Szukaj
Znalazłem 176 takich materiałów
Wcześniej polski Solaris zaskarżył przetarg do Krajowej Izby Odwoławczej, wskazując na rażąco niską cenę, która w ich odczuciu była ceną dumpingową. Oznacza to, ze autobusy zostały zaoferowane w cenie niższej niż koszty produkcji. Krajowa Izba Odwoławcza uznała, że kalkulacja ceny autobusu oferowanego przez chiński BYD nie jest wystarczająco poparta dowodami. Efektem tej decyzji Solaris wskoczył na pozycje lidera.
Pod jego „maską" znajdą się 2 silniki elektryczne. Umożliwi to napędzanie dwóch osi jednocześnie, a wg producenta samochód ma przyspieszać do 60 mhp (97 km/h) w czasie poniżej 5 sekund. Model X będzie wyposażony w baterie o pojemności 60 lub 85 kWh, co oznacza że można spodziewać się zasięgu dochodzącego do 500 km.
Musk twierdzi, że początkowo firma zakładała iż bez patentów pozostali producenci będą próbować kopiować ich technologie. Następnie wykorzystają swoją siłę aby wyrzucić Teslę z rynku. Teraz Musk twierdzi, że była to ogromna pomyłka. Auta elektryczne wciąż stanowią mniej niż 1% ogólnoświatowej sprzedaży samochodów, a wśród największych producentów tego typu projekty albo nie istnieją, albo są mało istotne z punktu widzenia korporacji.
Pierwszy egzemplarz w wersji Hardtop zjechał z taśmy produkcyjnej w 1957 roku.
Brougham był czterodrzwiową najbardziej ekskluzywną limuzyną w rodzinie Cadillac`ów.
Auto wyposażone było w ogrzewanie, klimatyzacje, radio i zawieszenie pneumatyczne. Poza tym dostępne były: elektrycznie regulowane siedzenia i okna, antena, automatyczne otwieranie pokrywy bagażnika i elektryczne zamki w drzwiach.
Ewenementem był skórzany notes i elektryczny zegarek :)
Tylne drzwi otwierają się pod wiatr.
silnik - V8 6l (5.980 cm³)
Moc maksymalna: 325 KM
Wyprodukowano (najdroższego modelu w ówczesnej ofercie) tylko 704 sztuk.
Cena dwukrotnie wyższa od pozostałych modeli z tego samego roku, oscylowała -/+ w okolicach 16 tyś. dolarów (50 tyś. zł).
Obecnie perfekcyjnie zadbane auta za oceanem kosztują w okolicach 140 tyś dolarów (430 tyś. zł).
Co ciekawe pierwsze autobusy typu OLEV (ang. On-Line Electric Vehicle) pojawiły się już z zeszłym roku w mieście Gumi w Korei Południowej. Autobusy jeżdżą na 24-kilometrowej trasie, a energię pobierają z pętli indukcyjnych znajdujących się w jezdni. Wszystko dzieje się bezprzewodowo (na odległości ok. 17 cm), a obwody magnetyczne uruchamiają się jedynie wtedy, gdy znajduje się nad nimi jakiś pojazd OLEV.
Samochód został oficjalnie zaprezentowany podczas imprezy Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2014 i jest dziełem Mini oraz studia projektowego Touring Superleggera. Pod względem designu miało to być „spotkanie brytyjskiego ducha motoryzacji z włoską duszą samochodu”.
Dane techniczne? Niestety Mini nie zdradza zbyt wiele. Wiemy jedynie, że za napęd odpowiada jednostka elektryczne. BMW nic nie wspomina jednak, czy Mini Superleggera w ogóle trafi do sprzedaży. Pozostaje mieć nadzieję, że tak się stanie.
Marka: Volkswagen
Model: Jetta
Silnik: 1.8 Turbo
Moc [KM]: 260
Zawieszenie: Gwint Weitec GT, Poliuretanowe tulejki wahaczy, stabilizatora, tylnej belki, Rozpórka przód + tył i spinka wahaczy, Wzmocniona tylna belka
Koła: Artec L 17" przód 9j + 195/40 tył 10j + 225/35
Nadwozie: Pakiet G60, blenda i obrysy US, ori ciemne tylne lampy i lotka GT, brak wgłebienia na tablicę rejestracyjną, komplet znaczków GLI,
Wnętrze: 4 elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, skórzane podgrzewane fotele, konsola Votex, dodatkowe zegary VDO w miejscu radia, kierownica Raid Hp, Licznik z MFA wyskalowany do 260 km/h, Tempomat na ori manetce, Czarna podsufitka+składane rączki+ ori czarne słoneczniki+ czarna tylna półka i dywan, podłokietnik, wygłuszenie wnętrza matami bitumicznymi + nowy filc
Audio: Radio i głośniki
Jetta po kilku modyfikacjach, skupiających się głównie na doposażeniu z bogatszych wersji, od niedawna z silnikiem 1.8T wystrojonym na 260km, poza mocniejszym silnikiem kilka innych podzespołów m.in. układ hamulcowy, zawieszenie, układ wydechowy itp.
Kilka dni temu BMW zaprezentowało „Solar Carport”, co jest garażem/wiatą wyposażonym w panele słoneczne. Oznacza to, że właściciel elektrycznego BMW może kupić tego typu konstrukcję i przemieszczać się swoim autem zupełnie za darmo – niezależnie od cen prądu.
Wiata została wykonana w równie efektowny sposób, jak nowe auta BMW. Do jej stworzenia wykorzystano drewno bambusowe oraz szkło. Konstrukcja może służyć nie tylko do ładowania samochodów. Jeżeli bateria w aucie zostanie naładowana do pełna, nadmiar energii możemy wykorzystać do dowolnego celu w naszym domu. Konstrukcja stworzona przez oddział BMW w USA dostępna jest także w Europie, a producent udziela na nią aż 30 lat gwarancji.