Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 176 takich materiałów
    Pininfarina Battista – Elektryczny hipersamochód produkowany przez niemieckie przedsiębiorstwo Automobili Pininfarina od 2020 roku. Podczas salonu samochodowego Geneva Motor Show w marcu 2019 roku nowo powstałe przed rokiem przedsiębiorstwo Automobili Pininfarina przedstawiło swój pierwszy pojazd w postaci supersamochodu o w pełni elektrycznym napędzie. Nazwany Pininfarina Battista, jest przez to hołdem dla założyciela studia projektowego Pininfarina, żyjącego w latach 1893–1966 Battisy Pininfariny. Zespół stylistów Pininfariny, któremu dowodził Luca Borgogno, odpowiedzialny był również za projekt nadwozia pojazdu, wyróżniając się smukłą sylwetką łączącą kontrastowe barwy nadwozia z malowanym na czarno dachem oraz licznymi przetłoczeniami płynnie połączonymi z wlotami powietrza. Pas przedni przyozdobiła charakterystyczna, świetlista listwa z diod LED. Kabina pasażerska Battisty zyskała luksusowy i zarazem cyfrowy charakter, wyróżniając się dwoma ekranami dotykowymi okalającymi kierowcę, a także kołem kierownicym w formie zaokrąglonego, wyprofilowanego sześciokąta. W momencie debiutu samochód został określony najszybszym produkcyjnym samochodem w historii włoskiej motoryzacji oraz najszybszym samochodem elektrycznym na rynku. Podczas prac nad pojazdem zaangażowano inżynierów z bogatym doświadczeniem w pracach nad supersamochodami, działającymi wcześniej dla m.in. Bugatti, McLarena czy Porsche. Pod kątem technicznym samochód zapożyczył podzespoły od chorwackiej firmy Rimac. W ten sposób, układ napędowy Battisty tworzą cztery silniki elektryczne umieszczone przy każdym z kół, które rozwijają łączną moc 1900 KM i maksymalny moment obrotowy 2300 Nm. Dzięki temu Battista osiąga prędkość maksymalną 350 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w mniej niż 2 sekundy.
    Elektryczny hipersamochód produkowany przez niemieckie przedsiębiorstwo Automobili Pininfarina od 2020 roku. Podczas salonu samochodowego Geneva Motor Show w marcu 2019 roku nowo powstałe przed rokiem przedsiębiorstwo Automobili Pininfarina przedstawiło swój pierwszy pojazd w postaci supersamochodu o w pełni elektrycznym napędzie. Nazwany Pininfarina Battista, jest przez to hołdem dla założyciela studia projektowego Pininfarina, żyjącego w latach 1893–1966 Battisy Pininfariny. Zespół stylistów Pininfariny, któremu dowodził Luca Borgogno, odpowiedzialny był również za projekt nadwozia pojazdu, wyróżniając się smukłą sylwetką łączącą kontrastowe barwy nadwozia z malowanym na czarno dachem oraz licznymi przetłoczeniami płynnie połączonymi z wlotami powietrza. Pas przedni przyozdobiła charakterystyczna, świetlista listwa z diod LED. Kabina pasażerska Battisty zyskała luksusowy i zarazem cyfrowy charakter, wyróżniając się dwoma ekranami dotykowymi okalającymi kierowcę, a także kołem kierownicym w formie zaokrąglonego, wyprofilowanego sześciokąta. W momencie debiutu samochód został określony najszybszym produkcyjnym samochodem w historii włoskiej motoryzacji oraz najszybszym samochodem elektrycznym na rynku. Podczas prac nad pojazdem zaangażowano inżynierów z bogatym doświadczeniem w pracach nad supersamochodami, działającymi wcześniej dla m.in. Bugatti, McLarena czy Porsche. Pod kątem technicznym samochód zapożyczył podzespoły od chorwackiej firmy Rimac. W ten sposób, układ napędowy Battisty tworzą cztery silniki elektryczne umieszczone przy każdym z kół, które rozwijają łączną moc 1900 KM i maksymalny moment obrotowy 2300 Nm. Dzięki temu Battista osiąga prędkość maksymalną 350 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w mniej niż 2 sekundy.
    Koenigsegg Gemera – Samochód ten to 1700-konna, 4-osobowa hybryda z 3-cylindrowym, podwójnie doładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 2 litrów. Silnik produkuje prawie 600 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Do tego dochodzą 3 silniki elektryczne. Po jednym na jedno koło z tyłu i trzeci przy wale korbowym silnika spalinowego. Łączna moc układu to 1727 KM i 3500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wszystko to sprawia, że samochód pierwszą setkę osiaga po 1.9 sekundy, a prędkościomierz zatrzymuje się na wartości 400 km/h. Producent twierdzi, że najlepiej tankować do Gemery etanol albo metanol, ponieważ wtedy szwedzkie mega-GT jest tak samo ekologiczne, jak bezemisyjny samochód elektryczny. Zanim jednak te nowoczesne paliwa nie będą popularniejsze, w ostateczności może być bezołowiowa.
    Samochód ten to 1700-konna, 4-osobowa hybryda z 3-cylindrowym, podwójnie doładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 2 litrów. Silnik produkuje prawie 600 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Do tego dochodzą 3 silniki elektryczne. Po jednym na jedno koło z tyłu i trzeci przy wale korbowym silnika spalinowego. Łączna moc układu to 1727 KM i 3500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wszystko to sprawia, że samochód pierwszą setkę osiaga po 1.9 sekundy, a prędkościomierz zatrzymuje się na wartości 400 km/h. Producent twierdzi, że najlepiej tankować do Gemery etanol albo metanol, ponieważ wtedy szwedzkie mega-GT jest tak samo ekologiczne, jak bezemisyjny samochód elektryczny. Zanim jednak te nowoczesne paliwa nie będą popularniejsze, w ostateczności może być bezołowiowa.
    2 kwietnia 2022, 2:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1996 Dodge Viper GTS Coupe – Dodge Viper po raz pierwszy został zaprezentowany w 1991 roku. Druga generacja samochodu została wprowadzona w 1996 roku. W tym samym roku Dodge przedstawił model GTS, nową wersję coupe modelu RT/10. Viper GTS wyposażony był w ośmiolitrowy silnik V10 o mocy 450 KM. Viper z 1996 roku był pierwszym, który miał poduszki powietrzne, klimatyzację i elektryczne sterowanie szyb. Samochód osiągał prędkość maksymalną 304 km/h, a 100 km/h osiągał w 4,2 sekundy.
    Dodge Viper po raz pierwszy został zaprezentowany w 1991 roku. Druga generacja samochodu została wprowadzona w 1996 roku. W tym samym roku Dodge przedstawił model GTS, nową wersję coupe modelu RT/10. Viper GTS wyposażony był w ośmiolitrowy silnik V10 o mocy 450 KM. Viper z 1996 roku był pierwszym, który miał poduszki powietrzne, klimatyzację i elektryczne sterowanie szyb. Samochód osiągał prędkość maksymalną 304 km/h, a 100 km/h osiągał w 4,2 sekundy.
    Bentley EXP 100GT – Zaprezentowany przez firmę Bentley 10 lipca 2019 z okazji setnej rocznicy powstania firmy miał być wizją Bentleya na samochód z roku 2035. Samochód to w pełni elektryczne 2-drzwiowe coupé, które potrafi osiągnąć 100 km/h w 2,5 sekundy oraz prędkość maksymalną 299 km/h. Drzwi samochodu otwierają się pionowo i mają długość 2 metrów.
    Zaprezentowany przez firmę Bentley 10 lipca 2019 z okazji setnej rocznicy powstania firmy miał być wizją Bentleya na samochód z roku 2035. Samochód to w pełni elektryczne 2-drzwiowe coupé, które potrafi osiągnąć 100 km/h w 2,5 sekundy oraz prędkość maksymalną 299 km/h. Drzwi samochodu otwierają się pionowo i mają długość 2 metrów.
    Porsche 918 Spyder – Produkowany przez firmę Porsche w latach 2013–2015, posiada silnik spalinowy 4.6L V8 o mocy 608 KM oraz dwa silniki elektryczne. Silnik elektryczny z przodu wytwarza moc 126 KM, a z tyłu 154 KM, co daje łączną moc 889 KM. Samochód osiągał prędkość maksymalną 350 km/h z przyspieszeniem 0-100 w czasie 2.5 sekund.
    Produkowany przez firmę Porsche w latach 2013–2015, posiada silnik spalinowy 4.6L V8 o mocy 608 KM oraz dwa silniki elektryczne. Silnik elektryczny z przodu wytwarza moc 126 KM, a z tyłu 154 KM, co daje łączną moc 889 KM. Samochód osiągał prędkość maksymalną 350 km/h z przyspieszeniem 0-100 w czasie 2.5 sekund.
    4 marca 2022, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    12 lutego 2022, 14:19 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hyundai - azjatycki profesjonalizm w twoim zasięgu – Auta azjatyckie od zawsze cieszyły się uznaniem miłośników motoryzacji, kojarząc się jednoznacznie z czymś solidnym i nowoczesnym. Do takich aut obok Hondy, Toyoty czy Subaru zalicza się także właśnie Hyundai, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie firm motoryzacyjnych. Dziś można jeździć dowolnym, nawet najbardziej luksusowym autem nie kupując go - pozwala na to wygodny najem długoterminowy auta. Dlaczego warto wynajmować samochody Hyundai?
Hyundai - południowokoreańskie ściganie przyszłości
Możliwe, że dla większości będzie to zaskoczeniem oraz ciekawostką, lecz koncern Hyundai Group, którego założycielem był Chung Ju-yung powstał w 1947 roku i na początku był firmą budowlaną. Koncern ten produkcją aut zajął się dopiero 20 lat później, a dziś jest jednym z liderów na rynku aut osobowych, dostawczych, ciężarowych, a także autobusów. Kolejna z ciekawostek o marce to taka, iż jej logo symbolizuje dwie dłonie w uścisku. Marka przez całe dziesięciolecia swojej obecności na rynku motoryzacyjnym umacnia swoją pozycję dążąc do rozwoju swojego wizerunku jako marki światowej klasy, inwestując w jakość i design oraz w nowoczesną produkcję swoich pojazdów. Dziś jeszcze bardziej marka stawia na to, by być pionierem przyszłej mobilności. Samochody marki Hyundai produkowane są w oparciu o większą efektywność paliwową oraz o nowe rozwiązania elektryczne. Koncern Hyundai produkuje swoje auta w Korei Południowej, jednakże popularność Hyundaia w Europie jest duża, tak więc firma otworzyła swój zakład produkcyjny także na Słowacji. 
Pokonuj kilometry z klasą!
Wynajem długoterminowy aut to obok leasingu jedno z najpopularniejszych rozwiązań, jeśli chcemy pojeździć czymś dobrym, nawet luksusowym. Wynajem długoterminowy Hyundai także cieszy się bardzo dużą popularnością, co tyczy się zresztą większości aut azjatyckich, które jako Polacy bardzo cenimy.
Taka forma wynajmu pozwala cieszyć się nowym samochodem mniej więcej co 3 lata, ponieważ najczęściej tyle właśnie trwa umowa wynajmu. Nowe, luksusowe auto co 36 miesięcy? Brzmi to zdecydowanie rewelacyjnie! To sposób by jeździć prestiżowym i bezpiecznym autem, a przy tym nie musieć inwestować w kupno takiego samochodu. Rozwiązanie kierowane jest zarówno do klientów indywidualnych jak i do firm i instytucji. To świetna opcja dla tych, którzy nie lubią przejmować się przeglądani, ubezpieczeniami i naprawami - wszystko to leży po stronie wynajmującego i wliczone jest w cenę abonamentu. 
Tak więc przykładowo za około 1100 złotych miesięcznie można jeździć komfortowym i luksusowym Hyundaiem i30 z automatyczną skrzynią biegów, klimatyzacją, kamerą cofania, komputerem pokładowym oraz asystentem utrzymywania pasa ruchu i wieloma innymi udogodnieniami. 
Abonament obejmuje pełny serwis, pakiet OC/AC oraz NNW, opony letnie i zimowe oraz samochód zastępczy, jeśli wyniknie taka konieczność podstawienia go. Najem długoterminowy Hyundaia i30 daje Ci więc wygodę korzystania z samochodu bez dodatkowych kosztów.

    Auta azjatyckie od zawsze cieszyły się uznaniem miłośników motoryzacji, kojarząc się jednoznacznie z czymś solidnym i nowoczesnym. Do takich aut obok Hondy, Toyoty czy Subaru zalicza się także właśnie Hyundai, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie firm motoryzacyjnych. Dziś można jeździć dowolnym, nawet najbardziej luksusowym autem nie kupując go - pozwala na to wygodny najem długoterminowy auta. Dlaczego warto wynajmować samochody Hyundai?

    Hyundai - południowokoreańskie ściganie przyszłości

    Możliwe, że dla większości będzie to zaskoczeniem oraz ciekawostką, lecz koncern Hyundai Group, którego założycielem był Chung Ju-yung powstał w 1947 roku i na początku był firmą budowlaną. Koncern ten produkcją aut zajął się dopiero 20 lat później, a dziś jest jednym z liderów na rynku aut osobowych, dostawczych, ciężarowych, a także autobusów. Kolejna z ciekawostek o marce to taka, iż jej logo symbolizuje dwie dłonie w uścisku. Marka przez całe dziesięciolecia swojej obecności na rynku motoryzacyjnym umacnia swoją pozycję dążąc do rozwoju swojego wizerunku jako marki światowej klasy, inwestując w jakość i design oraz w nowoczesną produkcję swoich pojazdów. Dziś jeszcze bardziej marka stawia na to, by być pionierem przyszłej mobilności. Samochody marki Hyundai produkowane są w oparciu o większą efektywność paliwową oraz o nowe rozwiązania elektryczne. Koncern Hyundai produkuje swoje auta w Korei Południowej, jednakże popularność Hyundaia w Europie jest duża, tak więc firma otworzyła swój zakład produkcyjny także na Słowacji.

    Pokonuj kilometry z klasą!

    Wynajem długoterminowy aut to obok leasingu jedno z najpopularniejszych rozwiązań, jeśli chcemy pojeździć czymś dobrym, nawet luksusowym. Wynajem długoterminowy Hyundai także cieszy się bardzo dużą popularnością, co tyczy się zresztą większości aut azjatyckich, które jako Polacy bardzo cenimy.

    Taka forma wynajmu pozwala cieszyć się nowym samochodem mniej więcej co 3 lata, ponieważ najczęściej tyle właśnie trwa umowa wynajmu. Nowe, luksusowe auto co 36 miesięcy? Brzmi to zdecydowanie rewelacyjnie! To sposób by jeździć prestiżowym i bezpiecznym autem, a przy tym nie musieć inwestować w kupno takiego samochodu. Rozwiązanie kierowane jest zarówno do klientów indywidualnych jak i do firm i instytucji. To świetna opcja dla tych, którzy nie lubią przejmować się przeglądani, ubezpieczeniami i naprawami - wszystko to leży po stronie wynajmującego i wliczone jest w cenę abonamentu.

    Tak więc przykładowo za około 1100 złotych miesięcznie można jeździć komfortowym i luksusowym Hyundaiem i30 z automatyczną skrzynią biegów, klimatyzacją, kamerą cofania, komputerem pokładowym oraz asystentem utrzymywania pasa ruchu i wieloma innymi udogodnieniami.

    Abonament obejmuje pełny serwis, pakiet OC/AC oraz NNW, opony letnie i zimowe oraz samochód zastępczy, jeśli wyniknie taka konieczność podstawienia go. Najem długoterminowy Hyundaia i30 daje Ci więc wygodę korzystania z samochodu bez dodatkowych kosztów.

    3 grudnia 2021, 2:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Cześć!

    Przyznaj się: jesteś przed faktem, czy już po i próbujesz uratować sytuację?

    Nie wszystko stracone! Nie jesteś skazana czy skazany na ładowanie się z ułamkiem mocy, ze zwykłego gniazdka przez kilkadziesiąt godzin.

    Co zrobić, gdy auto elektryczne wybija korki?
    Co zrobić, by ładować elektryka szybciej?
    Jak ładować elektryka z siły?

    Oglądaj uważnie odcinek, a wszystko stanie się jasne!