Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 176 takich materiałów
    Samochody elektryczne stają się coraz lepsze, wobec czego zyskują coraz większą popularność, a producenci aut z tradycyjnymi silnikami mogą niedługo zostać postawieni pod ścianą jeśli ich auta nie będą spełniały coraz bardziej wyśrubowanych norm. Pomóc im może jednak urządzenie nazwane Dynamic Skip Fire.

    DSF działa na zasadzie wyłączania poszczególnych cylindrów z pracy, jeśli ich moc nie jest akurat potrzebna co znacznie ogranicza emisje i spalanie. Sam pomysł nie jest zasadniczo nowy, ale nowe jest wykonanie. W obecnych na rynku rozwiązaniach tego typu możliwe jest bowiem wyłączenie tylko połowy cylindrów (V8 do 4, a V6 do 3) tak aby blok silnika zachował balans. DSF jednak wyłącza cylindry dynamicznie - może zatem być tak, że pracował będzie tylko jeden z nich, ale będzie on cały czas zmieniany, dzięki czemu silnik nadal będzie zbalansowany.

    Przy użyciu tej technologii duży amerykański SUV GMC Denali był w stanie zaoszczędzić 18% paliwa, a kierowca nie odczuwał przy tym żadnego spadku mocy. Otwarte jednak pozostaje pytanie jak na dłuższą metę wpływać to będzie na żywotność silnika.

    Sama technologia jest jednak bardzo ciekawa i jeśli pomyślimy o jej potencjalnym użyciu w silnikach hybrydowych to przejście na samochody elektryczne będzie mogło się odbyć bezboleśnie.
    Seat Leon 1M TS – Seat Leon TS 1.9 TDI ARL 150KM rocznik 2003r

Wyposażenie: 

- ABS, 
- Autoalarm, 
- Wspomaganie kierownicy, 
- Centralny zamek, 
- Klimatyzacja, 
- Poduszka powietrzna, 
- Elektryczne szyby, 
- Radio AURA CD (oryginalne),  
- Alufelgi, 
- Elektryczne lusterka + składanie, 
- Immobilizer, 
- Komputer pokładowy, 
- Kontrola trakcji, 
- fotele skóra + alcantara, 
- podgrzewane siedzenia, 
- spryskiwacze na reflektory, 
- elektryczne regulacje siedzeń, 
- tempomat,
- lusterko wsteczne fotochromatyczne
- czujnik deszczu
- automatyczna blokada drzwi w czasie jazdy
    Seat Leon TS 1.9 TDI ARL 150KM rocznik 2003r

    Wyposażenie:

    - ABS,
    - Autoalarm,
    - Wspomaganie kierownicy,
    - Centralny zamek,
    - Klimatyzacja,
    - Poduszka powietrzna,
    - Elektryczne szyby,
    - Radio AURA CD (oryginalne),
    - Alufelgi,
    - Elektryczne lusterka + składanie,
    - Immobilizer,
    - Komputer pokładowy,
    - Kontrola trakcji,
    - fotele skóra + alcantara,
    - podgrzewane siedzenia,
    - spryskiwacze na reflektory,
    - elektryczne regulacje siedzeń,
    - tempomat,
    - lusterko wsteczne fotochromatyczne
    - czujnik deszczu
    - automatyczna blokada drzwi w czasie jazdy
    14 listopada 2015, 15:29 przez DetVers (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własny

    Moje cudeńko Seat Leon 1M FR – Siemanko! 
Przyszła pora pochwalić się swoim cudeńkiem, a jest nim:
Seat Leon Fr 1.9 ARL 150KM rocznik 2003r z przebiegiem 179tyś.

Wyposażony w: 

- ABS, 
- Autoalarm, 
- Wspomaganie kierownicy, 
- Centralny zamek, 
- Klimatyzacja, 
- Poduszka powietrzna, 
- Elektryczne szyby, 
- Radio USB+CD+BT i zestaw głośnomówiący, 
- Alufelgi, 
- Elektryczne lusterka+składanie, 
- Immobilizer, 
- Komputer pokładowy, 
- Kontrola trakcji, 
- fotele skóra+alcantara, 
- podgrzewane siedzenia, 
- spryskiwacze na reflektory, 
- licznik od turbiny, 
- elektryczne regulacje siedzeń, 
- tempomat,
- lusterko wsteczne fotochromatyczne
- gwintowane zawieszenie KW v1
    Siemanko!
    Przyszła pora pochwalić się swoim cudeńkiem, a jest nim:
    Seat Leon Fr 1.9 ARL 150KM rocznik 2003r z przebiegiem 179tyś.

    Wyposażony w:

    - ABS,
    - Autoalarm,
    - Wspomaganie kierownicy,
    - Centralny zamek,
    - Klimatyzacja,
    - Poduszka powietrzna,
    - Elektryczne szyby,
    - Radio USB+CD+BT i zestaw głośnomówiący,
    - Alufelgi,
    - Elektryczne lusterka+składanie,
    - Immobilizer,
    - Komputer pokładowy,
    - Kontrola trakcji,
    - fotele skóra+alcantara,
    - podgrzewane siedzenia,
    - spryskiwacze na reflektory,
    - licznik od turbiny,
    - elektryczne regulacje siedzeń,
    - tempomat,
    - lusterko wsteczne fotochromatyczne
    - gwintowane zawieszenie KW v1
    8 października 2015, 13:13 przez truski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własny

    Jedna płyta podłogowa a trzy nadwozia - plan na Model 3 od Tesla Motors – Tesla Motors, czyli firma należąca do Elona Muska, specjalizująca się w produkcji w pełni elektrycznych samochodów, właśnie poinformowała, że intensywnie pracuje nad budżetowymi pojazdami, które będą nosiły oznaczenie Model 3.

Najciekawszą w tym wszystkim wiadomością jest to, że Tesla zamierza przygotować kilka odmian nowej klasy, a mianowicie sedana, hatchbacka i crossovera.

Pojazdy mają pojawić się w salonach już w 2017 roku, a cena podstawowej Tesli Model 3 ma wynieść około 35 tysięcy dolarów, czyli o połowę mniej niż luksusowy Model S.

W ten sposób rodzina elektrycznych samochodów, tego amerykańskiego producenta, powiększy się do aż 5 różnych modeli, a to sporo, zważywszy na fakt, że firma sprzedaje auta zaledwie od 7 lat.
    Tesla Motors, czyli firma należąca do Elona Muska, specjalizująca się w produkcji w pełni elektrycznych samochodów, właśnie poinformowała, że intensywnie pracuje nad budżetowymi pojazdami, które będą nosiły oznaczenie Model 3.

    Najciekawszą w tym wszystkim wiadomością jest to, że Tesla zamierza przygotować kilka odmian nowej klasy, a mianowicie sedana, hatchbacka i crossovera.

    Pojazdy mają pojawić się w salonach już w 2017 roku, a cena podstawowej Tesli Model 3 ma wynieść około 35 tysięcy dolarów, czyli o połowę mniej niż luksusowy Model S.

    W ten sposób rodzina elektrycznych samochodów, tego amerykańskiego producenta, powiększy się do aż 5 różnych modeli, a to sporo, zważywszy na fakt, że firma sprzedaje auta zaledwie od 7 lat.
    BMW zacznie produkować ciężarówki, w dodatku elektryczne?! – Jak widać bawarskiej firmie duże gabaryty niestraszne!
Bawarski koncern BMW Group wspólnie z firmą Scherm Group zaprezentował właśnie pierwszą na świecie w pełni elektryczną 40-tonową ciężarówkę, wypuszczając ją na drogi Monachium oraz Bawarii. Pojawienie się tego pojazdu zapowiadane było już od wielu lat, aż wreszcie udało się go ukończyć i oddać do użytku.

Ciężarówka została zbudowana przez holenderską firmę Terberg, zajmującą się konstruowaniem samochodów ciężarowych i zaprojektowano ją w taki sposób, aby mogła czerpać energię pochodzącą z odnawialnych źródeł. Jej pełne naładowanie zajmuje około trzech godzin, natomiast zasięg wynosi nieco ponad 100 kilometrów.
    Jak widać bawarskiej firmie duże gabaryty niestraszne!
    Bawarski koncern BMW Group wspólnie z firmą Scherm Group zaprezentował właśnie pierwszą na świecie w pełni elektryczną 40-tonową ciężarówkę, wypuszczając ją na drogi Monachium oraz Bawarii. Pojawienie się tego pojazdu zapowiadane było już od wielu lat, aż wreszcie udało się go ukończyć i oddać do użytku.

    Ciężarówka została zbudowana przez holenderską firmę Terberg, zajmującą się konstruowaniem samochodów ciężarowych i zaprojektowano ją w taki sposób, aby mogła czerpać energię pochodzącą z odnawialnych źródeł. Jej pełne naładowanie zajmuje około trzech godzin, natomiast zasięg wynosi nieco ponad 100 kilometrów.
    Droga bezprzewodowo naładuje akumulatory – Wielka Brytania zamierza postawić na pojazdy elektryczne i ułatwić życie ich szczęśliwym posiadaczom. Zarząd tamtejszych dróg rozpoczął właśnie przygotowania do przeprowadzenia bardzo ciekawego eksperymentu, w ramach którego powstaną dodatkowe pasy na najbardziej uczęszczanych w Anglii autostradach.

Bynajmniej nie będą to pasy, na których zostanie zniesiony limit prędkości, ale za to będzie można bezprzewodowo, czyli bez wysiadania, naładować akumulatory w pojazdach elektrycznych, które są niewątpliwie przyszłością transportu.

Badania mają potrwać około 18 miesięcy, a w ich trakcie powstaną tzw. zielone pasy o długości kilkudziesięciu kilometrów. Zarząd dróg chce również rozmieścić stacjonarne punkty ładowania pojazdów. Miałyby one znajdować się co każde 32 kilometry autostrady.  Co ciekawe, bardzo podobne rozwiązanie pojawiło się 2 lata temu w Korei Południowej. Na miejskie drogi wyjechały tam bezprzewodowo ładowane autobusy, których kierowcy nie muszą już martwić się o tankowanie i mogą wozić pasażerów praktycznie w nieskończoność.

W czasach, w których bezprzewodowe ładowanie smartfonów i tabletów już nikogo nie dziwi, nadszedł czas na transport zbiorowy, który jest tak ważny dla sprawnego funkcjonowania miejskiego krwiobiegu, jak dla nas, nasze kochane, elektroniczne gadżety.

W koreańskim mieście Gumi wybudowano 24-kilometrową trasę, która jest specjalnie przystosowana do bezprzewodowego ładowania autobusów. System OLEV (OnLine Electric Vehicle) to znajdujące się tuż pod jezdnią, generujące pole magnetyczne, kable elektryczne, które na częstotliwości 20 kHz dostarczają aż 100 kilowatów mocy potrzebne do zasilania pojazdu.
    Wielka Brytania zamierza postawić na pojazdy elektryczne i ułatwić życie ich szczęśliwym posiadaczom. Zarząd tamtejszych dróg rozpoczął właśnie przygotowania do przeprowadzenia bardzo ciekawego eksperymentu, w ramach którego powstaną dodatkowe pasy na najbardziej uczęszczanych w Anglii autostradach.

    Bynajmniej nie będą to pasy, na których zostanie zniesiony limit prędkości, ale za to będzie można bezprzewodowo, czyli bez wysiadania, naładować akumulatory w pojazdach elektrycznych, które są niewątpliwie przyszłością transportu.

    Badania mają potrwać około 18 miesięcy, a w ich trakcie powstaną tzw. zielone pasy o długości kilkudziesięciu kilometrów. Zarząd dróg chce również rozmieścić stacjonarne punkty ładowania pojazdów. Miałyby one znajdować się co każde 32 kilometry autostrady. Co ciekawe, bardzo podobne rozwiązanie pojawiło się 2 lata temu w Korei Południowej. Na miejskie drogi wyjechały tam bezprzewodowo ładowane autobusy, których kierowcy nie muszą już martwić się o tankowanie i mogą wozić pasażerów praktycznie w nieskończoność.

    W czasach, w których bezprzewodowe ładowanie smartfonów i tabletów już nikogo nie dziwi, nadszedł czas na transport zbiorowy, który jest tak ważny dla sprawnego funkcjonowania miejskiego krwiobiegu, jak dla nas, nasze kochane, elektroniczne gadżety.

    W koreańskim mieście Gumi wybudowano 24-kilometrową trasę, która jest specjalnie przystosowana do bezprzewodowego ładowania autobusów. System OLEV (OnLine Electric Vehicle) to znajdujące się tuż pod jezdnią, generujące pole magnetyczne, kable elektryczne, które na częstotliwości 20 kHz dostarczają aż 100 kilowatów mocy potrzebne do zasilania pojazdu.
    Nowe i stare – W trakcie wymiany foteli na kubełkowe z wersji GT. Od razu wygodniej się jeździ 
W planach przekładka całego wnętrza GT (+elektryczne szyby) i klimatyzacji.
    W trakcie wymiany foteli na kubełkowe z wersji GT. Od razu wygodniej się jeździ
    W planach przekładka całego wnętrza GT (+elektryczne szyby) i klimatyzacji.
    28 lipca 2015, 22:33 przez mruwaaa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne