Szukaj
Znalazłem 176 takich materiałów
Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.
Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:
- wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
- radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
- deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
- nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
- nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
- wysuwanie anteny na przełącznik
- nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
- boczne kierunki białe, dymione
- stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
- nowa oryginalna atrapa chłodnicy
- owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
- konserwacja progów i nadkoli tył
- światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
- aluminiowa pokrywa zaworów
- odcięcie pompy paliwa na LPG
- nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
- nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
- nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
- wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
- wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
- oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb
Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.
Pozdrowienia dla Motokillerów!
Amerykański producent samochodów elektrycznych poinformował o wytrzymaniu produkcji w swojej fabryce w Kalifornii na ok. 2 tygodnie. Powodem tej decyzji jest modernizacja linii montażowej dla wersji Model S. Tesla wyda na to ok. 100 mln dolarów, co powinno rozwiązać problemy z długim oczekiwaniem na zamawiane samochody. Przy okazji tej przerwy producent przygotowuje się także do uruchomienia produkcji nowej wersji auta – Model X.
Montaż nowego samochodu ma wystartować na początku przyszłego roku. Auto będzie wyposażone w nadwozie typu SUV i napęd na 4 koła. Pod jego „maską" znajdą się 2 silniki elektryczne. Wg producenta samochód ma przyspieszać do 60 mil na godzinę (97 km/h) w czasie poniżej 5 sekund, a jego zasięg wyniesie ok. 400 km. Inną ciekawostką mają być drzwi „Falcon Wings”. Będą otwierane do góry, co wg Tesli umożliwi komfortowe wsiadanie do samochodu nawet w najwęższych miejscach parkingowych.
- Silnik 2,3 r5
- Koło ori z Audi A4 16' (tymczasowe)
- Zawieszenie wraz z piastami z C4 czyli 5x112
- Spryskiwacze lamp
- Czujniki parkowania
- Elektryczne fotele
- Elektryczne przednie szyby
- Elektryczne i podgrzewane lustra
- Całe oświetlenie wnętrza, drzwi od spodu i podświetlane klamki od zewnątrz LED
- Zegary podświetlane na biało a wskazówki na czerwono jak w nowszych modelach
- Ciemne szyby
- Kierunki z postojem
- Pełna blenda
- Car Audio W sumie 10 głośników średnio i wysoko tonowych 2 w desce+ 2 tweetery w słupkach + 2 w lewych przednich drzwiach + 2 w prawych przednich drzwiach i + 2 po jednym w tylnych drzwiach + w bagażniku JL Audio 18' model 18w3-d4 do tego 2 wzmacniacze jeden pod przednie 4 głośniki w drzwiach i drugi pod JL'a
i pewnie jeszcze kilka rzeczy o których nie pamiętam.
-Silnik 2,3 r5
-Koło ori z Audi A4 16' (tymczasowe)
-Zawieszenie wraz z piastami z C4 czyli 5x112
-Spryskiwacze lamp
-Czujniki parkowania
-Elektryczne fotele
-Elektryczne przednie szyby
-Elektryczne i podgrzewane lustra
-Całe oświetlenie wnętrza, drzwi od spodu i podświetlane klamki od zewnątrz LED
-Zegary podświetlane na biało a wskazówki na czerwono jak w nowszych modelach
-Ciemne szyby
-Kierunki z postojem
-Pełna blenda
-Car Audio W sumie 10 głośników średnio i wysoko tonowych 2 w desce+ 2 tweetery w słupkach + 2 w lewych przednich drzwiach + 2 w prawych przednich drzwiach i + 2 po jednym w tylnych drzwiach + w bagażniku JL Audio 18' model 18w3-d4 do tego 2 wzmacniacze jeden pod przednie 4 głośniki w drzwiach i drugi pod JL'a
i pewnie jeszcze kilka rzeczy o których nie pamiętam.
Szacowany wzrost pochodzi m.in. ze Stanów Zjednoczonych. BP twierdzi, że USA mają aktualnie 44,2 mld baryłek rezerwy, co jest wynikiem o 26 % lepszym od szacunków zeszłorocznych. Jest to m.in. zasługa złóż łupkowych w Bakken, Eagle Ford oraz Permian Basin, których wyniki wpłynęły na powiększenie rezerw ropy naftowej.
Firma analityczna Pioneer Natural Resources szacuje obecnie, że w rejonie Permian Basin (Teksas) znajduje się 75 mld baryłek ropy oraz gazu, choć z zeszłym roku zakładano, że można stamtąd uzyskać tylko 50 mld baryłek tych surowców. Z raportu wynika także, że ze względu na zwiększające się możliwości technologiczne eksplorowania złóż łupkowych możemy spodziewać się dalszych wzrostów rezerw ropy.
Zastanawiacie się jak będą wyglądały ulice miast za 20 – 30 lat i czym będziemy się poruszać po coraz bardziej zatłoczonych aglomeracjach? Miejsca pod nowe jezdnie przybywać nie będzie i muszą pojawić się pomysły na rozwiązanie tego problemu. Właśnie dlatego Toyota postanowiła stworzyć futurystyczne trójkołowe pojazdy, które już teraz będą woziły mieszkańców francuskiego Grenoble.
Toyota i-ROAD to niewielki, dwuosobowy pojazd elektryczny, przypominający w pełni zabudowany motocykl. Łączy te zalety samochodów i motocykli, które mają największy wpływ na efektywne poruszanie się w mieście. Jest wąski i zwrotny jak jednoślad, ale zapewnia stabilność, bezpieczeństwo i izolację od deszczu, spalin i hałasu, pozwalając cieszyć się spokojną rozmową lub muzyką. Nowatorskie trzykołowe podwozie dostarcza wyjątkowych wrażeń z jazdy oraz doskonale amortyzuje nierówności nawierzchni. Co szczególnie istotne, na jednym miejscu parkingowym mieszczą się aż cztery i-ROAD-y.
Pojazd waży 300 kg i napędzają go dwa silniki elektryczne o mocy 2 kW (2,7 KM), które dzięki energii zgromadzonej w bateriach litowo-jonowych zapewniają zasięg 50 km. i-ROAD osiąga maksymalną prędkość 45 km/h. Dodatkowo nowatorski system Active Lean pozwala kierowcy w łatwy sposób kontrolować wychylenie pojazdu i gwarantuje stabilną jazdę. Dzięki niemu wrażenia z jazdy i-ROAD-em są podobno jedyne w swoim rodzaju.