Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 176 takich materiałów
    Już jutro zaczyna się Lubelskie Święto Motoryzacji w Targach Lublin! – Już 10 i 11 maja odbędzie się druga edycja Lubelskiego Święta Motoryzacji. W tym roku swoje siły połączą dwie największe imprezy motoryzacyjne Lubelszczyzny – targi MotoSession oraz zlot Moto Event East. Ubiegłoroczna edycja MotoSession cieszyła się ogromnym powodzeniem – obydwie hale w ciągu dwóch dni odwiedziło 12 000 zwiedzających. Tegoroczna edycja to dwa dni pełne licznych atrakcji i ekscytujących wydarzeń.  
MotoSession
MotoSession to doskonała okazja do zapoznania się z ofertą najnowszych aut prezentowanych przede wszystkim przez lokalnych dealerów. Na hali o powierzchni 8 tysięcy m2  zaprezentują się auta salonowe, nowinki techniczne oraz stoiska związane z  branżą motoryzacyjną. Wśród wielu modeli aut pojawią się takie marki jak m.in. : Audi, Alfa Romeo, Citroen, Dacia, Fiat, Hyundai, Lexus, Mazda, Nissan, Renault, Suzuki, Volkswagen.
Moto Event East
Moto Event East to zlot, który jednoczy i integruje wszystkie klasy aut o specjalnych, nietuzinkowych walorach. Podczas poprzednich edycji licznie gościły zarówno auta tuningowane jak i klasyki, zabytki, auta amerykańskie oraz auta egzotyczne (ponad 200 aut). 

Wydarzenia towarzyszące:

• Zawody Stunt Cup – organizator: WSCHODNIA.TV 

Ogólnopolskie zawody w jeździe wyczynowej motocyklistów. Pierwsze w historii, które odbędą się 
w województwie lubelskim. Rangę zawodów podnosi włączenie ich do Pucharu Polski oraz generalnej klasyfikacji punktowej ligi PSC. Najlepsi zawodnicy z całego kraju będą rywalizować w klasie regulaminowej oraz nieregulaminowej. Oprócz konkurencji technicznych: stoppie na odległość oraz drift challenge.

• Tor i pokazy Modeli RC w skali 1:10

Na hali C u boku prawdziwych i lśniących samochodów zaparkują również profesjonalne rajdówki w skali 1:10. Pod ich maską znajdziemy silnik elektryczny, który pozwoli rozpędzić te małe maszyny nawet do 30 km/h. Dodatkowo napęd na cztery koła i niezależne zawieszenie sprawią, że wrażenia z prowadzenia takiego autka będą podobne do emocji panujących na rajdowych oesach. Do Lublina na Moto Event East & Moto Session 2014 przyjedzie zespół Subaru Poland RC Team, który udostępni wszystkim chętnym swoje elektryczne samochody w skali 1:10. Każdy zwiedzający będzie  miał okazję zmierzyć się na „odcinku specjalnym” 
i posmakować jazdy zdalnie sterowaną rajdówką. Podczas dwudniowej zabawy nie zabraknie prezentacji modeli RC, rajdowej szkoły jazdy w małej skali czy pokazów „mistrzów”. 


• Trial Show – pokazy Przemysława Kaczmarczyka z wykorzystaniem przeszkód , pokazy w trialu rowerowym - Karol Serwin 

Trial to obok wyścigów najstarsza dyscyplina sportów motocyklowych. Przez ekspertów uważany za prekursora każdego offroadowego jeżdżenia. Jest jedyną dyscypliną sportu motocyklowego, którą można oglądać 
z niewielkiej odległości, praktycznie dotykając motocykli. Precyzja z jaką poruszają się zawodnicy gwarantuje pełne bezpieczeństwo zgromadzonej widowni.

Na MotoSession & Moto Event East niezwykłe emocje, na specjalnie przygotowanym na tę okazje torze 
z przeszkodami, zagwarantuje Przemek Kaczmarczyk - Mistrz Polski w Trialu Motocyklowym oraz Oskar Kaczmarczyk  Mistrz Polski Młodzików w Trialu Motocyklowym. Dodatkowe atrakcje, tylko w niedzielę 11 maja zwiedzającym, zapewni Karol Serwin - 11-krotny Mistrz Polski, 2-krotny Wicemistrz Świata w trialu rowerowym. Aktualnie 9 zawodnik światowego rankingu UCI w kategorii Elite. 

Pokazy Przemka Kaczmarczyka – sobota godz.: 11:30, 14:30, 16:15 oraz niedziela godz.: 11:30, 14:15
Pokazy Karola Serwina – niedziela godz.: 13:00, 15:15

Dodatkowo:
- wystawa aut zabytkowych – Lubelskie Klasyki Nocą
- pokazy ratownictwa przy współpracy ze Strażą Pożarną i Policją
- wystawa pojazdów policyjnych 
- strefa piknikowa 
Targi Lublin
SOBOTA 10.05.2014 oraz  NIEDZIELA 11.05.2014,  godz.: 10:00-19:00
Dworcowa 11, Lublin

http://www.moto.targi.lublin.pl

http://www.motoeast.pl
    Już 10 i 11 maja odbędzie się druga edycja Lubelskiego Święta Motoryzacji. W tym roku swoje siły połączą dwie największe imprezy motoryzacyjne Lubelszczyzny – targi MotoSession oraz zlot Moto Event East. Ubiegłoroczna edycja MotoSession cieszyła się ogromnym powodzeniem – obydwie hale w ciągu dwóch dni odwiedziło 12 000 zwiedzających. Tegoroczna edycja to dwa dni pełne licznych atrakcji i ekscytujących wydarzeń.
    MotoSession
    MotoSession to doskonała okazja do zapoznania się z ofertą najnowszych aut prezentowanych przede wszystkim przez lokalnych dealerów. Na hali o powierzchni 8 tysięcy m2 zaprezentują się auta salonowe, nowinki techniczne oraz stoiska związane z branżą motoryzacyjną. Wśród wielu modeli aut pojawią się takie marki jak m.in. : Audi, Alfa Romeo, Citroen, Dacia, Fiat, Hyundai, Lexus, Mazda, Nissan, Renault, Suzuki, Volkswagen.
    Moto Event East
    Moto Event East to zlot, który jednoczy i integruje wszystkie klasy aut o specjalnych, nietuzinkowych walorach. Podczas poprzednich edycji licznie gościły zarówno auta tuningowane jak i klasyki, zabytki, auta amerykańskie oraz auta egzotyczne (ponad 200 aut).

    Wydarzenia towarzyszące:

    • Zawody Stunt Cup – organizator: WSCHODNIA.TV

    Ogólnopolskie zawody w jeździe wyczynowej motocyklistów. Pierwsze w historii, które odbędą się
    w województwie lubelskim. Rangę zawodów podnosi włączenie ich do Pucharu Polski oraz generalnej klasyfikacji punktowej ligi PSC. Najlepsi zawodnicy z całego kraju będą rywalizować w klasie regulaminowej oraz nieregulaminowej. Oprócz konkurencji technicznych: stoppie na odległość oraz drift challenge.

    • Tor i pokazy Modeli RC w skali 1:10

    Na hali C u boku prawdziwych i lśniących samochodów zaparkują również profesjonalne rajdówki w skali 1:10. Pod ich maską znajdziemy silnik elektryczny, który pozwoli rozpędzić te małe maszyny nawet do 30 km/h. Dodatkowo napęd na cztery koła i niezależne zawieszenie sprawią, że wrażenia z prowadzenia takiego autka będą podobne do emocji panujących na rajdowych oesach. Do Lublina na Moto Event East & Moto Session 2014 przyjedzie zespół Subaru Poland RC Team, który udostępni wszystkim chętnym swoje elektryczne samochody w skali 1:10. Każdy zwiedzający będzie miał okazję zmierzyć się na „odcinku specjalnym”
    i posmakować jazdy zdalnie sterowaną rajdówką. Podczas dwudniowej zabawy nie zabraknie prezentacji modeli RC, rajdowej szkoły jazdy w małej skali czy pokazów „mistrzów”.


    • Trial Show – pokazy Przemysława Kaczmarczyka z wykorzystaniem przeszkód , pokazy w trialu rowerowym - Karol Serwin

    Trial to obok wyścigów najstarsza dyscyplina sportów motocyklowych. Przez ekspertów uważany za prekursora każdego offroadowego jeżdżenia. Jest jedyną dyscypliną sportu motocyklowego, którą można oglądać
    z niewielkiej odległości, praktycznie dotykając motocykli. Precyzja z jaką poruszają się zawodnicy gwarantuje pełne bezpieczeństwo zgromadzonej widowni.

    Na MotoSession & Moto Event East niezwykłe emocje, na specjalnie przygotowanym na tę okazje torze
    z przeszkodami, zagwarantuje Przemek Kaczmarczyk - Mistrz Polski w Trialu Motocyklowym oraz Oskar Kaczmarczyk Mistrz Polski Młodzików w Trialu Motocyklowym. Dodatkowe atrakcje, tylko w niedzielę 11 maja zwiedzającym, zapewni Karol Serwin - 11-krotny Mistrz Polski, 2-krotny Wicemistrz Świata w trialu rowerowym. Aktualnie 9 zawodnik światowego rankingu UCI w kategorii Elite.

    Pokazy Przemka Kaczmarczyka – sobota godz.: 11:30, 14:30, 16:15 oraz niedziela godz.: 11:30, 14:15
    Pokazy Karola Serwina – niedziela godz.: 13:00, 15:15

    Dodatkowo:
    - wystawa aut zabytkowych – Lubelskie Klasyki Nocą
    - pokazy ratownictwa przy współpracy ze Strażą Pożarną i Policją
    - wystawa pojazdów policyjnych
    - strefa piknikowa
    Targi Lublin
    SOBOTA 10.05.2014 oraz NIEDZIELA 11.05.2014, godz.: 10:00-19:00
    Dworcowa 11, Lublin

    http://www.moto.targi.lublin.pl

    http://www.motoeast.pl
    Polski Ursus zbuduje elektryczne autobusy dla Lublina! – Zasięg na jednym ładowaniu – minimum 200 km. Czas ładowania na przystankach końcowych – 15 minut. Nie zabraknie klimatyzacji, a baterie mają wytrzymać 6 lat i są bardzo proste w wymianie.

Założenia konstrukcyjne są następujące: autobus będzie miał 12 metrów długości, wyposażony będzie w 23 miejsca siedzące, a na pokład zabierać ma do 70 pasażerów. Źródłem napędu będą silniki umieszczone w piastach kół tylnych o łącznej mocy 150 kW (201 KM). Autobus zasilany będzie z baterii litowo-jonowych o pojemności 200 kWh umieszczonych po bokach pojazdu.
    Zasięg na jednym ładowaniu – minimum 200 km. Czas ładowania na przystankach końcowych – 15 minut. Nie zabraknie klimatyzacji, a baterie mają wytrzymać 6 lat i są bardzo proste w wymianie.

    Założenia konstrukcyjne są następujące: autobus będzie miał 12 metrów długości, wyposażony będzie w 23 miejsca siedzące, a na pokład zabierać ma do 70 pasażerów. Źródłem napędu będą silniki umieszczone w piastach kół tylnych o łącznej mocy 150 kW (201 KM). Autobus zasilany będzie z baterii litowo-jonowych o pojemności 200 kWh umieszczonych po bokach pojazdu.
    MotoGadanie - #4 – Poprzedni odcinek: motokiller.pl/158622/MotoGadanie-3

Jak Wy oceniacie dążenia ku przyszłości motoryzacji? Silniki elektryczne niosą potencjał potężnego momentu obrotowego, ale czy naprawdę warto za to płacić niepraktycznością ładowania oraz szybkiego zużycia baterii? A może powinniśmy zostawić w spokoju silniki spalinowe, kształtując technologie wykorzystujące prąd niezależnie, bez zbędnego wtrącania się w sprawy oktanowców?
    Poprzedni odcinek: motokiller.pl/158622/MotoGadanie-3

    Jak Wy oceniacie dążenia ku przyszłości motoryzacji? Silniki elektryczne niosą potencjał potężnego momentu obrotowego, ale czy naprawdę warto za to płacić niepraktycznością ładowania oraz szybkiego zużycia baterii? A może powinniśmy zostawić w spokoju silniki spalinowe, kształtując technologie wykorzystujące prąd niezależnie, bez zbędnego wtrącania się w sprawy oktanowców?
    25 kwietnia 2014, 23:08 przez eMDek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    tekst i oprawa są pracą własną, zakaz kopiowania.

    Mitsubishi Lancer Evolution KONIEC! – Mitsubishi wydawało komunikat prasowy, który nas zasmucił i wzbudził mieszane uczucia. Po 22 latach od debiutu pierwszej generacji, wraz z zakończeniem 2014 roku Lancer Evolution przejdzie do historii. Producent ogłosił zakończenie produkcji X ewolucji, a o Lancerze Evo XI wiemy niewiele.  Podobno w przyszłości ma powstać taki model, ale będzie zasilany napędem PHEV (czyli auto elektryczne wspomagane silnikiem spalinowym, tak jak Outlander PHEV). A to już nie to samo.
 
Mitsubishi Lancer Evolution to zarówno ikona japońskiej marki jak i rajdów samochodowych. Na przestrzeni 22 lat powstało 10 i pół ewolucji tego kultowego auta. Tę połówkę stanowi Lancer Evo 6.5 Tommi Makinen. Łącznie sprzedano ponad 250 000 sztuk wszystkich generancji – 92 000 w Japonii i 154 000 na pozostałych rynkach.
 
Lancer Evolution utrwalił się w naszej świadomości jako pełnokrwista rajdówka i samochód dający mnóstwo frajdy z jazdy. Za kierownicą Mitsubishi Tommi Makinen zdobył cztery tytuły Rajdowego Mistrza Świata WRC (1996-1999). Przez wiele lat Lancer Evo dominował w rajdowej grupie N na wszystkich kontynentach. Ponadto święcił triumfy w wyścigach, zgromadził wokół siebie potężną grupę miłośników i przez lata miał tylko jednego równego sobie konkurenta: Subaru Imprezę STI.
Co jak co ale czy tylko ja poczułem dziwny żal i smutek? 
Wszystkie modele od 1 do 10 generacji były niepowtarzalne i budziły żar w sercu
    Mitsubishi wydawało komunikat prasowy, który nas zasmucił i wzbudził mieszane uczucia. Po 22 latach od debiutu pierwszej generacji, wraz z zakończeniem 2014 roku Lancer Evolution przejdzie do historii. Producent ogłosił zakończenie produkcji X ewolucji, a o Lancerze Evo XI wiemy niewiele. Podobno w przyszłości ma powstać taki model, ale będzie zasilany napędem PHEV (czyli auto elektryczne wspomagane silnikiem spalinowym, tak jak Outlander PHEV). A to już nie to samo.

    Mitsubishi Lancer Evolution to zarówno ikona japońskiej marki jak i rajdów samochodowych. Na przestrzeni 22 lat powstało 10 i pół ewolucji tego kultowego auta. Tę połówkę stanowi Lancer Evo 6.5 Tommi Makinen. Łącznie sprzedano ponad 250 000 sztuk wszystkich generancji – 92 000 w Japonii i 154 000 na pozostałych rynkach.

    Lancer Evolution utrwalił się w naszej świadomości jako pełnokrwista rajdówka i samochód dający mnóstwo frajdy z jazdy. Za kierownicą Mitsubishi Tommi Makinen zdobył cztery tytuły Rajdowego Mistrza Świata WRC (1996-1999). Przez wiele lat Lancer Evo dominował w rajdowej grupie N na wszystkich kontynentach. Ponadto święcił triumfy w wyścigach, zgromadził wokół siebie potężną grupę miłośników i przez lata miał tylko jednego równego sobie konkurenta: Subaru Imprezę STI.
    Co jak co ale czy tylko ja poczułem dziwny żal i smutek?
    Wszystkie modele od 1 do 10 generacji były niepowtarzalne i budziły żar w sercu
    6 kwietnia 2014, 20:24 przez kruku116 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    TopGear.com

    Corolla E10 upgrade – prezent na 2 rok użytkowania: felgi DBV Biscaya 15', elektryczne szyby i centralny. Jak się podoba? Doszedł jeszcze podłokietnik, którego nie ma na zdjęciach.
    Prezent na 2 rok użytkowania: felgi DBV Biscaya 15', elektryczne szyby i centralny. Jak się podoba? Doszedł jeszcze podłokietnik, którego nie ma na zdjęciach.
    6 kwietnia 2014, 19:22 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Stare dobre czasy – Rok 2003.Pomarańczowy to mój z 1978.Silnik 600.Przerobiony prze ze mnie na pełny lifting.Oprócz tego centralny zamek i elektryczne szyby mojego pomysłu.Elektroniczny zapłon,przetoczone koło zamachowe itp..Po środku mój tata i jego składak i na końcu mój kuzyn.Pozostałe maluszki to 650.Mojego niestety w końcu ruda dopadła.Zal ze musiałem go zezłomować.Takie czasy.Teraz bym go nie oddał.Pozostałe zmieniły właścicieli.
    Rok 2003.Pomarańczowy to mój z 1978.Silnik 600.Przerobiony prze ze mnie na pełny lifting.Oprócz tego centralny zamek i elektryczne szyby mojego pomysłu.Elektroniczny zapłon,przetoczone koło zamachowe itp..Po środku mój tata i jego składak i na końcu mój kuzyn.Pozostałe maluszki to 650.Mojego niestety w końcu ruda dopadła.Zal ze musiałem go zezłomować.Takie czasy.Teraz bym go nie oddał.Pozostałe zmieniły właścicieli.
    19 marca 2014, 22:48 przez Fiatomaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moja Bertone Cabrio – Moja Astra F Bertone Cabrio
Motor 1.6 8v 71km po kapitalnym remoncie silnika (Jeszcze na dotarciu) 1994r. Skóra podgrzewana i pełna elektryka (4 x szyby, lusterka elektryczne i podgrzewane, dach elektryczny).
    Moja Astra F Bertone Cabrio
    Motor 1.6 8v 71km po kapitalnym remoncie silnika (Jeszcze na dotarciu) 1994r. Skóra podgrzewana i pełna elektryka (4 x szyby, lusterka elektryczne i podgrzewane, dach elektryczny).
    16 marca 2014, 10:27 przez ~Solejuk | Do ulubionych | Skomentuj
    Kolejny miesiąc i kolejne małe wielkie zmiany – Miesiąc temu dodałem materiał, przedstawiający zmiany jakie wprowadziłem w swoim Polonezie. W ciągu tego miesiąca w Poldku zagościły elektryczne lusterka, alufelgi Rial, pomarańczowe  przednie kierunkowskazy, fotele "kubełkowe" (Inter Groclin Standard), owiewka Heko na tylną szybę. Po usunięciu najważniejszych usterek mechanicznych, przyszedł czas na łatanie i konserwacje nadwozia, pracy nie było dużo jednak była kosztowna, bardzo czasochłonna, a w pewnym momencie wręcz zniechęcająca. Ciąg dalszy nastąpi.
    Miesiąc temu dodałem materiał, przedstawiający zmiany jakie wprowadziłem w swoim Polonezie. W ciągu tego miesiąca w Poldku zagościły elektryczne lusterka, alufelgi Rial, pomarańczowe przednie kierunkowskazy, fotele "kubełkowe" (Inter Groclin Standard), owiewka Heko na tylną szybę. Po usunięciu najważniejszych usterek mechanicznych, przyszedł czas na łatanie i konserwacje nadwozia, pracy nie było dużo jednak była kosztowna, bardzo czasochłonna, a w pewnym momencie wręcz zniechęcająca. Ciąg dalszy nastąpi.
    9 marca 2014, 20:18 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Volvo ECC – Volvo ECC – koncepcyjny model samochodu zbudowany przez Volvo w 1992 roku. Auto wykonano przy użyciu materiałów poddawanych recyklingowi. Wyposażono je w silnik hybrydowy, turbiny gazowe i elektryczne. Wiele linii tego konceptu wykorzystano w Volvo S80 I generacji. Model został zbudowany na platformie Volvo 850.
    Volvo ECC – koncepcyjny model samochodu zbudowany przez Volvo w 1992 roku. Auto wykonano przy użyciu materiałów poddawanych recyklingowi. Wyposażono je w silnik hybrydowy, turbiny gazowe i elektryczne. Wiele linii tego konceptu wykorzystano w Volvo S80 I generacji. Model został zbudowany na platformie Volvo 850.
    2 marca 2014, 20:36 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Infiniti Emerg-e – Infiniti Emerg-e jest samochodem koncepcyjnym, oparty na Lotus Evora.
Hybryda, której dwa silniki elektryczne generują 402KM oraz 1001Nm.
    Infiniti Emerg-e jest samochodem koncepcyjnym, oparty na Lotus Evora.
    Hybryda, której dwa silniki elektryczne generują 402KM oraz 1001Nm.
    27 lutego 2014, 21:51 przez FrxTx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    google