Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 176 takich materiałów
    Polacy w niczym nie ustępują konstruktorskim ekipom zagranicznym! Studenci Politechniki Łodzkiej zbudowali samochód solarny. Teraz budują 2!
    17 maja 2017, 14:46 przez gadovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nio EP9 - elektryk szybszy od GTRa Nismo. – Czy samochody elektryczne to nieuchronny koniec mocnych aut spalinowych? 
NextEV NIO EP9 przejechał „Zielone Piekło” szybciej niż Nissan GTR Nismo (7:08.68), ustępując jednak miejsca Lamborghini Aventador LP 750-4 SV (6:59.73).  Z mocą 1360 koni mechanicznych, EP9 rozpędza się do 200km/h w 7.1s… czasu do 100km/h nie podano.
    Czy samochody elektryczne to nieuchronny koniec mocnych aut spalinowych?
    NextEV NIO EP9 przejechał „Zielone Piekło” szybciej niż Nissan GTR Nismo (7:08.68), ustępując jednak miejsca Lamborghini Aventador LP 750-4 SV (6:59.73). Z mocą 1360 koni mechanicznych, EP9 rozpędza się do 200km/h w 7.1s… czasu do 100km/h nie podano.
    Audi Sport 2.0E 16v 137KM – Maine Panzerkamfwagen
Audi 80 B3 ver Sport
2.0E 16v 137km 6A
1990r

Pełna fabryczna wersja wyposażenia 
grzane fotele, centralny zamek z blokadą safe, abs na przycisk, elektryczne lusterka, podgrzewanie tylej szyby oraz lusterek, 3ramienna kierownica.

Zamość
    Maine Panzerkamfwagen
    Audi 80 B3 ver Sport
    2.0E 16v 137km 6A
    1990r

    Pełna fabryczna wersja wyposażenia
    grzane fotele, centralny zamek z blokadą safe, abs na przycisk, elektryczne lusterka, podgrzewanie tylej szyby oraz lusterek, 3ramienna kierownica.

    Zamość
    Moje pierwsze auto – Wszyscy się chwalą to i ja się pochwale.  
Rok prod 2000, 220 tys przebiegu.
Mój nowy nabytek od 5 Kwietnia ze mną. Przyjechał z okolic Frankfurtu nad Menem na kolach. W środku: skóra, grzane fotele, klima, poduszki pow, ABS, ESP, elektryczne szyby przednie z domykaniem, el lusterka, alarm, centralny zamek na pilota, komputer pokładowy. Zawieszenie sportowe obniżone (firmy H&R genialnie trzyma sie drogi), sportowy wydech, na oponach zimowych. Wady?  Nie uchylający się fotel pasażera, przepocony silnik (wymiana uszczelki pokrywy zaworów), przepocony filtr oleju (też do wymiany) no i niestety padł akumulator (ale już jest nowy). Poza tym sprawdzony na zaufanej stacji diagnostycznej, wszystko tip top! Silnik 1,8 16v 116 koni na prawdę daje rade, bez LPG (i nie zamierzam zakładać). W planach do końca tego roku mam odświeżyć lakier (jakieś porządne woskowanie), zmienić lampy z tylu (na zdjęciach nie widać ale jedna jest delikatnie pęknięta). Na  wiosnę jakieś ładne fele oraz oponki letnie. Ogólnie myślę, że auto warte dopieszczenia. Strasznie podobają mi się pewne podobieństwa do Opla Calibry. Niby to "tylko" Opel.  Ja tam jestem zachwycony.
    Wszyscy się chwalą to i ja się pochwale.
    Rok prod 2000, 220 tys przebiegu.
    Mój nowy nabytek od 5 Kwietnia ze mną. Przyjechał z okolic Frankfurtu nad Menem na kolach. W środku: skóra, grzane fotele, klima, poduszki pow, ABS, ESP, elektryczne szyby przednie z domykaniem, el lusterka, alarm, centralny zamek na pilota, komputer pokładowy. Zawieszenie sportowe obniżone (firmy H&R genialnie trzyma sie drogi), sportowy wydech, na oponach zimowych. Wady? Nie uchylający się fotel pasażera, przepocony silnik (wymiana uszczelki pokrywy zaworów), przepocony filtr oleju (też do wymiany) no i niestety padł akumulator (ale już jest nowy). Poza tym sprawdzony na zaufanej stacji diagnostycznej, wszystko tip top! Silnik 1,8 16v 116 koni na prawdę daje rade, bez LPG (i nie zamierzam zakładać). W planach do końca tego roku mam odświeżyć lakier (jakieś porządne woskowanie), zmienić lampy z tylu (na zdjęciach nie widać ale jedna jest delikatnie pęknięta). Na wiosnę jakieś ładne fele oraz oponki letnie. Ogólnie myślę, że auto warte dopieszczenia. Strasznie podobają mi się pewne podobieństwa do Opla Calibry. Niby to "tylko" Opel. Ja tam jestem zachwycony.
    23 kwietnia 2016, 20:28 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne