Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 187 takich materiałów
    BMW E21 Alpina Turbo – niezwykle rzadki samochód. Wyprodukowano tylko 4 egzemplarze. Ciągnie go 6-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 2 litrów, oczywiście turbodoładowany. 
Ciekawostka: egzemplarz na zdjęciu jest właśnie wystawiony na sprzedaż, za niebywale atrakcyjną cenę 8000 dolarów. Myślę, że jak na takiego białego kruka to jest niebywale mało. Niestety nie mam informacji kto i gdzie go sprzedaje. Co do samochodu - pierwszym właścicielem był inżynier BMW, który przeprowadził się do USA. Poddał samochód drobnym modyfikacjom - m. in. zainstalował światła przeciwmgielne, oraz klimatyzację. Samochód jest w bardzo dobrym stanie i pomimo drobnych modyfikacji nadal ma swój urok i charakter. Drugiego właściciela samochód znalazł w 2011 roku, i ten właśnie go teraz sprzedaje.
    Niezwykle rzadki samochód. Wyprodukowano tylko 4 egzemplarze. Ciągnie go 6-cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 2 litrów, oczywiście turbodoładowany.
    Ciekawostka: egzemplarz na zdjęciu jest właśnie wystawiony na sprzedaż, za niebywale atrakcyjną cenę 8000 dolarów. Myślę, że jak na takiego białego kruka to jest niebywale mało. Niestety nie mam informacji kto i gdzie go sprzedaje. Co do samochodu - pierwszym właścicielem był inżynier BMW, który przeprowadził się do USA. Poddał samochód drobnym modyfikacjom - m. in. zainstalował światła przeciwmgielne, oraz klimatyzację. Samochód jest w bardzo dobrym stanie i pomimo drobnych modyfikacji nadal ma swój urok i charakter. Drugiego właściciela samochód znalazł w 2011 roku, i ten właśnie go teraz sprzedaje.
    18 marca 2013, 17:47 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota MR2 AW11 (1984-1989r.) – Historia MR2 z pierwszej generacji sięga 1976 roku. Wtedy padł pomysł wyprodukowania niewielkiego, ekonomicznego i sportowego samochodu, dającego "radość z jazdy", jednak nie była jeszcze znana ostateczna konfiguracja silnika i napędu, w dodatku prace spowalniał kryzys paliwowy i wzrastające ceny paliw.
Konkretne prace zaczęły się w 1979 roku, natomiast w 1981 roku pojawiła się pierwsza zapowiedź MR2, a mianowicie prototyp SA-X, który posiadał silnik (centralnie) i napęd (RWD) w miejscu, w którym pozostały do zakończenia produkcji wszystkich generacji. Zaczęły się testy na torach wyścigowych itp. W 1983 roku, na targach Japan Motor Show, zaprezentowany został koncept SV-3. Samochód spotkał się z dużym zainteresowaniem, pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne.
Ostatecznie, wersja produkcyjna otrzymała nazwę MR2, w topowej wersji posiadała wolnossący silnik 1.6L 130 KM 149 Nm (znany też np. z modeli Levin / Trueno AE86) i masę 950 kg, sprzedaż została zaplanowana na połowę 1984 roku na rynek japoński (1985 r. dla reszty świata). Był to pierwszy seryjne produkowany, japoński samochód z centralnie umieszczonym silnikiem. W 1986 r. do gamy silników dołączyła doładowana (sprężarka rootsa) wersja 1.6L, która miała 145 KM i 186 Nm.
    Historia MR2 z pierwszej generacji sięga 1976 roku. Wtedy padł pomysł wyprodukowania niewielkiego, ekonomicznego i sportowego samochodu, dającego "radość z jazdy", jednak nie była jeszcze znana ostateczna konfiguracja silnika i napędu, w dodatku prace spowalniał kryzys paliwowy i wzrastające ceny paliw.
    Konkretne prace zaczęły się w 1979 roku, natomiast w 1981 roku pojawiła się pierwsza zapowiedź MR2, a mianowicie prototyp SA-X, który posiadał silnik (centralnie) i napęd (RWD) w miejscu, w którym pozostały do zakończenia produkcji wszystkich generacji. Zaczęły się testy na torach wyścigowych itp. W 1983 roku, na targach Japan Motor Show, zaprezentowany został koncept SV-3. Samochód spotkał się z dużym zainteresowaniem, pierwsze wrażenia były bardzo pozytywne.
    Ostatecznie, wersja produkcyjna otrzymała nazwę MR2, w topowej wersji posiadała wolnossący silnik 1.6L 130 KM 149 Nm (znany też np. z modeli Levin / Trueno AE86) i masę 950 kg, sprzedaż została zaplanowana na połowę 1984 roku na rynek japoński (1985 r. dla reszty świata). Był to pierwszy seryjne produkowany, japoński samochód z centralnie umieszczonym silnikiem. W 1986 r. do gamy silników dołączyła doładowana (sprężarka rootsa) wersja 1.6L, która miała 145 KM i 186 Nm.
    10 marca 2013, 16:10 przez ~kasienka | Do ulubionych | Skomentuj
    To jest coupe a to hatchback – Jak wystawiasz auto na sprzedaż, to umiej odróżnić nadwozie własnego auta!
    Jak wystawiasz auto na sprzedaż, to umiej odróżnić nadwozie własnego auta!
    9 marca 2013, 14:11 przez Tetelewski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Jak wszyscy to i ja – Civic 93r. Zaraz po kupnie sporo do zrobienia by był jak wymarzony, ale chyba pójdzie na sprzedaż
    Civic 93r. Zaraz po kupnie sporo do zrobienia by był jak wymarzony, ale chyba pójdzie na sprzedaż
    11 stycznia 2013, 16:33 przez mmaajjsstteerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Cudo Briana O'Connera na sprzedaż! –
    3 stycznia 2013, 16:18 przez ~Rafciopmi | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    ZX10-R – z Allegro. Poniżej opis z aukcji, poprawił mi humor.
Witam jak w temacie Kawa do wzięcia a sprzedaje ja bo przez nią mam same kłopoty i mam już jej dość . Była po szlifie ale wszystko doprowadzone do stanu idealnego choć nie wiem po co . Rozebrałem ja do naga i uwdziałem w nowy lakier i buciki . Zrobione wszystko tak jak należy , a wiem co pisze sam ja osobiście remontowałem bez udziału pieniężnego Mamy czy Taty czy tez reciny Babcinej!! . Jak potrzeba mam foto jak wyglądała po szlifie nie było strasznie ale jednak było troszkę kosmetyki . Kawa choć wygląda jak motocykl kolorowy  z bajki o Teletubisiach ma potężnego kopa wiec bez pampersów się nie obejdzie. Na pewno nie jeździła w niedziele do kościoła na poranne msze czy tez do Babci na obiad czy zupę pomidorowa . Jest zrobione dosłownie wszystko wiec można spokojnie zasiąść w sezonie i dostać choroby lokomocyjnej.Pali sakramencko dużo niczym Pan Zenek popularne Mocne za 18 litrów w tym zbiorniczku można zrobić max 120 km i ni cholerę więcej ale za to gwarancja pełnego pampersa.Nie interesuje mnie zamiana na rozrzutnik do gnoju , stara , jelcza , wózek dwu skibowy , syrenę bosto na ksenonie czy tez worek zioła ( nie pale tego gówna!!) tylko sprzedaż aby miał za co kupić browca na święta i się zalać z żalu .
P.S. Dla chętnie przyjeżdżających promocja zdjęcie na Kawie gratis!!!
A i jeszcze jedno Kawa stoi u mnie w salonie wiec panuje tam zakaz palenia Szlugi , skręta , gibona , lolka czy tez gumy lub samej kawy.Dla zdecydowanego wyprowadzę ja na zewnątrz!!
    Z Allegro. Poniżej opis z aukcji, poprawił mi humor.
    Witam jak w temacie Kawa do wzięcia a sprzedaje ja bo przez nią mam same kłopoty i mam już jej dość . Była po szlifie ale wszystko doprowadzone do stanu idealnego choć nie wiem po co . Rozebrałem ja do naga i uwdziałem w nowy lakier i buciki . Zrobione wszystko tak jak należy , a wiem co pisze sam ja osobiście remontowałem bez udziału pieniężnego Mamy czy Taty czy tez reciny Babcinej!! . Jak potrzeba mam foto jak wyglądała po szlifie nie było strasznie ale jednak było troszkę kosmetyki . Kawa choć wygląda jak motocykl kolorowy z bajki o Teletubisiach ma potężnego kopa wiec bez pampersów się nie obejdzie. Na pewno nie jeździła w niedziele do kościoła na poranne msze czy tez do Babci na obiad czy zupę pomidorowa . Jest zrobione dosłownie wszystko wiec można spokojnie zasiąść w sezonie i dostać choroby lokomocyjnej.Pali sakramencko dużo niczym Pan Zenek popularne Mocne za 18 litrów w tym zbiorniczku można zrobić max 120 km i ni cholerę więcej ale za to gwarancja pełnego pampersa.Nie interesuje mnie zamiana na rozrzutnik do gnoju , stara , jelcza , wózek dwu skibowy , syrenę bosto na ksenonie czy tez worek zioła ( nie pale tego gówna!!) tylko sprzedaż aby miał za co kupić browca na święta i się zalać z żalu .
    P.S. Dla chętnie przyjeżdżających promocja zdjęcie na Kawie gratis!!!
    A i jeszcze jedno Kawa stoi u mnie w salonie wiec panuje tam zakaz palenia Szlugi , skręta , gibona , lolka czy tez gumy lub samej kawy.Dla zdecydowanego wyprowadzę ja na zewnątrz!!
    22 grudnia 2012, 21:51 przez stoPro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi Carisma – Mitsubishi mojego taty, powiem tyle samochód bardzo fajny, wygodny osiągi tez ma bardzo dobre, silnik o pojemności 1.8 L GDI 125KM, rok produkcji 1998/99, jak na samochód o tej pojemności i masie pali bardzo mało, w trasie pali max 5,5 L w miesicie do 6,5 max Niestety samochód jest na sprzedaż, nie podoba mi się ten pomysł, ale będzie coś nowego. Może dowiem się coś na temat tego samochodu ?
    Mitsubishi mojego taty, powiem tyle samochód bardzo fajny, wygodny osiągi tez ma bardzo dobre, silnik o pojemności 1.8 L GDI 125KM, rok produkcji 1998/99, jak na samochód o tej pojemności i masie pali bardzo mało, w trasie pali max 5,5 L w miesicie do 6,5 max Niestety samochód jest na sprzedaż, nie podoba mi się ten pomysł, ale będzie coś nowego. Może dowiem się coś na temat tego samochodu ?
    20 listopada 2012, 21:10 przez Loku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Prywatne

    VW  GOLF – Jak nie za bardzo przepadam za Golfami tak ten mi się podoba. Znaleziony w Radevormwald (Niemcy). Nie jestem pewny ale chyba jest na sprzedaż
    Jak nie za bardzo przepadam za Golfami tak ten mi się podoba. Znaleziony w Radevormwald (Niemcy). Nie jestem pewny ale chyba jest na sprzedaż
    11 listopada 2012, 17:24 przez pawcio0706 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Syrena 110 – Prototyp na sprzedaż na Allegro za 15.500 zł
    Prototyp na sprzedaż na Allegro za 15.500 zł
    14 lipca 2012, 12:29 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)