym z aluminium. Z lekkich stopów wykonane zostało także podwozie pojazdu oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia. Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu – VTEC, wykonany w układzie V6 o pojemności 3 l o mocy 275 KM i momencie obrotowym 285 Nm. Od 1997 roku oferowany był mocniejszy i większy, 280-konny silnik o pojemności 3,2 l, będący modyfikacją dotychczasowej jednostki. Z tym silnikiem NSX przyspiesza 0-100 km/h w 5,7 sekund i osiąga prędkość maksymalną 270 km/h. W 2005 roku zaprzestano produkcji samochodu z powodu restrykcyjnych norm emisji spalin i zmian w przepisach dotyczących wyposażenia.
    Samochód sportowy produkowany przez japoński koncern Honda w latach 1990−2005 oraz ponownie od 2016 roku. Honda NSX została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Chicago w 1989 roku jako pierwsze sportowe auto marki z centralnie umieszczonym silnikiem. Prace nad NSX rozpoczęto w 1984 roku, kiedy to po wielu latach dostarczania silników do bolidów Formuły 1 McLaren'a Japończycy postanowili samodzielnie stworzyć sportowy pojazd z homologacją drogową. W samochodzie zastosowanych zostało wiele nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych, które do dziś wykorzystywane są przy produkcji drogich samochodów sportowych i limuzyn. Auto było pierwszym na Świecie seryjnie produkowanym pojazdem z nadwoziem w pełni wykonanym z aluminium. Z lekkich stopów wykonane zostało także podwozie pojazdu oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia. Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu – VTEC, wykonany w układzie V6 o pojemności 3 l o mocy 275 KM i momencie obrotowym 285 Nm. Od 1997 roku oferowany był mocniejszy i większy, 280-konny silnik o pojemności 3,2 l, będący modyfikacją dotychczasowej jednostki. Z tym silnikiem NSX przyspiesza 0-100 km/h w 5,7 sekund i osiąga prędkość maksymalną 270 km/h. W 2005 roku zaprzestano produkcji samochodu z powodu restrykcyjnych norm emisji spalin i zmian w przepisach dotyczących wyposażenia.
    Tym razem wybrałem się na VTec Cup i przy okazji opowiem Wam o tym czy ściganie w Polsce jest możliwe. A jeśli tak to gdzie i za ile?
    23 lipca 2022, 11:32 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Krótka relacja z minionej rundy pucharu VTEC na której oprócz ostrej jazdy było mnóstwo dobrej zabawy i dwóch gości specjalnych - jeden z największych światowych ambasadorów marki Honda, który przyleciał do nas prosto z Ameryki jak i zawitał nasz polski Kickster!
    28 czerwca 2022, 10:39 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Vlog prosto z VTEC Cup Poland. Oprócz samej jazdy jest pokaz aut uczestników w tym tych flagowych jednych z najszybszych na Polskiej scenie Time Attack, oraz ciekawostki i rozmowy z innymi kierowcami. Zapraszam do oglądania!
    3 maja 2022, 18:36 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Honda S2000 – S2000 to dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern Honda od kwietnia 1999 do czerwca 2009. Samochód powstał by uczcić 50-lecie istnienia firmy Honda.  Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. Podczas 10 lat produkcji powstało 112,636 egzemplarzy. S2000 AP1 produkowana była w latach 1999-2003 i posiadała dwulitrowy silnik VTEC o mocy 240 KM, a AP2 posiadała silnik 2,2 l VTEC o mocy 237 KM. Samochód otrzymał tytuł "Cabrio of the Year 1999".
    S2000 to dwuosobowy roadster produkowany przez japoński koncern Honda od kwietnia 1999 do czerwca 2009. Samochód powstał by uczcić 50-lecie istnienia firmy Honda. Auto produkowane miało być w liczbie ograniczonej, jednak duży popyt na auto doprowadził do rozpoczęcia produkcji seryjnej. Podczas 10 lat produkcji powstało 112,636 egzemplarzy. S2000 AP1 produkowana była w latach 1999-2003 i posiadała dwulitrowy silnik VTEC o mocy 240 KM, a AP2 posiadała silnik 2,2 l VTEC o mocy 237 KM. Samochód otrzymał tytuł "Cabrio of the Year 1999".