Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 187 takich materiałów
    Lamborghini countach lp 5000 s – Lamborghini Countach LP400 - model super sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1974 - 1990.
Zaprezentowany w 1971 Countach LP5000 został wybrany na następcę Miury, jednak samochodu nie wprowadzono do sprzedaży ze względu na problemy techniczne. Najpoważniejszym z nich było przegrzewanie się silnika. Modyfikacja układu chłodzącego nic nie dała, dlatego też zrezygnowano 5-litrowego silnika na rzecz mniejszego o pojemności 3,9-litra z Miury. Lecz silnik dalej miał problemy z przegrzewaniem się, więc powiększono istniejące wloty powietrza i dodano nowe za drzwiami.
Powstały dwa prototypy. Pierwszy, czerwony trafił do kierowcy testowego Lamborghini. Natomiast drugi, zielony został zaprezentowany w 1973 w Genewie i jest uznawany za pierwszy produkcyjny egzemplarz tego modelu. Obecnie samochód znajduje się w Muzeum Lamborghini. Sprzedaż Countacha LP400 zaczęła się 11 kwietnia 1974.
W przeciwieństwie do LP5000, LP400 oparty jest na stalowej ramie przestrzennej, spawanej z rurek o średnicy 4 cm. Nadwozie jest o 13 cm dłuższe i wykonano je w całości z aluminium, dzięki czemu auto waży zaledwie 1065 kg. Countach wyposażony był w unoszone światła, zamontowane za kloszami kierunkowskazów i świateł pozycyjnych. Z tyłu za komorą silnika znalazł się bagażnik o pojemności 240 l. Wnętrze było niezwykle proste, ale oczywiście wykonane w skórze. Silnik LP400 to dobrze znana 3,9-litrowa, gaźnikowa jednostka napędzająca praktycznie wszystkie Lamborghini od 1966. Wprowadzono w niej sporo zmian, dzięki czemu moc wynosiła 276 kW (375 KM). Aby uzyskać odpowiednią trakcję zastosowano dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. LP400 osiągał prędkość max. 316 km/h co czyni z niego najszybszego seryjnego Countacha. Jednak prowadzenie pozostawiało wiele do życzenia za sprawą wąskich i wysokich opon. Auto miało również inne wady: mało miejsca w kabinie, ciężko pracująca kierownica, skrzynia biegów, sprzęgło, hałas i nieprzyjemny zapach benzyny w kabinie, jednak takie mankamenty były czymś normalnym w superautach z tamtych czasów.
Countach LP400 jest uważany za najlepszy sportowy samochód tamtych czasów, jednak nie wpłynęło na zmianę sytuacji finansowej firmy. W roku wprowadzenia samochodu do sprzedaży, Ferruccio Lamborghini sprzedał swoją fabrykę, a w 1978 firma ogłosiła bankructwo. Powstało tylko 150 sztuk tego auta, dzisiaj jest rarytasem dla kolekcjonerów.
Godny szczególnej uwagi jest prawie w ogóle nieznany fakt wyprodukowania przez firmę na indywidualne zamówienie, jeszcze w 1999 roku limitowanej (dwie sztuki) wersji Countach Bart stworzonej specjalnie dla zamożnych fanów Lamborghini z Belgii oraz z Francji.
Nazwa Countach Bart pochodzi od imienia belgijskiego stylisty (z pochodzenia Polaka), który wynegocjował z Lamborghini warunki sprzedaży dwóch ostatnich w historii egzemplarzy auta. Obecnie widok Lamborghini Countach Bart cieszy oczy mieszkańców Brukseli oraz Cannes.
    Lamborghini Countach LP400 - model super sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1974 - 1990.
    Zaprezentowany w 1971 Countach LP5000 został wybrany na następcę Miury, jednak samochodu nie wprowadzono do sprzedaży ze względu na problemy techniczne. Najpoważniejszym z nich było przegrzewanie się silnika. Modyfikacja układu chłodzącego nic nie dała, dlatego też zrezygnowano 5-litrowego silnika na rzecz mniejszego o pojemności 3,9-litra z Miury. Lecz silnik dalej miał problemy z przegrzewaniem się, więc powiększono istniejące wloty powietrza i dodano nowe za drzwiami.
    Powstały dwa prototypy. Pierwszy, czerwony trafił do kierowcy testowego Lamborghini. Natomiast drugi, zielony został zaprezentowany w 1973 w Genewie i jest uznawany za pierwszy produkcyjny egzemplarz tego modelu. Obecnie samochód znajduje się w Muzeum Lamborghini. Sprzedaż Countacha LP400 zaczęła się 11 kwietnia 1974.
    W przeciwieństwie do LP5000, LP400 oparty jest na stalowej ramie przestrzennej, spawanej z rurek o średnicy 4 cm. Nadwozie jest o 13 cm dłuższe i wykonano je w całości z aluminium, dzięki czemu auto waży zaledwie 1065 kg. Countach wyposażony był w unoszone światła, zamontowane za kloszami kierunkowskazów i świateł pozycyjnych. Z tyłu za komorą silnika znalazł się bagażnik o pojemności 240 l. Wnętrze było niezwykle proste, ale oczywiście wykonane w skórze. Silnik LP400 to dobrze znana 3,9-litrowa, gaźnikowa jednostka napędzająca praktycznie wszystkie Lamborghini od 1966. Wprowadzono w niej sporo zmian, dzięki czemu moc wynosiła 276 kW (375 KM). Aby uzyskać odpowiednią trakcję zastosowano dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. LP400 osiągał prędkość max. 316 km/h co czyni z niego najszybszego seryjnego Countacha. Jednak prowadzenie pozostawiało wiele do życzenia za sprawą wąskich i wysokich opon. Auto miało również inne wady: mało miejsca w kabinie, ciężko pracująca kierownica, skrzynia biegów, sprzęgło, hałas i nieprzyjemny zapach benzyny w kabinie, jednak takie mankamenty były czymś normalnym w superautach z tamtych czasów.
    Countach LP400 jest uważany za najlepszy sportowy samochód tamtych czasów, jednak nie wpłynęło na zmianę sytuacji finansowej firmy. W roku wprowadzenia samochodu do sprzedaży, Ferruccio Lamborghini sprzedał swoją fabrykę, a w 1978 firma ogłosiła bankructwo. Powstało tylko 150 sztuk tego auta, dzisiaj jest rarytasem dla kolekcjonerów.
    Godny szczególnej uwagi jest prawie w ogóle nieznany fakt wyprodukowania przez firmę na indywidualne zamówienie, jeszcze w 1999 roku limitowanej (dwie sztuki) wersji Countach Bart stworzonej specjalnie dla zamożnych fanów Lamborghini z Belgii oraz z Francji.
    Nazwa Countach Bart pochodzi od imienia belgijskiego stylisty (z pochodzenia Polaka), który wynegocjował z Lamborghini warunki sprzedaży dwóch ostatnich w historii egzemplarzy auta. Obecnie widok Lamborghini Countach Bart cieszy oczy mieszkańców Brukseli oraz Cannes.
    4 lipca 2012, 15:32 przez mentor_one (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jak wszyscy to i ja – A oto i moja sierra obecnie na sprzedaz:
silnik 1.6 ok 70km
bezyna/gaz 
gg 28591930
    A oto i moja sierra obecnie na sprzedaz:
    silnik 1.6 ok 70km
    bezyna/gaz
    gg 28591930
    19 czerwca 2012, 16:28 przez jagoda3021 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    MCA Centenaire – Mimo że samochód wyglądał jak kit-car i był niezgrabnie zaprojektowany, to został wyceniony na 500 tys. dolarów (był 1992 rok). Całość napędzała jednostka zapożyczona z Lamborghini V12. Zbudowano sześć sztuk Centenaire i próbowano zakwalifikować ten model do wyścigu Le Mans – z tragicznymi rezultatami. Sprzedaż nigdy nie ruszyła.
    Mimo że samochód wyglądał jak kit-car i był niezgrabnie zaprojektowany, to został wyceniony na 500 tys. dolarów (był 1992 rok). Całość napędzała jednostka zapożyczona z Lamborghini V12. Zbudowano sześć sztuk Centenaire i próbowano zakwalifikować ten model do wyścigu Le Mans – z tragicznymi rezultatami. Sprzedaż nigdy nie ruszyła.
    7 czerwca 2012, 14:01 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Škoda Octavia – Škoda Octavia została wprowadzona na rynek pod koniec 1996 roku. Był to pierwszy model Škody, który powstał w biurach konstrukcyjnych koncernu Volkswagena. Dzięki Octavii Škoda znacznie umocniła swoją pozycje na europejskim rynku motoryzacyjnym.

W Škodzie Octavii wykorzystano płytę podłogową VW Golfa IV generacji (Platforma VW A4 PQ 34). Ten model Škody wytwarzano w dwóch wersjach nadwoziowych 5-drzwiowy liftback oraz kombi oraz początkowo w trzech wersjach wyposażenia LX, GLX i SLX. Dużą popularnością cieszyły się wersje promocyjne, m.in.: Laurin&Klement, Tour.

Octavia przeszła drobny face lifting w 2000 roku. Wtedy zmieniono nazwy wersji wyposażeniowych na Classic, Ambiente i Elegance, rozpoczęto także sprzedaż modelu w wersji RS (Rallye Sport).

Od roku 2001 podstawowa wersja Octavii - liftback dostępna była również z napędem na cztery koła.

Pomimo rozpoczęcia sprzedaży Octavii drugiej generacji na początku 2004 roku, model ten oferowany pozostał w ofercie pod oznaczeniem Škoda Octavia Tour. Produkcja zakończona została 9 listopada 2010 roku. w zakładzie we Vrchlabí. Powodem zakończenia produkcji było słabnące zainteresowanie tym modelu na rynku. W ciągu 12 lat wyprodukowano 1 442 126 egzemplarzy,
    Škoda Octavia została wprowadzona na rynek pod koniec 1996 roku. Był to pierwszy model Škody, który powstał w biurach konstrukcyjnych koncernu Volkswagena. Dzięki Octavii Škoda znacznie umocniła swoją pozycje na europejskim rynku motoryzacyjnym.

    W Škodzie Octavii wykorzystano płytę podłogową VW Golfa IV generacji (Platforma VW A4 PQ 34). Ten model Škody wytwarzano w dwóch wersjach nadwoziowych 5-drzwiowy liftback oraz kombi oraz początkowo w trzech wersjach wyposażenia LX, GLX i SLX. Dużą popularnością cieszyły się wersje promocyjne, m.in.: Laurin&Klement, Tour.

    Octavia przeszła drobny face lifting w 2000 roku. Wtedy zmieniono nazwy wersji wyposażeniowych na Classic, Ambiente i Elegance, rozpoczęto także sprzedaż modelu w wersji RS (Rallye Sport).

    Od roku 2001 podstawowa wersja Octavii - liftback dostępna była również z napędem na cztery koła.

    Pomimo rozpoczęcia sprzedaży Octavii drugiej generacji na początku 2004 roku, model ten oferowany pozostał w ofercie pod oznaczeniem Škoda Octavia Tour. Produkcja zakończona została 9 listopada 2010 roku. w zakładzie we Vrchlabí. Powodem zakończenia produkcji było słabnące zainteresowanie tym modelu na rynku. W ciągu 12 lat wyprodukowano 1 442 126 egzemplarzy,
    30 maja 2012, 16:07 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mustang Vs. Camaro – Rywalizacja pomiędzy koncernami Ford oraz GM trwa od ponad stu lat. Jeden z jej najbardziej burzliwych etapów przypada na lata 60′ i 70′, kiedy to konkurowały ze sobą dwie ikony muscle cars - Ford Mustang oraz Chevrolet Camaro. Który z nich jest waszym faworytem?

Produkcja legendarnego mustanga rozpoczęła się w 1964 roku. Założenie było proste: miał to być atrakcyjny i niedrogi samochód sportowy dla pierwszego powojennego pokolenia amerykańskiej młodzieży. Początkowo zakładano sprzedaż na poziomie 100 tys. egzemplarzy rocznie. Jakże wielkie musiało być zatem zdziwienie twórców mustanga, kiedy dowiedzieli się, że cel został osiągnięty już w 3 miesiące od debiutu... Po roku od wprowadzenia do sprzedaży nabywców znalazło 318 tys. mustangów, co stanowi rekord niepobity do dziś.
Odpowiedzią koncernu General Motors był model camaro, który zadebiutował w 1966 roku. Nie udało mu się pobić rekordu sprzedaży mustanga, za to górował nad nim w kategoriach mocy. W najmocniejszej wersji wielkie, siedmiolitrowe V8 forda generowało 390 KM, co nawet dziś jest wartością budzącą szacunek. Jednak topowe camaro osiągało oszałamiającą jak na tamte czasy moc 425 KM, i to z mniejszej pojemności (6,5 l).
Dzięki znacznej liczbie sprzedanych egzemplarzy podaż mustanga jest dosyć duża i do dziś można znaleźć zadbany egzemplarz. Problemem są jednak ceny - w Niemczech sięgają one nawet 200 tys. euro... Z racji mniejszej popularności camaro rzadziej występuje na rynku wtórnym. Chevy nie był też otaczany takim kultem jak mustang, stąd też jego ceny są znacznie bardziej przystępne. Za zachodnią granicą dobrze utrzymany egzemplarz można kupić już za 20 tys. euro.

Którego wybieracie? Mustang, czy Camaro?
Lubię To-Mustang
Jest Moc-Camaro
    Rywalizacja pomiędzy koncernami Ford oraz GM trwa od ponad stu lat. Jeden z jej najbardziej burzliwych etapów przypada na lata 60′ i 70′, kiedy to konkurowały ze sobą dwie ikony muscle cars - Ford Mustang oraz Chevrolet Camaro. Który z nich jest waszym faworytem?

    Produkcja legendarnego mustanga rozpoczęła się w 1964 roku. Założenie było proste: miał to być atrakcyjny i niedrogi samochód sportowy dla pierwszego powojennego pokolenia amerykańskiej młodzieży. Początkowo zakładano sprzedaż na poziomie 100 tys. egzemplarzy rocznie. Jakże wielkie musiało być zatem zdziwienie twórców mustanga, kiedy dowiedzieli się, że cel został osiągnięty już w 3 miesiące od debiutu... Po roku od wprowadzenia do sprzedaży nabywców znalazło 318 tys. mustangów, co stanowi rekord niepobity do dziś.
    Odpowiedzią koncernu General Motors był model camaro, który zadebiutował w 1966 roku. Nie udało mu się pobić rekordu sprzedaży mustanga, za to górował nad nim w kategoriach mocy. W najmocniejszej wersji wielkie, siedmiolitrowe V8 forda generowało 390 KM, co nawet dziś jest wartością budzącą szacunek. Jednak topowe camaro osiągało oszałamiającą jak na tamte czasy moc 425 KM, i to z mniejszej pojemności (6,5 l).
    Dzięki znacznej liczbie sprzedanych egzemplarzy podaż mustanga jest dosyć duża i do dziś można znaleźć zadbany egzemplarz. Problemem są jednak ceny - w Niemczech sięgają one nawet 200 tys. euro... Z racji mniejszej popularności camaro rzadziej występuje na rynku wtórnym. Chevy nie był też otaczany takim kultem jak mustang, stąd też jego ceny są znacznie bardziej przystępne. Za zachodnią granicą dobrze utrzymany egzemplarz można kupić już za 20 tys. euro.

    Którego wybieracie? Mustang, czy Camaro?
    Lubię To-Mustang
    Jest Moc-Camaro
    19 maja 2012, 13:03 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW JETTA II – Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
    Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
    1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
    1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
    1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
    1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
    1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
    2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
    1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
    1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
    1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    14 maja 2012, 23:09 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda  "FAVI" Favorit, klasowa fura – Witam
Mam na sprzedaż unikatowy model Skody Favorit z edycji limitowanej której tuningiem zajęła się firma AMG. W skodzie siedzi silnik o pojemności 4,7 litra i mocy ponad 630 koni. Zmianami jakimi się zajęła firma AMG obejmuje:
-Paski mocy +10 koni
-Naklejka mocy "FAVI" +10 koni
-Dedykowany wydech 4w2w1 marki AKRAPOVIC +20 koni
-Układ dolotowy z Łady Tamary wraz z turbiną TURBONETIC
-Opony wyczynowe o zwiększonej wytrzymałości od budrysa o mniejszej wadze (wycięta część drutów z osnowy)
-Hamulce: sześciotłoczkowe radialne zaciski i tarcze ceramiczne
-Zawieszenie KONI wraz z amortyzatorami BILSTEIN
-Butla z gazem
    Witam
    Mam na sprzedaż unikatowy model Skody Favorit z edycji limitowanej której tuningiem zajęła się firma AMG. W skodzie siedzi silnik o pojemności 4,7 litra i mocy ponad 630 koni. Zmianami jakimi się zajęła firma AMG obejmuje:
    -Paski mocy +10 koni
    -Naklejka mocy "FAVI" +10 koni
    -Dedykowany wydech 4w2w1 marki AKRAPOVIC +20 koni
    -Układ dolotowy z Łady Tamary wraz z turbiną TURBONETIC
    -Opony wyczynowe o zwiększonej wytrzymałości od budrysa o mniejszej wadze (wycięta część drutów z osnowy)
    -Hamulce: sześciotłoczkowe radialne zaciski i tarcze ceramiczne
    -Zawieszenie KONI wraz z amortyzatorami BILSTEIN
    -Butla z gazem
    15 maja 2012, 21:42 przez ~lechu5324 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    z fona foty

    Opel Manta A – W 1970 roku Opel zaprezentował Mantę. Było to pierwsze auto z całej rodziny samochodów coupe, które Opel miał zamiar wprowadzić w kolejnych latach. Pierwsza Manta A miała moc 60 KM, którą osiągała z bardzo ekonomicznego silnika 1,2. Do 1975 roku nabywców znalazło ponad pół miliona egzemplarzy Manty A, a kolejna wersja, B, to już sprzedaż miliona egzemplarzy. Trudno się dziwić takiemu sukcesowi – auto po prostu wyglądało rasowo, było świetnie wykonane i wygodne. Można zaryzykować stwierdzenie, że Opel stał się pionierem rodzinnego coupe.
    W 1970 roku Opel zaprezentował Mantę. Było to pierwsze auto z całej rodziny samochodów coupe, które Opel miał zamiar wprowadzić w kolejnych latach. Pierwsza Manta A miała moc 60 KM, którą osiągała z bardzo ekonomicznego silnika 1,2. Do 1975 roku nabywców znalazło ponad pół miliona egzemplarzy Manty A, a kolejna wersja, B, to już sprzedaż miliona egzemplarzy. Trudno się dziwić takiemu sukcesowi – auto po prostu wyglądało rasowo, było świetnie wykonane i wygodne. Można zaryzykować stwierdzenie, że Opel stał się pionierem rodzinnego coupe.
    30 kwietnia 2012, 20:23 przez anonim8881 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen Evasion 1.9TD – Jak wszyscy to i ja :) 

Wiem, że ten samochód ′tylnej części ciała nie urywa′ ale jest. Pali mało, mieści dużo, jeździ wolno, 7 osób legalnie jedzie, aktualnie przygotowany pod sprzedaż, poniewaz znowu chcę się przesiąść w Mercedesa, tym razem w202 kombi - poprzednio w124 TE 200. 

W każdym razie, w dużym skrócie, Citroen: Wesoły autobus, auto nadające się do road party, na biwaki, jako transport dla ludzi /abo to raz jechałem kogoś zawieźć gdzieś daleko?/ czy dla różnych rzeczy typu agregaty prądotwórcze i wiązki kabli i chociażby namiot NS czy 800 kilo płytek podłogowych :))
    Jak wszyscy to i ja :)

    Wiem, że ten samochód ′tylnej części ciała nie urywa′ ale jest. Pali mało, mieści dużo, jeździ wolno, 7 osób legalnie jedzie, aktualnie przygotowany pod sprzedaż, poniewaz znowu chcę się przesiąść w Mercedesa, tym razem w202 kombi - poprzednio w124 TE 200.

    W każdym razie, w dużym skrócie, Citroen: Wesoły autobus, auto nadające się do road party, na biwaki, jako transport dla ludzi /abo to raz jechałem kogoś zawieźć gdzieś daleko?/ czy dla różnych rzeczy typu agregaty prądotwórcze i wiązki kabli i chociażby namiot NS czy 800 kilo płytek podłogowych :))
    30 kwietnia 2012, 14:36 przez ponczor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AUD A6    2.5 TDi – Moje Cudeńko .. na sprzedaż 
ogłoszenie:
    Moje Cudeńko .. na sprzedaż
    ogłoszenie:
    29 kwietnia 2012, 21:29 przez ~Torpeeda | Do ulubionych | Skomentuj