Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 187 takich materiałów
    VW Scirocco – Scirocco które spotykam codziennie jeżdżąc do szkoły. Mało spotykany klasyk który robi bardzo duże wrażenie.
Rocznik: 1992
Silnik po swapie na 2.0 ABF 174 km
Przyspieszenie: 0-100 6,6s

A i jest na sprzedaż z chęcią sam bym go przygarnął ale niestety fundusze nie pozwalają...
    Scirocco które spotykam codziennie jeżdżąc do szkoły. Mało spotykany klasyk który robi bardzo duże wrażenie.
    Rocznik: 1992
    Silnik po swapie na 2.0 ABF 174 km
    Przyspieszenie: 0-100 6,6s

    A i jest na sprzedaż z chęcią sam bym go przygarnął ale niestety fundusze nie pozwalają...
    23 września 2013, 23:27 przez ~asdFF | Do ulubionych | Skomentuj
    Co myślicie o zakupie BMW E30 316 – Witam Zastanawiam się nad kupnem BMW E30 316 czy ktoś może mi coś podpowiedzieć lub doradzić Z góry mówię ze Bm-ka jest od pierwszego właściciela nie sprowadzona z Niemiec starszy pan ma na sprzedaż.
    Witam Zastanawiam się nad kupnem BMW E30 316 czy ktoś może mi coś podpowiedzieć lub doradzić Z góry mówię ze Bm-ka jest od pierwszego właściciela nie sprowadzona z Niemiec starszy pan ma na sprzedaż.
    15 września 2013, 22:13 przez dawid1990111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Renault 9 – mało tego tu o ile raz było może ktoś ma takie cudo do sprzedania jestem zainteresowany właśnie dziewiątką piszcie czy coś wiecie gdzie jest na sprzedaż
    Mało tego tu o ile raz było może ktoś ma takie cudo do sprzedania jestem zainteresowany właśnie dziewiątką piszcie czy coś wiecie gdzie jest na sprzedaż
    15 sierpnia 2013, 21:27 przez konio911 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Pokaz klasycznych samochodów w Rabce – Mercedes W116. Jeżeli ktoś chętny to jest on na sprzedaż po całkowitej odbudowie
    Mercedes W116. Jeżeli ktoś chętny to jest on na sprzedaż po całkowitej odbudowie
    13 sierpnia 2013, 17:36 przez Bubert (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    FSO Polonez Cabrio – Jazda w upale nie należy do najprzyjemniejszych, zwłaszcza bez klimatyzacji, no chyba, że cieszy nas słońce i wiatr we włosach. Ten model byłby idealny na lato... zwłaszcza prawie 30 lat temu.

W Serbii odnaleziono oryginalny egzemplarz Poloneza, a mianowicie trzydrzwiowy kabriolet pochodzący z 1984 roku. Samochód jest napędzany silnikiem benzynowym o mocy 75 KM, któremu daleko do obecnych wygórowanych norm emisji spalin. Ten model spełnia jedynie wytyczne Euro 1. Na jego liczniku znajduje się 127 tys. km przebiegu.

Fabryka FSO zdołała wyprodukować jedynie 5 prototypowych egzemplarzy trzydrzwiowego Poloneza pozbawionego zadaszenia, gdyż nie potrafiła sprostać większemu zamówieniu. Wszystkie egzemplarze trafiły do Jugosławii.

Unikatowy model znaleziony w Serbii jest przeznaczony na sprzedaż za 999 euro, z pewnością zainteresuje się nim wielu kolekcjonerów.
    Jazda w upale nie należy do najprzyjemniejszych, zwłaszcza bez klimatyzacji, no chyba, że cieszy nas słońce i wiatr we włosach. Ten model byłby idealny na lato... zwłaszcza prawie 30 lat temu.

    W Serbii odnaleziono oryginalny egzemplarz Poloneza, a mianowicie trzydrzwiowy kabriolet pochodzący z 1984 roku. Samochód jest napędzany silnikiem benzynowym o mocy 75 KM, któremu daleko do obecnych wygórowanych norm emisji spalin. Ten model spełnia jedynie wytyczne Euro 1. Na jego liczniku znajduje się 127 tys. km przebiegu.

    Fabryka FSO zdołała wyprodukować jedynie 5 prototypowych egzemplarzy trzydrzwiowego Poloneza pozbawionego zadaszenia, gdyż nie potrafiła sprostać większemu zamówieniu. Wszystkie egzemplarze trafiły do Jugosławii.

    Unikatowy model znaleziony w Serbii jest przeznaczony na sprzedaż za 999 euro, z pewnością zainteresuje się nim wielu kolekcjonerów.
    9 sierpnia 2013, 14:41 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Prawda że piękny? – Jak go spotkałem z kolegą musiałem isć zapytać czy na sprzedaż, mielismy okazję go wyremontować
    Jak go spotkałem z kolegą musiałem isć zapytać czy na sprzedaż, mielismy okazję go wyremontować
    7 sierpnia 2013, 22:22 przez TymonPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    20 lat temu powstała Toyota Supra JZA80 (MK4). – Dokładnie 20 lat temu (1993 r.), świat ujrzał czwartą generację tego kultowego modelu. Design po raz kolejny uległ zmianie, MK4 nie przypomina MK3, natomiast widocznych jest kilka odniesień do klasycznego modelu 2000GT z lat 60. Co ciekawe, czwarta generacja jest niższa, krótsza i lżejsza, niż trzecia. Dzięki zastosowaniu lżejszych materiałów, masa zmniejszyła się niemal o 100 kg. W 1993 roku, w Suprze MK4, Toyota po raz pierwszy zamontowała 6-biegową skrzynię biegów (V160), była to również pierwsza 6-biegowa skrzynia zastosowana w japońskim samochodzie z napędem na tył, ma opinię bardzo solidnej. No i oczywiście silnik, 2JZ-GTE, który szybko okazał się tytanem wytrzymałości, bardzo podatnym na modyfikacje, od kilkunastu lat dostępnych jest multum części, od najdrobniejszych elementów po całe silniki kompleksowo zbudowane na każdy typ wyścigów. Toyota stworzyła silnik z niesamowitym potencjałem, którego osiągane moce zazwyczaj widuje się w specyfikacjach supercarów, Supry z 2JZ-GTE o mocach 400-500 KM to coś zwykłego, chleb powszedni i jednocześnie dopiero początek zabawy, egzemplarze o mocach ponad 1000 KM również już nie dziwią, a na samym końcu mamy silniki 2JZ budowane do dragu, jak na przykład projekt Gas Motorsport, czyli 2JZ o mocy ponad 2040 KM, z pojemności ledwie 3.2L.

Czwarta generacja, ma najwięcej sukcesów w sporcie, jeśli chodzi o wszystkie Supry, sprawdzana była w wielu warunkach, dla przykładu można wymienić zawody Swiss Mountain Races, zaliczyła też Le Mans, konkurowała w amerykańskiej SCCA oraz przede wszystkim stanowiła główną siłę w najważniejszej japońskiej lidze wyścigowej - JGTC, przez lata rywalizując z Hondą NSX i Nissanem Skyline, najpierw z 4-cylindrowym silnikiem pod maską (ostro zmodyfikowany 3S), a później z V8.

Supra dzielnie znosiła porównania do takich samochodów jak Porsche 911 czy Chevrolet Corvette C5. Z kolei wydawany od 1953 roku Australijski magazyn motoryzacyjny Wheels, wziął do porównania... Astona Martina DB7, czyli model który był o połowę droższy od Supry. Mimo wszystko, po testach, niespodziewanie zwyciężyła Supra, która wg redaktorów była szybsza, lepiej wyposażona i jazda nią była bardziej ekscytująca. Jednak samochód nie miał łatwego życia w Europie (podobnie jak RX-7 czy 300ZX), konkurując z samochodami od których nie był gorszy, ale po prostu mniej znany i droższy. Do tego, bardzo szybko złapały go europejskie ostre normy emisji spalin i sprzedaż w Europie zakończyła się w 1996 r., podczas gdy w Ameryce - 1998 r., a w Japonii - 2002 r.

Supra MK4 to jeden z tych samochodów bliższych duszy, które szanowane są za swoje naturalne predyspozycję, przez co jeszcze dużo asfaltu zwinie pod kołami, dzięki zwykłym ludziom których pasji nie da się przeliczyć na pieniądze. Siłą tego samochodu jest jego ogromny potencjał, coś, co sprawia, że może cały czas walczyć i ewoluować, zamiast zostać zapomnianym. Dlatego na dowolnych track day, zawodach driftu i drag, czy też street racingu, cały czas można gdzieś zobaczyć tą Toyotę, ponieważ to jest jej żywioł.
    Dokładnie 20 lat temu (1993 r.), świat ujrzał czwartą generację tego kultowego modelu. Design po raz kolejny uległ zmianie, MK4 nie przypomina MK3, natomiast widocznych jest kilka odniesień do klasycznego modelu 2000GT z lat 60. Co ciekawe, czwarta generacja jest niższa, krótsza i lżejsza, niż trzecia. Dzięki zastosowaniu lżejszych materiałów, masa zmniejszyła się niemal o 100 kg. W 1993 roku, w Suprze MK4, Toyota po raz pierwszy zamontowała 6-biegową skrzynię biegów (V160), była to również pierwsza 6-biegowa skrzynia zastosowana w japońskim samochodzie z napędem na tył, ma opinię bardzo solidnej. No i oczywiście silnik, 2JZ-GTE, który szybko okazał się tytanem wytrzymałości, bardzo podatnym na modyfikacje, od kilkunastu lat dostępnych jest multum części, od najdrobniejszych elementów po całe silniki kompleksowo zbudowane na każdy typ wyścigów. Toyota stworzyła silnik z niesamowitym potencjałem, którego osiągane moce zazwyczaj widuje się w specyfikacjach supercarów, Supry z 2JZ-GTE o mocach 400-500 KM to coś zwykłego, chleb powszedni i jednocześnie dopiero początek zabawy, egzemplarze o mocach ponad 1000 KM również już nie dziwią, a na samym końcu mamy silniki 2JZ budowane do dragu, jak na przykład projekt Gas Motorsport, czyli 2JZ o mocy ponad 2040 KM, z pojemności ledwie 3.2L.

    Czwarta generacja, ma najwięcej sukcesów w sporcie, jeśli chodzi o wszystkie Supry, sprawdzana była w wielu warunkach, dla przykładu można wymienić zawody Swiss Mountain Races, zaliczyła też Le Mans, konkurowała w amerykańskiej SCCA oraz przede wszystkim stanowiła główną siłę w najważniejszej japońskiej lidze wyścigowej - JGTC, przez lata rywalizując z Hondą NSX i Nissanem Skyline, najpierw z 4-cylindrowym silnikiem pod maską (ostro zmodyfikowany 3S), a później z V8.

    Supra dzielnie znosiła porównania do takich samochodów jak Porsche 911 czy Chevrolet Corvette C5. Z kolei wydawany od 1953 roku Australijski magazyn motoryzacyjny Wheels, wziął do porównania... Astona Martina DB7, czyli model który był o połowę droższy od Supry. Mimo wszystko, po testach, niespodziewanie zwyciężyła Supra, która wg redaktorów była szybsza, lepiej wyposażona i jazda nią była bardziej ekscytująca. Jednak samochód nie miał łatwego życia w Europie (podobnie jak RX-7 czy 300ZX), konkurując z samochodami od których nie był gorszy, ale po prostu mniej znany i droższy. Do tego, bardzo szybko złapały go europejskie ostre normy emisji spalin i sprzedaż w Europie zakończyła się w 1996 r., podczas gdy w Ameryce - 1998 r., a w Japonii - 2002 r.

    Supra MK4 to jeden z tych samochodów bliższych duszy, które szanowane są za swoje naturalne predyspozycję, przez co jeszcze dużo asfaltu zwinie pod kołami, dzięki zwykłym ludziom których pasji nie da się przeliczyć na pieniądze. Siłą tego samochodu jest jego ogromny potencjał, coś, co sprawia, że może cały czas walczyć i ewoluować, zamiast zostać zapomnianym. Dlatego na dowolnych track day, zawodach driftu i drag, czy też street racingu, cały czas można gdzieś zobaczyć tą Toyotę, ponieważ to jest jej żywioł.
    1 sierpnia 2013, 19:10 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    BMW pożegna się z tylnym napędem! – Niewiele jest na świecie firm, które wciąż wierne są tylnemu napędowi. Poza producentami samochodów stricte sportowych auta z tylnym napędem produkują jeszcze głównie BMW i Mercedes.Natomiast modelem A8 Audi udowodniło, że nawet największe i najbardziej komfortowe samochody mogą być napędzane tylko na przód.

Przedni napęd ma wiele zalet. Rezygnacja z wału napędowego oznacza mniej elementów ruchomych, mniejsze koszty produkcji, mniejsze zużycie paliwa i więcej miejsca we wnętrzuawniej tylny napęd stosowano powszechnie ze względu na problemy techniczne, czyli niewystarczającą trwałość przegubów. Po opanowaniu odpowiedniej technologii rozpoczęło się stopniowe przechodzenie na napęd przedni.

W końcu producenci dotarli do innego problemu - kwestii przekazania dużej mocy przez przednie koła. Podczas gwałtownego przyspieszania nadwozie samochodu z przodu się podnosi i dociska tylną oś. To poprawia trakcję w autach z tylnym napędem, ale pogarsza - w samochodach przednionapędowych.

Dlatego w mocnych samochodach przednionapędowych zaczęto montować tzw "szperę", czyli dyferencjał o ograniczonym poślizgu. Dzięki niemu cały moment obrotowy nie trafia do koła ślizgającego się, część zawsze jest zarezerwowana dla koła o większej przyczepności. Dzięki temu możliwe jest konstruowanie samochodów przednionapędowych o mocach sięgających nawet 300 KM, czego przykładem może być ostatni ford focus RS.Co więc przemawia jeszcze za tylnym napędem? Chyba tylko tradycja i przywiązanie najbardziej zagorzałych fanów. Badanie przeprowadzone jakiś czas temu przez BMW wykazało bowiem, że większość klientów kupujących samochody tej marki nawet nie wie czy posiada napęd przedni czy tylny...

W tym kontekście przestaje dziwić, że na salonie paryskim niemiecka firma zaprezentował prototyp o nazwie concept active tourer, który posiada napęd na przednie koła. Co więcej, Jan Robertson, który w BMW odpowiada za sprzedaż i marketing zapowiedział, że zastosowana w prototypie nowa platforma o nazwie UKL będzie w najbliższych latach wykorzystana przy budowie 10-12 kompaktowych modeli. Część z nich przypadnie na markę Mini, ale nie wszystkie... Wkrótce światło dzienne ujrzy więc pierwsze przednionapędowe BMW! Roberston zasugerował, że nastąpi to już w 2014 roku.Z nową płytą podłogową BMW wiąże podobne nadzieje jak Volkswagen z MQB. Chodzi o modularność i możliwość zastosowania bez większych modyfikacji w szeregu modeli.

Które BMW otrzymają napęd na przednią oś? W pojęciu "kompaktowe" mieszczą się seria 1 i seria 3. Natomiast seria 5 miała swoją premierę zupełnie niedawno, więc szybkich zmian nie należy się spodziewać.
    Niewiele jest na świecie firm, które wciąż wierne są tylnemu napędowi. Poza producentami samochodów stricte sportowych auta z tylnym napędem produkują jeszcze głównie BMW i Mercedes.Natomiast modelem A8 Audi udowodniło, że nawet największe i najbardziej komfortowe samochody mogą być napędzane tylko na przód.

    Przedni napęd ma wiele zalet. Rezygnacja z wału napędowego oznacza mniej elementów ruchomych, mniejsze koszty produkcji, mniejsze zużycie paliwa i więcej miejsca we wnętrzuawniej tylny napęd stosowano powszechnie ze względu na problemy techniczne, czyli niewystarczającą trwałość przegubów. Po opanowaniu odpowiedniej technologii rozpoczęło się stopniowe przechodzenie na napęd przedni.

    W końcu producenci dotarli do innego problemu - kwestii przekazania dużej mocy przez przednie koła. Podczas gwałtownego przyspieszania nadwozie samochodu z przodu się podnosi i dociska tylną oś. To poprawia trakcję w autach z tylnym napędem, ale pogarsza - w samochodach przednionapędowych.

    Dlatego w mocnych samochodach przednionapędowych zaczęto montować tzw "szperę", czyli dyferencjał o ograniczonym poślizgu. Dzięki niemu cały moment obrotowy nie trafia do koła ślizgającego się, część zawsze jest zarezerwowana dla koła o większej przyczepności. Dzięki temu możliwe jest konstruowanie samochodów przednionapędowych o mocach sięgających nawet 300 KM, czego przykładem może być ostatni ford focus RS.Co więc przemawia jeszcze za tylnym napędem? Chyba tylko tradycja i przywiązanie najbardziej zagorzałych fanów. Badanie przeprowadzone jakiś czas temu przez BMW wykazało bowiem, że większość klientów kupujących samochody tej marki nawet nie wie czy posiada napęd przedni czy tylny...

    W tym kontekście przestaje dziwić, że na salonie paryskim niemiecka firma zaprezentował prototyp o nazwie concept active tourer, który posiada napęd na przednie koła. Co więcej, Jan Robertson, który w BMW odpowiada za sprzedaż i marketing zapowiedział, że zastosowana w prototypie nowa platforma o nazwie UKL będzie w najbliższych latach wykorzystana przy budowie 10-12 kompaktowych modeli. Część z nich przypadnie na markę Mini, ale nie wszystkie... Wkrótce światło dzienne ujrzy więc pierwsze przednionapędowe BMW! Roberston zasugerował, że nastąpi to już w 2014 roku.Z nową płytą podłogową BMW wiąże podobne nadzieje jak Volkswagen z MQB. Chodzi o modularność i możliwość zastosowania bez większych modyfikacji w szeregu modeli.

    Które BMW otrzymają napęd na przednią oś? W pojęciu "kompaktowe" mieszczą się seria 1 i seria 3. Natomiast seria 5 miała swoją premierę zupełnie niedawno, więc szybkich zmian nie należy się spodziewać.
    30 lipca 2013, 8:49 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Kolejny zabytek marnieje w oczach – Auto stoi u pewnego starszego pana dziś byliśmy z chęcią odkupienia ale niestety nie jest na sprzedaż. Auto wygrała mama owego pana i ma dla niego ogromną wartość sentymentalną. Pan doktor ma pewnie już z 90 lat i pewnie po jego śmierci auto pójdzie na żyletki, a ja chciałem dać mu 2 życie
    Auto stoi u pewnego starszego pana dziś byliśmy z chęcią odkupienia ale niestety nie jest na sprzedaż. Auto wygrała mama owego pana i ma dla niego ogromną wartość sentymentalną. Pan doktor ma pewnie już z 90 lat i pewnie po jego śmierci auto pójdzie na żyletki, a ja chciałem dać mu 2 życie
    24 lipca 2013, 21:07 przez triko88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Aprilia Area SBK – Witam mam na sprzedaż Aprilia Area SBK. Spieszy mi się z jej sprzedażą ponieważ chce kupić moje pierwsze auto   które szukam od miesiąca a okazało się ze ma je sąsiad ( VW Golf GTI II ) proszę o pomoc w odszukaniu nowego właściciela na skuter. Na wszystkie pytania odpowiem priv lub koment...
    Witam mam na sprzedaż Aprilia Area SBK. Spieszy mi się z jej sprzedażą ponieważ chce kupić moje pierwsze auto które szukam od miesiąca a okazało się ze ma je sąsiad ( VW Golf GTI II ) proszę o pomoc w odszukaniu nowego właściciela na skuter. Na wszystkie pytania odpowiem priv lub koment...
    22 lipca 2013, 10:44 przez brayan10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)