Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Bentley

     

    Bentley Flying Spur – Samochód osobowy klasy aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Bentley od 2005 roku. Od 2019 roku produkowana jest najnowsza trzecia generacja modelu. W styczniu 2005 roku Bentley zdecydował się poszerzyć swoją ofertę o mniejszą od produkowanego wówczas Arnage, limuzynę segmentu F konkurującą z podobnymi modelami BMW czy Mercedesa. Na bazie modelu Continental GT zbudowano 4-drzwiową limuzynę z dodatkowym członem Flying Spur. Odróżniała się ona dłuższym nadwoziem, wyżej poprowadzoną linią dachu i bardziej luksusowym charakterm. W 2013 roku podczas Międzynarodowych Targów Samochodowych w Genewie zaprezentowano drugą generację modelu, w ramach której pojazd przeszedł gruntowne zmiany. Zmieniła się nazwa, z której usunięto człon Continental, która miała podkreślić zmianę charakteru pojazdu na bardziej indywidualny i niezależny względem innych modeli w gamie. W czerwcu 2019 roku Bentley zaprezentował trzecią generację modelu Flying Spur. W porównaniu do poprzednika, stała się ona wyraźnie szersza, dłuższa i wyższa, a za pomocą większego rozstawu osi – ma oferować więcej miejsca dla pasażerów tylnej kanapy. Jednocześnie, udało się zredukować masę całkowitą i samochód jest teraz wyraźnie lżejszy. Pod kątem stylistycznym, Flying Spur zyskał masywniejsze proporcje. Przód wyróżnia się dalej podwójnymi reflektorami, ale środkowe z nich są teraz wyraźnie większe i dominujące. Pojawił się też większy, chromowany grill oraz wyraźniejsze przetłoczenia na nadwoziu. Tablica rejestracyjna z tyłu ponownie zamiast na klapie bagażnika, znalazła się na zderzaku. Samochód napędzany jest przez silnik W12 konstrukcji Volkswagena o mocy 626 KM i 900 Nm momentu obrotowego. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 333 km/h.
    Samochód osobowy klasy aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Bentley od 2005 roku. Od 2019 roku produkowana jest najnowsza trzecia generacja modelu. W styczniu 2005 roku Bentley zdecydował się poszerzyć swoją ofertę o mniejszą od produkowanego wówczas Arnage, limuzynę segmentu F konkurującą z podobnymi modelami BMW czy Mercedesa. Na bazie modelu Continental GT zbudowano 4-drzwiową limuzynę z dodatkowym członem Flying Spur. Odróżniała się ona dłuższym nadwoziem, wyżej poprowadzoną linią dachu i bardziej luksusowym charakterm. W 2013 roku podczas Międzynarodowych Targów Samochodowych w Genewie zaprezentowano drugą generację modelu, w ramach której pojazd przeszedł gruntowne zmiany. Zmieniła się nazwa, z której usunięto człon Continental, która miała podkreślić zmianę charakteru pojazdu na bardziej indywidualny i niezależny względem innych modeli w gamie. W czerwcu 2019 roku Bentley zaprezentował trzecią generację modelu Flying Spur. W porównaniu do poprzednika, stała się ona wyraźnie szersza, dłuższa i wyższa, a za pomocą większego rozstawu osi – ma oferować więcej miejsca dla pasażerów tylnej kanapy. Jednocześnie, udało się zredukować masę całkowitą i samochód jest teraz wyraźnie lżejszy. Pod kątem stylistycznym, Flying Spur zyskał masywniejsze proporcje. Przód wyróżnia się dalej podwójnymi reflektorami, ale środkowe z nich są teraz wyraźnie większe i dominujące. Pojawił się też większy, chromowany grill oraz wyraźniejsze przetłoczenia na nadwoziu. Tablica rejestracyjna z tyłu ponownie zamiast na klapie bagażnika, znalazła się na zderzaku. Samochód napędzany jest przez silnik W12 konstrukcji Volkswagena o mocy 626 KM i 900 Nm momentu obrotowego. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 333 km/h.
    Bentley Mulsanne – Samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Bentley w latach 2009–2020. Po zakończeniu produkcji modelu Arnage, Bentley opracował od podstaw zupełnie nowego następcę, dla którego przywrócił nazwę Mulsanne stosowaną już wcześniej w latach 1980-1992. Premiera Mulsanne odbyła się w sierpniu 2009 roku, a sprzedaż rozpoczęła się latem 2010 roku. Samochód wyposażono w benzynowy silnik V8 o pojemności 6,75 l, który generuje moc 512 KM i moment obrotowy 1020 Nm. Dzięki zastosowaniu dwóch turbosprężarek daje on dużą moc i moment obrotowy przy stosunkowo niskich obrotach, które maksymalnie sięgają około 5000 obr./min. Silnik wyposażony został w układ, który przy spokojnej jeździe wyłącza 4 z 8 cylindrów silnika, zmniejszając zużycie paliwa. Mulsanne posiada 8-biegową automatyczną skrzynię biegów. W połowie stycznia 2020 roku Bentley ogłosił zakończenie produkcji Mulsanne po niespełna 10 latach rynkowej obecności, prezentując z tej okazji specjalny pożegnalny model. Koniec produkcji Mulsanne oznacza również zniknięcie z rynku 6,75-litrowego silnika V8.
    Samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany pod brytyjską marką Bentley w latach 2009–2020. Po zakończeniu produkcji modelu Arnage, Bentley opracował od podstaw zupełnie nowego następcę, dla którego przywrócił nazwę Mulsanne stosowaną już wcześniej w latach 1980-1992. Premiera Mulsanne odbyła się w sierpniu 2009 roku, a sprzedaż rozpoczęła się latem 2010 roku. Samochód wyposażono w benzynowy silnik V8 o pojemności 6,75 l, który generuje moc 512 KM i moment obrotowy 1020 Nm. Dzięki zastosowaniu dwóch turbosprężarek daje on dużą moc i moment obrotowy przy stosunkowo niskich obrotach, które maksymalnie sięgają około 5000 obr./min. Silnik wyposażony został w układ, który przy spokojnej jeździe wyłącza 4 z 8 cylindrów silnika, zmniejszając zużycie paliwa. Mulsanne posiada 8-biegową automatyczną skrzynię biegów. W połowie stycznia 2020 roku Bentley ogłosił zakończenie produkcji Mulsanne po niespełna 10 latach rynkowej obecności, prezentując z tej okazji specjalny pożegnalny model. Koniec produkcji Mulsanne oznacza również zniknięcie z rynku 6,75-litrowego silnika V8.
    Bentley Continental GT Speed – samochód sportowy klasy wyższej produkowany pod brytyjską marką Bentley od 2003 roku. Trzecia generacja modelu została zaprezentowana w sierpniu 2017 roku, 7 lat po premierze poprzedniej. W porównaniu do poprzednika, samochód zyskał bardziej awangardową sylwetkę, zdobioną jeszcze większą ilością chromu i wyraźnie zaakcentowanych przetłoczeń. Pojawiły się większe przednie reflektory, szersze nadkola i zupełnie inaczej wyglądający tył. Zupełnie nowy projekt pojawił się także w środku. Dominującym elementem kokpitu jest ekran dotykowy w konsoli centralnej, który służy do obsługi systemu multimedialnego, nawigacji satelitarnej i radia. Jest on chowany pod klapką wykończoną z drewna i chromu, która tworzy optycznie integralną całość z resztą deski rozdzielczej. Wersja Continental GT Speed wyposażona jest w silnik W12 generujący moc 650 KM i moment obrotowy 900 Nm. Przyspieszenie do 60 mph trwa 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 335 km/h.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany pod brytyjską marką Bentley od 2003 roku. Trzecia generacja modelu została zaprezentowana w sierpniu 2017 roku, 7 lat po premierze poprzedniej. W porównaniu do poprzednika, samochód zyskał bardziej awangardową sylwetkę, zdobioną jeszcze większą ilością chromu i wyraźnie zaakcentowanych przetłoczeń. Pojawiły się większe przednie reflektory, szersze nadkola i zupełnie inaczej wyglądający tył. Zupełnie nowy projekt pojawił się także w środku. Dominującym elementem kokpitu jest ekran dotykowy w konsoli centralnej, który służy do obsługi systemu multimedialnego, nawigacji satelitarnej i radia. Jest on chowany pod klapką wykończoną z drewna i chromu, która tworzy optycznie integralną całość z resztą deski rozdzielczej. Wersja Continental GT Speed wyposażona jest w silnik W12 generujący moc 650 KM i moment obrotowy 900 Nm. Przyspieszenie do 60 mph trwa 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 335 km/h.
    16 czerwca 2022, 20:51 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj