Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 187 takich materiałów
    Żarówki pod lupą Unii Europejskiej – Pamiętacie, jak UE rozprawiła się z żarówkami o mocy ponad 100 Watów? To samo będzie czekać wkrótce żarówki samochodowe o mocy powyżej 30 Watów! Mają się one stać nielegalne za 10 lat, a ich sprzedaż będzie nielegalna. Wszystkie nowo wyprodukowane samochody muszą mieć światła w technologii HID lub LED. A 10 lat, to okres przejściowy, by pozbyć się się starych aut z żarówkami. Wyjątek będą stanowiły samochody klasyczne. Czyli że co? Polacy jednak odmłodzą swoje samochody? Gdzie rząd nie może, tam Unia da radę...
    Pamiętacie, jak UE rozprawiła się z żarówkami o mocy ponad 100 Watów? To samo będzie czekać wkrótce żarówki samochodowe o mocy powyżej 30 Watów! Mają się one stać nielegalne za 10 lat, a ich sprzedaż będzie nielegalna. Wszystkie nowo wyprodukowane samochody muszą mieć światła w technologii HID lub LED. A 10 lat, to okres przejściowy, by pozbyć się się starych aut z żarówkami. Wyjątek będą stanowiły samochody klasyczne. Czyli że co? Polacy jednak odmłodzą swoje samochody? Gdzie rząd nie może, tam Unia da radę...
    Według źródeł, samochód służył działalności przestępczej, co zgodnie z ichniejszym prawem uniemożliwiło jego sprzedaż
    9 marca 2017, 21:06 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    musclecarszone.com

    Tylko u mnie prawilne auta. Tym razem BMW E46 323i Cabrio z 2000 roku. W drugiej części zabieram 3er na Autobahna i testuje prowadzenie.

    Auto jest na sprzedaż i ma moją rekomendację link do akcji w opisie filmu YT

    Pierwsza część - prezentacja: https://youtu.be/oyUn5hRpu5o

    Facebook www.facebook.com/motocamil94
    Instagram www.instagram.com/motocamil94
    BLOG wwww.motocamil94.pl
    7 grudnia 2016, 16:15 przez motocamil94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    motocamil94.pl

    Tylko u mnie prawilne auta. Tym razem BMW E46 323i Cabrio z 2000 roku. Auto dodatkowo ma wykonany subtelny i gustowny tunning w postaci zamontowania m.in. felg Z-Performance i podniesionej mocy o 15 KM.

    Auto jest na sprzedaż i ma moją rekomendację, czyli nie ma lipy - link w opisie filmu YT

    Facebook www.facebook.com/motocamil94
    Instagram www.instagram.com/motocamil94
    BLOG wwww.motocamil94.pl
    5 grudnia 2016, 17:04 przez motocamil94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motocamil94.pl

    Pierwszy oficjalny odcinek Auto Pasji, a w nim sprzedaż oraz plany Volkswagena na lata 2020-2025.
    27 czerwca 2016, 21:24 przez radzikpl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ktoś poznaje? – Tak, to dokładnie ta sama Toyota Celica która grała w filmie Olafa Lubaszenki "Chłopaki nie płaczą". Jak widać teraz nie wygląda tak jak podczas zdjęć do filmu. Samochód jest na sprzedaż za naprawdę śmieszne pieniądze. Liczę na to że kupi ją jakiś człowiek z pasją i doprowadzi ją do takiego stanu w jakim była gdy oglądaliśmy ją w 1999 roku na ekranach naszych telewizorów.
    Tak, to dokładnie ta sama Toyota Celica która grała w filmie Olafa Lubaszenki "Chłopaki nie płaczą". Jak widać teraz nie wygląda tak jak podczas zdjęć do filmu. Samochód jest na sprzedaż za naprawdę śmieszne pieniądze. Liczę na to że kupi ją jakiś człowiek z pasją i doprowadzi ją do takiego stanu w jakim była gdy oglądaliśmy ją w 1999 roku na ekranach naszych telewizorów.
    NSX NA2 – NSX NA2, produkowany od 2002 do 2005 roku, posiadał silnik C32B (3.2 V6 N/A) o mocy 290 KM i 304 Nm. (w rzeczywistości było lekko ponad 300 KM) zespolony z 6 biegową manualną skrzynią, lub C30A (3.0 V6 N/A) o mocy 255 KM i 290 Nm. dostępny jedynie z 4 biegowym automatem i wyłącznie pod marką Acura. Wersja Type R przy masie wynoszącej 1270 kg, osiągała 100 km/h w 4,6 s, oraz 265 km/h prędkości maksymalnej, jednocześnie przejeżdżając 1/4 mili w poniżej 13 sekund. Dziś to auto jest prawdziwym rodzynkiem, ceny wersji na2 z silnikiem c32b zaczynają się od ok. 200 tyś zł., oryginalna wersja type R jest bardzo rzadka i bardzo droga, bo jedyny egzemplarz jaki widziałem na sprzedaż był w Japonii w przeliczeniu na nasze za milion złotych! W Polsce jest prawdopodobnie tylko jeden egzemplarz NSX NA2 (niebieski). 
Na zdjęciu auto przerobione na ala Type R.
    NSX NA2, produkowany od 2002 do 2005 roku, posiadał silnik C32B (3.2 V6 N/A) o mocy 290 KM i 304 Nm. (w rzeczywistości było lekko ponad 300 KM) zespolony z 6 biegową manualną skrzynią, lub C30A (3.0 V6 N/A) o mocy 255 KM i 290 Nm. dostępny jedynie z 4 biegowym automatem i wyłącznie pod marką Acura. Wersja Type R przy masie wynoszącej 1270 kg, osiągała 100 km/h w 4,6 s, oraz 265 km/h prędkości maksymalnej, jednocześnie przejeżdżając 1/4 mili w poniżej 13 sekund. Dziś to auto jest prawdziwym rodzynkiem, ceny wersji na2 z silnikiem c32b zaczynają się od ok. 200 tyś zł., oryginalna wersja type R jest bardzo rzadka i bardzo droga, bo jedyny egzemplarz jaki widziałem na sprzedaż był w Japonii w przeliczeniu na nasze za milion złotych! W Polsce jest prawdopodobnie tylko jeden egzemplarz NSX NA2 (niebieski).
    Na zdjęciu auto przerobione na ala Type R.