Szukaj
Znalazłem 176 takich materiałów
MotoSession
MotoSession to doskonała okazja do zapoznania się z ofertą najnowszych aut prezentowanych przede wszystkim przez lokalnych dealerów. Na hali o powierzchni 8 tysięcy m2 zaprezentują się auta salonowe, nowinki techniczne oraz stoiska związane z branżą motoryzacyjną. Wśród wielu modeli aut pojawią się takie marki jak m.in. : Audi, Alfa Romeo, Citroen, Dacia, Fiat, Hyundai, Lexus, Mazda, Nissan, Renault, Suzuki, Volkswagen.
Moto Event East
Moto Event East to zlot, który jednoczy i integruje wszystkie klasy aut o specjalnych, nietuzinkowych walorach. Podczas poprzednich edycji licznie gościły zarówno auta tuningowane jak i klasyki, zabytki, auta amerykańskie oraz auta egzotyczne (ponad 200 aut).
Wydarzenia towarzyszące:
• Zawody Stunt Cup – organizator: WSCHODNIA.TV
Ogólnopolskie zawody w jeździe wyczynowej motocyklistów. Pierwsze w historii, które odbędą się
w województwie lubelskim. Rangę zawodów podnosi włączenie ich do Pucharu Polski oraz generalnej klasyfikacji punktowej ligi PSC. Najlepsi zawodnicy z całego kraju będą rywalizować w klasie regulaminowej oraz nieregulaminowej. Oprócz konkurencji technicznych: stoppie na odległość oraz drift challenge.
• Tor i pokazy Modeli RC w skali 1:10
Na hali C u boku prawdziwych i lśniących samochodów zaparkują również profesjonalne rajdówki w skali 1:10. Pod ich maską znajdziemy silnik elektryczny, który pozwoli rozpędzić te małe maszyny nawet do 30 km/h. Dodatkowo napęd na cztery koła i niezależne zawieszenie sprawią, że wrażenia z prowadzenia takiego autka będą podobne do emocji panujących na rajdowych oesach. Do Lublina na Moto Event East & Moto Session 2014 przyjedzie zespół Subaru Poland RC Team, który udostępni wszystkim chętnym swoje elektryczne samochody w skali 1:10. Każdy zwiedzający będzie miał okazję zmierzyć się na „odcinku specjalnym”
i posmakować jazdy zdalnie sterowaną rajdówką. Podczas dwudniowej zabawy nie zabraknie prezentacji modeli RC, rajdowej szkoły jazdy w małej skali czy pokazów „mistrzów”.
• Trial Show – pokazy Przemysława Kaczmarczyka z wykorzystaniem przeszkód , pokazy w trialu rowerowym - Karol Serwin
Trial to obok wyścigów najstarsza dyscyplina sportów motocyklowych. Przez ekspertów uważany za prekursora każdego offroadowego jeżdżenia. Jest jedyną dyscypliną sportu motocyklowego, którą można oglądać
z niewielkiej odległości, praktycznie dotykając motocykli. Precyzja z jaką poruszają się zawodnicy gwarantuje pełne bezpieczeństwo zgromadzonej widowni.
Na MotoSession & Moto Event East niezwykłe emocje, na specjalnie przygotowanym na tę okazje torze
z przeszkodami, zagwarantuje Przemek Kaczmarczyk - Mistrz Polski w Trialu Motocyklowym oraz Oskar Kaczmarczyk Mistrz Polski Młodzików w Trialu Motocyklowym. Dodatkowe atrakcje, tylko w niedzielę 11 maja zwiedzającym, zapewni Karol Serwin - 11-krotny Mistrz Polski, 2-krotny Wicemistrz Świata w trialu rowerowym. Aktualnie 9 zawodnik światowego rankingu UCI w kategorii Elite.
Pokazy Przemka Kaczmarczyka – sobota godz.: 11:30, 14:30, 16:15 oraz niedziela godz.: 11:30, 14:15
Pokazy Karola Serwina – niedziela godz.: 13:00, 15:15
Dodatkowo:
- wystawa aut zabytkowych – Lubelskie Klasyki Nocą
- pokazy ratownictwa przy współpracy ze Strażą Pożarną i Policją
- wystawa pojazdów policyjnych
- strefa piknikowa
Targi Lublin
SOBOTA 10.05.2014 oraz NIEDZIELA 11.05.2014, godz.: 10:00-19:00
Dworcowa 11, Lublin
http://www.moto.targi.lublin.pl
http://www.motoeast.pl
Założenia konstrukcyjne są następujące: autobus będzie miał 12 metrów długości, wyposażony będzie w 23 miejsca siedzące, a na pokład zabierać ma do 70 pasażerów. Źródłem napędu będą silniki umieszczone w piastach kół tylnych o łącznej mocy 150 kW (201 KM). Autobus zasilany będzie z baterii litowo-jonowych o pojemności 200 kWh umieszczonych po bokach pojazdu.
Jak Wy oceniacie dążenia ku przyszłości motoryzacji? Silniki elektryczne niosą potencjał potężnego momentu obrotowego, ale czy naprawdę warto za to płacić niepraktycznością ładowania oraz szybkiego zużycia baterii? A może powinniśmy zostawić w spokoju silniki spalinowe, kształtując technologie wykorzystujące prąd niezależnie, bez zbędnego wtrącania się w sprawy oktanowców?
Mitsubishi Lancer Evolution to zarówno ikona japońskiej marki jak i rajdów samochodowych. Na przestrzeni 22 lat powstało 10 i pół ewolucji tego kultowego auta. Tę połówkę stanowi Lancer Evo 6.5 Tommi Makinen. Łącznie sprzedano ponad 250 000 sztuk wszystkich generancji – 92 000 w Japonii i 154 000 na pozostałych rynkach.
Lancer Evolution utrwalił się w naszej świadomości jako pełnokrwista rajdówka i samochód dający mnóstwo frajdy z jazdy. Za kierownicą Mitsubishi Tommi Makinen zdobył cztery tytuły Rajdowego Mistrza Świata WRC (1996-1999). Przez wiele lat Lancer Evo dominował w rajdowej grupie N na wszystkich kontynentach. Ponadto święcił triumfy w wyścigach, zgromadził wokół siebie potężną grupę miłośników i przez lata miał tylko jednego równego sobie konkurenta: Subaru Imprezę STI.
Co jak co ale czy tylko ja poczułem dziwny żal i smutek?
Wszystkie modele od 1 do 10 generacji były niepowtarzalne i budziły żar w sercu